Skoči na vsebino

Serviserji motorjev - najslabši IN najboljši 2


Priporočene objave

Objavljeno
Kaj pa tebe mede? :wacko: Samo z 1 (z besedo: enim) postom sem izrazil svoje ne-zadovoljstvo z omenjenim servisom. Ostali posti so bili odgovori na vprašanje člana foruma. Nisem plačan za to, niti se mi ne ljubi (poglej malo število mojih postov), da bi zdaj komu 30 let, ali 30 dni delal (sicer upravičeno) slabo reklamo. Kakor mi tudi povsem dol visi kam ti voziš servisirat svoj motor.

Prvi servis (menjava olja) po prevoženih 1000 km pa se mi ne zdi kakšen tako visoko zahteven tehnični poseg, da bi na njegovi osnovi lahko ločil zrnje od plev, kar se tiče strokovne usposobljenosti serviserjev. Ampak AS-u je uspelo pogrniti tudi na tem banalnem preizkusu, pa še račun je bil (v primerjavi s konkurenco) zelo zasoljen.

Če me že hočeš (tako sem začutil-če se motim pač sorry) obtoževati, da sem nek poklicni nergač ti lahko povem, da sem bil tudi na AS-u s čim zadovoljen npr: v sprejemni pisarni servisa imajo udobne fotelje in okusne bombončke v šalčki na pultu in kelnarca v bifeju (v stavbi kjer je salon), kjer sem ob solidni kavici čakal, da je bil motor gotov, je imela dobre joške. Samo meni se te ne zdi dovolj za "dober servis", kakšni so pa tvoji kriteriji se pa jaz ne bom vtikal.

čestitam za dva zelo dobra posta! :worship: :naughty: na forumu jih dosti smeti vseprek!(ne ravno v tej temi)

še enkrat, prva liga!

ps: tut sam mam raje, če sem lahko prisoten pri servisu kot ti! sam sicer vozim v eliso in sem tudi zadovoljen! :winkiss:

lp6

Objavljeno
A si jim tudi povedal, kaj so usrali?

A imaš težave z branjem ali z razumevanjem? :naughty:

Meni nič jasno in po tel. kličem vodjo servisa AS Domžale, mu opišem problem, a mi gospod zatrdi, da je to povsem ok.

D.

Objavljeno
A si jim tudi povedal, kaj so usrali?

Saj sem v prvem postu napisal, da sem klical vodjo servisa, mu opisal situacijo in izrazil svoje dvome o zadostni količini nalitega olja. Ampak me je on potolažil, da je vse OK in naj ne skrbim. Se ti ne zdi, da bi me upravičeno malo čudno gledali, da bi se pojavil na servisu s trditvijo, da so mi pred več kot enim letom nalili premalo olja v motor? In kaj naj bi dosegel?

Po moje sem s klicem vodji servisa storil dovolj. Če pa želi AS od mene kakšne nadaljnje ugotovitve glede sistema zagotavljanja kakovosti, zadovoljstva strank itd... ...bi pa bile le te že plačljive .), pač nisem "dobri mož iz Negove". Ampak glede na njihovo suverenost glede lastne strokovnosti, sem pač ocenil, da se nima smisla ukvarjati z njimi. Itak pa imajo po stenah obešenih že toliko uokvirjenih dokazil o izobraževanju, priznanj, diplom, raznih certifikatov itd... (kot itak vsi "boljši" serviserji za katerokoli znamko-tudi za avtomobile) ...da so za slehernika povsem dovolj kvalificirani.

Objavljeno
A imaš težave z branjem ali z razumevanjem? :naughty:

Branje. Bilo prehitro :)

GRem se mal slow-downat

polbom pa napisu enkrat proti večeru, kdo je najboljši serviser (če mi uspe zmontirat števc)

Objavljeno

Nevem zakaj sploh tolk pisanja,če je nalil premalo olja ga je mogoče tudi manj zaračunal in če piše koliko in kako ga izmeriš lepo doliješ par deci.Jaz sam sigurno vsake toliko časa npr.1-2x mesečno kontroliram in po potrebi dolijem,saj to je prvo kar moraš kontrolirati pred vsako daljšo vožnjo -nerazumem pa motorista,ki ne prebere navodila in v enem letu prevozi 6K kil.brez,da kontrolira in dolije olje do nivoja kot piše v navodilih. Vsak,ki dela tudi greši in če je dotični mehanik(pred odpovedjo,z mačkom in v ponedeljek)nalil par deci premalo olja to še zdaleč nepomeni,da je servis slab,po mojem mnenju je lastnik motorja veliko slabši. :headbang:

