Skoči na vsebino

Moto Guzzi Stelvio 1000 (l. 2024)


Priporočene objave

Objavljeno
1 hour ago, Joker said:

Ne govorim o agregatu. Ampak je zgrešil namen. Segment...

A. Aha.   Tako kot 1300 ni vec taprav gs?

Objavljeno

Točno to. Preveč je podoben nekaterim drugim Guzzijem. Za moje pojme je za Stelvio premajhen, preveč neudoben, premalo potovalno usmerjen.

Pa ne, da kritiziram motor. Da ne bo kdo užaljen. Kritiziram Stelvio. In to je zgolj moje osebno mnenje. Za vse, ki jih zanima več, so na voljo testni.

Naj še kaj pohvalim: V vožnji je izredno lahkoten in ima odlične zavore. To pa je bilo pravzaprav vse, kar mi je bilo res všeč.

Objavljeno

Sem mislil, da je kar konkretnejši od 85 TT pa kot kaže ni velike razlike?

Objavljeno
pred 2 minutami, vandrovec pravi:

Sem mislil, da je kar konkretnejši od 85 TT pa kot kaže ni velike razlike?

Ker sem imel oba, Stelviota še, lahko povem da je V85 odličen motor, je pa Stelvio drugi planet...razlike precej, moraš pa videt kaj ti ustreza, test pove precej, pa ne vožnja za samo 10 km...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 3 urami, Matjaž10 pravi:

Meni pa sede zeloooo, motor je odličen in Guzziju kapo dol, stvar je kaj želiš in kake potrebe imaš pri motorju, zato je izbire dosti....

Točno, tudi zato ga bom šel testirati...kot opcija za neprej...vizualno mi je všeč, še posebej zadnja nihajka in auspuh...

Objavljeno
2 hours ago, Joker said:

Točno to. Preveč je podoben nekaterim drugim Guzzijem. Za moje pojme je za Stelvio premajhen, preveč neudoben, premalo potovalno usmerjen.

Pa ne, da kritiziram motor. Da ne bo kdo užaljen. Kritiziram Stelvio. In to je zgolj moje osebno mnenje. Za vse, ki jih zanima več, so na voljo testni.

Naj še kaj pohvalim: V vožnji je izredno lahkoten in ima odlične zavore. To pa je bilo pravzaprav vse, kar mi je bilo res všeč.

Te razumem. Če si navajen GSa, je Guzzi majhen. In če primerjam, koliko garaže mi zasede Guzzi in koliko jo je Versys 1000, se opazi isto. Ampak ko sedem gor...ni več neke razlike.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred eno uro, Matjaž10 pravi:

Ker sem imel oba, Stelviota še, lahko povem da je V85 odličen motor, je pa Stelvio drugi planet...razlike precej, moraš pa videt kaj ti ustreza, test pove precej, pa ne vožnja za samo 10 km...

Verjamem, da je razlika. V 85 sem videl, novega Stevia še ne. V 85 mi je bil všeč in še vedno mi je ampak je majhen...če naredijo kitajci 500 večjega. Sem mislil, da je Stevio vseeno bolj zajeten. Bom ostal kar na gs-u, edino enega z manj kilometri, če bom menjal 🙂 

Objavljeno

Nekje sem našel podatek, da so to bolj scrambler motorji, kar pomeni cestni motorji prirejeni za offroad, niso tako namensko adventure motorji, kot je bil prejšnji Stelvio 1200...za nekoga je to bolje, za druge manj. Ne vem, to je le teorija brez prakse :hmm:

Objavljeno

Italijan.

Včeraj se spuščam po makadamu, ampak zadnja zavora kot da ne prime. Tiščim, tiščim......skoraj nič.

Doma pogledam ....vse mastno....pod kardanom, zavorni disk in platišče zadaj....še zadnja guma ob strani.

Servis seveda na kolektivnem.😟 

Je " procurilo" iz kardana?

  • Zmeden 1
  • Žalosten 2
Objavljeno

Poslikaj, operi do čistega in se malo zapelji, da pokaže kje pušča. Večkrat ustavi in čekiraj in ko opaziš slikaj, da na servisu pokažeš slike in prihraniš iskanje napake, ki na servisu znajo trajat...

