Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno
pred 5 minutami, miran985 pravi:

Žal se glede komponent in dosega ne more primerjat...350ccm proti 500ccm pa je pri teh "malih" motorjih že kar razlika.

v "čem" bi bila razlika, ravno tako se lepo pelješ, Azija jih je prepolna ...

dal sem le primerjavo, da tale pr 175kg nima nekih vrhunskih komponent in materialov pa mu teža tudi štima... 500x pa z "vrhunskimi" materiali okoli 200kg, kar ni nič posebnega.

Objavljeno
Pravkar, Snečer pravi:

v "čem" bi bila razlika, ravno tako se lepo pelješ, Azija jih je prepolna ...

dal sem le primerjavo, da tale pr 175kg nima nekih vrhunskih komponent in materialov pa mu teža tudi štima... 500x pa z "vrhunskimi" materiali okoli 200kg, kar ni nič posebnega.

Pelješ že...samo ko se greš malo bolj peljat se čuti kako deluje vzmetenje, bodisi asfalt ali teren. Potem zavore, ki jih pohvali vsak ki proba. Z kawasakijem ni nič narobe seveda.

Najbolj je da zadevo probate za par ur pa potem sodite kaj je posebnega.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 3 minutami, miran985 pravi:

Pelješ že...samo ko se greš malo bolj peljat se čuti kako deluje vzmetenje, bodisi asfalt ali teren. Potem zavore, ki jih pohvali vsak ki proba. Z kawasakijem ni nič narobe seveda.

Najbolj je da zadevo probate za par ur pa potem sodite kaj je posebnega.

kg = kitajskemu kilogramu :) daj stehtaj 500x, da vidimo koliko res vaga...

Objavljeno
pred 4 urami, DAMI34 pravi:

Fino bi bilo prebrati kak vtis in razlike med 450 Rally in 500x.

Agregat, obnašanje, občutek teže, agilnost, razlike v servisnem inmtervalu itd..

Kot si že sam omeni, sta si precej razlicna tako na prvi pogled,kot osnovni namen zasnove same. 500x je na asfaltu resnicno zabaven, udoben, se pa presenetljivo dobro izkaze na terenu ( dokler ga ne omeji nizka oddaljenost od tal ), 450 rally je na terenu top, ampak tako kot 500 preseneti pri terenski uporabi, rally preseneti na cesti. Res se lepo pelje pri 120/130 na cesti. Odsotnost tresljajev je zanimiva.

Podobna sta si pa v obcutku teže, okretnosti,nenapornosti in pazi, tudi znacaju agregata, ne glede na to, da je en dvocilindras in drugi enovaljnik. Spodaj zvezna,prožna in nežna, pri 6k se lepo prebudita in vlečeta. Zelo double face agregata oba. 

Me prav zanima prvi daljši test 800tke, če bo agregat podobno nastavljen.

500 x je manj zahteven glede menjavanju olja ( zdaj vidim, da bi ga brez tezav predpisal na 10.000 ). Prav tako tudi predpisana kontrola ventilov.( še čakam na praktične izkušnje glede 450rally iz tujine )

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno
pred 37 minutami, Snečer pravi:

image.png.40865c4014bc6c1c79820019bcf2d8fe.png

tale ima 175kg, sicer 150ccm manj, tako da 500x nima impresivne "teže", ki je dok ne vidim vage med 185-204 kg...

malo se dela fantazijska zgodba okoli Kove :) 

Je bil pri nas Gospod,ki je imel v lasti versysa 300. Stestiral kove 500x, hondo nc750x in bmw f650gs se mi zdi. Za zadnjega nisem preprican, ce je bil ravno ta model.

Pa tudi gospod,ki je po parkiriscu potiskal crf300 rally in kove 500x. 

Zanimive zadeve slišiš od njih.

