Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno
pred 1 uro, DESMODUE pravi:

 

Vsi po Kitajčkih? Ah kje pa. Kupci Kitajčkov so večinoma zreli, neobremenjeni s samim sabo in mnenjem ostalih, razgledani in racionalni

 

.

.... dej da se ne bom uscal ... kdo so kupci tega ??? :kva2::kva2::kva2:

 

 

 

ps.

... pa še nekaj ... a si ti že slišal kdaj mogoče tisto zlajnano ... "Kupec je kralj" ??? 😮😮😮

... ali pa mogoče še boljše ... "Kupec ima vedno prav" :kva2:

Objavljeno
3 minutes ago, DESMODUE said:

Prva stvar,ki jo kupci nadgradijo, je vzmetenje, nato izpusni sistem, ecu, vecji rezervoar...

 

Ali pa se samo vozijo? 
 

 

se mi zdi da je motosvet kot DARS. Zima nas je ujela nepripravljene, pa smo mal…našponani. 
 

Zacetki znajo bit naporni. Folk je kupoval Skode Favorit in se smejal ljudem ki so za isti cekin kupovali hyundaye. Ker dragi kosoi in nic namzalogi. s casom so favoritke prej zgnile, kot so rabli kose za hundajcke…ampak ja, trgovska ni lahka. Predsodki so hudic. 

Objavljeno
Pravkar, pik1 pravi:

.

.... dej da se ne bom uscal ... kdo so kupci tega ??? :kva2::kva2::kva2:

 

 

 

ps.

... pa še nekaj ... a si ti že slišal kdaj mogoče tisto zlajnano ... "Kupec je kralj" ??? 😮😮😮

... ali pa mogoče še boljše ... "Kupec ima vedno prav" :kva2:

Kdo so kupci? Sem napisal. Po tvojih izjavah ne spadas med njih, ne boj se.

Kupec Ima vedno prav? V svoji glavi ja, objektivno pa zal ne.

Objavljeno (popravljeno)
2 minutes ago, pik1 said:

pa še nekaj ... a si ti že slišal kdaj mogoče tisto zlajnano ... "Kupec je kralj" ??? 😮😮😮

... ali pa mogoče še boljše ... "Kupec ima vedno prav" :kva2:

Ja, pa ni, in nima. Simpl. 
 

jaz verjamem da so kupci Kovejev CFjev Benellijev racionalni. 
 

ps: taljani pokupijo dovolj Benellijev, da ima ta debata predvidljiv zakljucek. Nikoli ne bodo BMW, KTM, Ducati, postali pa bodo del vsakdana in konkurencen player na trgu. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 12 minutami, miran985 pravi:

Ne, samo delim svojo izkušnjo tako kot je. Jaz sem vsaj sprobal. Pa ti? 

.

... nisem še probal ... počakam še  ene 15 takih kot si ti, potem pa mogoče :huh:

... sicer pa ...  nikoli ne reci nikoli :D

Objavljeno
Pravkar, pik1 pravi:

.

... nisem še probal ... počakam še  ene 15 takih kot si ti, potem pa mogoče :huh:

... sicer pa ...  nikoli ne reci nikoli :D

Kogar zadeva resno zanima je vedno dobrodošel da pride pogledat, probat morda...na kavo itd...meni to ni problem.

Objavljeno
pred 5 minutami, pik1 pravi:

.

... nisem še probal ... počakam še  ene 15 takih kot si ti, potem pa mogoče :huh:

... sicer pa ...  nikoli ne reci nikoli :D

Jih je ze vec kot 15 ne skrbi🤣

 

Objavljeno

Priznam, da tudi ugibam, vendar pa po drugi strani še vedno nisem videl koliko je pokazala vaga pri modelu 500x :) zaradi različnih številk, ki se pojavljajo pri generičnih modelih.

Še ne malo nazaj smo poslušali, da kar ni pod 1200ccm in 200ps, da je nevozno, sedaj se je plošča obrnila in se potrjuje tisto, kar že dolgo pravim. Da se da z manj morda celo bolje peljati in da imajo manj navlake.

Da bi se Kove masovno prodajal v Sloveniji in Evropi? ugibam, najbrž ne, ker pred gostilno parkirat 500ko pomeni, da ni proste mize. Endurič se bo po moje lažje prodajal, ker tu ni neke pametne ponudbe, vendar pa kot pravim, tu ni cest za vožnjo z njim, tu gre spet za neko poistovetenje z dakar dirkači, gajserjem, potem pa rijejo po gozdnih vlakah in še kje ...

