Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa

Priporočene objave

pred 1 minuto, franc pravi:

No to pa mene zanima.

Kot je meni znano, z lahkoto (preverjeno) .

Malo je sicer odvisno od "uporabe" . Moj je še vedno "živ" pa sem menjal med 6 in tudi čez 10k km.

lp

Pri agregatu s 700ccm in 75konji in karterjem 1.7l menjati olje na 10.000? Sploh ce je zraven se terenska voznja?

Jaz osebno se tega ne grem. Sploh pa ne na samem zacetku, do nekako 10.000km, saj je takrat olje se bolj umazano, zaradi utekanja in "brusenja" gibljivih novih delov.

Tudi intervalov menjave pri avtomobilih na 30.000 ali celo vec km ne podpiram. 

Zamenjam prej in imam boljsi obcutek, mislim da.so mi bili motorji za to zelo hvalezni.

 

pred 55 minutami, Kugelschreiber pravi:

Naslov, kot da blajerce mežikajo soncu…ne, mehank ni prtegnil oljnih cevi pa benz ščije, ker smo modificirali mal po svoje…ABS IMO mora bit uzgan ob zagonu motorja? Da puscajo parkiran motor na kontktu, ne vem ce je za komentirat…

 

 

Ja..z objavo je pa le dosegel cilj...to so ogledi, oziroma kliki.

pred 55 minutami, Kugelschreiber pravi:

Naslov, kot da blajerce mežikajo soncu…ne, mehank ni prtegnil oljnih cevi pa benz ščije, ker smo modificirali mal po svoje…ABS IMO mora bit uzgan ob zagonu motorja? Da puscajo parkiran motor na kontktu, ne vem ce je za komentirat…

 

 

Ja..z objavo je pa le dosegel cilj...to so ogledi, oziroma kliki.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, luxsa pravi:

Tastar ti cist prevec sprasujes,kaksne reklamacije, ze vidm da bosta spomlad z ajdovcem skupaj ofroudala pa skakala z nepokvarljivimi kitajci.  🤣

js poznam enga, ki že...pssst, pa ne ukol govort :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, Snečer pravi:

ti si menjal t700 za kove 500x? :) 

ma..sori, bom s prve povedal.

Iščeš lep in fukiš moped, ja to je jamaha t700. Iščeš moped z dobrim agregatom: ja to je t700 seveda pod dobro velja elastičnost in vlek v idle speedu...in pol se konča. 

Je lahek, ja ni, težek k svina ima visoko težišče. Je agilen, ja ni...v primerjavi z mojima kravama ktm790adv in husa 901 ni ni in ni! Oba sta neprimerno bolj igriva. A je poceni..khm...10 in več jurčkov...napram nekim 7 jurčkov od kitajca...

A je smiselno x500 sploh primerjat s t700..NI, NI, NI

Ne vem kako lahko vsi mešate hruške in jabolka. Pa kove 500x sploh ne poznam, ampak:

-hodi vzmetenja

-tip agregata (konji in bla bla bla)

T700 lahko primerjaš s kove 800 ali FC800 ali nekaj v tem segmentu, z vsaj podobnim hodom vzmetenja ter 21 col spredaj in 18 zadaj.

ps. nekdo z boljšim znanjem terena/krosa od mene, bo zlahka imel čisto drugačno mnenje o t700..na koncu je itak bolj bistveno, kaj iščeš, zakaj , s kakim znanjem boš to obvladoval.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, Luka66 pravi:

Morda bi se jih v tem razredu lahko celo zbralo za en "skupinski" primerjalni 2-3 dnevi test, ker so taki bajki, ki jih imajo zastopniki v glavnem v testni floti: Aprilia Tua 660, KTM 790/890, Yam T700, Husqa,.....bi pa bil to, za Slo razmere, kar zahteven organizacijski projekt, tudi nekaj finančnega vložka bi terjal, verjetno še največji izziv izbrati strokovne, izkušene, nepristranske test rajderje :)   bi se pa spet kresala mnenja in veliko pisalo, odlično za prepoznavnost novega brenda na trgu...... no saj to se že sedaj tukaj :)   za ...... konjem se kadi 👍  

kar pomeni...da je kar nekaj dobrih motorjev.