Če te zanima,koliko tehta in kako se pelje, se oglasi pri meni in je stvar rešena vseh tvojih dilem. Rudi glede izdelave in uporabljenih materialiv in komponent.

Sem že naveličan ponavljati vedno eno in isto.

Ce te pa ne zanima, pa ostani pri svojem prvotnem mnenju o fantazijski zgodbi.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 42 minutami, Snečer pravi:

kg = kitajskemu kilogramu :) daj stehtaj 500x, da vidimo koliko res vaga...

Je zvagan brez skrbi. Skupna teža s tvojim karakterjem je po ocenah nekje blizu 400kg 😉

Objavljeno
1 hour ago, DESMODUE said:

Sem že naveličan ponavljati vedno eno in isto.

dejansko ne razumem za kaj ga ne alpelješ na vago, slikneš cifro in napišeš tolko vaga, lahko noč, in hvala. Ker "po občutku" "v primerjavi" "napram"  "je mel ono in probal vse tisto", "povejo in rečejo" to je vse, oprosti, bullshit. Mi je čisto jasno, da se enako težki motorji lahko občutijo popolnoma drugače, ampak Snečer te trola z res simpl vprašanjem, in mu puščaš priliko da utruja in utruja in utrjua v nedogled. C'mon. TOLKO vaga.  Konc debate. 

 

Imam svojo švoh teorijo. Taqkole si mislim. Folk ki pada vznak kako lahek je ta bajkec, po navadi pride s kake težke malo priletne krave, in se mu relativno sodoben 500 zdi res igračkast. Na vagi pa...rečmo de ne zgleda pa ma ziher  močne kosti.

GPZ900 '84 pa 2004 letnik R1150R sta na vagi  +/- 3kg razlike. filing je vsaj 40 kil razlike. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Pravkar, Kugelschreiber pravi:

dejansko ne razumem za kaj ga ne alpelješ na vago, slikneš cifro in napišeš tolko vaga, lahko noč, in hvala. Ker "po občutku" "v primerjavi" "napram"  "je mel ono in probal vse tisto", "povejo in rečejo" to je vse, oprosti, bullshit. Mi je čisto jasno, da se enako težki motorji lahko občutijo popolnoma drugače, ampak Snečer te trola z res simpl vprašanjem, in mu puščaš priliko da utruja in utruja in utrjua v nedogled. C'mon. TOLKO vaga.  Konc debate. 

 

Imam svojo švoh teorijo. Taqkole si mislim. Folk ki pada vznak kako lahek je ta bajkec, po navadi pride s kake težke malo priletne krave, in se mu relativno sodoben 500 zdi res igračkast. Na vagi pa...rečmo de ne zgleda pa ma ziher  močne kosti.

GPZ900 '84 pa 2004 letnik R1150R sta na vagi  +/- 3kg razlike. filing je vsaj 40 kil razlike. 

pred tem mora fotkat da je tank poln...

ne trolam, a so razlicni uradni podatki, ki segajo do 204kg... zgleda vaganje rdeča tajna

  • Haha 1
Objavljeno
13 minutes ago, Snečer said:

pred tem mora fotkat da je tank poln...

ne trolam, a so razlicni uradni podatki, ki segajo do 204kg... zgleda vaganje rdeča tajna

ok, se pretvarjaš da te res zanima. 

Objavljeno
Pravkar, Kugelschreiber pravi:

ok, se pretvarjaš da te res zanima. 

da, ker se teža izpostavila kot izjemna lastnost napram konkurenci

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Teža kove 500x je vedno kamen spotike očitno.

Kogar zanima,naj pride poskusit, ga podereva na tla in dvigneva.

Ali premikava na roke naprej nazaj.

Seveda sem ga zvagal, kot sem že omenil parkrat. Tehtnica je na sprednji osi pokazala 92kg, na zadnji 93kg.

Motocikel se je od popolnoma serijskega razlikoval v tem, da je imel odstranjeno centralno stojalo in imel montiran drug izpuh, in druge gume,ki po podatkih tovarne tehtajo 2,5kg manj od serijskih.

