Skoči na vsebino

KOVE (450 rally, 500x, 800x in izpeljanke)


MiNa

Priporočene objave

pred 1 uro, TakeALookAround pravi:

Ah fotri, ste se kr postaral ocitno.😂 Kasn 500 za dva neki. 🤕 Mislm,sej lahko gresta tud z Vespo 2 na morje, sej gre....

Fotr se je oglasil, lol :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

32 minutes ago, Kmet2 said:

Imam pa staro damo xrv kjer večino potujem naložen s sopotnico.

Nimam problema pri prehitevanju saj se prilagodim pospeškom motorja ter prehitevam na odsekih, kjer vidim daleč naprej.

Za Kove 500x pa se v dvoje še malo bolj prilagodiš😁

 

S Kove500 tezje prehitis kot z AT750? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Kugelschreiber pravi:

S Kove500 tezje prehitis kot z AT750? 

Iskreno ne vem, ker se z Kove nisem vozil v dvoje...

Se mi zdi pa tam tam oba...ko sem sam gor...

 

Saj veš 30 let razlike med motorji...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Kmet2 pravi:

Iskreno ne vem, ker se z Kove nisem vozil v dvoje...

Se mi zdi pa tam tam oba...ko sem sam gor...

 

Saj veš 30 let razlike med motorji...

 

 

Cisto za obcutek...praksa. primerjava pospesevanja iz nule med 500x z 48km in mt07, ki ima 75km. Prehitevanja? Za prehitevanje avtomobila,ki pred mano vozi 85kmh, potrebujem ( vozim za njim,odprem gas,prehitim in se vrnem na svoj pas ) v 3,4,5,6 prestavi : 3,4,5,6 sekund. V dvoje se cas podaljsa bolj kot s 1000ccm motorjem,kar je pricakovano in normalno. Pravilna izbira prestave zadevo precej popravi. Utopija pa je pricakovati da bos z dvema gor hitro prehitel kamion ki pred tabo pelje 70kmh, ce bos imel menjalnik v 6 prestavi. Ni krivda motorja,ampak voznika. Kot ze mnogokrat povdarjeno in preverjeno v praksi: kove 500x je odlicen od 0 do 130kmh. In poglej kje se sucejo povprecne hitrosti na povprecni dnevni turi. To kako 500tka leti med zavoji, vedo samo tisti, ki sem jih prehitel brez stresa,naprezanja in drame, in se tako mocno napenjanje in voznja na silo jim ni dovoljevala da bi sledili.

Je hiter, ni pa brutalen, ne utruja, ne zahteva pa nikakrsnega napora,ne psihicnega ne fizicnega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Buschi pravi:

Aleš, zakaj si iz Adventuretim ratal Desmodue?

Pojma nimam...morda sem se iz drugega mejla prijavil🤔

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 12. 11. 2023 ob 11:23, Kugelschreiber pravi:

Kr mirno. kmet ti naslednji stroj  že ulaufava.....

BTW, kam je zginil Gasperx?

Cak, zdej je 1190 na vrsti :D  

GasperX je res zginil, forum se mu zdi brezvezen. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, TakeALookAround pravi:

Cak, zdej je 1190 na vrsti :D  

GasperX je res zginil, forum se mu zdi brezvezen. :)

Pridi za 1190adv da se zmenimo😁

Opreme da komaj spelješ...😅

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar sem Italijane poslušal na tubi-eicma naj bi bila okrog 12kek. Ma ne me za besedo prijet

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi je všeč kot drugi motor, za dolge transferje verjetno ni ravno najboljši. Po drugi strani bi bil za okoliške hribe dovolj pa tudi že 125 ali 250 ccm ... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vedno se moraš vprašat, kok je to dolg transfer, predvsem pa kje si/ga boš odvozil. Verjetno za "tranzit" 2-3 kek ni :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 15. 11. 2023 ob 6:53, Jurko pravi:

Se že kaj ve kakšna bo cena 800x rally glede na to, da je običajen 800x ~9200€? Kdaj se jih pa pričakuje v Slo.?

Bo treba pocakati na vse podrobnosti. Najprej bo v prvi polovici leta leta na voljo 800x v dveh razlicicah. Ze tedve bosta vec kot dovolj za 99% voznikov,ki mislijo motor uporabljati tam,kjer je najboljsi.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 18. 11. 2023 ob 11:48, vandrovec pravi:

Mi je všeč kot drugi motor, za dolge transferje verjetno ni ravno najboljši. Po drugi strani bi bil za okoliške hribe dovolj pa tudi že 125 ali 250 ccm ... :hmm:

Hja...odpeljati se po asfaltu cez Delnice, vstopiti na makadame severnega Velebita, se na Tulovih gredah povzpeti po cistem brezpotju do vrha,se nato spustiti proti Obrovcu in nato po magistralki in preko Istre nazaj domov.

Ali pa se zapeljati do Genove, naloziti motor na trajekt, prispeti v Tunis, narediti transfer do Douza, in uživati v saharskih sipinah.

