Skoči na vsebino

Moto Guzzi Stelvio 1000 (l. 2024)


Priporočene objave

Objavljeno
55 minutes ago, Matjaž10 said:

:kva2:če ti je všeč kar korajžno, to pa res niso težave, ne vem kaj sicer ljudje pričakujejo, nerealno, motor je odličen in ni tažav, vsaj do sedaj, kaže na dobre materijale in trdoživost...če malo preveriš so okoli motorji podobnega stila, ki stanejo celih 10k več in jih nekateri kujejo v nebesa, na koncu pa se lomijo kardani, se vžigajo sami in ugašajo in ne vem kaj vse, Guzzi zaenkrat dela brez težav in z njim zelo uživam, nakup bi ponovil brez pomisleka res pa je da nikoli ne veš, ne glede na znamko ali ceno, vedno je malo karme zraven🤞

Oprosti. Ampak...to so tezave.  Porodne? Verjetno. Ampak trzave. Lahko jim recemo kaprice. Ljubitelji jim recete Duša.  🤣

Kakorkoli, meni so Guzziji od nekdaj nek posebnega. Sem pa mal razocaran nad QC teh novih motorjev. Bom pocakal da jih fino ulaufate, uredite te otroske bolezni. :) 

Objavljeno (popravljeno)
pred 3 urami, Fadil pravi:

MotoGuzzi mi je zelo všeč, ampak takšne zadeve, pa človeka ne pustijo ravnodušnega in potem pride do: Kaj mi je tega treba...

Človek bi pričakoval, da ko je nekaj novo, da bo nekaj let mir.

Video je priložen, kot vzorec zvoka, da vemo o kaki vrsti zvoka se govori. Pri motorju to daleč ni tako glasno in močno izraženo, se sliši mogoče 5% te jakosti zvoka v videu pri določenih obratih, ko je motor še hladen prvih nekaj minut, potem pa preneha. Da ne boš mislil, da je to tako glasno in stalno prisotno, kot v videu posnetku. 
Drugače pa se strinjam z @Matjaž10, da je z motorjem vse ok.
Menim tudi, da je prav, ko se pogovarjamo o takih stvareh, da si stvari povemo in pokažemo, da ne skrivamo stvari, ki nas pri motorjih motijo zaradi lastnega ponosa. Prav je tudi, da potem ne obsojamo, kritiziramo, ampak pomagamo. V nasprotnem dosežemo kontra učinek, o težavah se ne bo debatiralo odkrito, naši forumi bodo propadali, pisalo se bo samo še o bedarijah, težave in izkušnje uporabnikov se pa bodo reševale in delile na tujih forumih.   

Imajo pa čisto vsi proizvajalci kake težavice. V bistvu je težavice za pričakovati, bolj pomembno je, kako jih proizvajalec rešuje in na kakšen način se odzove njegova servisna mreža v odnosu do stranke. Na koncu je uporabnik tisti, oz. zadovoljstvo stranke, ki je najbolj pomembno.

Popravljeno . Popravil Andrejcer
Objavljeno

Najbolj me je šokiral primer TeddyBeara. Nov motor, potem pa tisto sranje in servis na dopustu. Pljuneš 15 jurjev za motor, potem pa taka jeba. Samo zjokaš se lahko in jim hebeš mater vsem v Mandello de Lario. Verjamem, da je tudi pri drugih znamkah kdaj kakšna težava. Vendar če malce pogledamo za nazaj, imate praktično skoraj vsi lastniki MG nekakšne probleme, kar pa ni normalno. Če je že Guzzi v redu, so pa serviserji v kurtzu.

Vsekakor pa je prav, da se o temu piše in debatira. 👍

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Tedybear je še kar ( že 14 dni) na Adidas, Maindl in Alpina 45.

Aja ..pa še občasno na Canondale 18 brzin in 29col.

Motor je sicer že na servisu. Fertik bo pa?........😡

 

Objavljeno (popravljeno)

Najboljš je motor, ki se redko pokvari, če pa se že ga je enostavno popravit...

