Kugelschreiber Objavljeno Avgust 8 Opozori Objavljeno Avgust 8 1 hour ago, Joker said: Ne govorim o agregatu. Ampak je zgrešil namen. Segment... A. Aha. Tako kot 1300 ni vec taprav gs? Tedybear in Joker 1 1
Joker Objavljeno Avgust 8 Opozori Objavljeno Avgust 8 Točno to. Preveč je podoben nekaterim drugim Guzzijem. Za moje pojme je za Stelvio premajhen, preveč neudoben, premalo potovalno usmerjen. Pa ne, da kritiziram motor. Da ne bo kdo užaljen. Kritiziram Stelvio. In to je zgolj moje osebno mnenje. Za vse, ki jih zanima več, so na voljo testni. Naj še kaj pohvalim: V vožnji je izredno lahkoten in ima odlične zavore. To pa je bilo pravzaprav vse, kar mi je bilo res všeč. vandrovec 1
vandrovec Objavljeno Avgust 8 Opozori Objavljeno Avgust 8 Sem mislil, da je kar konkretnejši od 85 TT pa kot kaže ni velike razlike?
Matjaž10 Objavljeno Avgust 8 Opozori Objavljeno Avgust 8 pred 2 minutami, vandrovec pravi: Sem mislil, da je kar konkretnejši od 85 TT pa kot kaže ni velike razlike? Ker sem imel oba, Stelviota še, lahko povem da je V85 odličen motor, je pa Stelvio drugi planet...razlike precej, moraš pa videt kaj ti ustreza, test pove precej, pa ne vožnja za samo 10 km... vandrovec in Andrejcer 2
siks Objavljeno Avgust 8 Opozori Objavljeno Avgust 8 pred 3 urami, Matjaž10 pravi: Meni pa sede zeloooo, motor je odličen in Guzziju kapo dol, stvar je kaj želiš in kake potrebe imaš pri motorju, zato je izbire dosti.... Točno, tudi zato ga bom šel testirati...kot opcija za neprej...vizualno mi je všeč, še posebej zadnja nihajka in auspuh...
Tedybear Objavljeno Avgust 8 Opozori Objavljeno Avgust 8 2 hours ago, Joker said: Točno to. Preveč je podoben nekaterim drugim Guzzijem. Za moje pojme je za Stelvio premajhen, preveč neudoben, premalo potovalno usmerjen. Pa ne, da kritiziram motor. Da ne bo kdo užaljen. Kritiziram Stelvio. In to je zgolj moje osebno mnenje. Za vse, ki jih zanima več, so na voljo testni. Naj še kaj pohvalim: V vožnji je izredno lahkoten in ima odlične zavore. To pa je bilo pravzaprav vse, kar mi je bilo res všeč. Te razumem. Če si navajen GSa, je Guzzi majhen. In če primerjam, koliko garaže mi zasede Guzzi in koliko jo je Versys 1000, se opazi isto. Ampak ko sedem gor...ni več neke razlike. Kugelschreiber, vandrovec in Matjaž10 3
vandrovec Objavljeno Avgust 8 Opozori Objavljeno Avgust 8 pred eno uro, Matjaž10 pravi: Ker sem imel oba, Stelviota še, lahko povem da je V85 odličen motor, je pa Stelvio drugi planet...razlike precej, moraš pa videt kaj ti ustreza, test pove precej, pa ne vožnja za samo 10 km... Verjamem, da je razlika. V 85 sem videl, novega Stevia še ne. V 85 mi je bil všeč in še vedno mi je ampak je majhen...če naredijo kitajci 500 večjega. Sem mislil, da je Stevio vseeno bolj zajeten. Bom ostal kar na gs-u, edino enega z manj kilometri, če bom menjal 🙂 Tedybear 1
vandrovec Objavljeno Avgust 9 Opozori Objavljeno Avgust 9 Nekje sem našel podatek, da so to bolj scrambler motorji, kar pomeni cestni motorji prirejeni za offroad, niso tako namensko adventure motorji, kot je bil prejšnji Stelvio 1200...za nekoga je to bolje, za druge manj. Ne vem, to je le teorija brez prakse Andrejcer 1
Tedybear Objavljeno Avgust 13 Opozori Objavljeno Avgust 13 Italijan. Včeraj se spuščam po makadamu, ampak zadnja zavora kot da ne prime. Tiščim, tiščim......skoraj nič. Doma pogledam ....vse mastno....pod kardanom, zavorni disk in platišče zadaj....še zadnja guma ob strani. Servis seveda na kolektivnem.😟 Je " procurilo" iz kardana? Hytech, RobiRoberto in Kugelschreiber 1 2
raza Objavljeno Avgust 13 Opozori Objavljeno Avgust 13 Poslikaj, operi do čistega in se malo zapelji, da pokaže kje pušča. Večkrat ustavi in čekiraj in ko opaziš slikaj, da na servisu pokažeš slike in prihraniš iskanje napake, ki na servisu znajo trajat... Tedybear 1
Kugelschreiber Objavljeno Avgust 13 Opozori Objavljeno Avgust 13 Temu pravjo taljanska duša. Ma da popizdiš. tomaz69, Mavti, Tedybear in 1 other 2 1 1
Tedybear Objavljeno Avgust 13 Opozori Objavljeno Avgust 13 31 minutes ago, raza said: Poslikaj, operi do čistega in se malo zapelji, da pokaže kje pušča. Večkrat ustavi in čekiraj in ko opaziš slikaj, da na servisu pokažeš slike in prihraniš iskanje napake, ki na servisu znajo trajat... Opral sem žal že. Najbolj mastno je bilo na notranji strani, kjer bo težko fotkat.
