Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Priporočene objave

Objavljeno
10 minutes ago, Kmet2 said:

Ja za tebe to velja, za mene pa so napere suho zlato.

Je bil Zivnorc poleg, ko mi je odprlo prvo platišče na 990 adv.

Platišče je bilo toliko zvito da si videl notranji šlauf.

Pri litem platišču si zaključil zgodbo do popravila.

Tako pa sem odpeljal še 100km in parkiral sam brez avtovleke pred servis.

In to mi odtehta če ni kotnih ventilov, pa mal težje je za čistit itd...meni vse nepomembno.

Pomembno pa mi je, da kljub svoji napaki nekako pridem iz bogu iza nogu.

Če je brez šlaufa imam vedno s seboj razervna.

Različni smo in motor uporabljamo za namen kot nam samim sede.

 

pa oba veva da strojelomce tvojga kalibra preštejemo na prste ene roke in za tvoje avanture, brez spleta okoliščin, bi ti kitajca osedlal nikad, možda ni tada. 

 

 

Objavljeno
pred 4 minutami, miran985 pravi:

Aha sedaj vemo, hvala. Toliko da vem da snečerja (ignore).

Komot. Če utegneš preglej temo o GS  ali zakaj ne bi imel... , pa boš videl kaj vse ima povedat. Strokovnjak, ti rečem.

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 2
Objavljeno
pred 5 minutami, ftp pravi:

Ti še preden se vsedeš imaš svoje negativno mnenje in ga vlečeš kar naprej. Če ni Versys, je že vnaprej za nič ....

Nisem še zasledil teme, da ne bi pljuval po motorjih (spet seveda razen Versys), tako da objektivnost je na višku. 👍

NI RES!!!!   :mad::nono:

...mojga TOMOS ATX si ne upa spljuvat!!!! ..ima enako osnovo in okvir kot njegov CTX, samo konjev ima manj, ker jih itak ne rabiš...

:P

 

  • Haha 1
Objavljeno
pred 14 minutami, mladench pravi:

Razmišljam o nakupu 500x. Vse najboljše sem že prebral in slišal. Je možno še kak stavek kaj so minusi? Pomanjkljivosti? Kaj bi uporabniki izboljšali?

Lahko ja. Določene je motila analogno/lcd armaturna plosca, nekatere pomanjkanje traction sistema.

Kakemu navajenemu vecjih prostornin je manjkala moc in navor. ( tu se enkrat povdarjam, da se je potrebno prilagoditi in motor peljati kot 500ccm dvovaljnik in ne 1000+ ccm motor. Ko ves kaj in kako, se bse postavi na svoje mesto, 20minutna testna voznja pa je zal premalo )

Nekaterim je bil sedez prenizek, obstajata se 2 visja, tako da tudi s tem ni tezav.

Potem pa se nekako neha,kolikor se spomnim.

Objavljeno
pred 1 minuto, Zivnorc pravi:

NI RES!!!!   :mad::nono:

...mojga TOMOS ATX si ne upa spljuvat!!!! ..ima enako osnovo in okvir kot njegov CTX, samo konjev ima manj, ker jih itak ne rabiš...

:P

 

Se motiš. Malo nazaj je pisal kako se mu je pregreval. Verjetno ga je na mestu testiral  😁

In če se je njegov pregreval, tvoj še omembe ni vreden 😝

  • Haha 3
Objavljeno
pred 34 minutami, DESMODUE pravi:

A tele kotne ventile misli?

IMG-888c818d01653d6701dfc8ad8df2750d-V.jpg

Ne jaz, jaz sem samo citiral.

Njemu je to zelo pomembno k ima malo debelejše prstke🙂

Objavljeno
pred 1 minuto, Kmet2 pravi:

Ne jaz, jaz sem samo citiral.

Njemu je to zelo pomembno k ima malo debelejše prstke🙂

Sem te vprasal ce tole misli ja?😉

Aja, s prstki ima tezave? Razumem. 

Objavljeno

Prav zanimivo je opazovat tukaj zagrižene gsarje s premalimi, kako jim naenkrat ustreza 500ccm kitajski posnetek z japonskimi komponentami :)

Kove se je pojavil ob pravem času, ko modele tu gor napenja po raziskovanju po šodru, zgleda težavna srednja leta, ko več ne namakajo.

