Lindau Objavljeno Junij 21, 2002 Opozori Objavljeno Junij 21, 2002 Fantje, a mi hocete povedati, da ze imam zmagovalca za nakup?! :wink: :D Gregs zadosti si star, da se lahko sam odlocis. Sem pa glih vceraj imel moznost se vsest na ninjo6 letnik 2001 in moram rect, da tako udobnega SS motorja se nisem dozivel. Tudi "sopotnica" je bila zadovoljna. Pa se kawasaki je! Torej ce ze SS motor potem ninja 6
strom Objavljeno Junij 21, 2002 Opozori Objavljeno Junij 21, 2002 Fantje, a mi hocete povedati, da ze imam zmagovalca za nakup?! :wink: :D Gregs zadosti si star, da se lahko sam odlocis. Sem pa glih vceraj imel moznost se vsest na ninjo6 letnik 2001 in moram rect, da tako udobnega SS motorja se nisem dozivel. Tudi "sopotnica" je bila zadovoljna. Pa se kawasaki je! Torej ce ze SS motor potem ninja 6 SS... no ja... jest bi enga 91 ZXR 750, pa mat črnga prosm... LP
elbarto Objavljeno Junij 21, 2002 Opozori Objavljeno Junij 21, 2002 636, sehr gut...sicer nisem vozil, (sem sedel gor v Minkenu) sem pa prejšnjo 6ko, pa glede na to, da koraka nazaj niso naredili, je zadeva bla OK, nova mora bit 2xOK.
Leon Objavljeno Julij 11, 2002 Opozori Objavljeno Julij 11, 2002 Lindau pravi, da se je sopotnica dobro pocutila na Ninji. Meni pravijo, da se na '97 sedi previsoko glede na voznika. Torej pregled dober, vendar veter v polno. Pa baje, da kolena bolijo, pa krci,... Je CBR 600 za sopotnika bolj prijazna. Drugih SS ne poznam. Po moje je teli 636 bolj povdarjen touring znacaj od prejsnjih. Baje, da tudi bolj vlece iz "kleti". Drugace je pa za Ninje znacilno, da imajo sorazmerno dobro veterno zascito glede na ostale SS. Kar se pa agregata tice, je pa precej glasnejsi in nemiren kot CBR 600. Hondin agregat, z original izpuhom dela, kot ura pomocena v olje, mehko tiho,... Seveda, pa to ne pomeni, da Ninja ni vzdrzljiva. Samo je tako, kot smo ze govorili, vsakemu pase svoja znamka motorja ali bolje, kot je IKE rekel, da se je potrebno najprej vprasati, zakaj, za kaksno voznjo in za koliko denarja si nameravas motor kupiti.
johan Objavljeno Julij 11, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Julij 11, 2002 A je res,da pride drugo leto nova ninja 6.Baje bo čist prenovljena razen agregata. :( :( Je, kdo ,ki kaj zasledil v zvezi z novo 636. 8)
kat Objavljeno Julij 12, 2002 Opozori Objavljeno Julij 12, 2002 K ste se ze tolk razpisal o moji zadni plati :oops: pa se informacija s prve roke: problem neudobnosti zica se pojavi po par 100km, oziroma ce je cesta luknasta (jo-jo efekt), pa se posebi ce svojo najdrazjo natovoris z rudzakom :x :x , pol je pa cist primerna za en katapult. Pa se en zlooo velk problem zadnih SS zicov - obstaja zlo velka verjetnost da gre sopotnica v avtosolo, tam mal potrenira in si pribori pru zic :twisted: :twisted: . Pol pa upam da bomo odprl topic o trpeznosti moskih zadnih plati :twisted: :twisted: :twisted:
Alla Objavljeno Julij 14, 2002 Opozori Objavljeno Julij 14, 2002 Jaz pa lahko povem, da se najboljse sedi na CBR600, ampak Ninja je pa hudoooo dobra zadeva vseeno... Sploh pa, ker je enemu mojemu... kako bi rekla... soferju? HUDOOOOOO vsec... :D No, ampak vseeno... za sopotnika(co) SS sedezi res niso najbolj primerni...
Leon Objavljeno Julij 15, 2002 Opozori Objavljeno Julij 15, 2002 Alla, mi je prav odleglo, da si odgovorila, predvsem zaradi otoga, ki se je tako lepo potegnil zate. :) Otog. Telebajski so uni, ki pišejo v k'r neki. Dr. Gregs je pa šef Psihiloških čistilnic.