Pravljic o tem, kako ima kove vesoljsko tehnologijo in kvaliteto nad vsem kar smo videli pa brez ugibanja lahko rečem, da so to pravljice :)

Dacia je tudi super avto pa na naših cestah ne vidiš ravno poplave teh vozil, prevladujejo "premium" nemške znamke.

Kove je v prednosti v segmentu, kjer konkurenca ne zmore oziroma noče (ker se ji ne splača, ker ni povprašavenja masovnega) narediti modelov.

Recimo, da iščem neko allround 500ko, najbrž "boljšega" v tem segmentu pri nas ni ... 

 

Objavljeno
11 minutes ago, DESMODUE said:

Si razbral samo km, ne pa izkusnje? Selektivnost pa to?

Je bolece, ko nekdo ki je uporabnik pohvali nekaj, za kar ti v svojih mislih verjames da je zanic?

 

Ja vse si narobe razumel. Ne pravim da je zanic. Pravim da so predsodki veliki.
 

Da se mi nekdo hvali de on je pa znalec ker se vozi od februarja,  waw, pol pa cmokne cifro 6k, khm, pardon, skoraj 7k,  to naj vzamem kot kaj? Kaj mi ta podatek pove o motorju? Nič. Da je imel OHoHoooo strojev pa da je zdaj najbol vesel s 500 kovejem. A to kaj pove o motorju? Niti ne. 1 frend s ful motorji za sabo, je najbol srecn u lajfu na xtx660. Drugi, po vseh moznih zadevah na Burgmanu650. Tretji ma u garazi goldo, r1200r, in vozi tenerejca 660. Najvec je na singlci. Skratka, njegov post nic ne pove o motorju, ampak samo, da je z njim zadovoljen. Objava govori o uporabniku. 

V Dolomitih je vsako leto več kitajcev. To ni naključje. To je kristalno jasno. Je pa tezko prebit led, v tradicionalni (beri zaplankani) Sloveniji se tezje. 

Objavljeno
pred 1 minuto, Snečer pravi:

Priznam, da tudi ugibam, vendar pa po drugi strani še vedno nisem videl koliko je pokazala vaga pri modelu 500x :) zaradi različnih številk, ki se pojavljajo pri generičnih modelih.

Še ne malo nazaj smo poslušali, da kar ni pod 1200ccm in 200ps, da je nevozno, sedaj se je plošča obrnila in se potrjuje tisto, kar že dolgo pravim. Da se da z manj morda celo bolje peljati in da imajo manj navlake.

Da bi se Kove masovno prodajal v Sloveniji in Evropi? ugibam, najbrž ne, ker pred gostilno parkirat 500ko pomeni, da ni proste mize. Endurič se bo po moje lažje prodajal, ker tu ni neke pametne ponudbe, vendar pa kot pravim, tu ni cest za vožnjo z njim, tu gre spet za neko poistovetenje z dakar dirkači, gajserjem, potem pa rijejo po gozdnih vlakah in še kje ...

Pravljic o tem, kako ima kove vesoljsko tehnologijo in kvaliteto nad vsem kar smo videli pa brez ugibanja lahko rečem, da so to pravljice :)

Dacia je tudi super avto pa na naših cestah ne vidiš ravno poplave teh vozil, prevladujejo "premium" nemške znamke.

Kove je v prednosti v segmentu, kjer konkurenca ne zmore oziroma noče (ker se ji ne splača, ker ni povprašavenja masovnega) narediti modelov.

Recimo, da iščem neko allround 500ko, najbrž "boljšega" v tem segmentu pri nas ni ... 

 

500ka je en tak multipraktik. Da to dojames moraš narediti en večji krog z njim. Lahko se z njim naganjas z precej močnejšimi ker dovoljuje precej lažje manevriranje po ovinkih kot močnejši in težji in si zaradi njegove mase in težišča zelo hiter čez ovinke. 

Lahko iz te vožnje zaviješ na makadam in se tam pelješ kot da ni nič. Lahko zakompliciras tudi bolj na offroad. Lahko kruzas lagano po avtocesti. Po mestu pa vijugas kot z biciklom. 

Kot rečeno dokler ne probaš ne veš...

 

pred 2 minutami, Kugelschreiber pravi:

Ja vse si narobe razumel. Ne pravim da je zanic. Pravim da so predsodki veliki.
 

