dunker Objavljeno Avgust 28, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2002 ...malce zavrtim designom... Od kje ti ta ideja? Men so pa vsaj Ninje izredno všeč...
Wobewt Objavljeno Avgust 28, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2002 Od kje ti ta ideja? Men so pa vsaj Ninje izredno všeč... Sej ne pravm, da ni lepa, je samo malce tradicionalistična.... Poglej npr. Yamaho s svojo R1 (nasledila Thunderace), poglej Hayabuso, še Honda se počas prebuja.... Samo, zdi se mi, da traja evolucija Ninje malo predolgo, vseskoz neke izboljšavice, majhni detajli (npr. okvir bo spet alu srebrn, medtem, ko konkurenca že dela črne mat okvirje), da ne omenjam kolk časa so porabli, da za vizualen agresiven izgled uvedejo asimetrične dvojne zadnje vilice (pr 9-ki, valjda jih 6-ka spet nima).... Hočem rečt, da bi moral biti pr Kawasakiju malce bolj inovativni, pristopit z malce več poguma oblikovalskega, u bistvu, bit bolj drzni.... 8) 8)
dunker Objavljeno Avgust 29, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2002 Okey, to pa mogoče res. Lahko pa da so samo tako upiljeni na idealno razporeditev tež. itd, da se ne afnajo s kakršnimi koli slogovnimi zadevami in dajo vse samo na lego ne cesti... Ko sem že ravno na tem, bi nekaj vprašal... Recimo da imate vi 240 kilogramski motor. Njegova leva stran tehta 120kg, njegova desna stran 120kg. A je res? Nato zamenjate avspuh z Akrapovičem. Namesto 20kg težkega originalnega avspuha imate recimo 8kg težkega Akrapoviča. Torej sedaj leva stran tehta 120kg, desna pa 108kg. A imam prav? In, a se to sploh občuti pri vožnji? Lep pozdrav, Anže
Wobewt Objavljeno Avgust 29, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2002 ..Športlich, zlati Ohlins upside-down na šestici?! :shock: :shock: Najbrž se motm..... :oops:
Wobewt Objavljeno Avgust 29, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2002 Oblikovno zanimiv mi je najbolj sprednji del z lučmi, ki lepo sovpada z zadnjim delom, repom, linija je enotna, noben blazno izstopajoč detajl ni viden.... 8) U skupnem, dost lepo zdizajniran izdelek...... Me pa zanima, kaj bo letos pokazala Yamaha z novo R6, najbrž bo spet kreirala nove smernice, tko, kokr jih je s prvo R1 (kr spomnite se naslednjih modelov konkurentov, same kopije v detajlih..) Pri nas je bilo tako v osemdesetih z Iskrinim telefonom Davorina Savnika, svetovna uspešnica, žal Iskra takrat ni patentirala tiste "aerodinamične" oblike....Cel svet ga je kopiral, izdajal pa kot svoj izdelek....Hja, Juga, no.... :cry:
Noise Objavljeno September 2, 2002 Opozori Objavljeno September 2, 2002 Dobra oprema :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
gebre Objavljeno September 2, 2002 Opozori Objavljeno September 2, 2002 zakaj to deluje kot mešanica r6 in r1???? pr kawlcih se bi pa lohk mal bol potrudl!!! LP by gebre
dunker Objavljeno September 2, 2002 Opozori Objavljeno September 2, 2002 dunker,pejt se raj pelat. :roll: to,o cemu zdaj razmisljas,je ze brez veze. :wink: Ice, lohk da je brezveze, ampak... kakšnega komentarja pa nis dal. Vsaj zanimivo je slišat, a ne?
Ice Objavljeno September 3, 2002 Opozori Objavljeno September 3, 2002 dunker,tista kila ali pet je pri cestnih motorjih skoraj zanemarljiva.ce se presedas na sedezu nastanejo vecje razlike pri razporeditvi mase.boljse obcuti obtezitev spredaj/zadaj,tank-torba ali top-case.
