Skoči na vsebino

Serviserji motorjev - najslabši IN najboljši 2


Priporočene objave

Objavljeno
Še moje izkušnje s serviserji.

Do zdaj sem vozila svojega Hyosunga k BARBORIČU v Žužemberk, ki je svoje delo vedno opravil hitro, kvalitetno in tudi dokaj poceni. :OK:

Zdaj je že skoraj dva tedna na dopustu, zato sem, glede na to da smo sredi sezone hotela peljati motor, ki je v garanciji na kak drug pooblaščen servis. V Ljubljani je to servis DONACCO d.n.o. , kjer so mi, ko sem jih po nekaj neuspelih poskusih vendarle doklicala povedali, da je serviser (očitno eden in edini?) na dopustu. :hmm:

Rahlo nejevoljna sem iskala naprej po seznamu pooblaščenih servisov in našla servis VOMBERGAR BRANKO s.p. Sprva motorja ni želel sprejeti v smislu peljite ga raje k Barboriču, ki ga je servisiral do sedaj. Na moje vztrajanje, da je Barborič na dopustu in da kot pooblaščeni servis s seznama motor MORA vzeti v popravilo je na to vendarle pristal. Motor sem mu pripeljala v torek zjutraj, vzel je telefonsko številko, ki jo je napisal na majhen listek iztrgan iz blokca (zapisal je samo številko, nobenih drugih podatkov) in listek odvrgel na zelo neurejeno delovno mizo, kjer je bilo še veliko podobnih listkov. Zatrdil je, da bo ON poklical, ko bo motor gotov. Ker mi je bilo malo sumljivo, če bo sploh še našel ta listek in ga znal povezati s pravim motorjem, sem ga danes (v petek) okrog 10h poklicala, da bi povedal kako gredo dela in kdaj bo motor gotov. Z veliko nejevoljo mi je dal vedeti, da se motorja še niti ni lotil in da ne bo šel na poskusno vožnjo, ker da je zadnja guma zanič in da on ne bo tvegal. Na moje vprašanje, če bo vzel motor v delo vsaj v ponedeljek, če mu prinesem novo zadnjo gumo, je odgovoril, da zagotovo še ne. Ko sem ga vprašala kako si vse skupaj predstavlja, mi je odgovoril, da lahko peljem motor tudi v Avstrijo ali na Madžarsko.

Ne vem, kako si VOMBERGAR lahko privošči tak odnos do strank, vsekakor grem v ponedeljek po svoj motor in on me zagotovo ne bo več videl. :fight1:

Vsem močno odsvetujem servis VOMBERGAR BRANKO s.p. :BUA: :BUA: :BUA:

Če bi prebrala temo od začetka ga definitivno ne bi peljala tja. Možakar ima odnos do strank kot da bi bil edini serviser na zemeljski obli, pod drugo pa ko vidiš kako dela s čikom v ustih in ko deli ležijo povsod okoli te mine da bi peljal tja svoj moped.

Se se že parkrat nasral ko sem pri njemu kupoval dele tako da...............

Ti pejd lepo po mofo pa počaki Barboriča da pride z dopusta.

LP

Leteči

Objavljeno

motobaby daj pliz povej za kakšno stvar si motor pelajla na servis.

Ali je samo redni servi ali kaj več? Mogoče celo kakšna reklamacija (garancija).

Objavljeno
motobaby daj pliz povej za kakšno stvar si motor pelajla na servis.

Ali je samo redni servi ali kaj več? Mogoče celo kakšna reklamacija (garancija).

Ej, dejmo se to zmenit v temi cometa, kr mene tud zanima zakaj si ga peljala! Js ga namreč peljem v pondelk na Ptuj (ma kdo izkušnje s tem serviserjem?) kr neki ful smrdi po bencinu....

Objavljeno

Kolikor jaz vem, je servis Barborič odprt, kljub temu, da je šef na morju. Jaz sem brez težav naročil dele za servis po telefonu in jih prevzel.

Objavljeno
Kolikor jaz vem, je servis Barborič odprt, kljub temu, da je šef na morju. Jaz sem brez težav naročil dele za servis po telefonu in jih prevzel.

Servis Barborič je odprt, vendar meni motor rihta šef (Tomaž), on pa je na dopustu.

