Skoči na vsebino

Moto Guzzi Stelvio 1000 (l. 2024)


Andrejcer

Priporočene objave

pred 1 uro, kasti pravi:

Je kdo že opazil, da bi mu pri vodni črpalki (leva stran agregata) puščala hladilna tekočina? Berem na spletu, da je to žal kar pogosto. Kolegu se je to zgodilo na V100 Mandello. :(

1928157016252237105.jpg

Je kje sled od kje priteče  pri cevi premalo stisne objemka?  ali tesnilo črpalke

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, kasti pravi:

Je kdo že opazil, da bi mu pri vodni črpalki (leva stran agregata) puščala hladilna tekočina? Berem na spletu, da je to žal kar pogosto. Kolegu se je to zgodilo na V100 Mandello. :(

1928157016252237105.jpg

Ne, pri mojem je vse ok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, kasti pravi:

Je kdo že opazil, da bi mu pri vodni črpalki (leva stran agregata) puščala hladilna tekočina? Berem na spletu, da je to žal kar pogosto. Kolegu se je to zgodilo na V100 Mandello. :(

1928157016252237105.jpg

Nič videti, za zdaj vse top in brez težav, se mi zdi da sem na it forumih zasledil da je nekdo imel težavo na Mandello, na koncu ugotovili da je bila patent objemka na cevki, ki pride na hladilnik ki ni dovolj stisnila, tista brez vijaka, zamenjali in zadeva rešena...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem naredil servis pred 1500km, zdaj pa se mi je vklopilo opozorilo za servis. Mogoče kdo ve kako resetiram opozorilo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Jaz sem šel par km čez 1500, pa je bil serviser zadovoljen, ker ni treba njemu resetirat med servisnim posegom.

Popravljeno . Popravil Tedybear
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Andrejcer pravi:

Sem naredil servis pred 1500km, zdaj pa se mi je vklopilo opozorilo za servis. Mogoče kdo ve kako resetiram opozorilo?

youtube zihr ve. V nasprotnem, ker je v garanciji zateži serviserju, kwer je nesposoben.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Andrejcer pravi:

Sem naredil servis pred 1500km, zdaj pa se mi je vklopilo opozorilo za servis. Mogoče kdo ve kako resetiram opozorilo?

Servis na 1500 se programsko vklopi opozorilo, in čaka servisni poseg, priklop testerja za reset, če si naredil prej greš še enkrat na servis na kavo pa ti takoj uredijo😉

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 13. 6. 2024 ob 21:57, Andrejcer pravi:

Cela znanost je montiranje ključavnice. Priporočam, da vam servis naredi, ni to za vsakogar. 😵‍💫

20240613_215106.jpg.41f3eae276eb34ac8cf50ee3a187fc6a.jpg

 

Oj, danes se ubadam z montažo centralnega 52 l kovčka, hm, ja pri ključavnici sem izgubil navdih, imam zraven ključavnico ki jo dobiš zraven ob orevzemu (3kos), za stranske kovčke brez nekih težav, za centralni pa ne gre, ker je že eno drugo ohišje cilindra ključavnice nameščeno, hvala za kako usmeritev 🤔

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)
pred 4 urami, Matjaž10 pravi:

Oj, danes se ubadam z montažo centralnega 52 l kovčka, hm, ja pri ključavnici sem izgubil navdih, imam zraven ključavnico ki jo dobiš zraven ob orevzemu (3kos), za stranske kovčke brez nekih težav, za centralni pa ne gre, ker je že eno drugo ohišje cilindra ključavnice nameščeno, hvala za kako usmeritev 🤔

Vzameš tisti črn obroč dol z izvijačem, kot če bi dol vzel pokrov piksla. Potem pa imaš en varovalni zob na koncu ključavnice na drugi strani, katerega moraš potisnit s tankim izvijačem not in s ključem potegnit ključavniški mehanizem ven. Potem lahko komaj montiraš v sistem kovčka. Samo odvij tisti črni velik vijak na zunanji strani kavčka, daj noter in privij nazaj. Ne pozabi na koncu ključavnice prišraufat tist kvadratast distančnik ali nastavek, da se lepo vsede v mehanizem zaklepanja.