Ales Objavljeno September 8, 2002 Opozori Objavljeno September 8, 2002 Sem slišal da bo nova šestka na voljo v dveh variantah ZX-6R in ZX-6RR! Najbolj me zanima kaj vse bo ponujala RR varianta.
MotoRossi Objavljeno September 8, 2002 Opozori Objavljeno September 8, 2002 Sem slišal da bo nova šestka na voljo v dveh variantah ZX-6R in ZX-6RR! Najbolj me zanima kaj vse bo ponujala RR varianta. Zgledal bo tkole, razlike med ZX-6R pa ugotovi sam..
Ales Objavljeno September 9, 2002 Opozori Objavljeno September 9, 2002 Po slikah zgledata R in RR varianta isti. Samo predvidevam da je razlika v mašini, R636 bo namenjena folku za na cesto, 600RR pa za SuperSport dirkače.
miki Objavljeno November 20, 2002 Opozori Objavljeno November 20, 2002 V malezijskem Sepangu so s pompom poslali na stezo oba nova Kawasakija. Šestica tudi uradno živi. Za nameček sta znani celo slovenski ceni novih modelov, R bo stal 9211 EUR, športnejši sorodnik RR pa 9411 EUR. Kaj in koliko dobite za ta denar? Nova šestica je res povsem nova. Ne zanašajte se na kozmetične izboljšave in filigranske podrobnosti, ki jih odkrijejo le najboljši poznavalci. Kawasaki se ni trudi z malimi koraki, pred novim tržnim letom je zavzel bojevito samurajsko pozo. Konec je dobrikanja razvajenim strankam, ZX-6R postaja ljubitelj dirkalnih stez. RR pa tako ali tako zaživi samo tam. Agresivna zunanja podoba je samo podaljšek poslastic, ki čakajo pod oklepom. Da najprej preženemo dilemo, RR ni navaden motocikel. S 600-kubičnim štirivaljnikom cilja najprej na amaterske dirkače, ki imajo stezo za drugi dom. Manjša prostornina zadosti homologacijskim zahtevam supersport prvenstva, ugodnejša pot batov pa za boljše zmogljivosti v najvišjih vrtljajih. Sami bati so drugače obdelani, sklopka ima omejevalnik navora, zadnja nihajna roka je nastavljiva, mogoče pa je kupiti tudi poseben komplet dirkaških delov skupaj s programsko opremo za nastavljanje centralne procesne enote. Tudi ZX-6R ni od muh, agregat ima 636 kubičnih centimetrov, elektronski vbrizg (lopute premera 38 mm), sekundarne lopute za enakomerno podajanje moči, 32-bitni procesor računalnika, ki skrbi za vbrizg in vžig. Nova motorna glava je 10 mm krajša, zato tehta manj. Sesalne cevi so skrajšane za 10 mm, dodali pa so celo manjše vijake za pritrjevanje na blok, kar prav tako prispeva k zmanjšanju teže. Izgorevalni prostor je spremenjen zaradi manjšega kota med obema vrstama ventilov. Ventili so večji, sesalni s 27 mm, izpušni z 22,5 milimetra in imajo nove, ovalne vzmeti. Spremenjena je karakteristika odmičnih gredi, drugačna je pogonska veriga in oljni kanali. Ojačali so karter in valje iz aluminija. Nov menjalnik ima krajša prestavna razmerja v tretji, četrti, peti in šesti prestavi. Zaradi sredinskega kanala za dotok zraka (Ram-Air) si obetejo boljši izkoristek pri visokih hitrostih. Optimiziran izpušni sistem je lažji, gosti pa tudi katalizator. Celotna druščina spravi skupaj 118 KM pri 13000 vrt./min., z Ram-Air učinkom pa kar 125 KM, kar ga uvršča v sam vrh. Nov okvir iz aluminijeve litine je perimetrične zasnove in ponuja izboljšano torzijsko trdnost. Z njim so lahko vpeti zadnjo nihajno roko še bolj naprej, jo podaljšali in s tem izboljšali trakcijo. Drobne spremembe je zahteval tudi nov zračni kanal in novi ležaji krmila. Svetovna novost pri japonskih šeststokubičnih športnikih so USD vilice. S cevmi premera 