In moje meritve se popolnoma ujemajo z meritvami španskega primerjalnega testa, kjer so primerjali adventure motocikle nižjega srednjega razreda.

Tu je Macbor montana/kove500x tudi edini,ki je dobil pohvalo za nizko maso,stehtali pa so vse 4 motocikle.

Pri tem je treba upoštevati, da ima kove500x napram hondi cb500x ,ki je po teži druga najlažja, 2.5 litra več goriva,crash bare,aluminijasto šus plato in centralno stojalo. Prepričan sem, da našteto skupaj znese vsaj 12kg. S tem, da je Honda manjši motocikel.

Tukaj povezava do testa:

https://www.mundodeportivo.com/solomoto/comparativas-motos/20221226/1002107273/prueba-comparativa-trail-bicilindricas-a2-primera-aventurera.html

Sicer dvomim, da bo karkoli od napisanega prebilo določenim v glavo, poskusit pa ni greh.

Ps. To da je kove zmagovalec testa je verjetno posledica podkupljenih novinarjev a ne?😉

 

Objavljeno
pred 9 minutami, DESMODUE pravi:

Teža kove 500x je vedno kamen spotike očitno.

Kogar zanima,naj pride poskusit, ga podereva na tla in dvigneva.

Ali premikava na roke naprej nazaj.

Seveda sem ga zvagal, kot sem že omenil parkrat. Tehtnica je na sprednji osi pokazala 92kg, na zadnji 93kg.

Motocikel se je od popolnoma serijskega razlikoval v tem, da je imel odstranjeno centralno stojalo in imel montiran drug izpuh, in druge gume,ki po podatkih tovarne tehtajo 2,5kg manj od serijskih.

In moje meritve se popolnoma ujemajo z meritvami španskega primerjalnega testa, kjer so primerjali adventure motocikle nižjega srednjega razreda.

Tu je Macbor montana/kove500x tudi edini,ki je dobil pohvalo za nizko maso,stehtali pa so vse 4 motocikle.

Pri tem je treba upoštevati, da ima kove500x napram hondi cb500x ,ki je po teži druga najlažja, 2.5 litra več goriva,crash bare,aluminijasto šus plato in centralno stojalo. Prepričan sem, da našteto skupaj znese vsaj 12kg. S tem, da je Honda manjši motocikel.

Tukaj povezava do testa:

https://www.mundodeportivo.com/solomoto/comparativas-motos/20221226/1002107273/prueba-comparativa-trail-bicilindricas-a2-primera-aventurera.html

Sicer dvomim, da bo karkoli od napisanega prebilo določenim v glavo, poskusit pa ni greh.

Ps. To da je kove zmagovalec testa je verjetno posledica podkupljenih novinarjev a ne?😉

 

ne bo šlo, ker malo nazaj si pisal da kove ni macbor, jawa, maverick... ker da ima lažje dele...

pri tistih je uradni podatek poln tank 204

zdaj pa spet druge navedbe

Objavljeno
pred 2 minutami, Snečer pravi:

ne bo šlo, ker malo nazaj si pisal da kove ni macbor, jawa, maverick... ker da ima lažje dele...

pri tistih je uradni podatek poln tank 204

zdaj pa spet druge navedbe

Moje navedbe so enake od začetka do konca. Zgodovino macborja, jawe, rwm, bristola sem opisal. Kaj so te znamke in kaj je original.

Kot napisano,določenim ne bo prebilo nič.

Ali pa res samo izjemno uživaš v proviciranju.

 

 

Objavljeno (popravljeno)

Saj kilo gor ali dol, sploh ne igra vloge. Pomembno je, kako je lahkoten za upravljat.