Ej, dejmo se to zmenit v temi cometa, kr mene tud zanima zakaj si ga peljala! Js ga namreč peljem v pondelk na Ptuj (ma kdo izkušnje s tem serviserjem?) kr neki ful smrdi po bencinu....

motobaby daj pliz povej za kakšno stvar si motor pelajla na servis.

Ali je samo redni servi ali kaj več? Mogoče celo kakšna reklamacija (garancija).

Glej temo Huso!

Objavljeno

Tole bi bolj sodilo v rubriko : "saj ni res, pa je".

Naneslo je tako, da včeraj - v ponedeljek - nisem utegnila iti po svoj motor v Kranj na servis Vombergar. Okrog petih popoldan včeraj, pa je Branko Vombergar poklical mojega fanta (vendarle je med vsemi listki očitno izbrskal pravega) in zahteval, da takoj pridemo po motor, ker ga bo sicer pustil kar zunaj na cesti. Ko smo mu svetovali, naj tega ne stori, ker bo v tem primeru sam nosil posledice, je nekaj momljal in prekinil zvezo.

Danes zjutraj (od sprejema v servis je minilo točno teden dni) sva prišla po motor in Vombergar Branko se je, ko naju je zagledal umaknil v delavnico, motor pa je bil zunaj in ključ v ključavnici, zato sva pač vzela motor in šla. Za naju je bila takrat zadeva zaključena in z olajšanjem sva zapustila to sovražno okolje.

Vendar pa sva se motila. Kaki dve uri kasneje je spet zazvonil fantov mobitel, na drugi strani pa kdo drug kot razjarjeni Branko Vombergar. Kot kaže je šele tedaj zvedel za najin opis svojega lastnega početja in je začel groziti najprej s sodnim pregonom ( :? ), potem pa še s fizičnim obračunom. :lol1: Mojega fanta je imenoval "mulc, ki si je kupil motor zato, da bi se zajebaval". (mimogrede bo ta mulc letos star 35 let) Na koncu je še pribil, da se bomo še slišali in prekinil zvezo. Zdaj sva malo v dvomih, ali bi bilo o njegovih grožnjah smiselno obvestiti policijo. Zaenkrat bova najbrž še malo počakala, če se bo mogoče vendarle umiril.

Rada bi še dodala, da nikoli nisva imela ničesar zoper Branka Vombergarja, samo ostale motoriste na forumu sva želela seznaniti z njegovim odnosom do stranke, ki uveljavlja reklamacijo. Vse kar sva o njem napisala (pod imenom motobaby) je 100 % resnica. Očitno Branka Vombergerja resnica boli.

Objavljeno

ne vem kako lahko greš tja in vzameš motor brez da bi vsaj računa poravnal...al kako je blo to..... :hmm:

Objavljeno

Pa še to :

Ponavadi naj bi med stranko in serviserjem veljalo zaupanje in zato na te stvari običajno nismo tako pozorni oz. pikolovski, pa vendarle - na servisu Vombergar niso odprli nikakršnega delovnega naloga (oz. ga niso dali v podpis), tudi garancijske dobe niso podaljšali za teden dni kolikor je bil motor pri njih zaradi popravila v času garancijske dobe. (kar bi morali storiti, čeprav se motorja -zdaj pravim hvala bogu- tudi dotaknili niso) Zadeva vredna prijave tržnemu inšpektorju?

Seveda niso pozabili zahtevati računa za motor, za kar po mnenju zveze potrošnikov nimajo pravice.

Za kozlat! :SS

Objavljeno
ne vem kako lahko greš tja in vzameš motor brez da bi vsaj računa poravnal...al kako je blo to..... 

Če bi prebral vse bi vedel.

1. Motor je bil pripeljan zaradi napake, ki naj bi štela pod garancijo, torej jo morajo odpraviti brezplačno.

2. Motor so imeli cel teden, pa niso naredili popolnoma nič!

Torej kakšen račun? Zakaj?

Objavljeno
Tole bi bolj sodilo v rubriko : "saj ni res, pa je".