41 milimetrov so popolnoma nastavljive. Zadaj ima nova nihajka iz ekstrudiranega aluminija Uni-Trak sistem vzmetenja s centralnim blažilnikom, v značilni piggyback konfiguraciji (rezervoar za plin). Po Kawasakijevem mnenju so naredili tudi malo revolucijo pri zavornem sistemu. Vgradili so radialno nameščene prednje kolute (štirje bati na kolut), ki naj bi izboljšali občutek pri pojemkih in zmanjšali potrebno moč. Koluti so premera 280 milimetrov, zadaj pa 220 milimetrov. Zunanjost je, ponavljam, agresivna. V njej ni težko prepoznati poteze Kawasakijevega motoGP dirkalnika, kar kaže na pomembnost tovarniškega športnega programa. Čeprav sta na prvi pogled videti oba žarometa nekako žalostno spravljena pod sredinski vstopnik svežega zraka, motocikel v živo zaznamuje predvsem potentnost. Kot bojevnik, pripravljen na boj. Brezkompromisno. Sedenje je povsem dirkaško, pomaknjeno naprej, nad rezervoar in na roke. Vse skupaj deluje ambiciozno kot celotno vzdušje okoli ZX-6R. Zadnja luč je sestavljena iz LED diod, prednja žarometa sta bolj konvencionalna, saj imata le nenavadno obliko in prozorno steklo. Elektronska enota v kokpitu, ki nudi vse informacije od hitrosti temperature, deluje nekoliko rudimentarno. No, dirkaško. Zato premore tudi štoparico in indikator pretikanja, ki ga je mogoče poljubno nastavljati. ZX-6R lahko kupite v modri, zeleni in črni barvi, ZX-6RR pa samo v Kawa-zeleni. Šestice so postale drugačne, morda tudi manj prijazne do običajnega uporabnika. Ampak prijaznost je relativna zadeva, saj zaradi nje nihče ne kupuje športnika. Športnik mora opravičiti svoj obstoj s popolno stoičnostjo pri dirkaških obremenitvah, čeprav se z njimi redko zares dirka. Za to peščico se najde drug biser iz iste hiše, ZX-6RR. Mala Ninja (ZXR 400 nalašč izpustimo) je postala pravi bojevnik in nenazadnje kaže na dejstvo, da v Kawasakijevo paleto prihajajo tako specialisti za dirkanje kot specialisti za prijaznost. Ostanimo pri prvih, ZZ-R600 bomo predstavljali šele čez dobro leto. Tehnični podatki ZX-6R: Motor štirivaljni, tekočinsko hlajeni, 4 ventili na valj, 636 ccm Moč 87 kW (118 KM) pri 13000 vrt./min. (Ram-Air 125 KM) Navor 67 Nm pri 11000 vrt./min. Medosna razdalja 1400 mm Višina sedeža 825 mm Teža 161 kg Gorivo 18 L Zavore 280 mm / 220 mm koluti Pnevmatike 120/65-17 180/55-17 Cena 9211 EUR (DKS d.o.o.) Tehnični podatki ZX-6RR: Motor štirivaljni, tekočinsko hlajeni, 4 ventili na valj, 599 ccm Moč 83,1 kW (113 KM) pri 13200 vrt./min. (Ram-Air 120 KM) Navor 64,4 Nm pri 12000 vrt./min. Medosna razdalja 1400 mm Višina sedeža 825 mm Teža 161 kg Gorivo 18L Zavore 280 mm / 220 mm koluti Pnevmatike 120/65-17 180/55-17 Cena 9411 EUR (DKS d.o.o.) vir motomania
AndY1 Objavljeno November 20, 2002 Opozori Objavljeno November 20, 2002 Za nameček sta znani celo slovenski ceni novih modelov, R bo stal 9211 EUR, športnejši sorodnik RR pa 9411 EUR. Upam, da bo temu primerna tudi cena Yamahe YFZ R6 2003 :roll:
Pervy Objavljeno December 14, 2002 Opozori Objavljeno December 14, 2002 Sem pregledal vseh 8 strani pa nisem zasledil ,da bi kdo izmed nas imel tak motor ali pa da bi ga vozil. Potem ni tak dober ali kaj? novih 636 mislim, da ni dosti pri nas, ne da bi motor bil slab, le verjetno dosti tistih ki bi ga imelo nočejo toliko plačat ali nimajo denarja pa kupijo rajši rabljeno prejšno varianto. je pa na testih se dobro odrezal.
