Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

pred 13 minutami, Snečer pravi:

Kak ni konkurence?

https://www.rotoks.si/izdelek/rieju-aventura-500/

evo, 190kg

image.png.871e9eaee7ae06c794eea8e92c7e34b8.png

Rieju Aventura 500 Legend naj bi na tehtnici pokazal razumnih 190 kilogramov. Gre za podatek o teži brez goriva. Zakaj je to tako zelo pomembno? No, zato ker ima Aventura 500 Legend dva rezervoarja za bencin. Ena s prostornino 20 litrov spredaj in drugega s kar 19 litri zadaj. Skupno to pomeni prostornino rezervoarja 39 litrov in doseg do 1000 kilometrov. Ob predpostavki, da porabi približno 4 litre goriva na 100 kilometrov (če ga primerjamo s sorodnim motorjem, ki poganja Hondo CB500X). 

To je presezek ja...to da kove 500x z enakim motorjem tehta poln,toliko kot ta prazen, pa ni.

Je pa to hj dehidao 500 drugace. Klasicna kitajska sestavljanka...ponaredek po tvoje🤣🤣🤣

Si slika prava,ni kaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snečer pravi:

kawasaki je naredil KLE650 kot naslednika ... iz preprostega razloga, ker je večina civiliziranega sveta v asfaltu in takšni so tudi kupci ...

in naredili so top model ...

 

 

Versys popularno imenovan?

Vecina civiliziranega sveta si zeli stran od civilizacije, kar kazejo tudi prodajne stevilke.

Zato je sla tudi cb500x iz 17 na 19 col in dobila boljse vzmetenje. Pa transalp poglej.

Vecina je pac zaspala..ali pa so sledili trendu gs-a

Evo, primerjavo med versysom in kove500x ti pa lahko Miran pobe iz prve roke.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, DESMODUE pravi:

Versys popularno imenovan?

Vecina civiliziranega sveta si zeli stran od civilizacije, kar kazejo tudi prodajne stevilke.

Zato je sla tudi cb500x iz 17 na 19 col in dobila boljse vzmetenje. Pa transalp poglej.

Vecina je pac zaspala..ali pa so sledili trendu gs-a

Evo, primerjavo med versysom in kove500x ti pa lahko Miran pobe iz prve roke.

 

Ne moreš se več umaknit, 8 milijard nas je, planet uničen. Folk seveda išče neke nove izzive, vidi po spletu "huda potovanja", itak da bo sam probal.

Poglej pri nas, kje se boš vozil z "enduričem", tudi če bo makadam, te že postrani gledajo.

Zdaj je pač trend, da si svetovni popotnik, youtube dela svoje, novec je ... a zmanjkalo je cest.

Potrošnik kroji prodajo, ampak važna je masa, ne butično povpraševanje.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Snečer pravi:

Ne moreš se več umaknit, 8 milijard nas je, planet uničen. Folk seveda išče neke nove izzive, vidi po spletu "huda potovanja", itak da bo sam probal.

Poglej pri nas, kje se boš vozil z "enduričem", tudi če bo makadam, te že postrani gledajo.

Zdaj je pač trend, da si svetovni popotnik, youtube dela svoje, novec je ... a zmanjkalo je cest.

Potrošnik kroji prodajo, ampak važna je masa, ne butično povpraševanje.

 

Vsako prosto uro,ki jo imaš, lahko uporabiš za vožnjo izven asfalta. V Sloveniji tega ne zmanjka. In če si vsaj malo kulturen in ne provociraš, te ne gledajo postrani.

Ne rabiš nobenih dolgih potovanja za uživanje v avanturistični vožnji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DESMODUE pravi:

ampak tudi tvoj odpor do kitajskega

Ne se sekirat. Ne gre samo za odpor do kitajskega, ampak predvsem do nemškega, pravzaprav odpor do vsega razen Versysa 650.  :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kilogrami gor ali dol niti niso tako pomembni, če gre za PRAVI LONG DISTANCE ADV bajk, se običajno pelješ z njim na daljšo avanturistično turo, ja še obstajajo v svetu.....takrat ga konkretno naložiš z vsem ne-potrebnim in kg dol-gor ni bistvenega pomena......POMEMBNA je zanesljivost, kvaliteta izdelave, vzdržljivost komponent, da ne mrkne k natočiš 80 okt benz, ja so tudi taki kraji........ izgled je stvar okusa, morda le oblika taka, da se ne polomi kaj bistvenega za vožnjo, ko ga prvič položiš nekje bogu za hrbtom, kar se slej ko prej zgodi.....in kar je tudi ZELO pomembno, servisna podpora vsaj v glavnem mestu neke "pozabljene" države na koncu sveta in tukaj je kruta resnica tam so običajno le BMW, Honda, KTM.....potem je pa že konec. Seveda se da improvizirat popravit kakšne zadeve, menjat za neoriginalne in dobiti dele tudi iz indijekoromandije, vendar vse to terja čas , ki ga človek na taki poti nima na pretek, oz. si ga je načrtoval za vse kaj drugega......in verjemite, ni najboljši občutek, če kaj crkne na bajku 300km od prve elektrike.........servisni interval mora biti vsaj 10-15k km, ventili vsaj 20k+km, sicer je to SLO ADV bajk, dvakrat čez Pohorje pa do Snežnika in čez Vršič pa smo že na servisu ......in ne po sistemu morda bo zdržalo, saj itak mora.......kljub temu, da je ogromno EU premium znamk bajkov narejenih v Aziji eni s felerji drugi brez, v glavnem v materialu.......ni dvoma izkušnje proizvajalca nekaj štejejo!! Sam se raje peljem na konec sveta s kitajskim evropejcem, kot s kitajskim kitajcem.......pač moje razmišljanje, pa ne dvomim, da kinezi z vsemi svojimi top resursi, ki jih imajo, niso sposobni narediti vrhunski bajk, tudi, če povsem skopirajo bavarca, samo.......če je interes, beri denar, samo potem je cena že druga (boljši materiali in kvalificirana strokovna delavna sila), pa vseeno vse terja svoj čas in long distance IZKUŠNJE v tej branži, jim manjkajo, kakorkoli že....sicer ne bi bilo felerjev po mio prevoženih km na testih avtov in bajkov. In kar je morda še bolj pomembno medijski nastop, prepoznavnost znamke, dokazana kvaliteta, prepričati razvajene Evropejce in Amere, da je ena "no name" kitajska znamka, XX mio bajkov, vsaj tako dobra kot premium znamke, no way v ZDA, v EU pa tudi, pomembno je, da imaš na tanku propeler, krilo,....tudi meni 😉

