Skoči na vsebino

Moto Guzzi Stelvio 1000 (l. 2024)


Andrejcer

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
Ob 20. 8. 2024 ob 15:01, kasti pravi:

Navedita še kateri pooblaščeni servis je tole montiral. Dobro bi bilo vedeti in jih opozoriti.

V Mariboru... je samo en pooblaščen za MG. 
Sem bil včeraj tam, povedal da se po 1. servisu sliši neko žvenketanje v določenih obratih, kot da bi neka tanka plošča vibrirala. Lepo povedal, da tega pred 1. servisom ni bilo. Mi je rekel, da naj enkrat ko se ne bom vozil pripeljem in da to pač tak je. Kar nekaj.
Potem sem mu pokazal video, kaj sem našel, ko sem iskal ta zvok, navedel kako je do tega prišlo (montaža quickshifterja), in si niti opravičila nisem zaslužil, pa čeprav vsi vemo, da take napake lahko stanejo življenja.

Ne vem. Razočaran sem nad takim odnosom serviserja.

Popravljeno . Popravil Andrejcer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Andrejcer pravi:

V Mariboru... je samo en pooblaščen za MG. 
Sem bil včeraj tam, povedal da se po 1. servisu sliši neko žvenketanje v določenih obratih, kot da bi neka tanka plošča vibrirala. Lepo povedal, da tega pred 1. servisom ni bilo. Mi je rekel, da naj enkrat ko se ne bom vozil pripeljem in da to pač tak je. Kar nekaj.
Potem sem mu pokazal video, kaj sem našel, ko sem iskal ta zvok, navedel kako je do tega prišlo (montaža quickshifterja), in si niti opravičila nisem zaslužil, pa čeprav vsi vemo, da take napake lahko stanejo življenja.

Ne vem. Razočaran sem nad takim odnosom serviserja.

V Mariboru... je samo en pooblaščen za MG. 
Sem bil včeraj tam, povedal da se po 1. servisu sliši neko žvenketanje v določenih obratih, kot da bi neka tanka plošča vibrirala. Lepo povedal, da tega pred 1. servisom ni bilo. Mi je rekel, da naj enkrat ko se ne bom vozil pripeljem in da to pač tak je. Kar nekaj.
Potem sem mu pokazal video, kaj sem našel, ko sem iskal ta zvok, navedel kako je do tega prišlo (montaža quickshifterja), in si niti opravičila nisem zaslužil, pa čeprav vsi vemo, da take napake lahko stanejo življenja.

Ne vem. Razočaran sem nad takim odnosom serviserja.

To glede odnosa pooblaščenega serviserja bi jaz sporočil uvozniku.... čeprav tudi uvoznik vprašanje kakšen odnos ima.... v LJ npr. je bolj v k...cu. :(

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 30 minutami, kasti pravi:

To glede odnosa pooblaščenega serviserja bi jaz sporočil uvozniku.... čeprav tudi uvoznik vprašanje kakšen odnos ima.... v LJ npr. je bolj v k...cu. :(

 

Mislim, da tukaj ima še marsikdo precej dela na tem področju, vključno z njimi, dejansko je znamka naredila ogromne korake naprej v razvoju, tehniki, kakovosti in zanesljivosti motorjev, nekateri v servisni mreži pa temu ne sledijo, ne vsi eni so na nivoju in se tega zavedajo.

Čeprav je odnos do strank in ljudi nasplošno ena ključnih stvari, ki jo moraš imet v sebi, ne glede kje si.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Andrejcer pravi:

V Mariboru... je samo en pooblaščen za MG. 
Sem bil včeraj tam, povedal da se po 1. servisu sliši neko žvenketanje v določenih obratih, kot da bi neka tanka plošča vibrirala. Lepo povedal, da tega pred 1. servisom ni bilo. Mi je rekel, da naj enkrat ko se ne bom vozil pripeljem in da to pač tak je. Kar nekaj.
Potem sem mu pokazal video, kaj sem našel, ko sem iskal ta zvok, navedel kako je do tega prišlo (montaža quickshifterja), in si niti opravičila nisem zaslužil, pa čeprav vsi vemo, da take napake lahko stanejo življenja.

Ne vem. Razočaran sem nad takim odnosom serviserja.