Motorji oziroma proizvajalci, ki so osvojili nizko težišče, komoditeto in elektroniko primerno širši množici,

nizko težo, dobre parametre vzdrževanja in enostavnost le tega, predvsem govorim o ne preveč strokovnih voznikih, zna pokazati, koliko dobrih motorjev se že dobi na tržišču, vkolikor veš kaj iščeš in zakaj.

 

Namreč huda razlika je med:

imam 2 motorja en bo za tehnično in v glavnem ofroad, drug pa za edvenčer, kot če:

imam 1 moped in ta mora narediti vse kar si zmislim

Potem pač padejo komproimisi in čisto različna ocenjevanja.

 

Man je všeč en posnetek na tubi objavljen v tej temi o kove 450 rally, kjer zelo lepo pove avtor:

prihajam iz vod cross/hard enduro in mi je agregat švoh, ma vzmetenje fantastično. Drugi ki prihajajo z 200+kg težkih krav pa,jočejo da je vzmetenje pretrdo, preveč "race" in fantastičen agregat :D

 

pred 17 urami, Kugelschreiber pravi:

Testna ruta pa po jadranki dol, čez hribe domol. navrži še flašo šnopsa in vži kamero. Jaz bi to gledal :D

kje se prjavim...s flašo si me kupil prec :P

 

pred 3 urami, Kugelschreiber pravi:

Naslov, kot da blajerce mežikajo soncu…ne, mehank ni prtegnil oljnih cevi pa benz ščije, ker smo modificirali mal po svoje…ABS IMO mora bit uzgan ob zagonu motorja? Da puscajo parkiran motor na kontktu, ne vem ce je za komentirat…

 

 

ma to sem že prpopal v tej temi in prijavil, nič minornega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce je predpisan olje menjat na 15k, ga kumot takrat menjas, tko kot pri avtu na 30k. To nekateri sam jamrate neke teoreticne, da bo zaribal pa ne vem kaj.... 

  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, DAMI34 said:

ma to sem že prpopal v tej temi in prijavil, nič minornega

nisem videl, samo tistega s krešem sem srečal. prevč aktivna tema ni kej :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, TakeALookAround pravi:

Ce je predpisan olje menjat na 15k, ga kumot takrat menjas, tko kot pri avtu na 30k. To nekateri sam jamrate neke teoreticne, da bo zaribal pa ne vem kaj.... 

lahko ti povem za konkretno ktm 790/890 adv..več kot menjaš boljše je, še boljše je pa če namestiš vsaj predfilter prahu :P (poznam primerke, ki so ga zaribal v stock verziji)

Je razlika a sem odklofal 15 kek po asfaltu in nekaj malega po prahu, kjer dela 1,2,3 in mogoče 4a brzina. Vendar se strinjam, za normalno uporabo je proizvajlalčev zapis sigurno dokaj točen. Še bolj točno je zavedanje da 3 litre olja pač zdrži 2x več kot 1,5 litra :P (umaže se pa vseeno, če je slaba filtracija)

 

pred 44 minutami, Kugelschreiber pravi:

nisem videl, samo tistega s krešem sem srečal. prevč aktivna tema ni kej :D

 

aktivne teme, zanimivo..al je govora o ful grdem motorju (vsi vemo kter) al pa pocen kitajcu :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, TakeALookAround pravi:

Ce je predpisan olje menjat na 15k, ga kumot takrat menjas, tko kot pri avtu na 30k. To nekateri sam jamrate neke teoreticne, da bo zaribal pa ne vem kaj.... 

naceloma se strinjam z izjemo, ce motor izpostavljas res hudim obremenitvam ala dirkanje

 

jaz svojo hondo 4zyl 13k rpm servisiram na predpisanih 12 tisoc in ji nic ne fali

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A nista predpisana dva pogoja, število kilometrov ali eno leto? ...jaz menjam na eno leto pri avtu in motorju, kilometrov še gledam ne, večinoma jih je manj od predpisanih 🙂

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, TakeALookAround pravi:

Ce je predpisan olje menjat na 15k, ga kumot takrat menjas, tko kot pri avtu na 30k. To nekateri sam jamrate neke teoreticne, da bo zaribal pa ne vem kaj.... 