Da se mi nekdo hvali de on je pa znalec ker se vozi od februarja,  waw, pol pa cmokne cifro 6k, khm, pardon, skoraj 7k,  to naj vzamem kot kaj? Kaj mi ta podatek pove o motorju? Nič. Da je imel OHoHoooo strojev pa da je zdaj najbol vesel s 500 kovejem. A to kaj pove o motorju? Niti ne. 1 frend s ful motorji za sabo, je najbol srecn u lajfu na xtx660. Drugi, po vseh moznih zadevah na Burgmanu650. Tretji ma u garazi goldo, r1200r, in vozi tenerejca 660. Najvec je na singlci. Skratka, njegov post nic ne pove o motorju, ampak samo, da je z njim zadovoljen. Objava govori o uporabniku. 

V Dolomitih je vsako leto več kitajcev. To ni naključje. To je kristalno jasno. Je pa tezko prebit led, v tradicionalni (beri zaplankani) Sloveniji se tezje. 

Si opazil med tvojo objavo da je manj več?

Objavljeno
pred 4 minutami, Snečer pravi:

Priznam, da tudi ugibam, vendar pa po drugi strani še vedno nisem videl koliko je pokazala vaga pri modelu 500x :) zaradi različnih številk, ki se pojavljajo pri generičnih modelih.

Še ne malo nazaj smo poslušali, da kar ni pod 1200ccm in 200ps, da je nevozno, sedaj se je plošča obrnila in se potrjuje tisto, kar že dolgo pravim. Da se da z manj morda celo bolje peljati in da imajo manj navlake.

Da bi se Kove masovno prodajal v Sloveniji in Evropi? ugibam, najbrž ne, ker pred gostilno parkirat 500ko pomeni, da ni proste mize. Endurič se bo po moje lažje prodajal, ker tu ni neke pametne ponudbe, vendar pa kot pravim, tu ni cest za vožnjo z njim, tu gre spet za neko poistovetenje z dakar dirkači, gajserjem, potem pa rijejo po gozdnih vlakah in še kje ...

Pravljic o tem, kako ima kove vesoljsko tehnologijo in kvaliteto nad vsem kar smo videli pa brez ugibanja lahko rečem, da so to pravljice :)

Dacia je tudi super avto pa na naših cestah ne vidiš ravno poplave teh vozil, prevladujejo "premium" nemške znamke.

Kove je v prednosti v segmentu, kjer konkurenca ne zmore oziroma noče (ker se ji ne splača, ker ni povprašavenja masovnega) narediti modelov.

Recimo, da iščem neko allround 500ko, najbrž "boljšega" v tem segmentu pri nas ni ... 

 

125r,321r,500x,500f,450rally,450 rally pro,800x,800x pro,mx250,mx450,enduro 250,450rr.

To so zaenkrat modeli predvideni za prodajo v EU.

Ne,nic skupnega z africo twin 1100, ktm 1290 adv, gs, cbr1000rr, duke 1390r....

Skupno jim je, da so resnicno razmisljali o tem,kako zmanjsati maso in narediti motorje res vozne,obvladljive in uporabne. In seveda dosegljive.

Vesoljska tehnologija? Niti ne, gre za premisljenost pri zasnovi in uporabi materialov. Na 800x se lepo vidi uporaba jekla q355 in aluminija aa8899.

Ze na malem 500x je vidna in mocno obcutna ta filozofija in pristop.

Adv segment je v porastu, to je dejstvo. Predsodki pred voznjo izven asfalta so bolj v glavah in samozavesti. S pravilnim pristopom in izbiro motorja,predstavlja taka voznja nepopisen uzitek svobode in nasmeha.

Brez ogleda v zivo in preizkusa ne gre.

 

 

Objavljeno
pred 7 minutami, Kugelschreiber pravi:

Ja vse si narobe razumel. Ne pravim da je zanic. Pravim da so predsodki veliki.
 

Da se mi nekdo hvali de on je pa znalec ker se vozi od februarja,  waw, pol pa cmokne cifro 6k, khm, pardon, skoraj 7k,  to naj vzamem kot kaj? Kaj mi ta podatek pove o motorju? Nič. Da je imel OHoHoooo strojev pa da je zdaj najbol vesel s 500 kovejem. A to kaj pove o motorju? Niti ne. 1 frend s ful motorji za sabo, je najbol srecn u lajfu na xtx660. Drugi, po vseh moznih zadevah na Burgmanu650. Tretji ma u garazi goldo, r1200r, in vozi tenerejca 660. Najvec je na singlci. Skratka, njegov post nic ne pove o motorju, ampak samo, da je z njim zadovoljen. Objava govori o uporabniku. 

V Dolomitih je vsako leto več kitajcev. To ni naključje. To je kristalno jasno. Je pa tezko prebit led, v tradicionalni (beri zaplankani) Sloveniji se tezje. 