Sem rekel da je za7e8ano. :)

Popravljeno . Popravil Andrejcer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Andrejcer pravi:

Vzameš tisti črn obroč dol z izvijačem, kot če bi dol vzel pokrov piksla. Potem pa imaš en varovalni zob na koncu ključavnice na drugi strani, katerega moraš potisnit s tankim izvijačem not in s ključem potegnit ključavniški mehanizem ven. Potem lahko komaj montiraš v sistem kovčka. Samo odvij tisti črni velik vijak na zunanji strani kavčka, daj noter in privij nazaj. Ne pozabi na koncu ključavnice prišraufat tist kvadratast distančnik ali nastavek, da se lepo vsede v mehanizem zaklepanja.

Sem rekel da je za7e8ano. :)

Se mi je zdelo, ma nisem upal razstavit tiste ključavnice, da ne razpadejo zobi, grr, sem odprl del v notranjosti kovčka ampak sem videl da je tisti vložek drugačen in sem raje vprašal tistega ki se je že mantral z tem, vsekakor imaš drink in čevape v dobrem 😁

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Po dobrih 3500 prevoženih vem nekaj več. 😜

Položaj sedenja b/p,  pa še sedež je kvalitetnejši, kot na Kawi.

Ne mara počasne vožnje. Gužvanja po mestu. Čeprav preklopim na mapo, ki je namenjena mestni vožnji, je MG nekako nervozen. Sklopko in plin je potrebno dosti bolj natančno dozirati, kot na Kawi. Menjalnik (prva, druga) je trd.

Zadnje dni sem si privoščil nekaj kratkih voženj, napravljen za na plažo. Pričakoval sem, da greje v kolena, ki jih imam pol dlani  stran od cilindrov. Ampak ne. Greje v meča!!!. Na obeh nogah. 😳 Nekako kroži zrak.....

MG ima 115KM, Versys je imel 117.  Razlika na papirju 2, občutek pa vsaj 20 v korist Kawe. Seveda je MG dovolj hiter, pravim le, da MG v nobenem območju vrtljajev in prestavi ne nudi tistega pospeška, kot ga je Kawa v tretji in gaasssss. Glede navora je pa jasno....

Zavore, razred do dva nad Kawo. Brembo proti Tokico.

Ciklistika enako. Plus navor. Se mi zdi, da še nikoli iz Lokavca na Predmejo ni šlo tako "z lahkoto". Kljub temu, da je MG težji, ga je lažje položiti.

 

Je pa Italijan. Včeraj mi je kar nekaj časa kljub prazni cesti (neverjetno, večino dneva sem bil v gužvi) signaliziral, da imam nekoga v mrtvem kotu. Zadevo mi je pa "zrihtal" mulo, ki se mi je skozi Kranjsko goro z el. skirojem nalimal na zadek in slalomiral levo-desno. Meni pa light show na armaturi. In ko je odpeljal, se mi ni več prižigalo na prazno. Evo...reset na daljavo.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, Tedybear pravi:

Po dobrih 3500 prevoženih vem nekaj več. 😜

Položaj sedenja b/p,  pa še sedež je kvalitetnejši, kot na Kawi.

Ne mara počasne vožnje. Gužvanja po mestu. Čeprav preklopim na mapo, ki je namenjena mestni vožnji, je MG nekako nervozen. Sklopko in plin je potrebno dosti bolj natančno dozirati, kot na Kawi. Menjalnik (prva, druga) je trd.

Zadnje dni sem si privoščil nekaj kratkih voženj, napravljen za na plažo. Pričakoval sem, da greje v kolena, ki jih imam pol dlani  stran od cilindrov. Ampak ne. Greje v meča!!!. Na obeh nogah. 😳 Nekako kroži zrak.....

MG ima 115KM, Versys je imel 117.  Razlika na papirju 2, občutek pa vsaj 20 v korist Kawe. Seveda je MG dovolj hiter, pravim le, da MG v nobenem območju vrtljajev in prestavi ne nudi tistega pospeška, kot ga je Kawa v tretji in gaasssss. Glede navora je pa jasno....

Zavore, razred do dva nad Kawo. Brembo proti Tokico.