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Luka66 pravi:

Kilogrami gor ali dol niti niso tako pomembni, če gre za PRAVI LONG DISTANCE ADV bajk, se običajno pelješ z njim na daljšo avanturistično turo, ja še obstajajo v svetu.....takrat ga konkretno naložiš z vsem ne-potrebnim in kg dol-gor ni bistvenega pomena......POMEMBNA je zanesljivost, kvaliteta izdelave, vzdržljivost komponent, da ne mrkne k natočiš 80 okt benz, ja so tudi taki kraji........ izgled je stvar okusa, morda le oblika taka, da se ne polomi kaj bistvenega za vožnjo, ko ga prvič položiš nekje bogu za hrbtom, kar se slej ko prej zgodi.....in kar je tudi ZELO pomembno, servisna podpora vsaj v glavnem mestu neke "pozabljene" države na koncu sveta in tukaj je kruta resnica tam so običajno le BMW, Honda, KTM.....potem je pa že konec. Seveda se da improvizirat popravit kakšne zadeve, menjat za neoriginalne in dobiti dele tudi iz indijekoromandije, vendar vse to terja čas , ki ga človek na taki poti nima na pretek, oz. si ga je načrtoval za vse kaj drugega......in verjemite, ni najboljši občutek, če kaj crkne na bajku 300km od prve elektrike.........servisni interval mora biti vsaj 10-15k km, ventili vsaj 20k+km, sicer je to SLO ADV bajk, dvakrat čez Pohorje pa do Snežnika in čez Vršič pa smo že na servisu ......in ne po sistemu morda bo zdržalo, saj itak mora.......kljub temu, da je ogromno EU premium znamk bajkov narejenih v Aziji eni s felerji drugi brez, v glavnem v materialu.......ni dvoma izkušnje proizvajalca nekaj štejejo!! Sam se raje peljem na konec sveta s kitajskim evropejcem, kot s kitajskim kitajcem.......pač moje razmišljanje, pa ne dvomim, da kinezi z vsemi svojimi top resursi, ki jih imajo, niso sposobni narediti vrhunski bajk, tudi, če povsem skopirajo bavarca, samo.......če je interes, beri denar, samo potem je cena že druga (boljši materiali in kvalificirana strokovna delavna sila), pa vseeno vse terja svoj čas in long distance IZKUŠNJE v tej branži, jim manjkajo, kakorkoli že....sicer ne bi bilo felerjev po mio prevoženih km na testih avtov in bajkov. In kar je morda še bolj pomembno medijski nastop, prepoznavnost znamke, dokazana kvaliteta, prepričati razvajene Evropejce in Amere, da je ena "no name" kitajska znamka, XX mio bajkov, vsaj tako dobra kot premium znamke, no way v ZDA, v EU pa tudi, pomembno je, da imaš na tanku propeler, krilo,....tudi meni 😉

Tako je...vsak se po svoje odloča,kako se vozi in kje. In kaj kupi. Vazno, je da izbere primerno orodje za to,kar hoce. Pogosto pa temu ni tako. 

Ni zadeva tako crno-bela glede predstavnistev po svetu glede dolocenih kitajskih znamk in s tem s katero znamko ostanes brez pkdpore bogu iza nogu. KOVE konkretno ima predstavnistva ( pustimo Evropo,ker si omenil Bogu za hrbtom) v Maroku,Argentini,Pakistanu,Kitajski,Gruziji,Rusiji,v še dveh afriških državah,gruziji,Filipinih...če znajo poslati raketo v vesolje in graditi najzahtevnejse gradbene podvige je misel na to, da ne znajo distribucijskega sistema izpeljati naivna. V ZDA recimo z odličnim centralnim skladiščem in distribucijsko mrežo v lasti GPX moto. In preko 15 dilerjev v roku 8 mesecev. Seveda se ni na ravni BMW in KTM. So pa deli na lagerju in podpora zelo dobra. 

Kove je precej usmerjen v offroad vode, modeli 500x,450 rally in 800x to dokazujejo. Prav 450 rally je postal izjemno priljubljen prav v ZDA, ki je tradicionalno usmerjena proti Kitajski. Zanimivo je poiskati razlog za to.Na terenu stejejo nizka masa in tezisce in dobre komponente.

Nikoli ne bodo stopili v razred 230kg plus potovalnikov. Obstaja krog ljudi,ki nima casa za mesecna potovanja, ampak se raje loteva krajsih avantur, s cimvec brezpotij.

Kitajski Kitajec ali evropski Kitajec? Tukaj je pa ze malo za raziskati in globje za razmisliti.

Qj motor 800 ,benelli trk 702 ali mv agusta 5.5? CF moto 800 ali bmw gs850 ali Ktm 790?  Po videnem,raziskanem,preverjenem, dobis pri evropskih kitajcih znacko in vecjo nabavno ceno. Potem se pa zakljuci.  Pa je znacka vredna razlike par tisoc evrov? Zaradi sebe , ali zaradi drugih?