Objavljeno
31 minutes ago, raza said:

Poslikaj, operi do čistega in se malo zapelji, da pokaže kje pušča. Večkrat ustavi in čekiraj in ko opaziš slikaj, da na servisu pokažeš slike in prihraniš iskanje napake, ki na servisu znajo trajat...

Opral sem žal že. Najbolj mastno je bilo na notranji strani, kjer bo težko fotkat. 

Objavljeno
pred 26 minutami, Tedybear pravi:

Opral sem žal že. Najbolj mastno je bilo na notranji strani, kjer bo težko fotkat. 

 

pred eno uro, Tedybear pravi:

Italijan.

Včeraj se spuščam po makadamu, ampak zadnja zavora kot da ne prime. Tiščim, tiščim......skoraj nič.

Doma pogledam ....vse mastno....pod kardanom, zavorni disk in platišče zadaj....še zadnja guma ob strani.

Servis seveda na kolektivnem.😟 

Je " procurilo" iz kardana?

Da ni morda samo "višek" , malo preveč olja iz kardana, ki ga je izvrglo ob teh visokih temperaturah, očisti kot so ti že predlagali in preverjaj če bo še kaj, morda ni nič...vseeno pa ko se servis vrne pelji na kontrolo. Lahko je samo kak semering ali pa še to ne....

Moj je zaenkrat vse bp🤞🤞

Objavljeno (popravljeno)

Zna biti višek olja, ampak oddušek (obkrožen rdeče) je postavljen dokaj visoko in bi bilo mastno od tam dalje.

Odvij s puščico označen vijak in preveri nivo olja.  Motor mora biti na centralnem stojalu in ravni podlagi!

Če bo kaj izteklo je višek. Nivo naj bi bil pod nivojem navoja čepa.

Da bi iztisnilo tesnilne obroče je malo možnosti, glede na oddušek (če deluje pravilno).

Finaldrive.jpg.79076638ad4386dd830945f13eacf6ed.jpg

 

 

s-l1200.jpg

Popravljeno . Popravil raza
Objavljeno
31 minutes ago, raza said:

Zna biti višek olja, ampak oddušek (obkrožen rdeče) je postavljen dokaj visoko in bi bilo mastno od tam dalje.

Odvij s puščico označen vijak in preveri nivo olja.  Motor mora biti na centralnem stojalu in ravni podlagi!

Če bo kaj izteklo je višek. Nivo naj bi bil pod nivojem navoja čepa.

Da bi iztisnilo tesnilne obroče je malo možnosti, glede na oddušek (če deluje pravilno).

Finaldrive.jpg.79076638ad4386dd830945f13eacf6ed.jpg

 

 

s-l1200.jpg

Kardan na Stelviu. Je mal drugačen. Odduška zgoraj ni. In ne pri strani.

Lahko pa popoldne prletim naokoli...dva očesa sta boljš, kot eden....

Objavljeno (popravljeno)

Te slike mi je Google serviral na poizvedbo: final drive moto guzzi stelvio 1200

Prlet! Ni panike.

PS se pardoniram, nisem letnice rojstva vpisal🤐:wallbash:

Popravljeno . Popravil raza
Objavljeno
5 hours ago, raza said:

 

Olje na " feltni".

 

IMG20240813152211.jpg

Objavljeno

Ne ukvarjaj se s tem sam, čimprej na servis. Lahko da je samo malomarnost serviserja, saj se na 1. servisu doliva olje v kardan. 
Drugače pa jaz nimam nobenih težav do zdaj.

Objavljeno
pred eno uro, Tedybear pravi:

Olje na " feltni".