Če te prav razumem je to servis MotoTim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima mogoče še kdo zvok podoben vibriranju pločevinke med vožnjo pri določenih obratih?

Sliši se kot ta video (od 2:16 naprej): 

 

Vzel sem spodnjo zaščito motorja dol, se peljal brez nje, zvok vztraja. Torej ostane še sum na loncu izpuha ali zategovalnih obojkah, ki držijo zaščito na izhodnih krivinah izpuha. 
Zanimivo mi je tudi, da tega pred 1. servisem nisem slišal. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Andrejcer said:

Ima mogoče še kdo zvok podoben vibriranju pločevinke med vožnjo pri določenih obratih?

Sliši se kot ta video (od 2:16 naprej): 

 

Vzel sem spodnjo zaščito motorja dol, se peljal brez nje, zvok vztraja. Torej ostane še sum na loncu izpuha ali zategovalnih obojkah, ki držijo zaščito na izhodnih krivinah izpuha. 
Zanimivo mi je tudi, da tega pred 1. servisem nisem slišal. 

Ni nujno da je dimnik. Meni je (na gpz900r) podobno rozljal odtisnjen nosilec hladilnika. Preglej vse, kar mislis da so na servisu tikali. Ocitno so nekja sestavili povrsno ali narobe. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Andrejcer pravi:

Ima mogoče še kdo zvok podoben vibriranju pločevinke med vožnjo pri določenih obratih?

Sliši se kot ta video (od 2:16 naprej): 

 

Vzel sem spodnjo zaščito motorja dol, se peljal brez nje, zvok vztraja. Torej ostane še sum na loncu izpuha ali zategovalnih obojkah, ki držijo zaščito na izhodnih krivinah izpuha. 
Zanimivo mi je tudi, da tega pred 1. servisem nisem slišal. 

 

pred 4 urami, Andrejcer pravi:

Ima mogoče še kdo zvok podoben vibriranju pločevinke med vožnjo pri določenih obratih?

Sliši se kot ta video (od 2:16 naprej): 

 

Vzel sem spodnjo zaščito motorja dol, se peljal brez nje, zvok vztraja. Torej ostane še sum na loncu izpuha ali zategovalnih obojkah, ki držijo zaščito na izhodnih krivinah izpuha. 
Zanimivo mi je tudi, da tega pred 1. servisem nisem slišal. 

Tudi jaz slišim občasno kot neko vibracijo okoli 3000 obratov, predvsem ko je hladen, sem nekaj gledal nisem pa našel da bi kaj odvijačeno, sumim skoraj bolj na 2 zadevi, eno je zaščita raiserjev, zgornji del ima inox objemke in morda del ki gre mimo vijaka lahko vibrira ob pločevino in bi ga treba malo zviti ali skrajšati, druga zadeva pa je sum na katalizator, lonec pod motorjem, kak prekat vibrira, nič takega ampak bi dobro to ugotoviti.

Se bom po sezoni temu malo posvetil, zdaj se vozim in uživam😉, motor je meni drugače kot celota top.

Bom preveril malo na Ita forumih če je bilo kaj na to temo in predvsem kaka je rešitev, javim če bo kaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 20. 8. 2024 ob 12:49, Borr_60 pravi:

Še dobro, da sem tole videl. Sem šel pogledat pri sebi in evo, povsem enako. Še dobro, res. Hvala!

LP!

Mogoče pa ni nekako najbolj "predvideno" za quickshifter nachbau.

Zakaj bi sploh to gor nameščal pri tako veliki kubikaži? še ena zadeva več, ki lahko začivka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Snečer pravi:

Mogoče pa ni nekako najbolj "predvideno" za quickshifter nachbau.

Zakaj bi sploh to gor nameščal pri tako veliki kubikaži? še ena zadeva več, ki lahko začivka.

Quickshifter tu nima veze, osebno pa ga priporočam vsem saj res dobro deluje na tem motorju in je zelo uporaben, vsaj meni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Matjaž10 pravi:

Quickshifter tu nima veze, osebno pa ga priporočam vsem saj res dobro deluje na tem motorju in je zelo uporaben, vsaj meni

Dok moraš za prestavljanje uporabit nogo ali roko, nisi veliko naredil...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Snečer pravi:

Dok moraš za prestavljanje uporabit nogo ali roko, nisi veliko naredil...