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, DESMODUE said:

Nikoli ne bodo stopili v razred 230kg plus 

Eni iz portfelja tvojih znamk ze strumno korakjo v tisto smer

https://www.moto.it/listino/moto-morini/x-cape-1200/x-cape-1200-2024/taSWN8

 

Segment velikih endur je čislan in donosen. Harley dela SUV. KTM je naredil ogromne potovanike. Ducati je na multistroodel zmontiral 19colski bicikl, se znebil desma in ventile podlozil s fedri, da so podalsali servisne intervale in zbili stroske na nivo ostalih.  Tudi Honda je na Africo spredaj pahnila 19, kar je de facto asfaltna mera.  Ce, bolj KO bodo kitajci imeli priliko, bodo absolutno sli v segment kjer se obrne/pobere najvec cekinov. 
 

ps, basic CF800 je dobrega jurja cenejsi od Suzukija vstrom800RE. Ta naloudani CF so drazji od Stroma DE in transalpa. Honda NX500 bo samo 700€ drazja od kove 500x. Te razlike v ceni niso ravno za dol past. Ce hoces modni dodatek, za 12k dobis tud Ducatijevga Scramblerja desert sled.

Izkusnje govorijo, da bo strom tud cez 100kkm se vedno dober bajk. Da bo lastnik tud cez 10 let dobil deklc zanj.  Kaj 10. Cez 25 let. Kose za ex moj vtr ali frendovo staro AT pac poklices AS in pocakas. Kot Luka66 pravi, verjetno smo enmal snob-ish, in izkusnje  niso iz danes na jutri. Velja za uporabnike in proizvajalce. 
 

se razlog za vse moje filozofiranje

 

IMG_4415.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DESMODUE pravi:

Tako je...vsak se po svoje odloča,kako se vozi in kje. In kaj kupi. Vazno, je da izbere primerno orodje za to,kar hoce. Pogosto pa temu ni tako. 

Ni zadeva tako crno-bela glede predstavnistev po svetu glede dolocenih kitajskih znamk in s tem s katero znamko ostanes brez pkdpore bogu iza nogu. KOVE konkretno ima predstavnistva ( pustimo Evropo,ker si omenil Bogu za hrbtom) v Maroku,Argentini,Pakistanu,Kitajski,Gruziji,Rusiji,v še dveh afriških državah,gruziji,Filipinih...če znajo poslati raketo v vesolje in graditi najzahtevnejse gradbene podvige je misel na to, da ne znajo distribucijskega sistema izpeljati naivna. V ZDA recimo z odličnim centralnim skladiščem in distribucijsko mrežo v lasti GPX moto. In preko 15 dilerjev v roku 8 mesecev. Seveda se ni na ravni BMW in KTM. So pa deli na lagerju in podpora zelo dobra. 

Kove je precej usmerjen v offroad vode, modeli 500x,450 rally in 800x to dokazujejo. Prav 450 rally je postal izjemno priljubljen prav v ZDA, ki je tradicionalno usmerjena proti Kitajski. Zanimivo je poiskati razlog za to.Na terenu stejejo nizka masa in tezisce in dobre komponente.

Nikoli ne bodo stopili v razred 230kg plus potovalnikov. Obstaja krog ljudi,ki nima casa za mesecna potovanja, ampak se raje loteva krajsih avantur, s cimvec brezpotij.

Kitajski Kitajec ali evropski Kitajec? Tukaj je pa ze malo za raziskati in globje za razmisliti.

Qj motor 800 ,benelli trk 702 ali mv agusta 5.5? CF moto 800 ali bmw gs850 ali Ktm 790?  Po videnem,raziskanem,preverjenem, dobis pri evropskih kitajcih znacko in vecjo nabavno ceno. Potem se pa zakljuci.  Pa je znacka vredna razlike par tisoc evrov? Zaradi sebe , ali zaradi drugih?

 