gebre Objavljeno Julij 15, 2002 Opozori Objavljeno Julij 15, 2002 Ej a kdo ve kok jo nova ninja kur??sm mau isku na netu pa ne nejdu zato.... by gebre
Leon Objavljeno Julij 15, 2002 Opozori Objavljeno Julij 15, 2002 Gebre meni 599ccm '97 letnik za povprečnih 5 000 min-1 4.3l/100 – to je se mi zdi slabih 50KS. Pri 12 000 min-1 – cca 108 KS 8-9l/100. Predvidevam, da je 636 tudi tam nekje, recimo za povprečnega voznika 5.5-6 l/100. Vse je odvisno koliko »ožemaš« ročico za plin. Macica, pa ima tvoj fant rad motorje? :D Alla in Kat, kako se vama pa zdi višina sopotnikovih tačk? So noge preveč pokrčene? Ali uporabljata zadnje držalo ali samo slonita na rezervoarju? CBR ima zadnje držalo montirano za sedežem prečno in Ninja dva držala, na vsaki strani enega. Kaj je lažje uporabljati? Kat saj se ne bom več hecal, daj napiši svoje mnenje, prosim. :)
Alla Objavljeno Julij 16, 2002 Opozori Objavljeno Julij 16, 2002 Leon, kot sem ze napisala, sem novinka med motorji in se nisem na mnogih sedela (kaj sele, da bi se peljala). Tudi na CBR in ninjo sem se samo malo vsedla (nic voznje :( ) Res ima ninja bolj prirocne drzalke zadaj, ampak med samo voznjo se do zdaj nisem se nikoli drzala zadaj, kajti med pospesevanjem bi bilo to skrajno neprimerno (pri bremzanju pa bi se slo...)Tako, da so bolj brez pomena... Glede sovoznikovih tack pa, meni se zdi, da mas na CBR-ki vseeno malo manj spestane noge (malenkost bolj udobno).... Bi pa silno rada enkrat probala zadevo se med voznjo.... No, bomo videli, ce bo kdaj kaj iz tega, potem pa izves se kaj o mojih vtisih.... :wink: :) :) Alla
kat Objavljeno Julij 16, 2002 Opozori Objavljeno Julij 16, 2002 Leon zarad mene se se lohka hecas, sem dokaj nezamerljive narave :) Sem pa tud jest ze bla na prvem zicu in peljala svojega predragega na KLM-ju, XT-ju ter na domaci CBR-ki pa nic o tockovnem pritisku, sam vsake tolk cajta se je dru GAS, GAS, GAS. Jest se lohka drzim sam za tank, saj CBR FS nima zadnega drzala, pa tudi drugace bi mi zadne drzalo prislo prav pri kaksni polzji mestni voznji, tako za hrbet pretegnit. Imam namrec dokaj nemotoristicno visino (177) in ce nisem tik ob voznikovem hrbtiscu zacem kr hitro poplesavati. Se da pa ogromno narediti z nogami. Tko kot je ze Alla napisala so sopotnikove tacke na CBR-ki malenkostno bolj udobne kot pri ostalih SS, vsaj tako so pred casom trdili v italianski reviji Tutto Motto. Ce hoces ti lohka posljem primerjalne teste, ce nisva revije poslala v reciklazo :wink: Kat
suzuki Objavljeno Julij 16, 2002 Opozori Objavljeno Julij 16, 2002 Ej a kdo ve kok jo nova ninja kur??sm mau isku na netu pa ne nejdu zato.... by gebre Hola! Na Motorradovem Top-Testu je 636 pokuril povprečno 5,13 l/100.
miki Objavljeno Julij 29, 2002 Opozori Objavljeno Julij 29, 2002 www.motorcyclenews.com na sliki se vidi vpliv nove ZX RR oblike za MotoGP
Noise Objavljeno Julij 29, 2002 Opozori Objavljeno Julij 29, 2002 Še komentar na MCN: We’ve got the pictures Kawasaki would rather you didn’t see – exclusive spy shots of its 2003 ZX-6R The bike was caught as the company filmed its new promotional video ahead of the bike’s official launch at the Munich Show this September. The pictures reveal a much leaner and more aggressive ZX-6R – with sharper lines and bodywork revisions. The hardcore racer on the street image is reinforced with the upside-down forks, a first for the class, and radial brakes, a first on any mainstream production bike. Zanimivo, obetajoče!