Objavljeno
Nevem zakaj sploh tolk pisanja,če je nalil premalo olja ga je mogoče tudi manj zaračunal in če piše koliko in kako ga izmeriš lepo doliješ par deci.Jaz sam sigurno vsake toliko časa npr.1-2x mesečno kontroliram in po potrebi dolijem,saj to je prvo kar moraš kontrolirati pred vsako daljšo vožnjo -nerazumem pa motorista,ki ne prebere navodila in v enem letu prevozi 6K kil.brez,da kontrolira in dolije olje do nivoja kot piše v navodilih. Vsak,ki dela tudi greši in če je dotični mehanik(pred odpovedjo,z mačkom in v ponedeljek)nalil par deci premalo olja to še zdaleč nepomeni,da je servis slab,po mojem mnenju je lastnik motorja veliko slabši. :headbang:

Kaj tebi ni jasno? Ali je res potrebno opravičevati nesposobnega mehanika?Preberi kako je stvar potekala.Najprej so mu nalili premalo olja,nato pa ga prepričevali da ga je zadosti.Ta SLABI lastnik motorja JE preveril nivo olja in UGOTOVIL da ga ni zadosti,pa vendar ga je mehanik ki po tvojem mnenju NI SLAB,prepričal da je vse vredu.Menim da delo mehanika ni potrebno doma preverjati,

seveda če je to sposoben mehanik.Tvoja trditev da mehanik, oz servis, ki nalije premalo olja ni slab, je :lol1: :headbang:

Objavljeno
Kaj tebi ni jasno? Ali je res potrebno opravičevati nesposobnega mehanika?Preberi kako je stvar potekala.Najprej so mu nalili premalo olja,nato pa ga prepričevali da ga je zadosti.Ta SLABI lastnik motorja JE preveril nivo olja in UGOTOVIL da ga ni zadosti,pa vendar ga je mehanik ki po tvojem mnenju NI SLAB,prepričal da je vse vredu.Menim da delo mehanika ni potrebno doma preverjati,

seveda če je to sposoben mehanik.Tvoja trditev da mehanik, oz servis, ki nalije premalo olja ni slab, je :lol1: :headbang:

Ja ti si pa en jezen škric, a ne?

Ljudje delajo napake. Drugi ljudje, ki te napake ugotovijo, jih lahko popravijo. Če je pa potem treba še okoli razlagat, da je nekdo naredil napako, se pa odloči vska sam. Odvisno, kolk mu ego trpi...in kolk rabi napihovanja.

PS: da pa sam ni že takoj dolil olja, če je jasno videl, da ga je premalo, je pa tudi "hvalevredno". Tak bolje, da je tiho in se iz svoje napake kaj nauči :)

Objavljeno

Najprej bi se jaz vprašal če zna lastnik motorja sploh pravilno preverit če je zadosti olja v motorju, ker ne bi blo prvič da se tukaj nekaj trdi, v bistvu pa ni tko.

Itak pa je za treba vedno slišat obe strani in šele potem si lahko nekdo tretji ustvari mnenje o serviserju.

Resnično me zanima kolko vas je prebralo navodila za uporabo, predno ste se prvič zapeljali z motorjem.

Najlažje je na netu besede obračat in bit pametn.

Objavljeno
PS: da pa sam ni že takoj dolil olja, če je jasno videl, da ga je premalo, je pa tudi "hvalevredno". Tak bolje, da je tiho in se iz svoje napake kaj nauči :)

Najprej bi se jaz vprašal če zna lastnik motorja sploh pravilno preverit če je zadosti olja v motorju, ker ne bi blo prvič da se tukaj nekaj trdi, v bistvu pa ni tko.

Naslednjo sezono se lepo vozim z motorjem in se čez kakšen mesec spomnim, da bi zgolj iz radovednosti malo preveril nivo olja. Kot popoln greenhorn (tisti, ki ste kdaj brali Vinetuja boste vedeli kaj te izraz pomeni .) ) seveda najprej pogledam v navodila za uporabo kako se preveri nivo olja. Tam lepo piše, da mora motor stati navpično (recimo na centralnem stojalu), potem odviješ čep za nalivanje olja s "palčko", jo obrišeš in samo nasloniš (brez privijanja!) na odprtino, ter na palčki pogledaš nivo olja. OK, jaz to storim in ven potegnem suho palčko :hmm: (??). Grem preveriti še originalna angleška navodila za vsak primer, če prevajalec ni bil najbolje tehnično podkovan, pa je opis preverjanja količine olja povsem enak. Potem izmerim količino olja še tako, da čep s palčko privijem do konca v odprtino in v tem primeru mi pokaže nivo olja nekje na sredini med min in max.

Meni nič jasno in po tel. kličem vodjo servisa AS Domžale, mu opišem problem, a mi gospod zatrdi, da je to povsem ok. Si mislim, da je zadeva potem pač OK in se ne sekiram, ter normalno odfuram sezono, ki jo zaključim ravno z nekje prevoženih 6000 km na števcu.