Dobro države, ki si jih naštel kot "bogu za hrbtom" niso ravno tiste, ki sem jih jaz imel v mislih, mogoče Pakistan, Azija je velika in tudi JA ni le Argentina  😉  dobro Afrika, Gruzija in Filipini ravno nista tam......  ni dvoma, da so kinezi, kot sem in si napisal, svetovna velesila v sem, vendar za vse predvsem tehnično-tehnološki napredek je potreben čas in denar, predvsem pa izkušnje v branži v vseh pogledih, nič se ne zgodi čez noč......tudi za to, da postavijo distribucijsko mrežo, ali če jim jo kdo drug......in ko bo in ko bo kvaliteta izdelkov še nekoliko boljša in bodo strokovni delavci želeli pest več riža, bo tudi cena "boljša" o tem ni dvoma, biznis je biznis tudi pri kinezih (primer Korejci, Hyundai, od Pony cena za "dva bureka", sedaj, ko so na ravni drugih proizvajalcev v branži tudi cena podobna in rabili so veliko časa, v današnjih časih verjetno manj, vendar še vedno niso na ravni in cenjeni kot ....) Koliko so ZDA tradicionalno usmerjene proti kinezom, v kakem smislu, sodelovanja ali nasprotovanja, oboje, bi se dalo debatirat o tem, združijo interese kjer obojim paše, niso hudi prijatelji, bolj so skoz v neki "vojni", sicer jih ameri nebi blokirali na vse možne načina in pritiskali na zaveznike, da nabijejo kinezom visoke carine, kot se piše so v razvojno-tehnološki vojni za prevlado, povsod, tudi v vesolju.....amerom ni všeč, da jih tehnološko dohitevajo, če jih že niso prehiteli.......razumem, da se niso fokusirali na težje ADV bajke, ki dejansko za neko pravo moto avanturo niti niso ravno najbolj primerni in v tem premium razredu "nebi imeli za burek" kot bi rekli naši južni sosedi, tam je pomembna značka, premium oprema in seveda tudi kvaliteta, nesporni vladar je bavarc in potem dolgo nič......trg tovrstnih bajkov zahteven in petičen, značka je nujna in se plača......kdo bi kupil no name kitajca ne vem.......mislim, da so se pravilno fokusirali na srednja in nižjo kategorija bajkov, ki so primerni za pravo ADV potovanje, kot tudi za adrenalinske vožnje po brezpotjih, puščavi.......najbolj pomembna bo zanesljivost beri kvaliteta, ta bo odločilnega pomena za uporabo na adv daljših in krajših potovanjih......nekajdnevne vožnje po TET niso problematične, tam je signal in te hitro najdejo, možen odvoz in ni nekih težav zaradi potencialnih okvar.......pri EU kitajcih res dobiš značko, ki pa poleg višje nabavne cene prinese, tudi višjo prodajno ceno rabljenega bajka..... bomo videli, kakšna bo cena rabljenega kitajca, kdo po % več izgubil ........ ugibam verjetno bo boga, ker je že nabavna ugodno nizka, ne more biti prodajna ugodno visoka, za prodajalca seveda in naslednje vprašanje, kdo bo to rabljeno kupil....kateregakoli bavarca prodaš bp, ni važno kje je narejen, tudi to prinaša značka.....vedno v vsaki branži izdelkov se kupuje, beri plača tudi znamka, tako je tudi pri mojem Sony TV, ki je izdelan pri kinezih, že tretji v vrsti bp, sosedu je ugodno cenejši Hisenese crknil po dveh mesecih, sicer garancija samo, kje je potem tu njihova tehnološka superiornosti.......star Slo pregovor pravi, manj denarja manj muzike, mislim, da velja tudi za kineze.......vse poprodajne storitve, obsegi garancije, servisna mreža so pri EU proizvajalcih kalkulirane v prodajni ceni, kako je z uveljavljanjem pri kateri znamki je druga zgodba.......ni pomembno ali  kitajski KTM ADV 790 ali "delni EU" KTM ADV 890 rikne na Portugalskem, ZDA, Nemčiji, kar se roko na srce lahko zgodi, ker je iz izkušenj in analiz jasno, da so tudi "premium" EU bajki narejeni na Kitajskem ali EU polni napak in šrot materiala, vprašanje je sedaj kdo je odgovoren za to, škrtaške in dobička pogoltne EU premium znamke, dobavitelji delov ali šparovni, nestrokovni kinezi.....pomembno je, da je dovolj poprodajne podpore v obliki števila servisov in hitre dobave rezervnih delov ter, da se spoštujejo garancijski pogoji, ter napake korektno uredijo......in ne vem zakaj bi bil kitajski kitajc, z manj izkušnjami v branži boljši od EU kitajca od znamke iz branže z zgodovino, pa ne mislim tu EU znamk, ki so propadle in so sedaj v lasti kitajcev......ZAUPANJE je pomembno, tega si je treba pridobiti, to pa traja.........res se pa vsak odloči, glede na želje, zmožnosti, potrebe, s svojo glavo in svojo denarnico :) 

Popravljeno . Popravil Luka66
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, Kugelschreiber pravi:

Eni iz portfelja tvojih znamk ze strumno korakjo v tisto smer

https://www.moto.it/listino/moto-morini/x-cape-1200/x-cape-1200-2024/taSWN8

 

Segment velikih endur je čislan in donosen. Harley dela SUV. KTM je naredil ogromne potovanike. Ducati je na multistroodel zmontiral 19colski bicikl, se znebil desma in ventile podlozil s fedri, da so podalsali servisne intervale in zbili stroske na nivo ostalih.  Tudi Honda je na Africo spredaj pahnila 19, kar je de facto asfaltna mera.  Ce, bolj KO bodo kitajci imeli priliko, bodo absolutno sli v segment kjer se obrne/pobere najvec cekinov. 
 

ps, basic CF800 je dobrega jurja cenejsi od Suzukija vstrom800RE. Ta naloudani CF so drazji od Stroma DE in transalpa. Honda NX500 bo samo 700€ drazja od kove 500x. Te razlike v ceni niso ravno za dol past. Ce hoces modni dodatek, za 12k dobis tud Ducatijevga Scramblerja desert sled.

Izkusnje govorijo, da bo strom tud cez 100kkm se vedno dober bajk. Da bo lastnik tud cez 10 let dobil deklc zanj.  Kaj 10. Cez 25 let. Kose za ex moj vtr ali frendovo staro AT pac poklices AS in pocakas. Kot Luka66 pravi, verjetno smo enmal snob-ish, in izkusnje  niso iz danes na jutri. Velja za uporabnike in proizvajalce. 
 

se razlog za vse moje filozofiranje

 

IMG_4415.jpeg

Obračaš stvari kot tebi paše, govoril sem o Kove,ker je tema posvečena temu,ne Moriniju.

Snob-ish?  Ma kje pa. Samo malo krajši spomin je prisoten.

V 60ih so Japonci začeli s prodorom v motoindustriji. Iz lastnega trga tudi na tuje trge, ozrli so se po Zahodu. Evropa,Vb in ZDA so bili glavna tarča.

Imena niso imeli nobenega, zaničevanja je bilo ogromno,obtoževanja s plagiatorstvom pa tudi. Začeli so pa z lažjimi motorji manjših in srednjih prostornin. Motorji so se izkazali tudi na dirkah, saj so počasi prevzemali primat velikim. Z vlaganjem v znanje in razvoj,velikimi načrti in odločnostjo so prevzeli primat. In postali pojem kvalitete, zanesljivosti, voznosti.

In tukaj se zgodba za marsikoga konča, saj se po njegovem zgodovina ne  more ponoviti.

Po razsulu in veliki energiji vlozene v obnovo,sledi daljsa in silovita gospodarska rast in razvoj. Pod to spada tudi motoindustrija med drugim. Spanje na lovorikah je marsikatero podjetje stalo ne samo nazadovanja,ampak obstoja samega.

Za razumeti,kaj se dogaja in se bo dogajalo, je potrebna širina, ne prekrivanje oči.