Ko sem pa pred leti pisal, da so pretežki in preveliki tanki neprimerni pa je bila obrnjena plošča. 

Saj najbrž s Kove ni nič narobe in je čisto spodoben motor, ni pa to vesoljna tehnologija, ki se upira gravitaciji na Zemlji, komponente, ki so jih razvijali v tajnosti in ne vem še kaj.

Al ste že vsi na mamilah? 

Objavljeno
pred 2 minutami, Snečer pravi:

Prav zanimivo je opazovat tukaj zagrižene gsarje s premalimi, kako jim naenkrat ustreza 500ccm kitajski posnetek z japonskimi komponentami

Spet tvoje stokovno mišljenje :headbang:

pred 2 minutami, Snečer pravi:

Kove se je pojavil ob pravem času, ko modele tu gor napenja po raziskovanju po šodru, zgleda težavna srednja leta, ko več ne namakajo.

To ti verjetno po sebi enačiš. A nisi ti s ta malim že dlje časa, verjetno ker ga že dlje ne namakaš.

pred 4 minutami, Snečer pravi:

Ko sem pa pred leti pisal, da so pretežki in preveliki tanki neprimerni pa je bila obrnjena plošča. 

Zelo odvisno za kaj ga rabiš. Za dlje v dvoje (zate... dlje je več kot 20 km od doma) rabiš 6 kufrov

Za do kafiča pa je tud Versys dovolj, če te ni sram.

 

Objavljeno

Sam z navdusenjem spremljam prihod Koveta na EU trg. Mislim, da imajo ta pravo filozofijo za ADV segment.

Me pa moti ena stvar. Izredno tezko je dobiti zanesljive informacije kaj kupujes. Vzamimo za primer tezo motocikla. Spremljal sem 800x na EICMA in ze tam so imeli probleme z navedbo teze. Na tistih A4 listih zraven motorja je bila teza zalepljena dol in z roko napisana. Prav tako se napisana teza ni ujemala s tisto tezo, kot je bila napisana na uradni strani. Niti ni bilo jasno ali je to suha ali mokra teza. Se mi zdi da si je vsak novinar/youtuber tolmacil malce po svoje. Potem imas razlicne izvedenke 800x z razlicnimi tezami. Zraven razlicnih izvedenk kitajec potem se govori, da lahko narocis par upgrejdov in teza spet pade za dodatnih 5kg.

In teza je tukaj glavni prodajni atribut na katerega stavijo. Clovek bi si predstavljal, da bodo potem to imeli porihtano v nulo, ne pa da na sejmu z flumastrom napisejo gor tezo. 

Izogibanje o konkretnih stevilkah teze za 500x se mi tudi zdi nepotrebno. Lepo se napise teza motocikla (s polnim ali praznim tankom) kot pride iz tovarne je taka. Ce odstranis dodatno opremo (zascito, stojalo, kovcke) je pa taka. Da potem vsak ve kaj kupuje.

Argumenti tipa teze sploh ne cutis so dobrodosla informacija ampak niso dober argument za skrivanje dejanskih stevilk. BMW GS tudi dobro nosi svojo tezo. Pri Tenere, Touareg, 890 je tudi razlika v teziscu pa noben ne skriva kolko tehta. Pa se nekaj. Motocikel lahko se tako dobro nosi svojo tezo ampak nikoli ne bo mogel ubezati zakonom fizike.

 

Ce dodam se mnenje o ceni. 800x se mi zdi naravnost super cena, ce bo dostavil to kar se reklamira. 500x glede na starost zasnove, design in dejstvo, da je med 500x in 800x samo 1500eur razlike, se mi zdi malce predrag. Bomo videli kaksna bo CFMOTO 450MT cena.

Objavljeno
pred 11 urami, DESMODUE pravi:

 

In ni tezava v pesti riża ( ta fraza je že nekaj časa daleč od resnice ), pač pa v ceni materialov. Kot mi je razložil glavni inženir Kova, dobijo oni aluminij AA8090 ali novih generacij jekla za ceno X. Evropejec ali Japonec ga lahko dobi za ceno 10X.