Ne hvali se...se je pac kot uporabnik motorja vkljucil v debato. Ne kot teoretik. In nasteva pluse, zakaj mu je kove 500x vsec,kaj ga je pritegnilo,kje so razlike.

Pa vem kaj vse je prej vozil. In s Kove pac spoznal,kaj mu je prej manjkalo. Ce podrobno beres njegove zapise, ti je jasno, da o motorju pove veliko vec kot o sebi.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Predstavli si, da gremo pa zdej vsi na offroad. Pa to bo vse razrito, pulcaja bos mel sred gozda, namesto na cesti. To pac ne gre. In je fino ja, dokler to pocne pescica, pa se to se vam fajn zdi, ker ste redki, cim bo guzva, vas bo minil.

 

  • Haha 1
Objavljeno

Mene pa predvsem zanima to, zdej če smo se že res full razpisal o kitajcih, kako to da kitajc ne zna dat na svoj motor TC? @DESMODUE?

Objavljeno
pred 1 minuto, skalar36 pravi:

Mene pa predvsem zanima to, zdej če smo se že res full razpisal o kitajcih, kako to da kitajc ne zna dat na svoj motor TC? @DESMODUE?

pod 100 ps ne rabiš, lahko z roko nadomestit

Objavljeno

Jaz imam enduro za po asfaltu, ker mi tako paše 🙂  Namesto Tomosa APN bi imel nekaj bolj udobnega, ker tisto je premajhno in ovira v prometu. Na Alibabi so kitajski enduroti za par sto € ali 1 K in nekaj. Če bi mekaj takega spravili v EU bi bilo dovolj zame...saj 125 se menda prodaja, samo bolje bi bilo od 200 do 300 ...za občasne redke potrebe. Da ne leži brezveze en drag moped skoraj brez uporabe.

 

Objavljeno
pred 2 minutami, skalar36 pravi:

Mene pa predvsem zanima to, zdej če smo se že res full razpisal o kitajcih, kako to da kitajc ne zna dat na svoj motor TC? @DESMODUE?

Če ne znaš peljat 500kubicni motor brez TC pusti motorje pri miru. 800x serija pa ga ima, z razlogom. Kako so pa včasih vsi vozil brez vsega z precej moči? 

Objavljeno
pred 9 minutami, skalar36 pravi:

Mene pa predvsem zanima to, zdej če smo se že res full razpisal o kitajcih, kako to da kitajc ne zna dat na svoj motor TC? @DESMODUE?

450rr, 800x ga imata.

Ostali ga ne potrebujejo. 

Objavljeno
pred 3 minutami, miran985 pravi:

Če ne znaš peljat 500kubicni motor brez TC pusti motorje pri miru. 800x serija pa ga ima, z razlogom. Kako so pa včasih vsi vozil brez vsega z precej moči? 

Ja nč, boš dal svojga za peljat, lohk mam tud tebe zadi na sedežu, pa boš povedu če znam pelat motor. 

Lej fajn je da si zadovoln s svojim motorjem. To je celotno bistvo kupovanje katerega katerekoli izdelka. Je pa fajn da si mi povedu, da ima 800 tc, k men je to full pomembn.

Objavljeno
22 minutes ago, miran985 said:

Si opazil med tvojo objavo da je manj več?

Seveda sem. Ampak to spet ne pove nič o motorjih. Ne smeva primerjat bandita 1250 z Burganom. Možaku je bil bando premajhen pretežek ker gospa ni rada sedela za njim. še neuporaben za skok na vikend. Z Burgijem je VSE drugače. Ampak, a je za to Burgo boljš motor od Bandota?

Pogosto se downsiza z leti. se mi zdi normalno, če človek ni egomanijak. Ker bi rad lažji in okretnejši motor od moje 15 let stare Caponord, sem rental in 1000km zvozil najprej z Vstromom 650 in ponovil z Versysem 650. Strom nama je bil bol všeč od Versysa, al ko sva se z gospo naložila nazaj na Capota...je bil tud Vstrom odpisan. Se razumeva? Manj je več, dokler ni malo premalo. 

Objavljeno
15 minutes ago, vandrovec said:

Jaz imam enduro za po asfaltu, ker mi tako paše 🙂  Namesto Tomosa APN bi imel nekaj bolj udobnega, ker tisto je premajhno in ovira v prometu. Na Alibabi so kitajski enduroti za par sto € ali 1 K in nekaj. Če bi mekaj takega spravili v EU bi bilo dovolj zame...saj 125 se menda prodaja, samo bolje bi bilo od 200 do 300 ...za občasne redke potrebe. Da ne leži brezveze en drag moped skoraj brez uporabe.