Filizofija razmišjanja kitajskih proizvajalcev se pa med sabo izjemno razlikuje. Po tvoje gredo vsi v isto smer, se pravi, sledijo toku in trendom,ki ga krojijo modne smernice, trudijo se ponuditi lep izgled za manjšo ceno, ob seveda primerno nižji kvaliteti. Pa se motiš in to zelo. Če se ti bo ljubilo, si poglej modelno paleto 3 znamk,pa primerjaj med sabo: benelli, Kove, Benda. Pa boš videl, da se med sabo razlikujejo bolj,kot se razlikujejo tri japonske ali evropske znamke.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, Luka66 pravi:

Dobro države, ki si jih naštel kot "bogu za hrbtom" niso ravno tiste, ki sem jih jaz imel v mislih, mogoče Pakistan, Azija je velika in tudi JA ni le Argentina  😉  dobro Afrika, Gruzija in Filipini ravno nista tam......  ni dvoma, da so kinezi, kot sem in si napisal, svetovna velesila v sem, vendar za vse predvsem tehnično-tehnološki napredek je potreben čas in denar, predvsem pa izkušnje v branži v vseh pogledih, nič se ne zgodi čez noč......tudi za to, da postavijo distribucijsko mrežo, ali če jim jo kdo drug......in ko bo in ko bo kvaliteta izdelkov še nekoliko boljša in bodo strokovni delavci želeli pest več riža, bo tudi cena "boljša" o tem ni dvoma, biznis je biznis tudi pri kinezih (primer Korejci, Hyundai, od Pony cena za "dva bureka", sedaj, ko so na ravni drugih proizvajalcev v branži tudi cena podobna in rabili so veliko časa, v današnjih časih verjetno manj, vendar še vedno niso na ravni in cenjeni kot ....) Koliko so ZDA tradicionalno usmerjene proti kinezom, v kakem smislu, sodelovanja ali nasprotovanja, oboje, bi se dalo debatirat o tem, združijo interese kjer obojim paše, niso hudi prijatelji, bolj so skoz v neki "vojni", sicer jih ameri nebi blokirali na vse možne načina in pritiskali na zaveznike, da nabijejo kinezom visoke carine, kot se piše so v razvojno-tehnološki vojni za prevlado, povsod, tudi v vesolju.....amerom ni všeč, da jih tehnološko dohitevajo, če jih že niso prehiteli.......razumem, da se niso fokusirali na težje ADV bajke, ki dejansko za neko pravo moto avanturo niti niso ravno najbolj primerni in v tem premium razredu "nebi imeli za burek" kot bi rekli naši južni sosedi, tam je pomembna značka, premium oprema in seveda tudi kvaliteta, nesporni vladar je bavarc in potem dolgo nič......trg tovrstnih bajkov zahteven in petičen, značka je nujna in se plača......kdo bi kupil no name kitajca ne vem.......mislim, da so se pravilno fokusirali na srednja in nižjo kategorija bajkov, ki so primerni za pravo ADV potovanje, kot tudi za adrenalinske vožnje po brezpotjih, puščavi.......najbolj pomembna bo zanesljivost beri kvaliteta, ta bo odločilnega pomena za uporabo na adv daljših in krajših potovanjih......nekajdnevne vožnje po TET niso problematične, tam je signal in te hitro najdejo, možen odvoz in ni nekih težav zaradi potencialnih okvar.......pri EU kitajcih res dobiš značko, ki pa poleg višje nabavne cene prinese, tudi višjo prodajno ceno rabljenega bajka..... bomo videli, kakšna bo cena rabljenega kitajca, kdo po % več izgubil ........ ugibam verjetno bo boga, ker je že nabavna ugodno nizka, ne more biti prodajna ugodno visoka, za prodajalca seveda in naslednje vprašanje, kdo bo to rabljeno kupil....kateregakoli bavarca prodaš bp, ni važno kje je narejen, tudi to prinaša značka.....vedno v vsaki branži izdelkov se kupuje, beri plača tudi znamka, tako je tudi pri mojem Sony TV, ki je izdelan pri kinezih, že tretji v vrsti bp, sosedu je ugodno cenejši Hisenese crknil po dveh mesecih, sicer garancija samo, kje je potem tu njihova tehnološka superiornosti.......star Slo pregovor pravi, manj denarja manj muzike, mislim, da velja tudi za kineze.......vse poprodajne storitve, obsegi garancije, servisna mreža so pri EU proizvajalcih kalkulirane v prodajni ceni, kako je z uveljavljanjem pri kateri znamki je druga zgodba.......ni pomembno ali  kitajski KTM ADV 790 ali "delni EU" KTM ADV 890 rikne na Portugalskem, ZDA, Nemčiji, kar se roko na srce lahko zgodi, ker je iz izkušenj in analiz jasno, da so tudi "premium" EU bajki narejeni na Kitajskem ali EU polni napak in šrot materiala, vprašanje je sedaj kdo je odgovoren za to, škrtaške in dobička pogoltne EU premium znamke, dobavitelji delov ali šparovni, nestrokovni kinezi.....pomembno je, da je dovolj poprodajne podpore v obliki števila servisov in hitre dobave rezervnih delov ter, da se spoštujejo garancijski pogoji, ter napake korektno uredijo......in ne vem zakaj bi bil kitajski kitajc, z manj izkušnjami v branži boljši od EU kitajca od znamke iz branže z zgodovino, pa ne mislim tu EU znamk, ki so propadle in so sedaj v lasti kitajcev......ZAUPANJE je pomembno, tega si je treba pridobiti, to pa traja.........res se pa vsak odloči, glede na želje, zmožnosti, potrebe, s svojo glavo in svojo denarnico :) 

Vse si lepo napisal ja.

Kove je za razliko od ostalih kitajčkov pač izbral svojo pot, razlog za to pot je filozofija in strast direktorja Kove. ( majhna energijska bombica, z norimi cilji in sanjami, tisti ki dirka in servisira dirkalnike na dakarju ) zadal si je 5 letni plan na Rallyju Dakar. 

Prvo leto: da vsi motorji pridejo do konca rallyja, drugo leto, en motor top 20, tretje leto top 5, cetrto leto top 3 in peto leto zmaga.

Si rekel, če je denar in znanje se da? Jaz bo dodal, da mora biti še pravi motor, ki vse skupaj poganja zadaj. Človek z vizijo.