Matjaž10 Objavljeno Avgust 13 Opozori Objavljeno Avgust 13 pred 26 minutami, Tedybear pravi: Opral sem žal že. Najbolj mastno je bilo na notranji strani, kjer bo težko fotkat. pred eno uro, Tedybear pravi: Italijan. Včeraj se spuščam po makadamu, ampak zadnja zavora kot da ne prime. Tiščim, tiščim......skoraj nič. Doma pogledam ....vse mastno....pod kardanom, zavorni disk in platišče zadaj....še zadnja guma ob strani. Servis seveda na kolektivnem.😟 Je " procurilo" iz kardana? Da ni morda samo "višek" , malo preveč olja iz kardana, ki ga je izvrglo ob teh visokih temperaturah, očisti kot so ti že predlagali in preverjaj če bo še kaj, morda ni nič...vseeno pa ko se servis vrne pelji na kontrolo. Lahko je samo kak semering ali pa še to ne.... Moj je zaenkrat vse bp🤞🤞 Tedybear 1
raza Objavljeno Avgust 13 Opozori Objavljeno Avgust 13 (popravljeno) Zna biti višek olja, ampak oddušek (obkrožen rdeče) je postavljen dokaj visoko in bi bilo mastno od tam dalje. Odvij s puščico označen vijak in preveri nivo olja. Motor mora biti na centralnem stojalu in ravni podlagi! Če bo kaj izteklo je višek. Nivo naj bi bil pod nivojem navoja čepa. Da bi iztisnilo tesnilne obroče je malo možnosti, glede na oddušek (če deluje pravilno). Popravljeno Avgust 13. Popravil raza
Tedybear Objavljeno Avgust 13 Opozori Objavljeno Avgust 13 31 minutes ago, raza said: Zna biti višek olja, ampak oddušek (obkrožen rdeče) je postavljen dokaj visoko in bi bilo mastno od tam dalje. Odvij s puščico označen vijak in preveri nivo olja. Motor mora biti na centralnem stojalu in ravni podlagi! Če bo kaj izteklo je višek. Nivo naj bi bil pod nivojem navoja čepa. Da bi iztisnilo tesnilne obroče je malo možnosti, glede na oddušek (če deluje pravilno). Kardan na Stelviu. Je mal drugačen. Odduška zgoraj ni. In ne pri strani. Lahko pa popoldne prletim naokoli...dva očesa sta boljš, kot eden....
raza Objavljeno Avgust 13 Opozori Objavljeno Avgust 13 (popravljeno) Te slike mi je Google serviral na poizvedbo: final drive moto guzzi stelvio 1200 Prlet! Ni panike. PS se pardoniram, nisem letnice rojstva vpisal🤐 Popravljeno Avgust 13. Popravil raza
Tedybear Objavljeno Avgust 13 Opozori Objavljeno Avgust 13 5 hours ago, raza said: Olje na " feltni".