Tako kot pri ljudeh. So tudi taki z malo kg, pa vendar zelo "težki". :whistle:

Popravljeno . Popravil ftp
Objavljeno
Pravkar, ftp pravi:

Saj kilo gor ali dol, sploh ne igra vloge. Pomembno je, kako je lahkoten za upravljat.

Tako kot pri ljudeh. So taki z malo kg, pa vendar zelo "težki". :whistle:

Bravo 👍

Objavljeno
pred 14 minutami, DESMODUE pravi:

 

Ali pa res samo izjemno uživaš v proviciranju.

 

 

To pa res ni tezko dojet.....:) Pa saj je najbolj znan ravno po tem.😂

Objavljeno
pred 56 minutami, DESMODUE pravi:

Moje navedbe so enake od začetka do konca. Zgodovino macborja, jawe, rwm, bristola sem opisal. Kaj so te znamke in kaj je original.

Kot napisano,določenim ne bo prebilo nič.

Ali pa res samo izjemno uživaš v proviciranju.

 

 

Tam nazaj sem ti prilimal vse generike iz iste tovarne pač z drugo nalepko.

Ti si rekel, da niso enaki, da je Kove drugačen, drugi materiali itd... na slikah in na oko pa so identični.

In ker imajo (z drugimi nalepkami) druge podatke na netu, me pač zanima, kolko je to težko, al 179, 186 al 204.

V čem je tam problem. No, saj zdaj si končno gori napisal neke številke, torej 190 z opremo.

In je sedaj presežek v teži al kaj... a ni stari kle 500 okoli 192kg, tu pa vesoljski kitajec 2 kili lažji.

In potem še fitneser napiše, da ga z eno roko pobere... pa to boš mel varnostnika pred firmo, da ti ne razgrabijo robe.

Zanimivo res. 

Eni ste res kompas zgubili, samo da se proda.

Sama težka vprašanja sem postavil, ja., vse čista provokacija.

Objavljeno

Men je problematično visoko težišče,  pred leti probal Africo Twin 1000 in sem jo skor skipal na dvorišču pri servisu 🫣. Pa po vagi je cca. 10 kg težja od 790Adv, po občutku pa vsaj 50. 790 s precejšnjo lahkoto poberem iz tal- probal že večkrat, AT je zagotovo zahtevnejša za dvig🙄🫣

Lp,

Objavljeno
pred 4 minutami, Snečer pravi:

Tam nazaj sem ti prilimal vse generike iz iste tovarne pač z drugo nalepko.

Ti si rekel, da niso enaki, da je Kove drugačen, drugi materiali itd... na slikah in na oko pa so identični.

In ker imajo (z drugimi nalepkami) druge podatke na netu, me pač zanima, kolko je to težko, al 179, 186 al 204.

V čem je tam problem. No, saj zdaj si končno gori napisal neke številke, torej 190 z opremo.

In je sedaj presežek v teži al kaj... a ni stari kle 500 okoli 192kg, tu pa vesoljski kitajec 2 kili lažji.

In potem še fitneser napiše, da ga z eno roko pobere... pa to boš mel varnostnika pred firmo, da ti ne razgrabijo robe.

Zanimivo res. 

Eni ste res kompas zgubili, samo da se proda.

Sama težka vprašanja sem postavil, ja., vse čista provokacija.

Ja, je presežek v teži. 20kg je lažji od česarkoli primerljivega. Ni ti treba biti fitneser,da ga z lahkoto poberes, dodaten plus so vozne lastnosti. 

Ne sprasujes, ampak se trudis dokazati na daljavo, da Kove ni nic posebnega. Ze teorija, kaj sele praksa pokaze da je.

Se je pa treba dvigniti s kavca, to je pa res.

Ce je 500tki komurkoli ,ki jo je probal kaj manjkalo, je bila to motorna moc..pa ves zakaj? Ker so ga vozili kot 1000ccm motor in delali primerjavo. Ce ga vozis kot 500taka,mu ne manjka nic.