Prvo leto je ze za njimi, cilj dosezen ( v 44 letni zgodovini Dakarja prvic ), cez 3 tedne je naslednji rally.

Se strinjas, da je tak uspeh nekaj vreden, tako v rejtingu same znamke, kot dokaz o zmogljivosti in zanesljivosti?

Japonci KTM in Bmw niso poceli stvari prav nic drugace.

Glede cene in cenenosti: nikoli nisem trdil, da je Kove poceni. Je dražji,kot so bili Japonci 10 let nazaj. Ce primerjas komponente in izdelavo se pa krepko zamislis in vidis,da nekaj ne stima.

In ni tezava v pesti riża ( ta fraza je že nekaj časa daleč od resnice ), pač pa v ceni materialov. Kot mi je razložil glavni inženir Kova, dobijo oni aluminij AA8090 ali novih generacij jekla za ceno X. Evropejec ali Japonec ga lahko dobi za ceno 10X.

Znanje so pa pridno nabirali vsaj 20 let če ne več, pa tudi ogromno človeškega znanja se je prostovoljno odločilo za prestop k njim.

Ko pogledaš strukturo ljudi zaposlenih v tovarnah in proizvodnjah v kitajski silicijevi dolini ChongChing, povprecno placo, delovne navade, opremljenost tovarn in kontrolo kvalitete...je pa človeku jasno kakšna bo prihodnost. Pa naj nam je všeč,ali pa ne. Ne ti,ne jaz  nisva kriva za geopolitično stanje in gospodarske razmere, vem pa, da tisti, ki bodo hrbet obrnili kitajskemu gospodarstvu ne bodo dolgo prisotni. Zahodno gospodarstvo peša,vzhodno galopira. Enaka stvar je v avtoindustriji, zdaj že premium znamke sodelujejo in prodajajo deleže Kitajcem. Pa zaradi tega kvaliteta ne bo padla, obstaja pa večja verjetnost, da bo znamka sama tudi obstala.

Morda bomo čez 30 let kupovali afriške motocikle. Kakor se stvari hitro odvijajo, nikoli ne veš.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, DESMODUE pravi:

Versys popularno imenovan?

Vecina civiliziranega sveta si zeli stran od civilizacije, kar kazejo tudi prodajne stevilke.

Zato je sla tudi cb500x iz 17 na 19 col in dobila boljse vzmetenje. Pa transalp poglej.

Vecina je pac zaspala..ali pa so sledili trendu gs-a

Evo, primerjavo med versysom in kove500x ti pa lahko Miran pobe iz prve roke.

 

Versys 650 (letnik 2011) to je tista druga verzija.

Takole je....izredno zabaven motor za na cesto.

Mene so motile dve stvari

-neudoben sedež

-feedback prvega kolesa

Motor se je zelo konkurenco peljal proti velikimi, ubistvu so me težko lovili.

Zadnji konec se je izredno čutil v pospeševanju iz ovinka si točno vedel kaj zadnje kolo hoče in kje trenutno je.

Medtem ko prvo kolo nisem nikoli vedel "bo al nebo".

Poraba nizka, poskočen grob agregat, malo več vibracij na balanci in tačkah. Serijska vetrna zaščita je malo slabša ampak ok.

Razočaral me ni overall.

Imel je eno sladko točko pri nekje 8K pa naprej je znorel. Pa na nizkih obratih je rad poskakal.

Težav z motorjem nasploh pa nisem imel.

 

Kove 500x

Precej manj vibracij

Udobnejši sedež

Agregat deluje linearno in nima tistih tipičnih lukenj v kakem območju obratov.

Vetra boljša

Poraba malenkost nižja ampak tam tam z versysom če rečemo da šparamo versysa, koveta pa naganjamo.

Na nizkih obratih ne cuka in lahko kar v šesti prestavi pelješ čez mesto 50kmh lagano. Brez matranja.

Najboljse pa je lahkotnost upravljanja v vseh situacijah in pa da točno čutiš prvo in zadnje kolo po ovinkih kaj počneta. Tukaj blesti.

 

Versys ima 17" 17" kolesa in je res omejen bolj za na cesto. Je pa dober motor. Samo boljše vzmetenje bi mu dal gor pa bi bil pravi "Pocket Rocket" paket.

Popravljeno . Popravil miran985
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 hours ago, DESMODUE said:

Obračaš stvari kot tebi paše, govoril sem o Kove,ker je tema posvečena temu,ne Moriniju.

Snob-ish?  Ma kje pa. Samo malo krajši spomin je prisoten.

V 60ih so Japonci začeli s prodorom v motoindustriji. Iz lastnega trga tudi na tuje trge, ozrli so se po Zahodu. Evropa,Vb in ZDA so bili glavna tarča.

Imena niso imeli nobenega, zaničevanja je bilo ogromno,obtoževanja s plagiatorstvom pa tudi. Začeli so pa z lažjimi motorji manjših in srednjih prostornin. Motorji so se izkazali tudi na dirkah, saj so počasi prevzemali primat velikim. Z vlaganjem v znanje in razvoj,velikimi načrti in odločnostjo so prevzeli primat. In postali pojem kvalitete, zanesljivosti, voznosti.

In tukaj se zgodba za marsikoga konča, saj se po njegovem zgodovina ne  more ponoviti.

Po razsulu in veliki energiji vlozene v obnovo,sledi daljsa in silovita gospodarska rast in razvoj. Pod to spada tudi motoindustrija med drugim. Spanje na lovorikah je marsikatero podjetje stalo ne samo nazadovanja,ampak obstoja samega.

Za razumeti,kaj se dogaja in se bo dogajalo, je potrebna širina, ne prekrivanje oči.

Filizofija razmišjanja kitajskih proizvajalcev se pa med sabo izjemno razlikuje. Po tvoje gredo vsi v isto smer, se pravi, sledijo toku in trendom,ki ga krojijo modne smernice, trudijo se ponuditi lep izgled za manjšo ceno, ob seveda primerno nižji kvaliteti. Pa se motiš in to zelo. Če se ti bo ljubilo, si poglej modelno paleto 3 znamk,pa primerjaj med sabo: benelli, Kove, Benda. Pa boš videl, da se med sabo razlikujejo bolj,kot se razlikujejo tri japonske ali evropske znamke.