Idej je veliko, razpon uporabe 450tke se vecji.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 18. 11. 2023 ob 16:07, DAMI34 pravi:

vedno se moraš vprašat, kok je to dolg transfer, predvsem pa kje si/ga boš odvozil. Verjetno za "tranzit" 2-3 kek ni :P

 

Vedno je bila dilema: trpeti na asfaltu in uzivati na pravem offroadu ( ne makadamih in utrjenih gozdnih  poteh ), ali pa uzivati na asfaltu in se izogibati vsemu, kar ne spominja na vsaj utrjen makadam.

Kam uvrstiti Kove 450 rally? Ni najboljsi na asfaltu, in ne najboljsi na offroadu. Super pa pokriva vmesni razpon, z zelo malo kompromisov. Ce je glavnina cesta in ostalo makadami, je veliko motorjev boljsih. Ce pa do pravih offroad terenov vozi daljsa asfaltna pot, je pa Kove 450 med boljsimi.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, DESMODUE pravi:

Hja...odpeljati se po asfaltu cez Delnice, vstopiti na makadame severnega Velebita, se na Tulovih gredah povzpeti po cistem brezpotju do vrha,se nato spustiti proti Obrovcu in nato po magistralki in preko Istre nazaj domov.

Ali pa se zapeljati do Genove, naloziti motor na trajekt, prispeti v Tunis, narediti transfer do Douza, in uživati v saharskih sipinah.

Idej je veliko, razpon uporabe 450tke se vecji.

lol, na Tulove grede ne moreš z motorjem :) plezalna pot

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, Snečer pravi:

lol, na Tulove grede ne moreš z motorjem :) plezalna pot

No do semle gor sem mislil..lep razgled je.

Ne vem pa,kako se hrib imenuje.

Screenshot_20231119_202602_Photos.jpg

Screenshot_20231119_202609_Photos.jpg

Screenshot_20231119_202617_Photos.jpg

Screenshot_20231119_202658_Photos.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, DESMODUE pravi:

Vedno je bila dilema: trpeti na asfaltu in uzivati na pravem offroadu ( ne makadamih in utrjenih gozdnih  poteh ), ali pa uzivati na asfaltu in se izogibati vsemu, kar ne spominja na vsaj utrjen makadam.

Kam uvrstiti Kove 450 rally? Ni najboljsi na asfaltu, in ne najboljsi na offroadu. Super pa pokriva vmesni razpon, z zelo malo kompromisov. Ce je glavnina cesta in ostalo makadami, je veliko motorjev boljsih. Ce pa do pravih offroad terenov vozi daljsa asfaltna pot, je pa Kove 450 med boljsimi.

Hotel sem povedati in nekako tako pravijo tudi posnetki nekaterih na tubi je 450 rally čist super motor, če veš kaj hočeš.

Za 2 tri jurje ac je neugoden, ampak balkan je dosegljiv tudi mimo ac. Z mešano vožnjo tako asfalt kot šoder.

Že zasnova pa pove, da ima rad hitre makedame ali terene bolj kot neke tehnične dele. Ki pa jih lažje premaga kot 210 kg krave ki jih vozimo, pa občasno metramo po kakih bolj zajebanih potkah, strminah, šodru in preprekah.

Tako se meni zdi. In to jaz iščem. Relacija kot si jo napisal, recimo skok do Senja, pa gor čez Velebit, ga prekrižarit podolgem in počez, al pa odpeljati kak tet bi moralo biti mala malica zanj, oziroma je optimalen moped za to.

Za jebanja po gozdu po kakih vlakah (čeprav z dobrim voznikom bi zmogel zlahka) me ne zanima, oz obstajajo lažji in bolj primerni motorji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, DAMI34 pravi:

Hotel sem povedati in nekako tako pravijo tudi posnetki nekaterih na tubi je 450 rally čist super motor, če veš kaj hočeš.

Za 2 tri jurje ac je neugoden, ampak balkan je dosegljiv tudi mimo ac. Z mešano vožnjo tako asfalt kot šoder.

Že zasnova pa pove, da ima rad hitre makedame ali terene bolj kot neke tehnične dele. Ki pa jih lažje premaga kot 210 kg krave ki jih vozimo, pa občasno metramo po kakih bolj zajebanih potkah, strminah, šodru in preprekah.

Tako se meni zdi. In to jaz iščem. Relacija kot si jo napisal, recimo skok do Senja, pa gor čez Velebit, ga prekrižarit podolgem in počez, al pa odpeljati kak tet bi moralo biti mala malica zanj, oziroma je optimalen moped za to.

Za jebanja po gozdu po kakih vlakah (čeprav z dobrim voznikom bi zmogel zlahka) me ne zanima, oz obstajajo lažji in bolj primerni motorji.

Skoraj 100% si zadel.

Z eno izjemo.

Prava offrod voznja. No, tam me je spomnil na kakega exc 525,husqvarno 610 in podobne. Ce bi stolp pred sabo odmislil, bi me lahko preprical,da vozim nekaj od zgoraj nastetih.Tale trik s teziscem je bomba. Plus to,da motor ni agresiven in ne buta v nizkih vrtljajih. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, RDECA SENCA pravi:

Ko se boš zapeljal te bo sram komentarja...

HI, očitno nisi prebral vseh mojih komentarjev v tej temi?!

K pisanju in odprtju te teme me je pa vzpodbudilo tole "vozilce", ki sem ga vozil na Tenerifi.

IMG_4424.JPG.6687a82c93aff3b1efcc2dc59c70c18d.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!