Pozanimaj se, kako je z dizel morji Euro 6 LandRover - Jaguar.

Servis je na 30k, že do drugega servisa pa je loterija. Ojnice zelo rade pogledajo iz bloka motorja, motorne gredi na pol,..., ni da ni.

Po raziskavah, je v teh motorjih olje izgubilo vse potrebne lastnosti že po 8k km.

Večina jih do okvare pride po 3 letih garancije, zato se tovarna ne ukvarja s tem.

Vse diktira marketing.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

28 minutes ago, ftp said:

Pozanimaj se, kako je z dizel morji Euro 6 LandRover - Jaguar.

Servis je na 30k, že do drugega servisa pa je loterija. Ojnice zelo rade pogledajo iz bloka motorja, motorne gredi na pol,..., ni da ni.

Po raziskavah, je v teh motorjih olje izgubilo vse potrebne lastnosti že po 8k km.

Večina jih do okvare pride po 3 letih garancije, zato se tovarna ne ukvarja s tem.

Vse diktira marketing.

pa sploh ni treba tako modernih zadev gledat. Pr kolegu prezirajo servise, raj na 20 ko na 15, še raj na 30, pa mal potegnejo...A4 okrog 2005, s 300 000, prvi lastniki, odmične gredi okrogle. turbo udešen. Enako so ukrotili transporterja. 300k fertik 2/3 motorja. Naš mondeo, ford za tarevne turčine, je mel pri skor 500 original turbo in pri 450k na odmični sledi, res sledi obrabe. prejšnji lastnik je menjal na 10, jaz na max 15k. tik pred pol miljona mu je guspa zlomila nogo, in smo ga dali uspavat... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Kugelschreiber pravi:

pa sploh ni treba tako modernih zadev gledat. Pr kolegu prezirajo servise, raj na 20 ko na 15, še raj na 30, pa mal potegnejo...A4 okrog 2005, s 300 000, prvi lastniki, odmične gredi okrogle. turbo udešen. Enako so ukrotili transporterja. 300k fertik 2/3 motorja. Naš mondeo, ford za tarevne turčine, je mel pri skor 500 original turbo in pri 450k na odmični sledi, res sledi obrabe. prejšnji lastnik je menjal na 10, jaz na max 15k. tik pred pol miljona mu je guspa zlomila nogo, in smo ga dali uspavat... 

Starejšo so imeli servis na 15k, 20k pa so lastniki podaljševali, novejši, konkretno za Landrover in Jaguar pa predpisano na 30k.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, TakeALookAround pravi:

Ce je predpisan olje menjat na 15k, ga kumot takrat menjas, tko kot pri avtu na 30k. To nekateri sam jamrate neke teoreticne, da bo zaribal pa ne vem kaj.... 

Ja glej..vsak po svoje. Jaz pri moji uporabi vem , kakšno je olje po 5000km.

Pa ne dajem nekega sranja od olja notri.

Moras vedeti, da je pri motorju zadeva taka, da eno olje maže menjalnik,agregat in sklopko. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, ftp said:

Starejšo so imeli servis na 15k, 20k pa so lastniki podaljševali, novejši, konkretno za Landrover in Jaguar pa predpisano na 30k.

Firme razumem, prodajni trik, prikaz nižjih obratovalnih stroškov. Mal ne razumem lastnikov. Če že štejemo kovančke, definitivno raje mitaske pa kantico elfa na 10kkm, kot conti in bardahl na 15kkm.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Kugelschreiber pravi:

 

Ja, ni ravno lepotan. 