 

A. Toliko o spinu pa prikrovanju oci? konkurenco in trg v povojni evropi primerjas s stanjem leta 23? se mal hecas? Se enkrat. Cf je tam-tam z novim vstromom, transalpom. Kove 500x je na netu 600€ cenej od Honde NX500 MY24! Izkusnje z japonci in njihovo podporo so dobre. V casu japonskega navala na svet, vsega tega ni blo. Prednost kove500x naj bi bila cena in teza. Ena prednost je dobrih 5%, druga v obcutku. 
 

poudarjam, ne pravim da je kitajc slabsi. Le da se bo pri taki konkurenci mal tezko odlocat zanje. 
 


 

IMG_4418.png

IMG_4417.png

IMG_4416.png

IMG_4420.png

IMG_4419.png

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Kugelschreiber pravi:

A. Toliko o spinu pa prikrovanju oci? konkurenco in trg v povojni evropi primerjas s stanjem leta 23? se mal hecas? Se enkrat. Cf je tam-tam z novim vstromom, transalpom. Kove 500x je na netu 500€ cenej od Honde NX500 MY24! Izkusnje z japonci in njihovo podporo so dobre. V casu japonskega navala na svet, vsega tega ni blo. Prednost kove500x naj bi bila cena in teza. Ena prednost je dobrih 5%, druga v obcutku. 
 

poudarjam, ne pravim da je kitajc slabsi. Le da se bo pri taki konkurenci mal tezko odlocat zanje. 
 


 

IMG_4418.png

IMG_4417.png

IMG_4416.png

IMG_4420.png

IMG_4419.png

Pač ne prebereš, kar napišem, tukaj ne morem pomagati, žal. Ce ne zelis videti paralel,jih pac ne bos videl.

Primerjati kove 500x z nx500 bi bilo smiselno in pošteno, če bi nx obuli v kolesa z naperami, ji dodali vso terensko zaščito, opremili s polno nastavljivim vzmetenjem z  daljšim hodom. No, taki zadevi streže rally raid predelava ( na nx500 še ne, na cn 500x pa ) tosto ne pa pravi mali adventure motor ja. Za 11.000 eur. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Kugelschreiber pravi:

A. Toliko o spinu pa prikrovanju oci? konkurenco in trg v povojni evropi primerjas s stanjem leta 23? se mal hecas? Se enkrat. Cf je tam-tam z novim vstromom, transalpom. Kove 500x je na netu 600€ cenej od Honde NX500 MY24! Izkusnje z japonci in njihovo podporo so dobre. V casu japonskega navala na svet, vsega tega ni blo. Prednost kove500x naj bi bila cena in teza. Ena prednost je dobrih 5%, druga v obcutku. 
 

poudarjam, ne pravim da je kitajc slabsi. Le da se bo pri taki konkurenci mal tezko odlocat zanje. 
 


 

IMG_4418.png

IMG_4417.png

IMG_4416.png

IMG_4420.png

IMG_4419.png

Pojdi si pogledat sestavo in samo velikost Honde NX500 in Kove 500x. Ti bo jasno. Jaz sem si vse to ogledal na Eicmi mesec nazaj. Nx500? Ne hvala. Žal po sliki ne moreš sodit, v živo si poglej. En laik lahko vidi razliko sory...pa nimam nič proti nobenem. 

Suzuki in ostale 800 ccm bajke pa ne primerjaj z kove 500 ampak z kove 800x...pa smo spet tam...vse sem si ogledal, sedel na vseh, pogledal detajle itd...

Lahko rečem da še najbolj "na komot pa lepo" deluje nova transalp 750. Cfmoto je pa tudi na nivoju. Zelo lepe modele imajo. Samo težo znižajo pa so zelo konkurenčni komot.

Tole okoli Honde 500serij..bilo katere začetnice (sej so vse iste samo drugo ime) so pa žal malo ceneni.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Snečer pravi:

KLE je na trgu okoli 40 leg, tehtali so ga počez in povprek, s polnim tankom je 192 kg, kar pomeni kakšen kg. več od najmodernejše kitajske zasnove.

Na fergazer, jekleno konstrukcijo, zastarel agregat, težek izpuh itd...

Ni slabo.. in povsem primerljivo, še vedno ima dve kolesi. Folk pa z njim prevozil marsikaj.

Verjamem, da ko na Kove sedejo modeli, ki imajo standard najmanj litrak in 150ps, da se jim odpre svet kako je to lahkotno. 

Do nedavnega je bila sramota, da sedeš na kaj manj kot litrak, posmeh, zadnja vrsta na fotkah itd.

Če pa bi Kove spravil skupaj ta paket na 150kg, e to pa bi bilo nekaj novega.

Tako pa niti ne, pač še en kitajski ponaredek, sestavljanka, to je reala.

 

Imel kratek čas 500 kle.

In ni primerjave tako po vzmetenju kot po agregatu.

Z kle 500 v ovinku v nagibu cca 120 130kmh se zvija kot čigumi.

Že samo prve vilice pogledaš pri kle in Kove pa ti je vse jasno.

Pri kle so kot pri Tomos CTX...

Ja se pa strinjam, oba imata dve kolesi.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Snečer pravi:

Imam občutek, da hočeš povedat, da se kove 500x pelje kot kroska? 

Ne, vem pa da se versys pelje čez ovinke kot supermoto lahko 😉

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Kmet2 pravi:

Imel kratek čas 500 kle.

In ni primerjave tako po vzmetenju kot po agregatu.

Z kle 500 v ovinku v nagibu cca 120 130kmh se zvija kot čigumi.

Že samo prve vilice pogledaš pri kle in Kove pa ti je vse jasno.

Pri kle so kot pri Tomos CTX...