 

 

tule je potrebno poudariti, da igranje s težo...torej, Kove res predoča impresivno nizke teže, ni samo v igri materialov, ampak v dobri zasnovi (pohvalno, vsaj o 450 rally lahko to trdim) , ter pošteno dodati, da je vsak moped dobesedno oguljen vseh pritiklin. Od zaščit krmila, sopotnikovih tačk, nosilcev prtlljage itd..no ne vsi, glavni igralci nizke teže pa.

 

Pa s tem nočem povedati, da nas "sleparijo". Kdor hoče bo že videl, kako je narejeno. Meni osebno vsaj nekateri modeli delujejo zelo zelo dobro skomponirani. Imajo ideje, ali ima "veliki boss entuziast" ideje, ki smo jih iskali ali čakali kar nekaj časa. 

A je to na račun vzdržljivosti? Hm...vrži moped po tleh na kamenju "crnogorskom ili bosanskom" ali vrži motor po tleh na sipinah, valda bo razlika. A s tem se ne obremenjujem, se pač zavedam, da bo problem, če mopeda ne okrcaš z 10kg dodatne zaščite...vsaj. Pa še če je full zaščiten lahko imaš malce nesreče in gre vse v franže.

Hočem povedati, da je mogoče en od dejavnikov teža, drugi je ciklistika, vzmetenje, servisni intervali itd..in če je še nabavna cena 20-30% nižja od EU znamk, ja lahko kupec požre marsikaj, pa ne tisti, ki nardi jurja letno in ima moped za gostilno :P  In ne govorim samo o tem, da se kaj pokvari. V sklopu garancij se za marsikatero EU znamko prav tako visi na servisih, kar pogosto.

Moj vtis, po vsem pogledanem materialu, namreč sledil sem Kove že pred Dakarjem, med in potem...zna biti zanimiva znamka. Imajo določene modele, ki me zanimajo, imajo tudi svoje finte, niso izzumili na 500x in 800x nič novega, razen dobre teže, dobre cene in pogojno celo se približali kupcu (mislim, da v tem segmentu ne rabiš niti izzumit nič, razen kar so naredili, torej teža, uporabnost, veeeeeeeliko softwerske podpore), so pa na 450 rally dobesedno naredili korak pred konkurenco.  Pa še to je izjava povprečnega kupca. Sam teh ni malo.

 

Objavljeno
pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

tule je potrebno poudariti, da igranje s težo...torej, Kove res predoča impresivno nizke teže, ni samo v igri materialov, ampak v dobri zasnovi (pohvalno, vsaj o 450 rally lahko to trdim) , ter pošteno dodati, da je vsak moped dobesedno oguljen vseh pritiklin. Od zaščit krmila, sopotnikovih tačk, nosilcev prtlljage itd..no ne vsi, glavni igralci nizke teže pa.

 

Pa s tem nočem povedati, da nas "sleparijo". Kdor hoče bo že videl, kako je narejeno. Meni osebno vsaj nekateri modeli delujejo zelo zelo dobro skomponirani. Imajo ideje, ali ima "veliki boss entuziast" ideje, ki smo jih iskali ali čakali kar nekaj časa. 

A je to na račun vzdržljivosti? Hm...vrži moped po tleh na kamenju "crnogorskom ili bosanskom" ali vrži motor po tleh na sipinah, valda bo razlika. A s tem se ne obremenjujem, se pač zavedam, da bo problem, če mopeda ne okrcaš z 10kg dodatne zaščite...vsaj. Pa še če je full zaščiten lahko imaš malce nesreče in gre vse v franže.

Hočem povedati, da je mogoče en od dejavnikov teža, drugi je ciklistika, vzmetenje, servisni intervali itd..in če je še nabavna cena 20-30% nižja od EU znamk, ja lahko kupec požre marsikaj, pa ne tisti, ki nardi jurja letno in ima moped za gostilno :P  In ne govorim samo o tem, da se kaj pokvari. V sklopu garancij se za marsikatero EU znamko prav tako visi na servisih, kar pogosto.