Da je pa potrebno v sezoni "motoriranja" čakat na gospode iz servisa je pa nedopustno.

Imel tak primer z Ubermašino čakal na gumijast nosilec črpalke za gorivo 5 tednov.

Na servisu pa vsak drugi dan pojutrišnjem bo...

Se kdo vpraša zakaj sem sedaj na japoncih?

Jebeš dušo pa nevem kaj še, JS SE RAD VOZIM...

PS, mi je pa tale salamensko všeč.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
1 minute ago, MiNa said:

Najboljš je motor, ki se redko pokvari, če pa se že ga je enostavno popravit...

To je bil moj Versys 1000. En (1) kvar v 11. letih in dobrih 100K prevoženih. 😉

Objavljeno
pred 35 minutami, Tedybear pravi:

To je bil moj Versys 1000. En (1) kvar v 11. letih in dobrih 100K prevoženih. 😉

Morda se bo slišalo bogokletno, nekaterim tudi povsem neverjetno, ampak moj GSA je pri 92kkm in brez ene najmanjše okvare. (Če slišite tok, tok, tok je to zato, ker imam pri sebi en velik kos lesa in trkam vanj kot obseden)

Kar pa se Guzzija tiče sem pa že napisal, da me je po preizkusu minila vsaka želja da bi ga imel, ker enostavno ne izpolnjuje mojih osnovnih zahtev, ki jih prejšnji 1200 je.

Imam pa nekaj malega izkušenj z njihovim servisom v Celju, kamor vozim Aprilio. Saj zrihtajo vse, imam pa občutek, da se malo lovijo, če je za narediti kaj drugega, kot pa samo zamenjati olje. Npr. aktivacija QS jim nikakor ni šla. Sem jim moral sam pomagati z on line navodili. So pa prijazni in se trudijo.

Objavljeno
pred eno uro, Tedybear pravi:

To je bil moj Versys 1000. En (1) kvar v 11. letih in dobrih 100K prevoženih. 😉

kaj pa se je pokvarilo? :) 

Ljudje so različni, eni imajo kaprice, sitni, tečni za vsako malenkost, npr. da na servisu ni ogledalo obrisano.

Po drugi strani pa brez občutka, da bi znali sami locirat in ugotovit napako, sploh pri teh zvokih.

Objavljeno (popravljeno)
12 minutes ago, Snečer said:

kaj pa se je pokvarilo? :) 

Ljudje so različni, eni imajo kaprice, sitni, tečni za vsako malenkost, npr. da na servisu ni ogledalo obrisano.

Po drugi strani pa brez občutka, da bi znali sami locirat in ugotovit napako, sploh pri teh zvokih.

Na 7. strani sem opisal, kaj sem opazil. Servis je bil takrat na kolektivnem. Sem klical na drugi, pa mi niso mogli dati bistveno hitrejši datum.

Kaj natančno pa je šlo ....bi moral poklicati. Pa ne bom. Tako, kot je Fadil napisal, da bi se jezil in pošiljal izdelovalca v rodne kraje, sem se jaz odločil, da se s tem ne bom obremenjeval. Itak se mi v tej vročini ne da vozit. Zadnja leta sem polovico letnih kilometrov naštepal septembra in tam do konca sezone, ki je zame okoli 20.oktobra.

O, mea culpa..sprašuješ za Kawo.

Stator, petek popoldne sredi Baške grape. V torek sem se že vozil.

 

 

 

Popravljeno . Popravil Tedybear
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Po dobrih 3 tednih motor doma. Servisu nimam kaj očitati...pač kolektivni, pa mal zasedenost. Je pa rezervni del potoval skoraj 10 dni iz Italije.

Na seznamu ( OEM part od Raze) ga ne najdem. Gre pa za en ABS senzor v kardanu. Velikost kot ventil na biciklu, ima pa eno miiiini tesnilo. In to tesnilo je šlo.

Škoda, k nisem fotografiral.