Pa pyzda no... kaj vam pri tem ni jasno???

Objavljeno
Pa pyzda no... kaj vam pri tem ni jasno???

V uporabniških navodilih sem že večkrat zasledil napake, ki so kasneje (v novejših izdajah ali pa v posebnih obvestilih servisom in/ali uporabnikom) popravljene. Med njimi tudi metoda preverjanja nivoja olja (ali s privitim čepom ali samo s položenim na rob ipd.). Zato je povsem normalno, da se človek pač obrne na servis, kjer pričakuje strokovno mnenje in morda celo pojasnilo.

Torej je vse jasno - serviser, ki je dolival olje, je nesposoben, vodja servisa, ki je trdil, da je to OK, pa ni nič boljši.

D.

Objavljeno
Nevem zakaj sploh tolk pisanja,če je nalil premalo olja ga je mogoče tudi manj zaračunal in če piše koliko in kako ga izmeriš lepo doliješ par deci.Jaz sam sigurno vsake toliko časa npr.1-2x mesečno kontroliram in po potrebi dolijem,saj to je prvo kar moraš kontrolirati pred vsako daljšo vožnjo -nerazumem pa motorista,ki ne prebere navodila in v enem letu prevozi 6K kil.brez,da kontrolira in dolije olje do nivoja kot piše v navodilih. Vsak,ki dela tudi greši in če je dotični mehanik(pred odpovedjo,z mačkom in v ponedeljek)nalil par deci premalo olja to še zdaleč nepomeni,da je servis slab,po mojem mnenju je lastnik motorja veliko slabši. :headbang:

Bo kar držalo,- O.K. je nalil premalo olja, ampak leto dni, da se ugotovi, da ga je premalo nalil... Sem enkrat peljal avto na redni servis, pa drugi dan (sobota je pri meni dan za avto in motor čistit) pogledam nivo olja. Pod minimalo na šipki. Peljem na servis, pa je vprašal, če mi ga kaj kuri. V enem dnevu pa liter že ne more skurit, sploh pa avto z 20Tkm. Dolil, potem naprej brez problema. Hočem povedati, da je preverjanje nivoja olja v motorju in tlak v pnevmatikah nekaj, kar ti mora priti v kri, da to narediš avtomatsko vsak teden. Ne vem no, saj umije se človek tudi vsak dan, zakaj ne bi tudi motorja vsaj vsak teden opral in malo vrgel oko na olje, pa te reči. Saj se me ne tiče, samo potem pa kupiš tak motor, ki lastnik samo vozi in tanka. Olje pa... Pa to ne leti direktno na dotični motor.

Objavljeno

To, s palčko preverjanje pa mi tudi ni najbolj razumljivo,- zakaj eni pravijo da se kontrolira s privito šipko, drugi pa le naslonjeno.

K sreči ima Kawasaki in BMW oko(stekelce) za preverjanje olja.

Objavljeno
Ja ti si pa en jezen škric, a ne?

Ljudje delajo napake. Drugi ljudje, ki te napake ugotovijo, jih lahko popravijo. Če je pa potem treba še okoli razlagat, da je nekdo naredil napako, se pa odloči vska sam. Odvisno, kolk mu ego trpi...in kolk rabi napihovanja.

PS: da pa sam ni že takoj dolil olja, če je jasno videl, da ga je premalo, je pa tudi "hvalevredno". Tak bolje, da je tiho in se iz svoje napake kaj nauči :)

Res je, ljudje delajo napake,vendar dober oz pošten mehanik napako prizna.

Glede na to, da je tema namenjena serviserjem motorjev je dobro da je opisal svojo izkušnjo

čeravno se mu tukaj zameri da ni preveril dela mehanika takoj,oz človek je čudak ker ne preverja nivoja olja vsakih 100 km (ni opravičilo da je moped nov). Verjetno ni dolil olja po nasvetu mehanika

ki mu je zaterjeval da ga je zadosti čeprav mu je opisal postopek meritve.

Mojster ki tako opravlja svoje delo mojega mopeda ne dobi v roke.

Motiti se je človeško,verjetno tu nebi bilo toliko smetenja okoli olja,če bi mojstar opravil svoje delo,oz ko ga stranka pokliče in izrazi sum da ga je premalo, bi lahko opravil preventivni pregled nivoja.

Res se je nekaj naučil,NIKOLI VEČ na dotični servis.

Objavljeno

@danci1973

Ja, saj to sem hotel pokazat s tistimi povdarjenimi citati...

Samo brum brum-u in še nekaterim pa prebrano ne gre in ne gre v betico.