Leon Objavljeno Julij 30, 2002 Opozori Objavljeno Julij 30, 2002 Drage dame, sopotnice na SS motorjih. Tolikokrat je slišati, da trpite na zadnjih sedežih, da sem vam še verjel. Vse do danes. Z veliko muko sem pregovoril Macico, da me je peljala na moji Ninji. Šla sva Lj – Rakitna – Lj (100 km). Ok res, da je avtocesta hitro minila, ker je voznici 160 –180 km/h izgleda ugajalo, ampak potem po ovinkih pa klasika. Recimo za pot v eno smer slabe pol ure. Ej, zadaj se sedi kot na pručki. Razgled prekrasen, lepo vidni inštrumenti, zravnana hrbtenica, ok res imam malo daljše roke (185cm telesne višine) in do rezervoarja BP dosežem, noge so sicer malo pokrčene, vendar se mi ne bi bil problem tudi dlje voziti, piš vetra je manjši kot, če si voznik v sedečem položaju (ne ležečem). Skratka, tista, ki mi bo rekla, da zadaj trpi, ji bom odvrnil, naj gre malo na fitness in se malo več ukvarja s športom. Sedeti zadaj je užitek. Baje pa voznik čuti vsak najmanjši gib sopotnika. Sem se trudil biti eno z motorjem - lesen, pa je Macica rekla, da sem jo na trenutke motil. Verjetno je res najbolje, če se voznika na rahlo objame, da si eno z njim in ne eno z motorjem, potem se mu bo zdel motor okretnejši. U pa še nekaj. Zadaj se ful čuti pospeševanje in zaviranje – 3 x bolj. Torej sopotnice, ne gre tako divje kot se zadaj zdi. Ej slika ta nove je pa ful dobra. :)
Wobewt Objavljeno Julij 31, 2002 Opozori Objavljeno Julij 31, 2002 .....he-he, Leon, podobne izkušnje imam tut yst, sam, da ne na ninji, ampak na GSX-R-ju..... Morm rečt, da je kar precej adrenalinsko, mogoče zato, ker ne veš, do kje seže limit voznika, vsekakor pa je na moč zabavno in po daljši vožnji tudi malce bolj utrujajoče, kot če si sam voznik.... :D 8) Pospeške in pojemke se pa čuti res vsaj 3x bolj, če si zadaj.... U glavnem, ni tok hudo, pa precej zabavno... 8) 8) 8)
kat Objavljeno Julij 31, 2002 Opozori Objavljeno Julij 31, 2002 Pišuka Poldi, oziroma Leon, po 100 km tud jest zgledam kt rožca, po 300 km gorskih cestic pa kt pavian :P. Sicer ze dolg nism bla na Rakitni, samo za testiranje zadnga zica si si izbral much prelepo cestico - nej te drugic Macica par krat pele na Vršic in dol iz Kranjske Gore pa bomo potli eno debato vrgl. In ce ne bos ne vem kako strastno Macico objemal bos tudi ti slej ko prej cutil rokice :wink: Čeprav ti bo najbrz moški ponos preprecil priznanje zmotnega mislenja :roll: :twisted: :twisted: Si ne morm pomagat, sam men je 1. zic zakon, se posebi k lohka vozim, zadi je pa vcash mal dog cajt. Pa lep dan vsem Kat
Leon Objavljeno Julij 31, 2002 Opozori Objavljeno Julij 31, 2002 Kat veš, da bi ti priznal, ko bi me roke začele bolet. Rade volje, da bi se sopotnicam bolje zdelo. Samo, sopotnik si lahko pomaga tudi z držali ob zadnjem sedežu. Voznik mora pa vedno delati le skledce, sploh, če narobe vozi motor. Tako da veš, da mora tudi voznik delati. Samo problem je, ker smo vozniki v boljši formi kot ve deklice. :twisted: Je pa res kot Robicop pravi, da je zelo adrenalinsko, ker ne veš kje je limit voznika. Mu moraš pač popolnoma zaupati. Macico pa ne smem objemati, ker že ima fanta. In potem je fant hud. Že tako sem jo težko nagovoril v vožnjo. Nekako najbolj zaupam njej in Perli. Ostalih voznic še ne poznam dovolj dobro. Na vsak način pa sem želel voznico, da vidim, kako ženske razmišljajo pri vožnji. Macici kapo dol. Prvič je peljala Ninjo nasploh in še mene zadaj. :)
Mačica Objavljeno Julij 31, 2002 Opozori Objavljeno Julij 31, 2002 O Leon hvala za komplimente :D :D Pa kako lepo, da se mi ni bilo treba važit :) :) Seveda pa je Ninja res srček za pelat. Mi je kar sama padla v roke. Seveda pa v ovinkih mucho sede, če se sovoznik giba tako kot treba. Pismo, Leon, nazadnje boš še ti kriv, da bo moj naslednji motor sportak, k si me prisilu, da sem te peljala.
Leon Objavljeno Avgust 1, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2002 Macica hvala, ker si se žrtvovala za znanost. Žal dvomim, da boš kdaj kupila sportaka, ker se preveč rada voziš po brezpotjih. In prav je tako. :)
miki Objavljeno Avgust 28, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2002 *The same torquey 636cc motor as the current bike, but it gains *Fuel injection *Upside down forks *Radial brakes *An aggressive new styling *All new frame
Mačica Objavljeno Avgust 28, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2002 Temu se pa reče agresiven videz :D
Wobewt Objavljeno Avgust 28, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2002 ..No, ya, sej počas pa bojo še kam prišli pr Kawi s swojim malce zavrtim designom! Čeprav.....Bomo vidl u Munchnu "live"....
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se