Naneslo je tako, da včeraj - v ponedeljek - nisem utegnila iti po svoj motor v Kranj na servis Vombergar. Okrog petih popoldan včeraj, pa je Branko Vombergar poklical mojega fanta (vendarle je med vsemi listki očitno izbrskal pravega) in zahteval, da takoj pridemo po motor, ker ga bo sicer pustil kar zunaj na cesti. Ko smo mu svetovali, naj tega ne stori, ker bo v tem primeru sam nosil posledice, je nekaj momljal in prekinil zvezo.

Danes zjutraj (od sprejema v servis je minilo točno teden dni) sva prišla po motor in Vombergar Branko se je, ko naju je zagledal umaknil v delavnico, motor pa je bil zunaj in ključ v ključavnici, zato sva pač vzela motor in šla. Za naju je bila takrat zadeva zaključena in z olajšanjem sva zapustila to sovražno okolje.

Vendar pa sva se motila. Kaki dve uri kasneje je spet zazvonil fantov mobitel, na drugi strani pa kdo drug kot razjarjeni Branko Vombergar. Kot kaže je šele tedaj zvedel za najin opis svojega lastnega početja in je začel groziti najprej s sodnim pregonom ( :? ), potem pa še s fizičnim obračunom. :lol1: Mojega fanta je imenoval "mulc, ki si je kupil motor zato, da bi se zajebaval". (mimogrede bo ta mulc letos star 35 let) Na koncu je še pribil, da se bomo še slišali in prekinil zvezo. Zdaj sva malo v dvomih, ali bi bilo o njegovih grožnjah smiselno obvestiti policijo. Zaenkrat bova najbrž še malo počakala, če se bo mogoče vendarle umiril.

Rada bi še dodala, da nikoli nisva imela ničesar zoper Branka Vombergarja, samo ostale motoriste na forumu sva želela seznaniti z njegovim odnosom do stranke, ki uveljavlja reklamacijo. Vse kar sva o njem napisala (pod imenom motobaby) je 100 % resnica. Očitno Branka Vombergerja resnica boli.

Jaz ti samo kolegialno svetujem, da nehaš drek mešat.

Lep pozdrav.

Objavljeno

Če bi prebral vse bi vedel.

1. Motor je bil pripeljan zaradi napake, ki naj bi štela pod garancijo, torej jo morajo odpraviti brezplačno.

2. Motor so imeli cel teden, pa niso naredili popolnoma nič!

Torej kakšen račun? Zakaj?

beybi dej še bralcem razloži da ste prišli po motor z eno pasjao mrcino!!!nehajte pljuvat po servisu za nekatere pa je dober sto ljudi sto čudi,kup motor da ne bo crkoval nonstop pa teh problemov ne bo...men tud ne paše povsod pa grem drugam ....najlažje je nekoga opljuvat..treba pa je definitivno slišati obe strani :topic:

Objavljeno

Če bi prebral vse bi vedel.

1. Motor je bil pripeljan zaradi napake, ki naj bi štela pod garancijo, torej jo morajo odpraviti brezplačno.

2. Motor so imeli cel teden, pa niso naredili popolnoma nič!

Torej kakšen račun? Zakaj?

Za enotedensko garažiranje, varovanje in oskrbo motocikla...

Objavljeno

Ta tema naj bi bila namenjena ocenjevanju serviserjev in izkušnje z njimi. Če moji posti to niso, majo moderatorji vso pravico brisat. (no, pravico majo itaq)

Bralci to preberejo in se sami odločijo komu verjamejo. ok?

directory

beybi dej še bralcem razloži da ste prišli po motor z eno pasjao mrcino!!!nehajte pljuvat po servisu za nekatere pa je dober sto ljudi sto čudi,kup motor da ne bo crkoval nonstop pa teh problemov ne bo...men tud ne paše povsod pa grem drugam ....najlažje je nekoga opljuvat..treba pa je definitivno slišati obe strani

Imaš vso pravico, da predstaviš svojo plat, svoje izkušnje itd. Kar jaz pišem je res, kaj in zakaj te kuža moti, veš pa zgleda ti. (zdaj mi je že bolj jasen tisti "beg" v garažo, pa saj je bil kuža ves čas v avtu - smo sam po telefonu hrabri a? )

kup motor da ne bo crkoval nonstop pa teh problemov ne bo...

O, ta nivo pogovora mi je pa od nekje znan!

A take pa ti prodajaš?

SymRu

Jaz ti samo kolegialno svetujem, da nehaš drek mešat.

Maš prav, neki res smrdi!