Moj vtis, po vsem pogledanem materialu, namreč sledil sem Kove že pred Dakarjem, med in potem...zna biti zanimiva znamka. Imajo določene modele, ki me zanimajo, imajo tudi svoje finte, niso izzumili na 500x in 800x nič novega, razen dobre teže, dobre cene in pogojno celo se približali kupcu (mislim, da v tem segmentu ne rabiš niti izzumit nič, razen kar so naredili, torej teža, uporabnost, veeeeeeeliko softwerske podpore), so pa na 450 rally dobesedno naredili korak pred konkurenco.  Pa še to je izjava povprečnega kupca. Sam teh ni malo.

 

No...sem impresioniran,kako si tole dojel.

Si si pa vzel čas in nisi na pamet streljal. Pohvalno

Objavljeno
pred 4 urami, miran985 pravi:

 

Motor se je zelo konkurenco peljal proti velikimi, ubistvu so me težko lovili.

 

nekak moramo začeti malce bolj sancionirati te "ugotovitve".

650, 400, 500, še kak 700...so pač mlinčki. Sam ne mi nabijat..so me težko lovili.

Jaz 790 peljem u smrt po ušesih, a ko pridem ven iz ovinka, že 900ke letijo mimo :P

ps. Versač je itak samo malce višji nejked. 

Nekak bi bilo smiselno tudi ločiti o tem, kako se pelje po terenu (izven asfalta) ker po asfaltu so dejstva dokaj znana. Mel sem kar nekaj motorjev, tako da tudi 500x in njegove konje z lahkoto ocenim. Ne smem pa trditi, da je slabši od najbulšega motorja na svejti :P (Versač 650)

Verjetno zaradi 19 ali 21 col spredaj celo bolj sili vn iz ovinka če ga preveč pršponaš. To so dejstva, pa niti do vzmetenja nisem prišel, sem pa 1000 in 1% da je na terenu boljši, saj ima višjo prednjo pnevmatiko....najmanj.

 

Objavljeno
pred 14 minutami, ftp pravi:

Spet tvoje stokovno mišljenje :headbang:

To ti verjetno po sebi enačiš. A nisi ti s ta malim že dlje časa, verjetno ker ga že dlje ne namakaš.

Zelo odvisno za kaj ga rabiš. Za dlje v dvoje (zate... dlje je več kot 20 km od doma) rabiš 6 kufrov

Za do kafiča pa je tud Versys dovolj, če te ni sram.

 

Da, strokovna ocena iz fotk, japonske Nissin zavore, vzmetenje KYB itd... ABS je najbrž tudi od Boscha al pa kakšna kopija, elektronika zagotovo japonska...

Tu gor še pred časom če ni bilo ohlins, wilbers, so te v žlici vode ftopili.

Zgleda da bo treba tale kove stehtat in ga dat na telemetrijo, ker se nonstop tudi pojavlja beseda "nizko težišče"...

Napram katerim motorjem? :) saj ima enako klasično zasnovo inline2valjnik, dimniška tuljava je klasično montirana, tank za gorivo isto...

Ampak ne, kitajski posnetek ima nizko težišče...

p.s.

Kave ne pijem in v kafiče ne hodim (sila redko). 

Objavljeno
pred 3 minutami, Snečer pravi:

Da, strokovna ocena iz fotk, japonske Nissin zavore, vzmetenje KYB itd... ABS je najbrž tudi od Boscha al pa kakšna kopija, elektronika zagotovo japonska...

Tu gor še pred časom če ni bilo ohlins, wilbers, so te v žlici vode ftopili.

Zgleda da bo treba tale kove stehtat in ga dat na telemetrijo, ker se nonstop tudi pojavlja beseda "nizko težišče"...

Napram katerim motorjem? :) saj ima enako klasično zasnovo inline2valjnik, dimniška tuljava je klasično montirana, tank za gorivo isto...

Ampak ne, kitajski posnetek ima nizko težišče...

Zato se ne komplicira, se gre, se ga preizkusi in potem komentira.

Je pa lažje z nasklonjača neznanega pljuvat in svojega hvalit.

pred 4 minutami, Snečer pravi:

Kave ne pijem in v kafiče ne hodim (sila redko). 