 

taljani jih prodajajo za 3700. to je 4 ne prevč hude telefone. cena dobrega bicikla. Cenej pa ne bo šlo, se mi zdi. 

https://vogeitaly.it/valico-300-rally

 

Zdajh sem se spomnil enega članka v neki slo motoreviji, 100 let nazaj, po moje o zongshenu 250? Motor lučka, pali ko mitraljez, že 10 let pr hiši, za vandrat po istrskih hribčkih.  V naslednjem odstavku napišejo da ima nekih 4kkm. se pravi prvo leto 2500, naslednje 700, pol pa do tehničnega pa nazaj  :D 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 12 minutami, skalar36 pravi:

Ja nč, boš dal svojga za peljat, lohk mam tud tebe zadi na sedežu, pa boš povedu če znam pelat motor. 

Lej fajn je da si zadovoln s svojim motorjem. To je celotno bistvo kupovanje katerega katerekoli izdelka. Je pa fajn da si mi povedu, da ima 800 tc, k men je to full pomembn.

Lahko prideš probat. Zadaj se vozil nebom žal. Zadaj se vozi kakšna dobra ženska. Jaz to pač nisem 😉.

Znaš ne znaš, to veš sam. Bistvo je da si ustvariš svoje mnenje.

Objavljeno
pred 11 minutami, Kugelschreiber pravi:

Seveda sem. Ampak to spet ne pove nič o motorjih. Ne smeva primerjat bandita 1250 z Burganom. Možaku je bil bando premajhen pretežek ker gospa ni rada sedela za njim. še neuporaben za skok na vikend. Z Burgijem je VSE drugače. Ampak, a je za to Burgo boljš motor od Bandota?

Pogosto se downsiza z leti. se mi zdi normalno, če človek ni egomanijak. Ker bi rad lažji in okretnejši motor od moje 15 let stare Caponord, sem rental in 1000km zvozil najprej z Vstromom 650 in ponovil z Versysem 650. Strom nama je bil bol všeč od Versysa, al ko sva se z gospo naložila nazaj na Capota...je bil tud Vstrom odpisan. Se razumeva? Manj je več, dokler ni malo premalo. 

Lej, teža je prisotna 100% časa, koliko % časa v dnevu ti pa bi zmanjkalo kak konj moči? Raje kak konj manj pa manjša obremenjenost z motorjem pa več uživanja. V 95% ko se skup kam peljemo dohajaš vse kar treba. Če zaradi manj konjev morda mi ne uspe prehitet enega v dnevu pa zato po drugi strani imam več drugih plusov naj bo kar tako.

Objavljeno
49 minutes ago, DESMODUE said:

Ne hvali se...se je pac kot uporabnik motorja vkljucil v debato. Ne kot teoretik. In nasteva pluse, zakaj mu je kove 500x vsec,kaj ga je pritegnilo,kje so razlike.

Pa vem kaj vse je prej vozil. In s Kove pac spoznal,kaj mu je prej manjkalo. Ce podrobno beres njegove zapise, ti je jasno, da o motorju pove veliko vec kot o sebi.

zelo sem vesel zanj, in zate. Ampak kot omenjeno, ne primerja like for like. Primerja motor ki mu ustreza, z motorji ki mu niso ustrezali. Za moje potrebe bi bil Kove 500 boljši kot M1000RRRRR in Panigale v4s. A to pomeni da je bolši motor? Se razumeva?

 

Čakam da kitajce postavijo ob bok tradicionalnim znamkam. Primerjalni test recimo CF800 Vs Vstrom 800 Vs Kove 800. Scrambler 800, Norden, 890ADV....

Vem da beseda teče več al manj o 500ccm, in da so ta segment zelo zapostavljali, saj je honda edini brand s sodobnim 500 motorčkom.  

Objavljeno
pred 10 minutami, miran985 pravi:

Lahko prideš probat. Zadaj se vozil nebom žal. Zadaj se vozi kakšna dobra ženska. Jaz to pač nisem 😉.

Znaš ne znaš, to veš sam. Bistvo je da si ustvariš svoje mnenje.

Hvala, ampak ne hvala. Jes nism še str pa betežn, sm sam zoprn. Rabim precej več kot 500ccm. Me pa extremno zanima 450 rally. Če se izkaže da je ok, ga bom kupil. Pa ne da bi ga rabil , zato da ga mam. 

  • Haha 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!