Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
boli

Kawasaki ZX 12 R

Recommended Posts

boli

Za Pervya in podobne (p)tiče:

Vec kot 140 sprememb, naj bi Kawo potisnilo bolj proti ta pravim športnikom in hkrati olajšalo vožnjo na cesti:

178KM+, zmanjsan hod vzmetenja, izboljsana aerodinamika, 2cm visja sajba...

Naj se tudi vam cedijo sline na:

http://www.motorcyclenews.com/news/detail?...ocumentID=88942

Pozdrav!

-------------------------

Ma... boli me....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy

vaj ju du dis tu mi!!!!!

ze tak bom tezko zimo prezivel v vedenju da nimam dovolj "perja" za ta "traumbike" in pol me se rajcate tak!

sram vas bodi!!!

PS: plava je lepsa ampak tudi crna ni svoh!

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
vrho1679

140 sprememb: se pravi da je bil dosedanji model le potreben popravkov in je imel napake, za katere sem izvedel iz testov.

Novi bo tako sigurno najboljši v tem razredu (vsaj nekaj časa)

Edited by - rok on 05/09/2001 07:47:38

Share this post


Link to post
Share on other sites
vrho1679

p.s. : nerazumljivo mi pa je, zakaj bodo opustili zeleno barvo, ki je tako tipična za KAWASAKI.

Mislim, da bo izgubil tudi nekaj touring lastnosti, kot so udobje voznika in sopotnika.

Ah, pa saj bo itak predrag

Share this post


Link to post
Share on other sites
suzuki

quote:

Za Pervya in podobne (p)tiče:

Vec kot 140 sprememb, naj bi Kawo potisnilo bolj proti ta pravim športnikom in hkrati olajšalo vožnjo na cesti:

178KM+, zmanjsan hod vzmetenja, izboljsana aerodinamika, 2cm visja sajba...

Naj se tudi vam cedijo sline na:

http://www.motorcyclenews.com/news/detail?...ocumentID=88942

Pozdrav!

-------------------------

Ma... boli me....

Hola!

Novi Kawasakiji so bili predstavljeni tudi v zadnji (petkovi) stevilki Motorrada in tam je naveden podatek 190KM - kao posledica novega airboxa in nekaj sprememb v "futranju" masine.

LP suzuki

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy

dosti se jih bo zgrazalo ampak meni je tudi plava bolj vsec (sem kawa fahrer in jo tudi vozim) kot zelena. no ceprav je tudi zelena ZZZEEELLLOOOO lepa.

PS: a se samo meni slika od roka ne odpre?

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy

quote:

Preveč denarja, moči pa tudi preveč za naše ceste.... Drugače pa zelo lepo ja.

prevec denarja za nas ki ga nimamo, drugace se vedno cenejse kot kaki GSX-R 1000R, hayabusa, razni BMW in goldwing, da se o kaki H-D sploh ne pogovarjamo.

no malo vec moci pa ne skodi, a ne? saj ni treba vedno do konca gas odpret.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
vrho1679

Meni je pa kar všeč črno zlata kombinacija. Saj je to tudi pri kawasakiju že nekakšna klasika. Takšno barvo so nosili že z1000 letniki 80, pa potem GPz-ji, pa GPX in ZRX 1100, ...

Seveda je tudi plava lepa (kot moj bivš motor).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ales

/quote:

Hola!

Novi Kawasakiji so bili predstavljeni tudi v zadnji (petkovi) stevilki Motorrada in tam je naveden podatek 190KM - kao posledica novega airboxa in nekaj sprememb v "futranju" masine.

LP suzuki

-------------------

190 konjski moci, kolk pa je kaj napisan koncna hitrost??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy

koliko je vmax?

samo 299 zaradi elektronske blokade, ki je kvazi dogovor med proizvajalci da ne bojo vec delali motorjev ki grejo preko 300. bull shit ce gre preko pa naj gre. zakaj me bojo omejevali. ce kupim dvanajstko ta blokada prva ven leti!

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
suzuki

Hola!

Ne samo, da so "ukinili" hitrosti cez 300 kph, celo stevce na modelih 2001 (in novejsih) so sli popravit tako, da noben vec nima stevilke 300 (kaj sele kaj vec), ampak je po 280 samo se crtica... Bedno, bi si upal reci.

