Rdeči Objavljeno Julij 3 Opozori Objavljeno Julij 3 pred 1 uro, kasti pravi: Je kdo že opazil, da bi mu pri vodni črpalki (leva stran agregata) puščala hladilna tekočina? Berem na spletu, da je to žal kar pogosto. Kolegu se je to zgodilo na V100 Mandello. Je kje sled od kje priteče pri cevi premalo stisne objemka? ali tesnilo črpalke
Andrejcer Objavljeno Julij 3 Avtor Opozori Objavljeno Julij 3 pred 6 urami, kasti pravi: Je kdo že opazil, da bi mu pri vodni črpalki (leva stran agregata) puščala hladilna tekočina? Berem na spletu, da je to žal kar pogosto. Kolegu se je to zgodilo na V100 Mandello. Ne, pri mojem je vse ok.
Matjaž10 Objavljeno Julij 3 Opozori Objavljeno Julij 3 pred 6 urami, kasti pravi: Je kdo že opazil, da bi mu pri vodni črpalki (leva stran agregata) puščala hladilna tekočina? Berem na spletu, da je to žal kar pogosto. Kolegu se je to zgodilo na V100 Mandello. Nič videti, za zdaj vse top in brez težav, se mi zdi da sem na it forumih zasledil da je nekdo imel težavo na Mandello, na koncu ugotovili da je bila patent objemka na cevki, ki pride na hladilnik ki ni dovolj stisnila, tista brez vijaka, zamenjali in zadeva rešena...
kasti Objavljeno Julij 4 Opozori Objavljeno Julij 4 https://www.guzzitech.com/forums/threads/coolant-leak.23677/
Andrejcer Objavljeno Julij 6 Avtor Opozori Objavljeno Julij 6 Sem naredil servis pred 1500km, zdaj pa se mi je vklopilo opozorilo za servis. Mogoče kdo ve kako resetiram opozorilo?
Tedybear Objavljeno Julij 6 Opozori Objavljeno Julij 6 (popravljeno) Jaz sem šel par km čez 1500, pa je bil serviser zadovoljen, ker ni treba njemu resetirat med servisnim posegom. Popravljeno Julij 6. Popravil Tedybear
DAMI34 Objavljeno Julij 6 Opozori Objavljeno Julij 6 pred 4 urami, Andrejcer pravi: Sem naredil servis pred 1500km, zdaj pa se mi je vklopilo opozorilo za servis. Mogoče kdo ve kako resetiram opozorilo? youtube zihr ve. V nasprotnem, ker je v garanciji zateži serviserju, kwer je nesposoben.
Matjaž10 Objavljeno Julij 6 Opozori Objavljeno Julij 6 pred 9 urami, Andrejcer pravi: Sem naredil servis pred 1500km, zdaj pa se mi je vklopilo opozorilo za servis. Mogoče kdo ve kako resetiram opozorilo? Servis na 1500 se programsko vklopi opozorilo, in čaka servisni poseg, priklop testerja za reset, če si naredil prej greš še enkrat na servis na kavo pa ti takoj uredijo😉
Matjaž10 Objavljeno Julij 7 Opozori Objavljeno Julij 7 Ob 13. 6. 2024 ob 21:57, Andrejcer pravi: Cela znanost je montiranje ključavnice. Priporočam, da vam servis naredi, ni to za vsakogar. 😵💫 Oj, danes se ubadam z montažo centralnega 52 l kovčka, hm, ja pri ključavnici sem izgubil navdih, imam zraven ključavnico ki jo dobiš zraven ob orevzemu (3kos), za stranske kovčke brez nekih težav, za centralni pa ne gre, ker je že eno drugo ohišje cilindra ključavnice nameščeno, hvala za kako usmeritev 🤔
Andrejcer Objavljeno Julij 7 Avtor Opozori Objavljeno Julij 7 (popravljeno) pred 4 urami, Matjaž10 pravi: Oj, danes se ubadam z montažo centralnega 52 l kovčka, hm, ja pri ključavnici sem izgubil navdih, imam zraven ključavnico ki jo dobiš zraven ob orevzemu (3kos), za stranske kovčke brez nekih težav, za centralni pa ne gre, ker je že eno drugo ohišje cilindra ključavnice nameščeno, hvala za kako usmeritev 🤔 Vzameš tisti črn obroč dol z izvijačem, kot če bi dol vzel pokrov piksla. Potem pa imaš en varovalni zob na koncu ključavnice na drugi strani, katerega moraš potisnit s tankim izvijačem not in s ključem potegnit ključavniški mehanizem ven. Potem lahko komaj montiraš v sistem kovčka. Samo odvij tisti črni velik vijak na zunanji strani kavčka, daj noter in privij nazaj. Ne pozabi na koncu ključavnice prišraufat tist kvadratast distančnik ali nastavek, da se lepo vsede v mehanizem zaklepanja. Sem rekel da je za7e8ano. Popravljeno Julij 7. Popravil Andrejcer Matjaž10 1