 

O pa ja, razlika je velika, sem enako razmišljal dokler nisem to poskusil, pa to je samo moje mnenje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 34 minutami, Snečer pravi:

Dok moraš za prestavljanje uporabit nogo ali roko, nisi veliko naredil...

Ne pametuj! Quickshifter je zelo priročen, tu ni nobenega dvoma in ni vredno debate. A v avtu so potem obvolanske menjalne ročke tudi brezveze?

pred 2 urami, Matjaž10 pravi:

Tudi jaz slišim občasno kot neko vibracijo okoli 3000 obratov, predvsem ko je hladen, sem nekaj gledal nisem pa našel da bi kaj odvijačeno, sumim skoraj bolj na 2 zadevi, eno je zaščita raiserjev, zgornji del ima inox objemke in morda del ki gre mimo vijaka lahko vibrira ob pločevino in bi ga treba malo zviti ali skrajšati, druga zadeva pa je sum na katalizator, lonec pod motorjem, kak prekat vibrira, nič takega ampak bi dobro to ugotoviti.

Se bom po sezoni temu malo posvetil, zdaj se vozim in uživam😉, motor je meni drugače kot celota top.

Bom preveril malo na Ita forumih če je bilo kaj na to temo in predvsem kaka je rešitev, javim če bo kaj.

Sva pri enakih ugotovitvah in poti k reševanju problema. 

Sem pa tudi malo pisal pooblaščenim servisom, če je že kak uporabnik javil podobne izkušnje. Čakam odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Andrejcer pravi:

Ne pametuj! Quickshifter je zelo priročen, tu ni nobenega dvoma in ni vredno debate. A v avtu so potem obvolanske menjalne ročke tudi brezveze?

Sva pri enakih ugotovitvah in poti k reševanju problema. 

Sem pa tudi malo pisal pooblaščenim servisom, če je že kak uporabnik javil podobne izkušnje. Čakam odgovore.

v avtu bi to pomenilo, da menjalnik šaltaš z roko brez sklopke, ne na volanu...

ko bos pa mel quickshifter na krmilu na stiku pa bo druga pesem

če imata oba tezave, nekaj ni ok, zakaj ni to serijsko na takem motorju

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, Andrejcer pravi:

Ima mogoče še kdo zvok podoben vibriranju pločevinke med vožnjo pri določenih obratih?

Sliši se kot ta video (od 2:16 naprej): 

 

Vzel sem spodnjo zaščito motorja dol, se peljal brez nje, zvok vztraja. Torej ostane še sum na loncu izpuha ali zategovalnih obojkah, ki držijo zaščito na izhodnih krivinah izpuha. 
Zanimivo mi je tudi, da tega pred 1. servisem nisem slišal. 

 

Imaš morda nameščeno cevno zaščito?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Snečer pravi:

v avtu bi to pomenilo, da menjalnik šaltaš z roko brez sklopke, ne na volanu...

ko bos pa mel quickshifter na krmilu na stiku pa bo druga pesem

Daj se odstrani s takimi brezveznimi iz teme, ker pomagaš ne nič, o čem pišeš pa verjetno še sam ne veš.

pred 20 minutami, Joker pravi:

Imaš morda nameščeno cevno zaščito?

Ne. Bo pa verjetno nekaj na tem, kot je @Matjaž10 napisal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Andrejcer pravi:

Daj se odstrani s takimi brezveznimi iz teme, ker pomagaš ne nič, o čem pišeš pa verjetno še sam ne veš.

Ne. Bo pa verjetno nekaj na tem, kot je @Matjaž10 napisal.

To sem našel v ITA forumih, navajam prevod:

tudi moj V100 to počne, v osrednjem kompenzatorju izpušnih plinov je povratni učinek-zvok

torej v katalizatorju pod motorjem, pravi da so mu na servisu vse pregledali in je vse ok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, ce je zvok enak ampak pri moje 690 je ropotal pokrovček čez ključavnico na čepu rezervoarja. Je bilo ravno tako moteče pri določenih obratih. 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MotoGuzzi mi je zelo všeč, ampak takšne zadeve, pa človeka ne pustijo ravnodušnega in potem pride do: Kaj mi je tega treba...