 

image.png.75df824a5eb2693f725ceef21ab311e6.png

Kakor za koga😉

Screenshot_20231107_094925_Facebook.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, DAMI34 pravi:

ma..sori, bom s prve povedal.

Iščeš lep in fukiš moped, ja to je jamaha t700. Iščeš moped z dobrim agregatom: ja to je t700 seveda pod dobro velja elastičnost in vlek v idle speedu...in pol se konča. 

Je lahek, ja ni, težek k svina ima visoko težišče. Je agilen, ja ni...v primerjavi z mojima kravama ktm790adv in husa 901 ni ni in ni! Oba sta neprimerno bolj igriva. A je poceni..khm...10 in več jurčkov...napram nekim 7 jurčkov od kitajca...

A je smiselno x500 sploh primerjat s t700..NI, NI, NI

Ne vem kako lahko vsi mešate hruške in jabolka. Pa kove 500x sploh ne poznam, ampak:

-hodi vzmetenja

-tip agregata (konji in bla bla bla)

T700 lahko primerjaš s kove 800 ali FC800 ali nekaj v tem segmentu, z vsaj podobnim hodom vzmetenja ter 21 col spredaj in 18 zadaj.

ps. nekdo z boljšim znanjem terena/krosa od mene, bo zlahka imel čisto drugačno mnenje o t700..na koncu je itak bolj bistveno, kaj iščeš, zakaj , s kakim znanjem boš to obvladoval.

 

Zelo tezko ubesedim..takole nekako no:

Enak teren z istim voznikom, enaka vožnja, za povprecnega voznika, za zacetnika pa sploh, je s 500x mnogo lazja.

Je v rokah izkusenega voznika t7 bolj sposobna? Zelo odvisno od terena. Bolj ko je teren tehnicen, lazje se peljes s 500x..in obratno seveda.

Pozoren bodi na zadnji del videa,kjer se vidi uravnotezenost in  obvladljivost pri skoraj nic brzine. Tu zmaga.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, DESMODUE pravi:

Ja glej..vsak po svoje. Jaz pri moji uporabi vem , kakšno je olje po 5000km.

Pa ne dajem nekega sranja od olja notri.

Moras vedeti, da je pri motorju zadeva taka, da eno olje maže menjalnik,agregat in sklopko. 

 

zato je bistveno, da se vedno menja filter in da je kvaliteten... olje pa ne zgubi čez noč lastnosti, važno je da ga filter očisti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to lahko zdaj vsak svoje anekdote razlaga.

v motor tocim olje za 3eur/liter na vsakih 12 tisoc in pri 66 tisoc motor se vedno dela brez problema

dizel avto (tudi honda) smo meli pri hisi od 0 do 350 tisoc. olje se je menjavalo na 30 tisoc in ni bilo problemov.

torej tako kot je bilo predpisano.

zato pricakujem od proizvajalca, da mi predpise interval menjave olja, ki se bom ga drzal. ce bo motor krepnil pred svojim casom pa naj predpisejo krajse intervale ali pa pac nosijo ugled nezanesljivih motorjev.

glede pescenega praha je pa tako, da pesek itak skozi cilinder pride v olje in je skoda ze storjena, ce se ti to dogaja. menjava olja ne bo pomagala. bolj je pomembno kako je airbox zasnovan in filtracija.

najbolj se veselim zacetka prodaje v avstraliji. tam modeli hitro najdejo napake, ker delajo dosti kilometrov v prasnih razmerah. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, Ragezor pravi:

to lahko zdaj vsak svoje anekdote razlaga.

v motor tocim olje za 3eur/liter na vsakih 12 tisoc in pri 66 tisoc motor se vedno dela brez problema

dizel avto (tudi honda) smo meli pri hisi od 0 do 350 tisoc. olje se je menjavalo na 30 tisoc in ni bilo problemov.