LP suzuki

Share this post


Link to post
Share on other sites
vrho1679

Ja to je pa res bedno, da imaš motor, ki stegne 320, na števcu pa ti kaže le do 280, kar je 20 manj od povprečnega naked bike-a.

Če se ne motim imajo motocikli delani le za japonski trg (tako lažji kot težji) največ 180km/h na števcu - videl vsaj pric CB1300 in še nekaj drugih.

Ne razumem pa prav dobro kakšen namen so imeli s tem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

quote:

Če se ne motim imajo motocikli delani le za japonski trg (tako lažji kot težji) največ 180km/h na števcu - videl vsaj pric CB1300 in še nekaj drugih.

Ne razumem pa prav dobro kakšen namen so imeli s tem.

na japonske imajo VSI motocikli blokado za do max.180 km/h.zato.

-----

who dares wins

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gregs

quote:

Ja nova Hayabusa ima samo 300Km/h na stevcu.

Z 190KM in brez blokade bi morala ta ZX-12R imet vmax okoli 320km/h!

A ni vseeno, ce gres 300 ali pa 320??? Pri obeh hitrostih imas hitro polne hlace..

No, razen ce gres na kaksen Grobnik, je to pomembno, za navadne ceste pa sploh ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
HHV

Na tem Motosvetu z iskalnikom ne najdem teme posvečene temu mopedu. :(

(nc bat, ice na pomoc :ninja: )

Kajti včeraj sem v živo ogledoval zelo lep primerek tega modela in se mi zeloo dopade. Sicer to ni vrsta motorja, ki bi mi ležala, je pa sigurno lep in občudovanja vreden stroj.

Tu se vse debate vrtijo okoli 6, 7 in največ 10tk.

Koliko pa je lastnikov 12tke in kakšne so njihove izkušnje? Plusi, minusi?

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
T

Nisem lastnik,bi je pa kolega :blush:

Vozne lastnosti so bile :OK: navor, moč...

Motor je bil miren in ni kazal kakšnih znakov živčnosti.

Edino sopotnica se je pritoževala nad neudobnostjo.

Mel je zeleno z Akrapovičem in menjanio elektroniko.

Motor je :kva2: sploh črna z zlatimi feltnami, al pa zelena (ker se tako lepo prelivajo barve) pa modra tud ni slaba... :ninja:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy

v motor sem bil :wub: od kar sem ga videl, ko sem ga prvič peljal sem postal obseden :grim nažalost mi finance niso dopuščale nakupa, sedaj sem se bolj usmeril v 10-ko ampak mi 12-ka še vedno ne gre iz glave.

super motor, tako po stabilnosti, položaju sedenja in vetrni zaščiti (prav videl sem se kako delam 1000 km brez muke), o agregatu pa itak ni zgubljat besed :devil:

od lastnikov na MS pa vem da ga je imel Vapotek dokler ni pozabil da ni enduro :devil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
vapotek

od lastnikov na MS pa vem da ga je imel Vapotek dokler ni pozabil da ni enduro :devil:

Jebiga, tak pač je če si naiven in slepo zaupaš vsakemu, ki ti zatrjuje, da je motor vsestransko uporaben.

Ni vsestransko uporaben, saj dokazano ni namenjen vožnji po brezpotjih. :grrr

No ja kakorkoli, v vsakem primeru pa odlična izbira, v kolikor imaš namen veliko potovati, dnevno zaporedoma prevoziti po nekaj sto kilometrov in ti je všeč SS oblika motorja.

Edino za dirkališče je malenkost preokoren, ampak z malo vaje..... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
HHV

Malo za rajcing:

[attachmentid=92144]

[attachmentid=92145]

Sicer niso genau take, kot tista, na kateri je včeraj počivala moja rit, pa vseeno. Lepotice! :OK: :D

post-499-1171888054_thumb.jpg

post-499-1171888075_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
MarduK

Sicer niso genau take, kot tista, na kateri je včeraj počivala moja rit, pa vseeno. Lepotice! :OK: :D

Ta spodna je...

Jo ima še kdo tu na forumu? Zanima me kako se obnaša s 190 zadnjo gumo, feltna je namreč 6.00 colska kot pri vseh motorjih s serijsko 190mm zadnjo gumo? Je že kdo probal?