Kle 500? Si ga stehtal? S primerljivo opremo,kot jo ima kove? Z enako kolicino goriva? Z dodanimi stirimi katalizatorji,ki jih ima kove?

Primerjas samo tako,kot.tebi pase a?😉

Bova spomladi nadaljevala z 800x. Kako tezka je, s cim jo primerjati. Bo tudi zanimiva debata verjemi.

 

 

 

pred 22 minutami, dolenc100 pravi:

Men je problematično visoko težišče,  pred leti probal Africo Twin 1000 in sem jo skor skipal na dvorišču pri servisu 🫣. Pa po vagi je cca. 10 kg težja od 790Adv, po občutku pa vsaj 50. 790 s precejšnjo lahkoto poberem iz tal- probal že večkrat, AT je zagotovo zahtevnejša za dvig🙄🫣

Lp,

Tocno tako!

👏

Objavljeno
pred 14 minutami, DESMODUE pravi:

Ja, je presežek v teži. 20kg je lažji od česarkoli primerljivega. Ni ti treba biti fitneser,da ga z lahkoto poberes, dodaten plus so vozne lastnosti. 

Ne sprasujes, ampak se trudis dokazati na daljavo, da Kove ni nic posebnega. Ze teorija, kaj sele praksa pokaze da je.

Se je pa treba dvigniti s kavca, to je pa res.

Ce je 500tki komurkoli ,ki jo je probal kaj manjkalo, je bila to motorna moc..pa ves zakaj? Ker so ga vozili kot 1000ccm motor in delali primerjavo. Ce ga vozis kot 500taka,mu ne manjka nic.

Kle 500? Si ga stehtal? S primerljivo opremo,kot jo ima kove? Z enako kolicino goriva? Z dodanimi stirimi katalizatorji,ki jih ima kove?

Primerjas samo tako,kot.tebi pase a?😉

Bova spomladi nadaljevala z 800x. Kako tezka je, s cim jo primerjati. Bo tudi zanimiva debata verjemi.

 

 

 

Tocno tako!

👏

KLE je na trgu okoli 40 leg, tehtali so ga počez in povprek, s polnim tankom je 192 kg, kar pomeni kakšen kg. več od najmodernejše kitajske zasnove.

Na fergazer, jekleno konstrukcijo, zastarel agregat, težek izpuh itd...

Ni slabo.. in povsem primerljivo, še vedno ima dve kolesi. Folk pa z njim prevozil marsikaj.

Verjamem, da ko na Kove sedejo modeli, ki imajo standard najmanj litrak in 150ps, da se jim odpre svet kako je to lahkotno. 

Do nedavnega je bila sramota, da sedeš na kaj manj kot litrak, posmeh, zadnja vrsta na fotkah itd.

Če pa bi Kove spravil skupaj ta paket na 150kg, e to pa bi bilo nekaj novega.

Tako pa niti ne, pač še en kitajski ponaredek, sestavljanka, to je reala.

 

Objavljeno

Kak ni konkurence?

https://www.rotoks.si/izdelek/rieju-aventura-500/

evo, 190kg

image.png.871e9eaee7ae06c794eea8e92c7e34b8.png

Rieju Aventura 500 Legend naj bi na tehtnici pokazal razumnih 190 kilogramov. Gre za podatek o teži brez goriva. Zakaj je to tako zelo pomembno? No, zato ker ima Aventura 500 Legend dva rezervoarja za bencin. Ena s prostornino 20 litrov spredaj in drugega s kar 19 litri zadaj. Skupno to pomeni prostornino rezervoarja 39 litrov in doseg do 1000 kilometrov. Ob predpostavki, da porabi približno 4 litre goriva na 100 kilometrov (če ga primerjamo s sorodnim motorjem, ki poganja Hondo CB500X). 

