Skoči na vsebino

Serviserji motorjev - najslabši IN najboljši 2


Ice

Priporočene objave

Ljubljana ali okolica :)

Bencina je dost. Ma sej bi moral vzet ven svečke pa preverit, če sploh ima iskro. Problem je , ker mam zdele par izpitov kmalu, pa se nimam časa ukvarjat s tem. Tko da bom te stvari malo preložil.

Drugače kaj pa nek serviser na Dragomerju (blizu Brezovice). Kolega ga je omenil, da ga kar pohvalijo in da je kar poceni. Ve kdo kaj o njem?

simonsi, za Eliso vem, sam je najbrž draga (sej so pooblaščeni servis ane). Kolk kej pride ura dela?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače kaj pa nek serviser na Dragomerju (blizu Brezovice). Kolega ga je omenil, da ga kar pohvalijo in da je kar poceni. Ve kdo kaj o njem?

031/325449 Borut Černe - servis japoncev v Dragomeru.......

Jaz imam z njim samo dobre izkušnje! Pa sem vozu k njemu motor ene 5 let. Vedno se je potrudu in vedno je bil najbolj ugoden!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj svojga Z-ja pelal na servis v Eliso (6.000 km)

Moram pohvalt njihove storitve in tudi odnos tako po telefonu kot tudi osebno..

Zračni filter so mi spucal in ne menjal, kot bi to ponekod ziher brez pomisleka naredili ali še huje, spucal in starega pustil not, računal pa novga.. točke za poštenost in obzirnost do moje dnarence..ketno sm zadnjih 1000km mal zanemarjal, so mi jo brezplačno spucal in namazal..preverli vse ostale detaljčke, od pritiska pnevmatik do delovanja smerokazov..

2× bil v Elisi in obakrat bil zelo zadovoljen..še bom šel tja.

LP,T :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vse kar si nastel pise v servisni knjigi. pise kaj na servisih postoriti in pregledati na toliko in toliko km in oni so naredili tocno to. torej je to njihova dolznost, ce zelijo imeti zastopstvo za neko znamko.

ce cutis zadovoljstvo nad ponujenim je pa samo pohvalno, torej elisa je :yea2: (ampak zame malo predalec in tako ali tako sem zadovoljen z uslugami blizjega servisa yamah na gorenjskem).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čist na kratko:

V sredo v OTP-ju srečam mehanika iz Elise, ga vprašam, če imajo na zalogi zavorne ploščice za moj motor, ko izvem, da jih imajo, se zmenim, da jih pridem v petek po šihtu zamenjat.

V petek ob 15:30 pridem v Eliso. Med menjavo ploščic sem zraven. Ob 15:50 se že peljem nazaj v LJ.

Zakon!

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem pri Elisi opravil prvi servis na moji R6 in bil zelo zadovoljen. Mislim, da je motor pregledal in prešravfal šefe, ki me je tudi opozoril na vse za kar je potrebno skrbeti in lepo odgovoril na vsa moja vprašanja. Malo sva še tačko za prestavljanje nastavila in ostalo tako, da se je lepo potrudil. Ves čas sem opazoval kaj dela in bil zadovoljen z načinom dela. Glede na videno se bom še vrnil k njim.

LS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako veš da so ti ga spucal ? Si vidu, al so samo rekl?

Te tvoje skepse kr tko stresaš ali si konkretno to z zračnim filtrom doživel?

Meni se zdi malo verjetno, da bi mi to kr tko rekli, če imajo možnost filter menjat in ga ne,.. sem skoraj 100% (čeprav me ni blo ves čas zraven) da so ga snel, pogledal in ga spucal kot so rekli..

LP,T :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.. sem skoraj 100% (čeprav me ni blo ves čas zraven)

doživeu, kje, kdaj, ni pomembno

naprimer: serviser ti reče da ti je spucu filter in ti vs zadovoln da si pršparu vozš do naslednga servisa.