Objavljeno
in tvoje iskušnje pri njem so....?

Moje izskušnje z njim lahko opišem z dvema besedama:profesionalno in strokovno.

Objavljeno

Če se ti že od začetka obnašaš vzvišeno pa pametuješ, pa "nasvete" deliš, je odziv serviserja normalen. Dobro vem kako je, ko se ti ena taka seronja vsede za vrat, pa teži do onemoglosti.

zato nehaj javkat, ker si IMHO sama kriva za situacijo, pa poravnaj račun, pa reč hvala :fight2:

Me prav zanima kaj bi vombergar mel za povedat. Sem enkrat govoril z njim po telefonu, pa je zajeban človek slišat, a lepa beseda lepo mesto najde.

Najprej se je treba zlepa pogovort (ponavad deluje) pol se pa začne prerekanje, grožnje, obračuni etc.

:doze:

Objavljeno (popravljeno)

motobaby :?

Kaj naj rečem,tudi jaz sem imel kar nekaj zapletov,sicer takega odnosa nisem doživel.Se mi je pa popravilo za motor zavleklo za pol leta,kljub stalnim prošnjam sem motor dobil JUNIJA,pripeljal sem ga pa nekak sredi oktobra.

Sicer sem rekel da se mi z popravilom ker je bilo konec sezone ne mudi,nisem pa pričakoval da ga bom dobil šele čez pol leta.

Poleg tega sem plačal za nekatere dele v naprej,da ne bi bilo prevelikih stroškov.

Tudi jaz sem se oglasil na zvezi potrošnikov,vendar brez delovnega naloga nisem mogel ničesar doseči,saj ga nisem dobil,res pa je da ga tudi nisem zahteval,saj mi ni prišlo na misel da ga bom potreboval.Ko mi je dokončno prekipelo in sem hotel motor odpeljati drugam,pa je že bil razstavljen in na mizi,tako da mi ni ostalo druzga kot čiči pa čaki. :fight2:

Moram pa reči da je bil motor popravljen brezhibno in dela še danes.Sam na servis in popravila ga pa vozim drugam. :OK: :notworthy:

Kokr pravjo če ne probaš ne veš ;)

Popravljeno . Popravil balki
Objavljeno

Motobaby jaz nič ne prodajam niti ne vozim honde,pač sem kupec in se večkrat tam oglasim,poznam Braneta že dolgo,ne bom ne kritiziral ne hvalil ker midva kontaktirava samo če mene kaj zanima mi pojasni,kaj pa in kako dela pa vedo stranke,veš hudič je ko smo zoprni vso jezo nekam stresemo pr teb je bil kriv motor ki ne deluje brezhibno pokasiral pa je serviser,ne zagovarjam nikogar samo ta napetost med nami nikamor ne pelje!!!tak je tudi odraz na cesti zato je toliko.....pizdarij če bi bili vsi malce strpnejši z menoj vred verjemi bi veliko lažje in lepše živeli ne pa da se grdo gledamo Tebi baybypa en ogromen :004 pa da ti Huso ne nagaja več :004

Objavljeno
Če se ti že od začetka obnašaš vzvišeno pa pametuješ, pa "nasvete" deliš, je odziv serviserja normalen. Dobro vem kako je, ko se  ti ena taka seronja vsede za vrat, pa teži do onemoglosti.

zato nehaj javkat, ker si IMHO sama kriva za situacijo, pa poravnaj račun, pa reč hvala :fight2:

Me prav zanima kaj bi vombergar mel za povedat. Sem enkrat govoril z njim po telefonu, pa je zajeban človek slišat, a lepa beseda lepo mesto najde.

Najprej se je treba zlepa pogovort (ponavad deluje) pol se pa začne prerekanje, grožnje, obračuni etc.

:doze:

Če bi bil zraven, bi vedel, da sva od začetka poskusila biti kar se da prijazna, saj je bil moj cilj uspešno izvedena reklamacija, ne pa nekakšno pljuvanje in kozlanje. Kje si pobral to o vzvišenem vedenju, pametovanju in deljenju nasvetov? Pokrov mi je dvignilo šele to, ko me je pooblaščen servis, ki ga ne moreš prosto izbirati, ampak je pač eden iz seznama (v radiju 100km od mene sta bila druga dva na dopustu), začel pošiljati na servis kar v Avstrijo ali na Madžarsko! Čudno da še vedno nisi dojel, da računa sploh ni in ni spor v neplačanem računu (res slabo bereš!), pa deliš nasvete in kar veš, da sem sama kriva itd...

