Skoči na vsebino

Kawasaki Z 636


johan

Priporočene objave

Fantje, a mi hocete povedati, da ze imam zmagovalca za nakup?! :wink: :D

Gregs zadosti si star, da se lahko sam odlocis. Sem pa glih vceraj imel moznost se vsest na ninjo6 letnik 2001 in moram rect, da tako udobnega SS motorja se nisem dozivel. Tudi "sopotnica" je bila zadovoljna. Pa se kawasaki je!

Torej ce ze SS motor potem ninja 6

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, a mi hocete povedati, da ze imam zmagovalca za nakup?! :wink: :D

Gregs zadosti si star, da se lahko sam odlocis. Sem pa glih vceraj imel moznost se vsest na ninjo6 letnik 2001 in moram rect, da tako udobnega SS motorja se nisem dozivel. Tudi "sopotnica" je bila zadovoljna. Pa se kawasaki je!

Torej ce ze SS motor potem ninja 6

SS... no ja... jest bi enga 91 ZXR 750, pa mat črnga prosm...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

636, sehr gut...sicer nisem vozil, (sem sedel gor v Minkenu) sem pa prejšnjo 6ko, pa glede na to, da koraka nazaj niso naredili, je zadeva bla OK, nova mora bit 2xOK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Lindau pravi, da se je sopotnica dobro pocutila na Ninji. Meni pravijo, da se na '97 sedi previsoko glede na voznika. Torej pregled dober, vendar veter v polno. Pa baje, da kolena bolijo, pa krci,... Je CBR 600 za sopotnika bolj prijazna. Drugih SS ne poznam. Po moje je teli 636 bolj povdarjen touring znacaj od prejsnjih. Baje, da tudi bolj vlece iz "kleti". Drugace je pa za Ninje znacilno, da imajo sorazmerno dobro veterno zascito glede na ostale SS. Kar se pa agregata tice, je pa precej glasnejsi in nemiren kot CBR 600. Hondin agregat, z original izpuhom dela, kot ura pomocena v olje, mehko tiho,... Seveda, pa to ne pomeni, da Ninja ni vzdrzljiva. Samo je tako, kot smo ze govorili, vsakemu pase svoja znamka motorja ali bolje, kot je IKE rekel, da se je potrebno najprej vprasati, zakaj, za kaksno voznjo in za koliko denarja si nameravas motor kupiti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je res,da pride drugo leto nova ninja 6.Baje bo čist prenovljena razen agregata. :( :( Je, kdo ,ki kaj zasledil v zvezi z novo 636. 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

K ste se ze tolk razpisal o moji zadni plati :oops: pa se informacija s prve roke:

problem neudobnosti zica se pojavi po par 100km, oziroma ce je cesta luknasta (jo-jo efekt), pa se posebi ce svojo najdrazjo natovoris z rudzakom :x :x , pol je pa cist primerna za en katapult.

Pa se en zlooo velk problem zadnih SS zicov - obstaja zlo velka verjetnost da gre sopotnica v avtosolo, tam mal potrenira in si pribori pru zic :twisted: :twisted: . Pol pa upam da bomo odprl topic o trpeznosti moskih zadnih plati :twisted: :twisted: :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa lahko povem, da se najboljse sedi na CBR600, ampak Ninja je pa hudoooo dobra zadeva vseeno... Sploh pa, ker je enemu mojemu... kako bi rekla... soferju? HUDOOOOOO vsec... :D

No, ampak vseeno... za sopotnika(co) SS sedezi res niso najbolj primerni...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alla, mi je prav odleglo, da si odgovorila, predvsem zaradi otoga, ki se je tako lepo potegnil zate. :)

Otog. Telebajski so uni, ki pišejo v k'r neki. Dr. Gregs je pa šef Psihiloških čistilnic.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gebre meni 599ccm '97 letnik za povprečnih 5 000 min-1 4.3l/100 – to je se mi zdi slabih 50KS. Pri 12 000 min-1 – cca 108 KS 8-9l/100. Predvidevam, da je 636 tudi tam nekje, recimo za povprečnega voznika 5.5-6 l/100. Vse je odvisno koliko »ožemaš« ročico za plin.