johan Objavljeno December 14, 2002 Avtor Opozori Objavljeno December 14, 2002 Verjetno res. Sem pač mislil ,da bi kdo kaj iz svojih izkušn napisal. Sem slišal ,da bi jo naj imel kolega od Dave the Wave (rdečo).
johan Objavljeno Februar 24, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Februar 24, 2003 Danes sem sedel na novi 636 let.03.Pravi dirkalnik.Krmilo ma spuščeno čist nisko tako,da si cel na rokah.Mi je model 02 bil boljši.Si lepše sedel pa tud sedež je drugačn.
andrej Objavljeno Februar 25, 2003 Opozori Objavljeno Februar 25, 2003 .. in je čisto res, kar so rekli. sedel na njem na IMOTu... suffer, potem pa sedel na ZX9r... kot noč pa dan.
Furioso Objavljeno Februar 25, 2003 Opozori Objavljeno Februar 25, 2003 I'm in love... http://www.rsvs-furman.si/MotoSvet/K636B.jpg _ __
J Objavljeno Marec 7, 2003 Opozori Objavljeno Marec 7, 2003 Tako črno dobim čez 10 dni - j...ga, ne da se mi letos touringat, malo plastike po dolgem času, po 10000 okoli sept. po PM če bo koga zanimala! BTW! Zakaj imajo vse slikce zadnji sedez lepo pokrit a doplačat moraš 126 Eurov, ma kaj moram vedno jaz naredit eno zdraho ali kaj!? Trgovci! resnico vedno, prosim! (in my dreams :roll: )
J Objavljeno Marec 7, 2003 Opozori Objavljeno Marec 7, 2003 Mislim, kot da bi jaz te stvari zavohal! Pravim jaz "Gospa BTW pokličte vi DKS in vprašajte ali je to na slikci res zraven!" in potem "Ne ni! moraš 126 Eu doplačat!" jaz pa "Zakaj je pa na vseh slikah, in to brez zvezdic, opomb itn...?" potem se mi pa ni več dalo in sem šel domov :lol: V glavnem, mene najdejo borbe za vsakim vogalom :lol:
J Objavljeno Marec 7, 2003 Opozori Objavljeno Marec 7, 2003 Hvala,Bom vse napisal ko dobim in predvsem utečem zadevo! Zdaj imam en kup te stare enduro opreme, ki se mi valja okoli nog a staro usnje insekti pozrl!:cry: :lol:
J Objavljeno Marec 8, 2003 Opozori Objavljeno Marec 8, 2003 Hvala Aleš in vsi ostali! Zdaj pa boljše, da nehamo z mano dokler jo ne dobim (18.03) če ne bojo to zaklenili :lol: edino če jo ima kdo od tukaj prisotnih in kaj več pove, ker jaz o njej vem toliko ali pa še manj kot drugi tukaj! :) Lp.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se