Matjaž10 Objavljeno Julij 7 Opozori Objavljeno Julij 7 pred 1 uro, Andrejcer pravi: Vzameš tisti črn obroč dol z izvijačem, kot če bi dol vzel pokrov piksla. Potem pa imaš en varovalni zob na koncu ključavnice na drugi strani, katerega moraš potisnit s tankim izvijačem not in s ključem potegnit ključavniški mehanizem ven. Potem lahko komaj montiraš v sistem kovčka. Samo odvij tisti črni velik vijak na zunanji strani kavčka, daj noter in privij nazaj. Ne pozabi na koncu ključavnice prišraufat tist kvadratast distančnik ali nastavek, da se lepo vsede v mehanizem zaklepanja. Sem rekel da je za7e8ano. Se mi je zdelo, ma nisem upal razstavit tiste ključavnice, da ne razpadejo zobi, grr, sem odprl del v notranjosti kovčka ampak sem videl da je tisti vložek drugačen in sem raje vprašal tistega ki se je že mantral z tem, vsekakor imaš drink in čevape v dobrem 😁 Andrejcer 1
Tedybear Objavljeno Julij 22 Opozori Objavljeno Julij 22 Po dobrih 3500 prevoženih vem nekaj več. 😜 Položaj sedenja b/p, pa še sedež je kvalitetnejši, kot na Kawi. Ne mara počasne vožnje. Gužvanja po mestu. Čeprav preklopim na mapo, ki je namenjena mestni vožnji, je MG nekako nervozen. Sklopko in plin je potrebno dosti bolj natančno dozirati, kot na Kawi. Menjalnik (prva, druga) je trd. Zadnje dni sem si privoščil nekaj kratkih voženj, napravljen za na plažo. Pričakoval sem, da greje v kolena, ki jih imam pol dlani stran od cilindrov. Ampak ne. Greje v meča!!!. Na obeh nogah. 😳 Nekako kroži zrak..... MG ima 115KM, Versys je imel 117. Razlika na papirju 2, občutek pa vsaj 20 v korist Kawe. Seveda je MG dovolj hiter, pravim le, da MG v nobenem območju vrtljajev in prestavi ne nudi tistega pospeška, kot ga je Kawa v tretji in gaasssss. Glede navora je pa jasno.... Zavore, razred do dva nad Kawo. Brembo proti Tokico. Ciklistika enako. Plus navor. Se mi zdi, da še nikoli iz Lokavca na Predmejo ni šlo tako "z lahkoto". Kljub temu, da je MG težji, ga je lažje položiti. Je pa Italijan. Včeraj mi je kar nekaj časa kljub prazni cesti (neverjetno, večino dneva sem bil v gužvi) signaliziral, da imam nekoga v mrtvem kotu. Zadevo mi je pa "zrihtal" mulo, ki se mi je skozi Kranjsko goro z el. skirojem nalimal na zadek in slalomiral levo-desno. Meni pa light show na armaturi. In ko je odpeljal, se mi ni več prižigalo na prazno. Evo...reset na daljavo. Mavti, skalar36, Luka66 in 4 others 6 1
Matjaž10 Objavljeno Julij 23 Opozori Objavljeno Julij 23 pred 20 urami, Tedybear pravi: Po dobrih 3500 prevoženih vem nekaj več. 😜 Položaj sedenja b/p, pa še sedež je kvalitetnejši, kot na Kawi. Ne mara počasne vožnje. Gužvanja po mestu. Čeprav preklopim na mapo, ki je namenjena mestni vožnji, je MG nekako nervozen. Sklopko in plin je potrebno dosti bolj natančno dozirati, kot na Kawi. Menjalnik (prva, druga) je trd. Zadnje dni sem si privoščil nekaj kratkih voženj, napravljen za na plažo. Pričakoval sem, da greje v kolena, ki jih imam pol dlani stran od cilindrov. Ampak ne. Greje v meča!!!. Na obeh nogah. 😳 Nekako kroži zrak..... MG ima 115KM, Versys je imel 117. Razlika na papirju 2, občutek pa vsaj 20 v korist Kawe. Seveda je MG dovolj hiter, pravim le, da MG v nobenem območju vrtljajev in prestavi ne nudi tistega pospeška, kot ga je Kawa v tretji in gaasssss. Glede navora je pa jasno.... Zavore, razred do dva nad Kawo. Brembo proti Tokico. Ciklistika enako. Plus navor. Se mi zdi, da še nikoli iz Lokavca na Predmejo ni šlo tako "z lahkoto". Kljub temu, da je MG težji, ga je lažje položiti. Je pa Italijan. Včeraj mi je kar nekaj časa kljub prazni cesti (neverjetno, večino dneva sem bil v gužvi) signaliziral, da imam nekoga v mrtvem kotu. Zadevo mi je pa "zrihtal" mulo, ki se mi je skozi Kranjsko goro z el. skirojem nalimal na zadek in slalomiral levo-desno. Meni pa light show na armaturi. In ko je odpeljal, se mi ni več prižigalo na prazno. Evo...reset na daljavo. Pri menjalniku bo najbrž kot je bilo pri meni na prejšnjem V85 tt, po cca 5-6000 km se ulaufa tudi menjalnik in postane kot puter, je pa res da sem jaz takrat ob servisu še olje v menjaniku menjal, glede toplote, ki praviš, da ti meča greje, meni sicer ni nič tako moteče tudi v kratkih hlačah (tudi sedaj, kratki premiki do trgovine-do cca 10-15 km v okolici), se pa čuti, motor je euro 5+, tu ni kaj, je pa po mojem največji izvir toplote, ki se pol meša-dviga katalizator spodaj, to je po mojem največji vir...