Macica, pa ima tvoj fant rad motorje? :D

Alla in Kat, kako se vama pa zdi višina sopotnikovih tačk? So noge preveč pokrčene? Ali uporabljata zadnje držalo ali samo slonita na rezervoarju? CBR ima zadnje držalo montirano za sedežem prečno in Ninja dva držala, na vsaki strani enega. Kaj je lažje uporabljati?

Kat saj se ne bom več hecal, daj napiši svoje mnenje, prosim. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Leon, kot sem ze napisala, sem novinka med motorji in se nisem na mnogih sedela (kaj sele, da bi se peljala).

Tudi na CBR in ninjo sem se samo malo vsedla (nic voznje :( )

Res ima ninja bolj prirocne drzalke zadaj, ampak med samo voznjo se do zdaj nisem se nikoli drzala zadaj, kajti med pospesevanjem bi bilo to skrajno neprimerno (pri bremzanju pa bi se slo...)Tako, da so bolj brez pomena...

Glede sovoznikovih tack pa, meni se zdi, da mas na CBR-ki vseeno malo manj spestane noge (malenkost bolj udobno).... Bi pa silno rada enkrat probala zadevo se med voznjo....

No, bomo videli, ce bo kdaj kaj iz tega, potem pa izves se kaj o mojih vtisih.... :wink: :) :)

Alla

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Leon zarad mene se se lohka hecas, sem dokaj nezamerljive narave :)

Sem pa tud jest ze bla na prvem zicu in peljala svojega predragega na KLM-ju, XT-ju ter na domaci CBR-ki pa nic o tockovnem pritisku, sam vsake tolk cajta se je dru GAS, GAS, GAS.

Jest se lohka drzim sam za tank, saj CBR FS nima zadnega drzala, pa tudi drugace bi mi zadne drzalo prislo prav pri kaksni polzji mestni voznji, tako za hrbet pretegnit. Imam namrec dokaj nemotoristicno visino (177) in ce nisem tik ob voznikovem hrbtiscu zacem kr hitro poplesavati. Se da pa ogromno narediti z nogami.

Tko kot je ze Alla napisala so sopotnikove tacke na CBR-ki malenkostno bolj udobne kot pri ostalih SS, vsaj tako so pred casom trdili v italianski reviji Tutto Motto. Ce hoces ti lohka posljem primerjalne teste, ce nisva revije poslala v reciklazo :wink:

Kat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej a kdo ve kok jo nova ninja kur??sm mau isku na netu pa ne nejdu zato....

by gebre

Hola!

Na Motorradovem Top-Testu je 636 pokuril povprečno 5,13 l/100.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Še komentar na MCN:

We’ve got the pictures Kawasaki would rather you didn’t see – exclusive spy shots of its 2003 ZX-6R

The bike was caught as the company filmed its new promotional video ahead of the bike’s official launch at the Munich Show this September.

The pictures reveal a much leaner and more aggressive ZX-6R – with sharper lines and bodywork revisions. The hardcore racer on the street image is reinforced with the upside-down forks, a first for the class, and radial brakes, a first on any mainstream production bike.