Objavljeno
pred 10 minutami, Snečer pravi:

KLE je na trgu okoli 40 leg, tehtali so ga počez in povprek, s polnim tankom je 192 kg, kar pomeni kakšen kg. več od najmodernejše kitajske zasnove.

Na fergazer, jekleno konstrukcijo, zastarel agregat, težek izpuh itd...

Ni slabo.. in povsem primerljivo, še vedno ima dve kolesi. Folk pa z njim prevozil marsikaj.

Verjamem, da ko na Kove sedejo modeli, ki imajo standard najmanj litrak in 150ps, da se jim odpre svet kako je to lahkotno. 

Do nedavnega je bila sramota, da sedeš na kaj manj kot litrak, posmeh, zadnja vrsta na fotkah itd.

Če pa bi Kove spravil skupaj ta paket na 150kg, e to pa bi bilo nekaj novega.

Tako pa niti ne, pač še en kitajski ponaredek, sestavljanka, to je reala.

 

Reale ti ne vidiš,ker je nočeš videti. 

Jaz sem leta čakal na to, da bo Japonec ali Evropejec spravil kaj takega skupaj. Pa ga je Kitajec. Pa ne samo ta model. Je z vsemi podobno. 

Drugim to ne uspeva več in jim po vsej verjetnosti ne bo več, ker bi bil projekt predrag. Glavni razlog je v materialih in nabavni ceni tega.

So pa bili včasih krasni motorčki iz njihovih štal, transalp 600, tenere600 3aj, dr650rs, tudi kak evropejec bo se nasel. S casom in razvojem so sle pa zadeve v drugo skrajnost, ne samo masa, ampak tudi cena, v zadnjem casu tudi varcevanja.

Zakaj po tvoke Kawasaki ni naredil naslednika KLE? 

Naj ti Miran sam pove kako je,pa ni presedlal iz litraka 150ps. Imamo še celo novinarja,ki je testiral kove500x in Hondo 500x. Te zanimajo ugotovitve? Seveda ne.

To s ponaredkom je se ena tvojih veleumnih izjav, s katerimi dokazujes ne samo to, da ne ves veliko o motorjih, ampak tudi tvoj odpor do kitajskega. Ce bi kaka tvoja ljuba znamka metala take modele ven, bi pa zvizgal drugo pesmico. To pa bi bil dosezek a?

Objavljeno
Pravkar, DESMODUE pravi:

Reale ti ne vidiš,ker je nočeš videti. 

Jaz sem leta čakal na to, da bo Japonec ali Evropejec spravil kaj takega skupaj. Pa ga je Kitajec. Pa ne samo ta model. Je z vsemi podobno. 

Drugim to ne uspeva več in jim po vsej verjetnosti ne bo več, ker bi bil projekt predrag. Glavni razlog je v materialih in nabavni ceni tega.

So pa bili včasih krasni motorčki iz njihovih štal, transalp 600, tenere600 3aj, dr650rs, tudi kak evropejec bo se nasel. S casom in razvojem so sle pa zadeve v drugo skrajnost, ne samo masa, ampak tudi cena, v zadnjem casu tudi varcevanja.

Zakaj po tvoke Kawasaki ni naredil naslednika KLE? 

Naj ti Miran sam pove kako je,pa ni presedlal iz litraka 150ps. Imamo še celo novinarja,ki je testiral kove500x in Hondo 500x. Te zanimajo ugotovitve? Seveda ne.

To s ponaredkom je se ena tvojih veleumnih izjav, s katerimi dokazujes ne samo to, da ne ves veliko o motorjih, ampak tudi tvoj odpor do kitajskega. Ce bi kaka tvoja ljuba znamka metala take modele ven, bi pa zvizgal drugo pesmico. To pa bi bil dosezek a?

kawasaki je naredil KLE650 kot naslednika ... iz preprostega razloga, ker je večina civiliziranega sveta v asfaltu in takšni so tudi kupci ...

in naredili so top model ...

 

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!