Saj zato je še tistih 20km zate preveč.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 urami, Kugelschreiber pravi:

Ti zagotavljam da  lite feltne prenesejo bistveno vec od mojga znanja in volje izven asfalta.  Imam napere in so mi samo v napoto.  Tezje balansirat, tezje cistit, kotnih ventilov ne dobim po razumnih cenah. Jaz v naperah ne vidim ene dobre.  Ene dobre. Res.  Za to koveja 800x nikoli ne bom jemal resno v obzir.  

napačen rang bajkov gledaš. Ti rabiš SUV. Če je 19 spredi ni panike, ma naj bo lita. In res je napere za cesto so čist brezveze...sami problemi. Žal ti bom izven konteksta zapisal CF moto ima KTM po boljši ceni, enake kvalitete in bolj opremljenega kot KTM :P tolk o kitajcih. Baje je tut CF izjavil da jamah, ki jih oni delajo ne bo na EU tržišču.

pred 3 urami, miran985 pravi:

 

Dva z 500x? Komot.

Ni tako prostorno kot na "tavelkih" mopedih ampak gre. In pelje se isto lahkotno. Dovolj hiter za kamorkoli.

ne no...prosim. En ...še ja pogojno, odvisno kot in kam...ampak dovolj hiter v dvoje..pravljica

Objavljeno
pred 2 urami, franc pravi:

Dirke ne pomenijo nič. Tudi moj je R2R, pa ni to nič dobrega. Super dela pri višjih hitrostih in visokih obratih, ko pa "padeš v prometni zamašek" , si pa v r..ti, ker ni hlajenja, ker ruka in cuka na nizkih obratih...

lp

450ka...pa nima teh problemov, ravno zato se pritožujejo, da je "lena" spodaj :P

Unicorn so iskali po celem svetu. Neki, kar ni in je...neki kar je dobro v širšem spektru. Lah gre po cesti, lah po terenu, lahko celo z nizkimi obrati. Nekaj kar ima dobro obliko (ja maska spredaj, tower itd), dobro vzmetenje, nepreveč špoten agregat, oziroma tak ki zdrži. Če pa še dirko zmore...aja...športni rally  ECU lahko dokupiš. Samo menjaš in gasa... 

pred 2 urami, miran985 pravi:

Po par minutah ne moreš vidit vse razen samo sestavo. Potrebno se je zapeljat za kako urco...dve, da ga dojameš. Kar pa je s strani uvoznika možno. Pa ne pozabi vage sabo ko prideš 😉

dve, eno za prednje kolo, eno za zadnje :P

 

pred 2 urami, vandrovec pravi:

Verjetno je to nek skupni EU trg, kjer se tudi prodajalci premium znamk bojijo cenene konkurence, da bi jim odžirala kupce. V bolj vzhodnih državah je videt več kitajskih motorjev, verjetno so večje razlike v cenah...

isti šit lahko zapišeš:

precenjenih motorjev in realnih cen konkurence :P

 

Objavljeno
pred 1 uro, DESMODUE pravi:

A tele kotne ventile misli?

IMG-888c818d01653d6701dfc8ad8df2750d-V.jpg

te feltne so daleč od "heavy duty". Pa niti štandardnim ktmjevim ne sežejo do kolen. So pa vsekakr boljše od litih.

pred eno uro, mladench pravi:

Razmišljam o nakupu 500x. 

kaj maš za razmišljat? Versys killer je to :P

 

Objavljeno
pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

napačen rang bajkov gledaš. Ti rabiš SUV. Če je 19 spredi ni panike, ma naj bo lita. In res je napere za cesto so čist brezveze...sami problemi. Žal ti bom izven konteksta zapisal CF moto ima KTM po boljši ceni, enake kvalitete in bolj opremljenega kot KTM :P tolk o kitajcih. Baje je tut CF izjavil da jamah, ki jih oni delajo ne bo na EU tržišču.

ne no...prosim. En ...še ja pogojno, odvisno kot in kam...ampak dovolj hiter v dvoje..pravljica

Jaz sem pač ne vozim 200kmh. Do 150kmh pa je 500x čisto dovolj.