Objavljeno

ne vem ce je prava tema pa vseeno...

pozna kdo kakiga dobriga serviserja v okolici krskiga da bi dobro nastelal ventile oz pregledal ce je sploh potrebno?

Objavljeno
@danci1973

... še nekaterim pa prebrano ne gre in ne gre v betico.

nisem prebral vseh postov, zato tud nisem zasledil napisanega o preverjanju olja. Se opravičujem.

Moj odgovor pa je bil bolj splošen. Ker nimam ravno časa brat vsega napisanega, imam pa veliko izkušenj z motoristi si dovolim napisat tak odgovor!

In vem da se ne motim!

Največkrat se to res dogaja, ljudje nekaj zatrjujejo, v bistvu pa sploh ne vedo o čem govorijo...važno da po stari slovenski navadi jamrajo.

Lahko pa bi odprli temo: MOTORISTI oz. STRANKE "najboljše in najslabše" ,samo se bojim da ne bi verjel vsem zgodbam ki so se nam zgodile v preteklosti...

Objavljeno
K sreči ima Kawasaki in BMW oko(stekelce) za preverjanje olja.

Pa Honda tut :grim

In ja... kokr si že gor napisal: vsaj naj preveri nivo olja in tlak v pnevmatikah malo večkrat kot pa samo na začetku sezone. .)

Objavljeno (popravljeno)
...

Ljudje delajo napake. Drugi ljudje, ki te napake ugotovijo, jih lahko popravijo. Če je pa potem treba še okoli razlagat, da je nekdo naredil napako, se pa odloči vska sam. Odvisno, kolk mu ego trpi...in kolk rabi napihovanja.

Ah, nehaj no; napake? liter olja premalo? napaka? popravljat za seviserjem?

pa s sekiro bi šel tja in to brez da bi se napihoval.

PS: Da ne bi kdo začel pametovat še da ga je požrlo toliko :baa:

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno
Ah, nehaj no; napake? liter olja premalo? napaka? popravljat za seviserjem?

pa s sekiro bi šel tja in to brez da bi se napihoval.

PS: Da ne bi kdo začel pametovat še da ga je požrlo toliko :baa:

sva že dva s sekiro :naughty:

Objavljeno
sva že dva s sekiro :naughty:

v slogi je moč :kva1:

Objavljeno

Določeni uporabniki na forumu, ki zagovarjajo takšno (šlampasto) početje nekaterih servisov se vrjetno poklicno ukvarjajo s to dejavnostjo zato jih razumem zakaj so pristranski in ne morejo biti objektivni. Samo če zagovarjajo šlamparijo svojih stanovskih kolegov, potem je jasno, da so takšni tudi sami!

Sedaj pa samo počakajmo, da vidimo, kdo bo zacvilil........... :naughty:

Objavljeno
Ah, nehaj no; napake? liter olja premalo? napaka? popravljat za seviserjem?

pa s sekiro bi šel tja in to brez da bi se napihoval.

PS: Da ne bi kdo začel pametovat še da ga je požrlo toliko :baa:

Vsem takim predlagam, naj si nickname spremenijo v Jokica Skokica ... pa zraven samo zaporedne številke dodajajte :)

potem boste res lahko prakticirali "v slogi je moč"

Res bo treba prodajalce in serviserje nahecat, naj nardijo temo "hecne stranke" in notri pišejo vsakodnevne dogodivščine ... Mislim, da jim zakon tega ne prepoveduje. :whistle:

Objavljeno
Ah, nehaj no; napake? liter olja premalo? napaka? popravljat za seviserjem?

pa s sekiro bi šel tja in to brez da bi se napihoval.

PS: Da ne bi kdo začel pametovat še da ga je požrlo toliko :baa:

a neki rajš motorke uzeu, ker spada pod tvoj hobi :lol1: :lol1: :lol1:

ups... :topic:

Objavljeno
Vsem takim predlagam, naj si nickname spremenijo v Jokica Skokica ... pa zraven samo zaporedne številke dodajajte :)

potem boste res lahko prakticirali "v slogi je moč"

Res bo treba prodajalce in serviserje nahecat, naj nardijo temo "hecne stranke" in notri pišejo vsakodnevne dogodivščine ... Mislim, da jim zakon tega ne prepoveduje. :whistle:

Po tvojem so stranke krive, da vozijo motorje na servise..maš prav :rolleyes: in če serviser kaj zašuštra se več po novem tako ne imenuje, ampak je to vsakodnevna dogodivšina "hecne stranke" :rolleyes:

Objavljeno

V želji po večjem denarju počnejo na servish različne stvari:nalijejo poceni olje računajo dragega ,drugje ga samo dolijejo ,tretji pri nekaj strankah nalijejo premalo,pa ostane za fuš.Kriterija za izbiro žrtev pa še ne razumem.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!