torej tako kot je bilo predpisano.

zato pricakujem od proizvajalca, da mi predpise interval menjave olja, ki se bom ga drzal. ce bo motor krepnil pred svojim casom pa naj predpisejo krajse intervale ali pa pac nosijo ugled nezanesljivih motorjev.

glede pescenega praha je pa tako, da pesek itak skozi cilinder pride v olje in je skoda ze storjena, ce se ti to dogaja. menjava olja ne bo pomagala. bolj je pomembno kako je airbox zasnovan in filtracija.

najbolj se veselim zacetka prodaje v avstraliji. tam modeli hitro najdejo napake, ker delajo dosti kilometrov v prasnih razmerah. 

Glede zračnih filtrov imas prav. Zelo pomembna je lokacija in zajem iz airboxa.

Tukaj sem pa vesel, da se vsi offroad motorji testirajo v puščavi Gobi.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pre filter odlično opravi svojo funkcijo, po 19k km in precej vožnje po makadamu in tudi po puščavi pri H-AT

image.png.998186187eb9053631ada127ace86774.png

image.png.8784653b06d279e6da04480fa0dc3ed2.png

image.png.ae6ac84a9e834229d653eebdd1b34939.png

 

image.png.c9c41a92832227058d025bd7394e911b.png

Okrog olja sem pa že toliko pisal, da nebi več.....prepuščam komentarje "strokovnjakom".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Luka66 pravi:

Pre filter odlično opravi svojo funkcijo, po 19k km in precej vožnje po makadamu in tudi po puščavi pri H-AT

image.png.998186187eb9053631ada127ace86774.png

image.png.8784653b06d279e6da04480fa0dc3ed2.png

image.png.ae6ac84a9e834229d653eebdd1b34939.png

 

image.png.c9c41a92832227058d025bd7394e911b.png

Okrog olja sem pa že toliko pisal, da nebi več.....prepuščam komentarje "strokovnjakom".

Res je...sem pa probaval tudi s kofinom oziroma filtrom za kuhinjske nape na zajemu zraka v airbox. Na xt660z sploh ni bilo potrebe po ciscenju filtra. Nic ni slo skozi, agregat pa delal bp.

Kolega na prvi seriji 640 adv z vplinjacem je imel pa tezave, ker je motor dobil premalo zraka.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, Kugelschreiber pravi:

 

Ja, ni ravno lepotan. 

 

image.png.75df824a5eb2693f725ceef21ab311e6.png

ej to je lep motor (spet govorim sam zase, verjetno je komu blazno grd)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, DESMODUE pravi:

Zelo tezko ubesedim..takole nekako no:

Enak teren z istim voznikom, enaka vožnja, za povprecnega voznika, za zacetnika pa sploh, je s 500x mnogo lazja.

Je v rokah izkusenega voznika t7 bolj sposobna? Zelo odvisno od terena. Bolj ko je teren tehnicen, lazje se peljes s 500x..in obratno seveda.

Pozoren bodi na zadnji del videa,kjer se vidi uravnotezenost in  obvladljivost pri skoraj nic brzine. Tu zmaga.

 

saj to sem hotel povedati, da so primerjave na koncu dokaj nesmiselne, ker vsak voznik drugače občuti motor, ga uporablja za različne relacije itd. Na koncu je tudi brezveze delati primerjavo s skoraj pol cenejšim motorjem.  Že samo da natakneš druge ali drugačne gume na bilokateri motor se pozna razlika. 

ps. lep posnetek, pa lepo se pelje 500x, komaj čakam 800x da vidim v akciji

pred 16 urami, Snečer pravi:

zato je bistveno, da se vedno menja filter in da je kvaliteten... olje pa ne zgubi čez noč lastnosti, važno je da ga filter očisti

servisni interval je zaželjeno da je visok, ker to pomeni obisk delavnice in garancijo. 1x vmes pa sam menjaš olje :P in filtre

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!