Kater serviser bi ti šu razdirat posodo kjer se nahaja filter in si naredu tolk dela da potem nebi nč zaslužu???, ker zraka iz kompresorja nemore zaračunat unih pol ure k je porabu pa tud nemore ker bi smešn zgledal da bi na računu pisal čiščenje filtra pol ure. Lahko je samo da serviser nima filtra na zalogi in ti ga zato ne zamenja, al pa se mu neda razdirat motorja in ti ga zato ne zamenja, reče pa ti da ti ga je spucu in ti pršpara unih nevem kolk jurjev. Preveru neboš ker si po poklicu naprimer kuhar in pojma nimaš o šraufanju znaš se pa vozt in na naslednjem servisu pa ti ga bodo serviser zamenjal ker je zamazan samo da ti neveš od kdaj, ali od prejšnjega servisa naprej, ali pa od predprejšnjega servisa.

Take so zgodbe o pucanju al pa od tem da smo preverl pa je blo še čist uredu in ni treba menjat, ali pa smo pogledal ventile pa jih ni blo treba nč štelat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Model, kaj naj ti rečem..tudi to kar opisuješ je možno, se mi pa zdi zelo malo verjetno..

Pa srečno pri zračnih filtrih .) in seveda na cesti!

LP, T :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se ne voziš glih vsak dan po makadamu, lahko zračni filter brez težav pustiš pri miru. In serviserji to vedo! Meni ga na servisu po 10.000km niso niti povohali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se ne voziš glih vsak dan po makadamu, lahko zračni filter brez težav pustiš pri miru. In serviserji to vedo! Meni ga na servisu po 10.000km niso niti povohali.

Se ne vozim po makadamu, razen tam, kjer je kakšno delo na cesti in mimo kakšnega kamnoloma, pa se je na servisu pri 6000 km kr fajn kadilo iz filtra, ko ga je serviser izpihal . :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam bi pohvalil ELISO, ko sem še imel Kawo.

Sedaj, ko imam Aprilio, po 2 letih sicer nobenih problemov, ampak kar se tiče storitve, lahko rečem le KATASTROFA in še enkrtat KATASTROFA, tako za obalo, lj kot go. Prijazni so že, ampak totalno nemotivirani, neproduktivni in predvsem lumpi. Npr. Menjajo baterijo z novo, v resnici dajo staro napolnjeno......pol pa Aprilia po par dneh ne vže in rečeš,aha italijan......no, na koncu pa spoznaš resnico. Vozim v Trst. Mi je žal, da ne služijo naši, ampak porkarije ne bom plačeval. :ph34r:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgodba sega v leto 1999. Ko sem peljal motor na servis k Jeršinu v NM. Bila sva zmenjena za ob 9h zjutrej. Seveda sm prišel 15 minut prej da bo le vse OK, napaka!!!. Frajerja ni bilo nikjer. Ga pokličem po mobiju in mi reče, "sm mal počakej sm v mestu pridem prec." Seveda me lepo povabi v njegiv bife ki je poleg, valda na moj račun. no ko se prpelje ob 10h, se mi sicer opraviči, ampak pazi dalje!!!!! "Kaj imava že midva" mi reče jest njemu bla, bla bla povem, on pa men pismo ej veš da nimam olja, dej počak mal no grem v mesto po olje, ti pa pojdi ta čas na pijačo, seveda v njegov lokal. BIZNIS da padeš dol, sploh nism dojemal kaj se dogaja!!!!! No evo po ne vem kolkih kavicah in mehurčkastih pijačah pride on ob 11h. Začne delat, končno, celo motor mi je na konc opral. delo opravljeno ob 12:30. Cene se ne spomnim, samo je bla realna, le vsa tista piajča vem da je zadevo zelo podražala.