Daj drugič najprej preberi, pa potem pametuj, prav ? :zzz:

Objavljeno
Jaz ti samo kolegialno svetujem, da nehaš drek mešat.

UUUUU, a ima eden delnice pri Vombergerju??? :naughty:

Objavljeno
UUUUU, a ima eden delnice pri Vombergerju??? :naughty:

:kva2: :lol1: Ta ja bla dobra,bravo Fazer03,sam nisem našel pravih besed. :OK:

Objavljeno

Še moje mnjenje o Elisi, :(

nimam izkušenj s kvaliteto njihovega opravljenega dela, kar v bistvu največ velja, bi pa rad v upanju da izboljšajo kvaliteto odnosa do strank rekel tole, da so z mano imeli zelo neprofesionalen oz. kar žalljiv odnos. No, mehaničar, je bil kr v redu ampak v pisarni, ena ženska pa ...

Bilo je pa tko, da sem jim, (po predhodni najavi) prepeljal levi bok( plastični oklep) od mojga motorja. (na pločniku padel in podrsal oklep). No vse skupi ni blo nič kot plastika podrsana, mal počena in en košček odlomljen. Vse skupi prinesem tja in mehaničar pravi "ja ok. bomo pogledali in se slišmo, čez en teden". Ok, pokličem čez en teden, "ja da verjetno bo, ma da naj še mal počakam, je pri enem na popravilu", ok pokličem čez kake štiri dni, "ja da se ne da, neka posebna plastika trala, tralalala"...znorim, spet napovem obisk in vzamem , da nesem drugemu.

Predem tja, k Elisi, čakam kake pol ure in en tip prineso to plastiko, ki da se žal ne da nič popravit. (pole sm takoj nesu enemu tipu v mengeš "boštjan" švasa plastiko. Da ga vprašam za mnenje a se res ne da nič...Tip mi v enem dnevu zrihta oklep v nulo..svaka mu čast. in to za skori nič dnarja. :OK:

No tolk, o Elisi, res da popravljanje plastike ni njihovo delo, ampak korekten odnos, sploh od njihove "prijazne bjonde v pisarni" ki je sam kritizirala moj oklep, češ "kva za eno sranje je to" :cry: , pa je najmanj kar si stranka zasluži.

No mogolče sem pa naletel le na njihov slab dan., oz. njen slab dan. pač nimam sreče :?

Lp

Objavljeno

@Iurist

Če bo vse po sreči bo prav kmalu začelo pokati. Se mi kar malo smiliš. :doze:

Razen če niso green face & co na luži.

LP Cvetoo.

Objavljeno

Pojma nimam kdo je ta Vomberger itd. in z njim nimam nobenih izkušenj...

Samo neki pa moram povedat....kako lohk zagovarjate osornost trgovcev oz. ponudnikov storitev, da je stranka zatežena...dragi moji stranka je car, ki ti reže kruh in dober glas seže v deveto vas....torej ,,motobaby bo hodila drugam,, in 1+1+1+1 = 0 strank.

Objavljeno
Pojma nimam kdo je ta Vomberger itd. in z njim nimam nobenih izkušenj...

Samo neki pa moram povedat....kako lohk zagovarjate osornost trgovcev oz. ponudnikov storitev, da je stranka zatežena...dragi moji stranka je car, ki ti reže kruh in dober glas seže v deveto vas....torej ,,motobaby bo hodila drugam,, in 1+1+1+1 = 0 strank.

Če mene vprašaš, je Motobaby mal prehitro pritisnila petelina in sprožila kataklizmični konflikt. .. Če ne bi objavila prve objave in bi morda počakala na ponedeljek, torek. ... kaj pa veš, morda bi ji pa motor lepo porihtali ... ampak, ker je pametna in je verjetno vedela, da tudi serviserji berejo motosvet, ... si je pač morda sama kriva za dodatne komplikacije in vročo kri na obeh straneh. ..

Ne vem, no ... Tut serviserjem ni treba kr vsega požret, a ne?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!