Sledim pa normalno vsem ob normalnem tempu, recimo temu 100-110kmh ni nikjer ovire. Jaz pač s tem nimam težav. Zagotovo se pa ne jajcam kot večina motoristov ki so v večini v napoto. Sploh na jadranki....žal res. Brez heca.

pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

napačen rang bajkov gledaš. Ti rabiš SUV. Če je 19 spredi ni panike, ma naj bo lita. In res je napere za cesto so čist brezveze...sami problemi. Žal ti bom izven konteksta zapisal CF moto ima KTM po boljši ceni, enake kvalitete in bolj opremljenega kot KTM :P tolk o kitajcih. Baje je tut CF izjavil da jamah, ki jih oni delajo ne bo na EU tržišču.

ne no...prosim. En ...še ja pogojno, odvisno kot in kam...ampak dovolj hiter v dvoje..pravljica

Se ne vozim 200kmh..

Objavljeno
pred 24 minutami, DESMODUE pravi:

No...sem impresioniran,kako si tole dojel.

Si si pa vzel čas in nisi na pamet streljal. Pohvalno

jah, včasih se tut z neta da nekaj izluščit :P

 

Objavljeno
pred 6 minutami, miran985 pravi:

Jaz sem pač ne vozim 200kmh. Do 150kmh pa je 500x čisto dovolj.

Sledim pa normalno vsem ob normalnem tempu, recimo temu 100-110kmh ni nikjer ovire. Jaz pač s tem nimam težav. Zagotovo se pa ne jajcam kot večina motoristov ki so v večini v napoto. Sploh na jadranki....žal res. Brez heca.

Se ne vozim 200kmh..

sej ni treba 200...štos je kako od 60 potegne do 150 recimo v dvoje in polno naložen. torej, nekaj doda nizka teža, ostalo je žal fizika in matematika...ne skoči ne zleti, ker ne more. Da je agregat odziven se zlahka zavrti, da je živahen, linearen ima povsod navor so lahko drugi podatki. Jaz mam 500ccm za malco...lah jem sendvič telefoniram in še vozim zraven :P

ps. in ni letelo nate osebno, letelo je na segment motorjev in njihove konje ter moč.  Meni tudi 800 ni dovolj za 2 osebi.

Objavljeno
pred 29 minutami, ftp pravi:

Zato se ne komplicira, se gre, se ga preizkusi in potem komentira.

Je pa lažje z nasklonjača neznanega pljuvat in svojega hvalit.

Saj zato je še tistih 20km zate preveč.

Dandanes so se časi spremenili, vse je že preko spleta, ne utruja se več prodajalcem v salonu.

Vse se da skoraj iz naslonjača, da.

Objavljeno
23 minutes ago, DAMI34 said:

te feltne so daleč od "heavy duty". Pa niti štandardnik ktmjevim ne sežejo do kolen. So pa vsekakr boljše od litih.

kaj maš za razmišljat? Versys killer je to :P

 

Če so šprikle so suho zlato.  On tem ni nobenega dvoma.  
 

take ventile bi.  20 kosov, za par let, da jih ob menjavi vrzem v kanto, pa imajo (moje) feltne neko malo luknjo..blah.  
 

A3B47708-10C9-4A22-BC3C-17FCC77582FE.jpeg

Objavljeno
pred 2 minutami, Snečer pravi:

Dandanes so se časi spremenili, vse je že preko spleta, ne utruja se več prodajalcem v salonu.

Vse se da skoraj iz naslonjača, da.

Ja res. Zjutraj sem potoval po karibih, sedaj sem v J Ameriki (Arg, Čile,...), kasneje pa grem še v stane.

Ti rečem, odlično potovanje iz monitorja in naslonjača. :panic:

Objavljeno
pred 3 minutami, Kugelschreiber pravi:

Če so šprikle so suho zlato.  On tem ni nobenega dvoma.  
 

take ventile bi.  20 kosov, za par let, da jih ob menjavi vrzem v kanto, pa imajo (moje) feltne neko malo luknjo..blah.  
 

A3B47708-10C9-4A22-BC3C-17FCC77582FE.jpeg

ali express...sam je kitajc :P

ps. šprikle so bolj elastčne od litih feltn. Zato obroč lažje prenese razna nabijanja / udarce in je bolj fleksibilen. Če ne nabijaš lukenj, kamnov itd...je brezveze imeti šprikle. Saj določeni špriklani obroči ne zmorejo tubless verzije, al pa še ta pušča, ko namestiš tubless gumo gor.

Šprilke rabim ja... ampak samo če cepam terensko vožnjo. Drugače je odgovor odločno NE!!!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!