Človek bi pričakoval, da ko je nekaj novo, da bo nekaj let mir.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, Fadil pravi:

MotoGuzzi mi je zelo všeč, ampak takšne zadeve, pa človeka ne pustijo ravnodušnega in potem pride do: Kaj mi je tega treba...

Človek bi pričakoval, da ko je nekaj novo, da bo nekaj let mir.

:kva2:če ti je všeč kar korajžno, to pa res niso težave, ne vem kaj sicer ljudje pričakujejo, nerealno, motor je odličen in ni tažav, vsaj do sedaj, kaže na dobre materijale in trdoživost...če malo preveriš so okoli motorji podobnega stila, ki stanejo celih 10k več in jih nekateri kujejo v nebesa, na koncu pa se lomijo kardani, se vžigajo sami in ugašajo in ne vem kaj vse, Guzzi zaenkrat dela brez težav in z njim zelo uživam, nakup bi ponovil brez pomisleka res pa je da nikoli ne veš, ne glede na znamko ali ceno, vedno je malo karme zraven🤞

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hej Matjaž....kam pa voziš tvojega na servis?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, corleone48 pravi:

Hej Matjaž....kam pa voziš tvojega na servis?

 

Ojla, Pvg Koper, zaenkrat še, sem pa rekel da bom tudi malo čez mejo pogledal, imam občutek da so tam celo cenejši zadnje čase, pa morda bolj organizirani in z več kadra, oboje mi je blizu tako da opcija je odprta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To sem ti hotel povedat.Tudi meni se dozdeva,da so čez mejo bolj organizirani in tudi cenejši.Jaz sem mojega peljal k Marčelotu v Novo Gorico.Zdi se mi v redu in se poglobi v motor.Bodi mi dobro in uživaj v vožnji z Guzzijem.L.P.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, Matjaž10 pravi:

:kva2:če ti je všeč kar korajžno, to pa res niso težave, ne vem kaj sicer ljudje pričakujejo, nerealno, motor je odličen in ni tažav, vsaj do sedaj, kaže na dobre materijale in trdoživost...če malo preveriš so okoli motorji podobnega stila, ki stanejo celih 10k več in jih nekateri kujejo v nebesa, na koncu pa se lomijo kardani, se vžigajo sami in ugašajo in ne vem kaj vse, Guzzi zaenkrat dela brez težav in z njim zelo uživam, nakup bi ponovil brez pomisleka res pa je da nikoli ne veš, ne glede na znamko ali ceno, vedno je malo karme zraven🤞

Spremljam različne forume in tudi na FB precej piše o raznih problemih z MG. Pri japonskih motorjih kaj takega ne bereš velikokrat.

Pa to, da je dobro tankati 98 namesto 95, pa da mu vročina ne paše, pa razne kaplje olja pod motorjem itd,itd... Že ko berem to, sem živčen, kaj šele, da bi se mi to dogajalo na novem, oziroma novejšem motorju.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 55 minutami, Fadil pravi:

Spremljam različne forume in tudi na FB precej piše o raznih problemih z MG. Pri japonskih motorjih kaj takega ne bereš velikokrat.

Pa to, da je dobro tankati 98 namesto 95, pa da mu vročina ne paše, pa razne kaplje olja pod motorjem itd,itd... Že ko berem to, sem živčen, kaj šele, da bi se mi to dogajalo na novem, oziroma novejšem motorju.

Tako V85 kot Stelvio sta odlična motorja in ju mirne duše priporočam, nisem imel težav.

V85 je imel na začetku rajo 100 oktanov zaradi izgorevanja, po zadnji nadgradnji softverja centraline pa je tudi z 95 oktani predel kot urca.

Stelvio je glede motorja druga zgodba, motor je ox leta 2021 ugrajen v Mandello, za Stelvio pa so že zelo dober motor še izboljšali, evolucija pač, tako da je sproban in meni odličen v vseh režimih vožnje.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je moteč zvok pri samo določenih vrtljajih je zelo možno počena zaščita cev. Zvar ali tam, kjer je spojena. Z železnim predmetom potolči po zaščiti, če ima drugačen glas - votel je nekje feler.

Meni je počila zaščita in sem dolgo prenašal ta nadležni zvok. Tudi ponovno varjenje ni pomagalo in nato sem levo in desna stran zaščite v predelu stika enostavno odrezal - pa je mir.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!