Objavljeno (popravljeno)

lg4006807-engine-rear-transmission-motoguzzi-stelvio-aras-eu.webp.a352ae532cbb7f5adc216266466e7303.webp

Pozicija 8 bo to. Senzor hitrosti ABS, montiran na notranji del med ohišjem in diskom, zato se ga ne vidi dokler ne snameš kolesa in diska.

Popravljeno . Popravil raza
Objavljeno
3 minutes ago, raza said:

lg4006807-engine-rear-transmission-motoguzzi-stelvio-aras-eu.webp.a352ae532cbb7f5adc216266466e7303.webp

Pozicija 8 bo to. Senzor hitrosti ABS, montiran na notranji del med ohišjem in diskom, zato se ga ne vidi dokler ne snameš kolesa in diska.

Genau. Me je zmotilo, ker je dejansko na pletenici, slika pa tega ne pokaže.

Objavljeno

Danes so mi javili, da je prišlo centralno stojalo, zaščita motorja ter meglenke, drugi teden namestim, končno😁

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 18 urami, Matjaž10 pravi:

Danes so mi javili, da je prišlo centralno stojalo, zaščita motorja ter meglenke, drugi teden namestim, končno😁

V pričakovanju fotografij. Koliko € te je stalo?

Objavljeno
pred 2 urami, Andrejcer pravi:

V pričakovanju fotografij. Koliko € te je stalo?

Poslikam ko bo gor, cena pa....

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Na MGstore naročil 1.8.

25.8. po mailu vprašam Italijane, kdaj naročilo pride.

Odgovor: Ferragosto 😁 

Danes dostavljeno. Zmontirano v slabih 15ih minutah. Ni pa nek presežek....

Zaščito si delita v V100 Mandello.

 

IMG20240917151551.jpg

IMG20240917145625.jpg

IMG20240917145630.jpg

7 minutes ago, Tedybear said:

 

😁

 

Popravljeno . Popravil Tedybear
Objavljeno (popravljeno)
5 minutes ago, Tedybear said:


😁

 

Popravljeno . Popravil Tedybear
Objavljeno

Jaz se še nisem lotil...

Objavljeno

Če imaš enakega, bodi pozoren. Navodila so " italijanska", ker so skice 3x3 centimetre😡 in je težko razbrati. Spodnji vijak ne moreš pritrditi, ker je v navoju neka zaščita. Ven gre z imbusom 5. 

Objavljeno

Jaz zaščite nisem kupil, sem pa naročil zdaj centralno stojalo, bo ga potrebno čez mesec ali dva v luft dvignit. 
Drugače pa sem rešil tisti zvok, ki sem ga omenil na prejšnji strani te teme. Izviral je iz ene izmed zategovalnih obojk, ki je resonirala vibracije na zaščito izpušne cevi. Vse sem "sfriziral", tak da ne vem točno katera je bila. :)

  • Všeč mi je 3
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Lastniki Stelvia,

je kdo že priklapljal GPS, telefon... na napajanje motorja?

Ziher je že s strani tovarne pripravljen konektor?

Če je, kje se nahaja?

Objavljeno

Posebej zate sem šel v garažo....😁

IMG20241004070711.jpg

IMG20241004070648.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Po mojem mišljenju ni mislil na USB, ampak na prost konektor z 12V priklopom.

Objavljeno (popravljeno)
pred 3 urami, kasti pravi:

Lastniki Stelvia,

je kdo že priklapljal GPS, telefon... na napajanje motorja?

Ziher je že s strani tovarne pripravljen konektor?

Če je, kje se nahaja?

https://www.moto-guzzi-onlineshop.com/accessories/v100-mandello/36985/usb-connection-for-moto-guzzi-v100-mandello/stelvio/aprilia-rs-457

Priklop najdeš pod sedežem. Drugo opcijo je @Tedybear napisal.

Popravljeno . Popravil Andrejcer
Objavljeno
1 hour ago, raza said:

Po mojem mišljenju ni mislil na USB, ampak na prost konektor z 12V priklopom.

AHA. Jaz še tega USB ne rabim. Sem bolj analogen tip.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!