Ja se pa strinjam, oba imata dve kolesi.

 

E vidiš to sem pogrešal, navedbe o zvijanju jeklenega ogrodja. 

p.s. (imel CTX, moje s ni zvijal, se pa je pregreval)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snečer pravi:

E vidiš to sem pogrešal, navedbe o zvijanju jeklenega ogrodja. 

p.s. (imel CTX, moje s ni zvijal, se pa je pregreval)

Če se ni zvijal potem 

-al ga nisi peljal kot se zagre

-al imaš pa premalo kg 😉

Tomos pregreval? Nemogoče 🤣

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Kugelschreiber pravi:

Eni iz portfelja tvojih znamk ze strumno korakjo v tisto smer

https://www.moto.it/listino/moto-morini/x-cape-1200/x-cape-1200-2024/taSWN8

 

Segment velikih endur je čislan in donosen. Harley dela SUV. KTM je naredil ogromne potovanike. Ducati je na multistroodel zmontiral 19colski bicikl, se znebil desma in ventile podlozil s fedri, da so podalsali servisne intervale in zbili stroske na nivo ostalih.  Tudi Honda je na Africo spredaj pahnila 19, kar je de facto asfaltna mera.  Ce, bolj KO bodo kitajci imeli priliko, bodo absolutno sli v segment kjer se obrne/pobere najvec cekinov. 
 

ps, basic CF800 je dobrega jurja cenejsi od Suzukija vstrom800RE. Ta naloudani CF so drazji od Stroma DE in transalpa. Honda NX500 bo samo 700€ drazja od kove 500x. Te razlike v ceni niso ravno za dol past. Ce hoces modni dodatek, za 12k dobis tud Ducatijevga Scramblerja desert sled.

Izkusnje govorijo, da bo strom tud cez 100kkm se vedno dober bajk. Da bo lastnik tud cez 10 let dobil deklc zanj.  Kaj 10. Cez 25 let. Kose za ex moj vtr ali frendovo staro AT pac poklices AS in pocakas. Kot Luka66 pravi, verjetno smo enmal snob-ish, in izkusnje  niso iz danes na jutri. Velja za uporabnike in proizvajalce. 
 

se razlog za vse moje filozofiranje

 

IMG_4415.jpeg

Resnoo ali malo na pamet o servisni podpori EU motorjev...

Za mojo AT letnik 98 ni moč dobiti nikjer od Trzina naprej košaro sklopke.

Ktm 1190 2013l so ukinili program za vzmetenje.

Če ga želiš naložiti, ko se temu polizdelku pobrklja procesor moraš odšteti 1500 evrov.

Lahko pa kupiš novo vzmetenje in ti ga dajo gratis.

Si moreš misliti, na 10 let starem super duper premium Ktm se to dogaja.

Da ne govorim o mačehovskem priznavanju stvarnih napak pod garancijo itd...

In še in še bi lahko našteval, ni vse črno beli in ni vse kar se sveti zlato.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, DESMODUE said:

Pač ne prebereš, kar napišem, tukaj ne morem pomagati, žal. Ce ne zelis videti paralel,jih pac ne bos videl.

Primerjati kove 500x z nx500 bi bilo smiselno in pošteno, če bi nx obuli v kolesa z naperami, ji dodali vso terensko zaščito, opremili s polno nastavljivim vzmetenjem z  daljšim hodom. No, taki zadevi streže rally raid predelava ( na nx500 še ne, na cn 500x pa ) tosto ne pa pravi mali adventure motor ja. Za 11.000 eur. 

12 minutes ago, miran985 said:

Pojdi si pogledat sestavo in samo velikost Honde NX500 in Kove 500x. Ti bo jasno. Jaz sem si vse to ogledal na Eicmi mesec nazaj. Nx500? Ne hvala. Žal po sliki ne moreš sodit, v živo si poglej. En laik lahko vidi razliko sory...pa nimam nič proti nobenem. 

Suzuki in ostale 800 ccm bajke pa ne primerjaj z kove 500 ampak z kove 800x...pa smo spet tam...vse sem si ogledal, sedel na vseh, pogledal detajle itd...

Lahko rečem da še najbolj "na komot pa lepo" deluje nova transalp 750. Cfmoto je pa tudi na nivoju. Zelo lepe modele imajo. Samo težo znižajo pa so zelo konkurenčni komot.

Tole okoli Honde 500serij..bilo katere začetnice (sej so vse iste samo drugo ime) so pa žal malo ceneni.

 

Oprosti, meni je lanski cb500x cisti bombon. Ze druga genracija, prva z 19 colami spredaj je bla dokaj licn in lepo skup spravljen motorcek, zadnja generacija z USD prednjim koncem in dvema diskoma, pa bomboncek. Je pa res, da so to majhni motorcki, je kove vecji? Ampak za solo je dost velika, za 2up pa jaz s 500ccm ne bi sel na izlet v dolomite. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Kugelschreiber pravi:

Oprosti, meni je lanski cb500x cisti bombon. Ze druga genracija, prva z 19 colami spredaj je bla dokaj licn in lepo skup spravljen motorcek, zadnja generacija z USD prednjim koncem in dvema diskoma, pa bomboncek. Je pa res, da so to majhni motorcki, je kove vecji? Ampak za solo je dost velika, za 2up pa jaz s 500ccm ne bi sel na izlet v dolomite. 

Kove je večji ja...takoj se vidi.

Ne rečem da je cb500x slab, vendar mu manjka "bonbonckov"

Dva z 500x? Komot.

Ni tako prostorno kot na "tavelkih" mopedih ampak gre. In pelje se isto lahkotno. Dovolj hiter za kamorkoli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, Snečer pravi:

E vidiš to sem pogrešal, navedbe o zvijanju jeklenega ogrodja. 

p.s. (imel CTX, moje s ni zvijal, se pa je pregreval)

To se je pač dogajalo meni.

Versys pa ne bi maral več tudi če mi ga zastonj dajo.🙂

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!