Na koncu sm se mu le lepo zahvalu, seveda je opazil moje nezadovoljstvo, in mu zaželel obilo poslovnih uspehov. :BUA:

Od takrat naprej hodm na servis v Domžale v ELISO, in mislm da bom še kr neki časa. Lahko sm v delavnici, vse kar vprašam mi razložijo, z "šefico" pa je tud prav fletno klepetat, tako da vsej meni čas prej mine, kakor pr Jeršinu v bifeju, vse pohvale še enkrat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bil na Avto Triglavu (MCA, PE MB).

Tip si je vzel cas, pregledala sva spare parts kataloge, poklical je dobavitelja, itd... ...zelo korekten odnos do stranke! :notworthy:

Pri Bozicu (CE) me navadno odslovi z "dobavljamo le dele za motorje od '97 naprej". WTF, masine so razen cilindra in vzigalnega sistema iste od leta '90 do danes, pa clovk, ko je SERVISER tega ne ve!! :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To moraš gledat s serviserjevega/prodajalčevega zornega kota. Zakaj bi on vzdrževal vse gray importe iz let ko Aprilia še ni imela zastopnika? Po zakonu sicer ne sme omejevati prodaje rezervnih delov, se pa zato lahko zavzame za finto da "za starejše od '97 nima delov". Zdaj bo zanimivo videti, kako se bodo serviserji lotili omejevanja prodaje delov pri novih importih 97+. Po zakonu je ne smejo omejevati, dišalo jim pa tudi ne bo ker se več zasluži na prodaji novih motorjev, ne servisiranju starih in novih importov. Ali se pa motim, kaj pa vem :?

Popravljeno . Popravil dule3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahko bi mi verjel, ce mu recem da sm pregledal vse mozne kataloge, in mu pridem s sifro dela, ki je pri mojem motorju popolnoma enak kot pri' 04 modelu. <_< ceprav bi to lahko tudi sam vedel - glede na to da je kao najhujsi serviser aprilij (pravzaprav edini pooblascen) na Celjskem. zame je tak serviser - slab serviser. da o tem kolk pove ceno ob narocilu in kolk ob prodaji (vedno je razlike 18% - ob prodaji je seveda visja) ne govorim. k njemu nikoli vec. k avto triglavu pa z veseljem!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To moraš gledat s serviserjevega/prodajalčevega zornega kota. Zakaj bi on vzdrževal vse gray importe iz let ko Aprilia še ni imela zastopnika?

pa saj ti dele proda in ne šenka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma najbolje, da zapre servis al karkoli že ima .... če se mu pač ne da ...

zgleda da je že dost nabral $$$ , zdej se mu pa j.ebe

B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa saj ti dele proda in ne šenka.

Malo širše glej?

Če mu je interes prodati kakšen nov motor, potem ne sme podpirati importov (na kakršenkoli način). Torej nix delov za importe.

Če bi hotel nadomestiti prodajo novih motorjev s prodajo rezervnih delov, bi imel v Sloveniji zaradi majhnega trga tako drage da jih ne bi nobeden kupil. Širše: če bi to naredili vsi serviserji, bi poleg dol pripeljanih motorjev nastala še cela branža prodaje dol pripeljanih rezervnih delov.

Ko izgubi prodajo rezervnih delov, mu ostane še servisiranje. Če bo moral živeti samo od servisiranja, bo delovna ura tako draga, da ne bo nobeden vozil k njemu. Šiše: če bi to naredili vsi serviserji, bi poleg dol pripeljanih motorjev in dol pripeljanih delov nastala še cela branža transporta motorjev na servise v Makaronland.

Sej možno da se motim, bi bilo fino slišat od kakšnega pooblaščenega serviserja koliko s čem zasluži ker ta teorija velja le pogojno.

Sej a misliš da so na BMW servisih čisto mokri, ko nekdo pride po "to rabim, pa to rabim, pa tole še" za ganz neue bombnik iz Danske pripeljan? Na bombniku bi zaslužl x.xxx.xxx SIT, na delih bodo pa xx.xxx SIT. "Servisiral" se bo pa tko al tko pod enim senikom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!