Zanimivo, obetajoče!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drage dame, sopotnice na SS motorjih. Tolikokrat je slišati, da trpite na zadnjih sedežih, da sem vam še verjel. Vse do danes. Z veliko muko sem pregovoril Macico, da me je peljala na moji Ninji. Šla sva Lj – Rakitna – Lj (100 km). Ok res, da je avtocesta hitro minila, ker je voznici 160 –180 km/h izgleda ugajalo, ampak potem po ovinkih pa klasika. Recimo za pot v eno smer slabe pol ure. Ej, zadaj se sedi kot na pručki. Razgled prekrasen, lepo vidni inštrumenti, zravnana hrbtenica, ok res imam malo daljše roke (185cm telesne višine) in do rezervoarja BP dosežem, noge so sicer malo pokrčene, vendar se mi ne bi bil problem tudi dlje voziti, piš vetra je manjši kot, če si voznik v sedečem položaju (ne ležečem). Skratka, tista, ki mi bo rekla, da zadaj trpi, ji bom odvrnil, naj gre malo na fitness in se malo več ukvarja s športom. Sedeti zadaj je užitek. Baje pa voznik čuti vsak najmanjši gib sopotnika. Sem se trudil biti eno z motorjem - lesen, pa je Macica rekla, da sem jo na trenutke motil. Verjetno je res najbolje, če se voznika na rahlo objame, da si eno z njim in ne eno z motorjem, potem se mu bo zdel motor okretnejši. U pa še nekaj. Zadaj se ful čuti pospeševanje in zaviranje – 3 x bolj. Torej sopotnice, ne gre tako divje kot se zadaj zdi.

Ej slika ta nove je pa ful dobra. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.....he-he, Leon, podobne izkušnje imam tut yst, sam, da ne na ninji, ampak na GSX-R-ju.....

Morm rečt, da je kar precej adrenalinsko, mogoče zato, ker ne veš, do kje seže limit voznika, vsekakor pa je na moč zabavno in po daljši vožnji tudi malce bolj utrujajoče, kot če si sam voznik.... :D 8)

Pospeške in pojemke se pa čuti res vsaj 3x bolj, če si zadaj....

U glavnem, ni tok hudo, pa precej zabavno... 8) 8) 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pišuka Poldi, oziroma Leon,

po 100 km tud jest zgledam kt rožca, po 300 km gorskih cestic pa kt pavian :P.

Sicer ze dolg nism bla na Rakitni, samo za testiranje zadnga zica si si izbral much prelepo cestico - nej te drugic Macica par krat pele na Vršic in dol iz Kranjske Gore pa bomo potli eno debato vrgl. In ce ne bos ne vem kako strastno Macico objemal bos tudi ti slej ko prej cutil rokice :wink: Čeprav ti bo najbrz moški ponos preprecil priznanje zmotnega mislenja :roll: :twisted: :twisted:

Si ne morm pomagat, sam men je 1. zic zakon, se posebi k lohka vozim, zadi je pa vcash mal dog cajt.

Pa lep dan vsem

Kat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kat veš, da bi ti priznal, ko bi me roke začele bolet. Rade volje, da bi se sopotnicam bolje zdelo. Samo, sopotnik si lahko pomaga tudi z držali ob zadnjem sedežu. Voznik mora pa vedno delati le skledce, sploh, če narobe vozi motor. Tako da veš, da mora tudi voznik delati. Samo problem je, ker smo vozniki v boljši formi kot ve deklice. :twisted: Je pa res kot Robicop pravi, da je zelo adrenalinsko, ker ne veš kje je limit voznika. Mu moraš pač popolnoma zaupati.

Macico pa ne smem objemati, ker že ima fanta. In potem je fant hud. Že tako sem jo težko nagovoril v vožnjo. Nekako najbolj zaupam njej in Perli. Ostalih voznic še ne poznam dovolj dobro. Na vsak način pa sem želel voznico, da vidim, kako ženske razmišljajo pri vožnji. Macici kapo dol. Prvič je peljala Ninjo nasploh in še mene zadaj. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O Leon hvala za komplimente :D :D Pa kako lepo, da se mi ni bilo treba važit :) :)

Seveda pa je Ninja res srček za pelat. Mi je kar sama padla v roke. Seveda pa v ovinkih mucho sede, če se sovoznik giba tako kot treba.

Pismo, Leon, nazadnje boš še ti kriv, da bo moj naslednji motor sportak, k si me prisilu, da sem te peljala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

02548228.jpg

02548227.jpg

*The same torquey 636cc motor as the current bike, but it gains

*Fuel injection

*Upside down forks

*Radial brakes

*An aggressive new styling

*All new frame

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..No, ya, sej počas pa bojo še kam prišli pr Kawi s swojim malce zavrtim designom! Čeprav.....Bomo vidl u Munchnu "live"....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!