Andrejcer Objavljeno Avgust 13 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 13 Ne ukvarjaj se s tem sam, čimprej na servis. Lahko da je samo malomarnost serviserja, saj se na 1. servisu doliva olje v kardan. Drugače pa jaz nimam nobenih težav do zdaj.
raza Objavljeno Avgust 13 Opozori Objavljeno Avgust 13 pred eno uro, Tedybear pravi: Olje na " feltni". Ja, zanimivo. Okoli odduška vse suho, med ohišjem in zavornim diskom pa mastno in to konkretno. Da bi preverila nivo olja v kotnem prenosu bi morala sneti zadnje kolo, za kar pa rabiš "ogromen" nasadni ključ, ker so šli makaronarji čep za dolivanje na notranjo stran ohišja skonstruirat. 2-čep za dolivanje 4-oddušek 21-čep za izpust z magnetom Na tej strani najdete kosovnico delov z kataloškimi številkami in potrebnim številom kosov za vgradnjo. Izberete le ustrezen model glede na VIN. EU verzija Kugelschreiber in Tedybear 2
vandrovec Objavljeno Avgust 15 Opozori Objavljeno Avgust 15 Ob 13. 8. 2024 ob 18:09, raza pravi: Da bi preverila nivo olja v kotnem prenosu bi morala sneti zadnje kolo, za kar pa rabiš "ogromen" nasadni ključ, ker so šli makaronarji čep za dolivanje na notranjo stran ohišja skonstruirat. Za Ducati in MV Agusta se najde tak ključ Za Mandello tudi, če je enak kot za Stelvio To bi bilo skoraj potrebno imeti doma? Tedybear in Matjaž10 1 1
raza Objavljeno Avgust 15 Opozori Objavljeno Avgust 15 pred 3 urami, vandrovec pravi: To bi bilo skoraj potrebno imeti doma? Ne samo da ga imaš doma, tudi, če ga s sabo voziš ni nič odveč, kajti ni izključeno, da ga tudi vulkanizer v slučaju defekta ne bo imel Tedybear, MiNa, kasti in 2 others 5
Andrejcer Objavljeno Avgust 19 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 19 Danes malo podrobno gledal motor in našel to: att.cIzpVHRhZwESGGPrEixIZFshhdCXNxK6XCzNYOWu7jk.mp4 Izgleda napaka serviserja, ker so mi nameščali quickshifter in se pač človek ni dovolj potrudil. Ni mi jasno kako to že prej nisem opazuil, je pa fajn vsake toliko pregledati motor, če je vse fiks, pa če kje kaj ne pušča, da se ti na koncu kaj takega ne maščuje na cesti. Drugače pa je vse ostalo kar se tiče Stelveka bp. tomaz69, Tedybear in GoBobi 1 2
Matjaž10 Objavljeno Avgust 19 Opozori Objavljeno Avgust 19 pred 34 minutami, Andrejcer pravi: Danes malo podrobno gledal motor in našel to: att.cIzpVHRhZwESGGPrEixIZFshhdCXNxK6XCzNYOWu7jk.mp4 1.24 MB · 0 downloads Izgleda napaka serviserja, ker so mi nameščali quickshifter in se pač človek ni dovolj potrudil. Ni mi jasno kako to že prej nisem opazuil, je pa fajn vsake toliko pregledati motor, če je vse fiks, pa če kje kaj ne pušča, da se ti na koncu kaj takega ne maščuje na cesti. Drugače pa je vse ostalo kar se tiče Stelveka bp. Tačko ti odvijejo ko namestijo quickshister, po mojem jo je serviser punktiral in je pol ni zatisnil...dobro da si videl pravočasno. Se bojim, da bo vedno večja težava z kadrom v servisih, šparajo povsot na kadru, plačah in pol hitijo, so v zaostanku ker dela je, ljudi pa ni, to pa je rezultat. Dober servis je zlata vreden
Borr_60 Objavljeno Avgust 20 Opozori Objavljeno Avgust 20 pred 22 urami, Andrejcer pravi: Danes malo podrobno gledal motor in našel to: att.cIzpVHRhZwESGGPrEixIZFshhdCXNxK6XCzNYOWu7jk.mp4 1.24 MB · 0 downloads Izgleda napaka serviserja, ker so mi nameščali quickshifter in se pač človek ni dovolj potrudil. Ni mi jasno kako to že prej nisem opazuil, je pa fajn vsake toliko pregledati motor, če je vse fiks, pa če kje kaj ne pušča, da se ti na koncu kaj takega ne maščuje na cesti. Drugače pa je vse ostalo kar se tiče Stelveka bp. Še dobro, da sem tole videl. Sem šel pogledat pri sebi in evo, povsem enako. Še dobro, res. Hvala! LP!
kasti Objavljeno Avgust 20 Opozori Objavljeno Avgust 20 pred 2 urami, Borr_60 pravi: Še dobro, da sem tole videl. Sem šel pogledat pri sebi in evo, povsem enako. Še dobro, res. Hvala! LP! Navedita še kateri pooblaščeni servis je tole montiral. Dobro bi bilo vedeti in jih opozoriti. MiNa, DAMI34, kp-kp in 1 other 4
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se