Borr_60 Objavljeno Avgust 6 Opozori Objavljeno Avgust 6 Lastniki PFF verzije, ali vas tudi zajebava prednji radar? Pri meni nekaj časa dela, nato neha in se izpiše opozorilo v rdečem: "Front radar disconected". To traja cca. 1.000 do 2.000 km, nato spet začne delati. Ima še kdo takšne probleme? Kakšna ideja, kaj bi bilo lahko vzrok? Mogoče kakšen slab stik? Mogoče samo napaka v softwearu? Na servisu pravijo, da je to čudno. Odgovor, ki ga res ne potrebujem, tudi sam vem, da je to čudno. Res pa je, da se (še) niso resno zakopali v problem, saj dokler ni radarskega tempomata, je prednji radar bolj b.v. Zadnji pa dela brez problemov.
Tedybear Objavljeno Avgust 6 Opozori Objavljeno Avgust 6 Ravno kontra. Prednji dela ( resda ga bolj malo vklapljam), zadnjemu se pa občasno dogaja, da me opozarja na vozilo v mrtvem kotu, četudi ni nikogar zadaj. Sem ga v nastavitvah izklopil za ene dve vožnji...trenutno dela normalno.
Matjaž10 Objavljeno Avgust 6 Opozori Objavljeno Avgust 6 Moj trenutno dela kot mora, ni težav, lahko da je kak konektor-spoj slab? Drugače je meni iz vidika varnosti to dober dodatek, pa če me samo enkrat reši, opozori na koga v mrtvem kotu, ki ga spregledam je upravičen dodatek...
Andrejcer Objavljeno Avgust 7 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 7 (popravljeno) Test Moto Guzzi Stelvio "na poti proti vrhu": https://www.zurnal24.si/avto/testi/test-moto-guzzi-stelvio-na-poti-proti-vrhu-427624 Popravljeno Avgust 7. Popravil Andrejcer
siks Objavljeno Avgust 7 Opozori Objavljeno Avgust 7 (popravljeno) pred 11 urami, Andrejcer pravi: Test Moto Guzzi Stelvio "na poti proti vrhu": https://www.zurnal24.si/avto/testi/test-moto-guzzi-stelvio-na-poti-proti-vrhu-427624 Brezvezen test, s katerim si nihče ne more kaj pomagat...samo obvestilo, da je motor zunaj... Popravljeno Avgust 7. Popravil siks kasti 1
Tedybear Objavljeno Avgust 8 Opozori Objavljeno Avgust 8 Ne vem no. Osnovni podatki so, pa nekaj subjektivnih opažanj. Žurnal pač ni avto moto portal. Koga zanimajo podrobnosti, dobi pač informacije drugje.
Joker Objavljeno Avgust 8 Opozori Objavljeno Avgust 8 Prejšnji teden sem ga dobil za kratek preizkus za čas, ko so delali servis na mojem Tuaregu. Nima smisla da se razpišem, ampak kar se mene tiče, to ni več Stelvio, kot smo ga poznali. To isto sem povedal prodajalcu, ki je odvrnil: "Žal!" Matjaž10 in Kugelschreiber 2
Kugelschreiber Objavljeno Avgust 8 Opozori Objavljeno Avgust 8 45 minutes ago, Joker said: Prejšnji teden sem ga dobil za kratek preizkus za čas, ko so delali servis na mojem Tuaregu. Nima smisla da se razpišem, ampak kar se mene tiče, to ni več Stelvio, kot smo ga poznali. To isto sem povedal prodajalcu, ki je odvrnil: "Žal!" Ko gledam parkirane in berem podatke, se mi to zdi dobro? Imet 35 let staro mašino je mal neokusno. Celo HD je presekal s "tradicijo". GoBobi 1
Joker Objavljeno Avgust 8 Opozori Objavljeno Avgust 8 (popravljeno) Ne govorim o agregatu. Ampak je zgrešil namen. Segment... Popravljeno Avgust 8. Popravil Joker
Matjaž10 Objavljeno Avgust 8 Opozori Objavljeno Avgust 8 Meni pa sede zeloooo, motor je odličen in Guzziju kapo dol, stvar je kaj želiš in kake potrebe imaš pri motorju, zato je izbire dosti....
Kugelschreiber Objavljeno Avgust 8 Opozori Objavljeno Avgust 8 1 hour ago, Joker said: Ne govorim o agregatu. Ampak je zgrešil namen. Segment... A. Aha. Tako kot 1300 ni vec taprav gs?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se