Ja, zanimivo. Okoli odduška vse suho, med ohišjem in zavornim diskom pa mastno in to konkretno. Da bi preverila nivo olja v kotnem prenosu bi morala sneti zadnje kolo, za kar pa rabiš "ogromen" nasadni ključ, ker so šli makaronarji čep za dolivanje na notranjo stran ohišja skonstruirat. :eek:

Kotniprenod.JPG.19e812ccf9fe9d88938ac1c59ccf5de0.JPG

2-čep za dolivanje

4-oddušek

21-čep za izpust z magnetom

Na tej strani najdete kosovnico delov z kataloškimi številkami in potrebnim številom kosov za vgradnjo. Izberete le ustrezen model glede na VIN.

EU verzija

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
Ob 13. 8. 2024 ob 18:09, raza pravi:

 Da bi preverila nivo olja v kotnem prenosu bi morala sneti zadnje kolo, za kar pa rabiš "ogromen" nasadni ključ, ker so šli makaronarji čep za dolivanje na notranjo stran ohišja skonstruirat. 

Za Ducati in MV Agusta se najde tak ključ

Ashampoo_Snap_2024_08.15_11h00m20s_003_.png.b40901feb7822a79f4c43a904469edb9.png

Za Mandello tudi, če je enak kot za Stelvio 

Ashampoo_Snap_2024_08.15_10h55m18s_001_.png.78d70d7a270840cebeeab43fd5e82ba2.pngAshampoo_Snap_2024_08.15_10h56m09s_002_.png.47d2a7a9988c278d553011177e57cb6d.png

To bi bilo skoraj potrebno imeti doma?

Objavljeno
pred 3 urami, vandrovec pravi:

 

To bi bilo skoraj potrebno imeti doma?

Ne samo da ga imaš doma, tudi, če ga s sabo voziš ni nič odveč, kajti ni izključeno, da ga tudi vulkanizer v slučaju defekta ne bo imel :whistle:

 

 

Objavljeno

Danes malo podrobno gledal motor in našel to:

 

Izgleda napaka serviserja, ker so mi nameščali quickshifter in se pač človek ni dovolj potrudil. Ni mi jasno kako to že prej nisem opazuil, je pa fajn vsake toliko pregledati motor, če je vse fiks, pa če kje kaj ne pušča, da se ti na koncu kaj takega ne maščuje na cesti.

Drugače pa je vse ostalo kar se tiče Stelveka bp. 

  • Žalosten 1
  • Šokiran 2
Objavljeno
pred 34 minutami, Andrejcer pravi:

Danes malo podrobno gledal motor in našel to:

 

Izgleda napaka serviserja, ker so mi nameščali quickshifter in se pač človek ni dovolj potrudil. Ni mi jasno kako to že prej nisem opazuil, je pa fajn vsake toliko pregledati motor, če je vse fiks, pa če kje kaj ne pušča, da se ti na koncu kaj takega ne maščuje na cesti.

Drugače pa je vse ostalo kar se tiče Stelveka bp. 

Tačko ti odvijejo ko namestijo quickshister, po mojem jo je serviser punktiral in je pol ni zatisnil...dobro da si videl pravočasno.

Se bojim, da bo vedno večja težava z kadrom v servisih, šparajo povsot na kadru, plačah in pol hitijo, so v zaostanku ker dela je, ljudi pa ni, to pa je rezultat.

Dober servis je zlata vreden

Objavljeno
pred 22 urami, Andrejcer pravi:

Danes malo podrobno gledal motor in našel to:

 

Izgleda napaka serviserja, ker so mi nameščali quickshifter in se pač človek ni dovolj potrudil. Ni mi jasno kako to že prej nisem opazuil, je pa fajn vsake toliko pregledati motor, če je vse fiks, pa če kje kaj ne pušča, da se ti na koncu kaj takega ne maščuje na cesti.

Drugače pa je vse ostalo kar se tiče Stelveka bp. 

Še dobro, da sem tole videl. Sem šel pogledat pri sebi in evo, povsem enako. Še dobro, res. Hvala!

LP!

Objavljeno
pred 2 urami, Borr_60 pravi:

Še dobro, da sem tole videl. Sem šel pogledat pri sebi in evo, povsem enako. Še dobro, res. Hvala!

LP!

Navedita še kateri pooblaščeni servis je tole montiral. Dobro bi bilo vedeti in jih opozoriti.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!