Sprašujem pa zato, ker sem že imel 190 gumo namesto 180 na 5.5 colski felgi pa se ni glih najbolš obnesl...

Katere gume drugače vozite in kako se obnesejo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
vrho1679

Kako je pa kaj z zanesljivostjo in vzdržljivostjo tega motorja? Mislim tistega 2. generacije - tak kot na slikah zgoraj. Pri prvem vem, da je bilo nekaj težav na začetku sploh z "ulaufavanjem" jih je že nekaj šlo. Če se seveda vsega še prav spomnim.

Share this post


Link to post
Share on other sites
HHV

Ninja 12, strupena packa ali nežna bilderca?

Evo včeraj sem se spet odločil posaditi svojo rit na 12tko in narediti nekaj več kilometrov. Čeprav pred tem prepričan, da ta tip motorja zame pač ni, je le zmagala radovednost in treba je bilo poizkusiti odpeljati nekaj več kilometrov. Predvsem me je zanimalo ali je motor z dobrimi 190 konji sploh primeren za tip voznika kakršen sem jaz. Torej za fotre, katerim ob robu zadnje gume še vedno ostane nekaj mm neiztrošene gume, ali pa jim le po priliki slučaja odvzame nedolžnost na kakšnih Gerovskih ridah. Torej za fotra, ki običajno vozi kakšnih 10 do 20% nad omejitvami izven naselij, hitrejši skoki izven zakomitega pa so bolj redki. Torej za fotra, ki najbolj uživa na solo, včasih pa duo ali trio vožnjah v smislu odkrivanja novih doživetij po kakšnih jebinah. torej kako bo z 12tko zadovoljen nekdo, kateri na piste in izživljanje na avtocesti še pomisli ne.

Ker je že na prvi pogled jasno, da kakšni ovinki čez Luče ali razbita cesta čez Kropo na Dražgoše ni ravno prava izbira, sva s Fishermanom določila za cilj Kočevje. Ravno prav stegnjeni in dovolj hitri ovinki do tja in lep kraj za kavico.

Takoj ko sem se usedel na kratko ogreto Kwako, sem dobil dober občutek. Čisto drugače kot na prvi vožnji. nekaj ovinkov do obvoznice, postanek za gorivo na Barju in kratek pospešek do izvoza za Kočevje so bili ravno prav, da se je moja rit navadila na super udoben in ravno prav čvrst sedež, kakršnega bi si na svojem ZRX-u le želel. Po Pijavi Gorici se je spoznavanje začelo. Presenetila me je lahkotnost s katero gre motor v ovinek in psihična meja nagiba, ki sem jo udelal na ZRX-u je čudežno izginila. :blink: Pretiravanj sicer ni bilo a vožnja čez tiste ovinke je potekala gladko in igrivo. Potrebna zaviranja in pospeški zaradi prilagajanja hitrosti redkim avtomobilov pa presenetljivo nežna.

Ta agregat je preprosto čudovit. Vozil sem v glavnem v območju od 3000 do 6000 obratov z nekaj malega prestavljanja. Vse je bilo pod popolno kontrolo. Na začetku me je le malo zmotilo, ko sem pri ležerni vožnji ob prevoženi vdolbini na cesti s telesom prenesel gib telesa na ročico plina. Motor se v trenutku odzove in pospeši že pri najmanjšem dodajanju plina. To pač vzameš v zakup in si vedno nežen in previden s plinom. S tako polno štalo žrebcev se pač ni igrati.

V Kočevju se je prilegla bela kava, postanek pa me je prepričal, da na mestu pa je ta Kwak dokaj okoren za obračanje, čeprav ne bi mogel reči da je težak. A motor je pač delan za vožnjo in ne parkiranje in obračanje na mestu. Tudi obračanje na avtobusnem postajališču malo pred HR mejo me je prepričalo v to.

Nazaj grede sva zavila čez kočevsko reko, kjer so ovinki bolj podobni potem, kakršne najraje ubiram.

12tka me je tudi tu prijetno presenetila. Z odličnim predvoznikom na GS-u sem ovinke speljeval lahkotno in po mojem mnenju z višjo hitrostjo kot bi to počel z ZRX-om. Na trenutke sem si želel, da bi Fisherman še malo dvignil tempo, pa vsi, ki ga poznate, veste, da je v ovinkih presneto živahen voznik.