Ciklistika enako. Plus navor. Se mi zdi, da še nikoli iz Lokavca na Predmejo ni šlo tako "z lahkoto". Kljub temu, da je MG težji, ga je lažje položiti.

 

Je pa Italijan. Včeraj mi je kar nekaj časa kljub prazni cesti (neverjetno, večino dneva sem bil v gužvi) signaliziral, da imam nekoga v mrtvem kotu. Zadevo mi je pa "zrihtal" mulo, ki se mi je skozi Kranjsko goro z el. skirojem nalimal na zadek in slalomiral levo-desno. Meni pa light show na armaturi. In ko je odpeljal, se mi ni več prižigalo na prazno. Evo...reset na daljavo.

 

Pri menjalniku bo najbrž kot je bilo pri meni na prejšnjem V85 tt, po cca 5-6000 km se ulaufa tudi menjalnik in postane kot puter, je pa res da sem jaz takrat ob servisu še olje v menjaniku menjal, glede toplote, ki praviš, da ti meča greje, meni sicer ni nič tako moteče tudi v kratkih hlačah (tudi sedaj, kratki premiki do trgovine-do cca 10-15 km v okolici), se pa čuti, motor je euro 5+, tu ni kaj, je pa po mojem največji izvir toplote, ki se pol meša-dviga katalizator spodaj, to je po mojem največji vir...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Lastniki PFF verzije, ali vas tudi zajebava prednji radar?

Pri meni nekaj časa dela, nato neha in se izpiše opozorilo v rdečem: "Front radar disconected". To traja cca. 1.000 do 2.000 km, nato spet začne delati. Ima še kdo takšne probleme? Kakšna ideja, kaj bi bilo lahko vzrok? Mogoče kakšen slab stik? Mogoče samo napaka v softwearu? Na servisu pravijo, da je to čudno. Odgovor, ki ga res ne potrebujem, tudi sam vem, da je to čudno. Res pa je, da se (še) niso resno zakopali v problem, saj dokler ni radarskega tempomata, je prednji radar bolj b.v.

Zadnji pa dela brez problemov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno kontra. Prednji dela ( resda ga bolj malo vklapljam), zadnjemu se pa občasno dogaja, da me opozarja na vozilo v mrtvem kotu, četudi ni nikogar zadaj. Sem ga v nastavitvah izklopil za ene dve vožnji...trenutno dela normalno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj trenutno dela kot mora, ni težav, lahko da je kak konektor-spoj slab? 

Drugače je meni iz vidika varnosti to dober dodatek, pa če me samo enkrat reši, opozori na koga v mrtvem kotu, ki ga spregledam je upravičen dodatek...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem no. Osnovni podatki so, pa nekaj subjektivnih opažanj.

Žurnal pač ni avto moto portal. Koga zanimajo podrobnosti, dobi pač informacije drugje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prejšnji teden sem ga dobil za kratek preizkus za čas, ko so delali servis na mojem Tuaregu.

Nima smisla da se razpišem, ampak kar se mene tiče, to ni več Stelvio, kot smo ga poznali. To isto sem povedal prodajalcu, ki je odvrnil: "Žal!"

  • Zmeden 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

45 minutes ago, Joker said:

Prejšnji teden sem ga dobil za kratek preizkus za čas, ko so delali servis na mojem Tuaregu.

Nima smisla da se razpišem, ampak kar se mene tiče, to ni več Stelvio, kot smo ga poznali. To isto sem povedal prodajalcu, ki je odvrnil: "Žal!"

Ko gledam parkirane in berem podatke, se mi to zdi dobro? Imet 35 let staro mašino je  mal neokusno.  Celo HD je presekal s "tradicijo". 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Ne govorim o agregatu. Ampak je zgrešil namen. Segment...

Popravljeno . Popravil Joker
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni pa sede zeloooo, motor je odličen in Guzziju kapo dol, stvar je kaj želiš in kake potrebe imaš pri motorju, zato je izbire dosti....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Joker said:

Ne govorim o agregatu. Ampak je zgrešil namen. Segment...

A. Aha.   Tako kot 1300 ni vec taprav gs?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!