Vožnja nazaj je potekala v opisani maniri. V Pijavi Gorici sva se razšla, Fisherman po svoje po bližnjici, jaz pa po Dolenjki proti domu. Na uvozu Rudnik sem zapeljal na obvoznico in nežno a odločno v mislim da 4. predstavi dodal plin. Ohohoooooooo, noro, v trenutku je bilo 240km/h. Trga gate. A brez kakšnih presenečen. Uglajeno a suvereno. Potem je bilo zaradi prometa seveda potrebno spet zasesti normalne okvire, a tudi to sem skusil.

Definitivno je ta Kwak stroj za vikat. In nikakor ne primeren samo za tiste, ki ožemajo ročico na dirkališčih ali si zato lastijo javne ceste. Nedvomno je primeren potovalnik, na katerem se da zlahka prevoziti na stotine, če ne celo kakšnega tisočaka km na dan. In nedvomno je primeren tudi za kakšne fotre, ki si le žele rezervne zaloge moči in odlične tehnike, četudi jo le delno izkoristijo.

Če bi mi moj ZRX ne zadoščal in če ne bi občasno prevažal sopotnikov in za nujno smatral potovalnih kovčkov, bi nedvomno začel "šparati" za 12tko!

Preprosto odlična je!

Marduk, hvala!

Edited by HHV

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stric Burek

Zeloooo lepo napisano, in predvsem nepričakovano od HHV-ja .)

No, vseeno, mislim da Hayabusa in Ninđak nista najbolj primerna za pisto... Meni se zdijo bolj potovalne "krave", ampak krave katerih se je treba bat :D

Marduk, a daš še meni za en krog O:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
MarduK

Zeloooo lepo napisano, in predvsem nepričakovano od HHV-ja .)

No, vseeno, mislim da Hayabusa in Ninđak nista najbolj primerna za pisto... Meni se zdijo bolj potovalne "krave", ampak krave katerih se je treba bat :D

Marduk, a daš še meni za en krog O:-)

No ja, glede "krave" je odvisno na kakšen motor si prej navajen in kakšen način vožnje imaš, predvsem pa kje se voziš. Za na pisto, verjamem, da je pretežka - vendar spet odvisno katero...

V bistvu nikoli nisem imel namena kupit tega motorja. Vedno so mi bolj ležali nejkiči. Ampak je pač tako naneslo. Bolj iz firbca kakor ne, sem jo šel gledat - bila je kot nova, s kilometri do 2.servisa od človeka, ki jo je komaj privlekel iz garaže in jo je po mojem mnenju pač imel zato, ker je imel denar in si jo je pač zaželel na starejša leta. Končna odločitev pa je padla ob vožnji z njo in z zadnjo ceno, ki jo je možakar postavil. Noro, nikoli si ne bi mislil, da je lahko tako težak motor z nizko balanco tako okreten. Navor v nizkih obratih je tak, da ti v bistvu skoraj ni treba skrbeti v kateri prestavi imaš. Prehitevanje s rahlim sunkom ročice plina...6-batne zavore pa ustvarijo tudi čudovit pojemek...(morda ne tak kot na novih 1000kah, predvsem zaradi teže, vendar zelo blizu)

Toliko moči ponavadi tudi slučajno ne rabiš, ampak ravno ta moč in navor naredita vožnjo tako prijetno, kjer ni treba skrbeti v kateri prestavi imaš, koliko obratov je na števcu itd. Enostavno pelješ...lahko tudi zelo daleč, saj je vetrna zaščita odlična, ročke pa tudi niso tako nizko, da se ne bi zdržalo kakih 800-1000 km v enem dnevu.

Ne priporočam je pa ljudem, ki ne znajo brzdati svoje desne roke...

Kar se pa tiče primerjave med Buso in Ninjo. Nekaterim bolj leži eno nekaterim drugo. Peljal sem oboje, vendar se mi je Busa zdela bolj okorna, drugače pa bistvene razlike ni.

@Burek: Svojih motorjev načeloma ne posojam nikomur. Tu je šlo za izjemo...

Kar sva se pa zadnjič menila, pa še vedno velja, samo napiši kdaj in kje (PM)

Edited by MarduK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!