Skoči na vsebino

Uvoz motorja


Priporočene objave

Objavljeno
Eno vprašanje:

- Kje zavraga ti pogledajo koliko kilometrov ima motor prevoženo ( če ima pod 6000 naj bi kao plačali davek kot za novega? - kaj kur** še na davčni ne vejo natančno kako je vse s tem). Mogoče v Kopru na homologaciji? Na tehničnem? Pri registraciji? Kaj če je števc kilometrov prejahan pa premal kaže?...

Lep pozdrav

Moja Honda je bila letos julija stara 3 leta in je imela 4.700 km. V km se nisto vtaknili niti v Kopru, še manj pa pri registraciji (tam motorja sploh niso videli). Je pa res da je bila prva reg. v Italiji 12.3.2004.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Najprej lep pozdrav vsem skupaj, sem namreč nov na tem forumi.

No zanima me glede "uvoza" motorja iz italije. A je prišlo v zadnjih časih do kakšnih sprememb ali je še po starem, da mora ustrezati normi 97/24? Ker sem se včeraj pogovarjal s kolegom pa mi trdi, da mora motor bit vsaj Euro 2 (97/24 pa ustreza Euro 1 standardu).

Konkretno gre za motor Aprilia RSV 1000 letnik 99, če ga kdo ima lahko pove kaj piše v prometnem.

Vnaprej hvala za pomoč, Staš

Objavljeno
Najprej lep pozdrav vsem skupaj, sem namreč nov na tem forumi.

No zanima me glede "uvoza" motorja iz italije. A je prišlo v zadnjih časih do kakšnih sprememb ali je še po starem, da mora ustrezati normi 97/24? Ker sem se včeraj pogovarjal s kolegom pa mi trdi, da mora motor bit vsaj Euro 2 (97/24 pa ustreza Euro 1 standardu).

Konkretno gre za motor Aprilia RSV 1000 letnik 99, če ga kdo ima lahko pove kaj piše v prometnem.

Vnaprej hvala za pomoč, Staš

mislim da je skor 100% da mora bit euro2

Objavljeno

Ma meni še vedno ni jasno. Če more bit motor Euro 2 pol more v prometnem pisat kej druzga ne pa 97/24, ker kolkr je meni znano je 97/24 - Euro 1 standard za motorje, je pa Euro 2 standard za kolesa z motorjem... a ima mogoče kdo kšne uradne podatke, ker sem sam iskau pa nisem najdu.

Najdu sem le tabelo z razlago in oznakami za razne motorne vrste in vse Euro in ne euro oznake.

Lep pozdrav, Stasky

Objavljeno (popravljeno)

tukaj sem nasel nekatere podatke:

Euro 1 (1993):

For passenger cars - 91/441/EEC [9].

Also for passenger cars and light trucks - 93/59/EEC.

Euro 2 (1996) for passenger cars - 94/12/EC (& 96/69/EC)

Euro 3 (2000) for any vehicle - 98/69/EC [10]

Euro 4 (2005) for any vehicle - 98/69/EC (& 2002/80/EC)

Euro 5 (2008/9) for any vehicle - (COM(2005) 683 - proposed)[11]

kje pa to pise, pa tud mene zanima...mogoce tam pri homologacijski oznaki...

ja je to pri homologacijski oznaki ja...recimomeni pise E4*2002...itd.

Popravljeno . Popravil Gixxer
Objavljeno

Ja neki takega je. Sam a je za avtomobile in motorje isto? Ker to kar si objavu je namreč za osebne avte in se bojim da za motor ne drži! Ker vsi omenjajo neko normo 97/24, ki je tukaj ni videt.

Kje pa piše nevem, verjetno v prometni kšna norma emisij ali pa na homologacijskem kartončku, tukaj skoraj zagotovo!

A ima kdo aprilio RSV od vas? Da bi pogledau?

Objavljeno

Mam jst, sam tega nikjer ne najdem v prometni, v homologaciji je še najbol podobna vrstica

Klasifikacija: (po ECE) "L3", (po JUS M.N0.001) "1.2.2.1.3"

Druzga ni pa nič takega, o kakšni 97/24 ni nič slišat, v prometni pa sploh ne :), je pa 2000l.

Objavljeno
Ja neki takega je. Sam a je za avtomobile in motorje isto? Ker to kar si objavu je namreč za osebne avte in se bojim da za motor ne drži! Ker vsi omenjajo neko normo 97/24, ki je tukaj ni videt.

Kje pa piše nevem, verjetno v prometni kšna norma emisij ali pa na homologacijskem kartončku, tukaj skoraj zagotovo!

A ima kdo aprilio RSV od vas? Da bi pogledau?

V italjanski prometni vem, da piše(v slo na prometni ne-sam na homologaciji).

Je pa glavno kaj piše v prometni za motor, ki ga ti konkretno misliš uvozit in ne kaj piše v prometnih motorjev, ki so že v Sloveniji in so istih letnikov.

Stric na homologacijah pogleda orginalne papirje in če tega ni noter, ti reče nasvidenje.

Drugač je pa letos avgusta v SLO veljala še vedno 97/24 za motorje(da bi se pa kaj spremenilo pa ne vem-najboljše poklicat v Koper in ti bodo povedali).

Objavljeno

Ok motor je letnik 2000, sedanjemu lastniku sem pisal (italijan) in pravi:

"la moto rispetta la direttiva (97/24/CE cap.5)". Sem govoru zdej s prijatlom ki dela na avtoplusu in je reku da je OK in da nebo problemov. Tako kot sem se veselil bližajočih se praznikov zdej komaj čakam, da grejo mimo. Po praznikih se pridružim ekipi RSV Mille! :naughty:

Hvala za pomoč in lep pozdrav!

Objavljeno

jst sem pa iz nemčije uvozu 125-ko letnik 2005.

tm v dokumentih nč ne najdm o teh EC/EEC

a je mogoče pri 05 to že samoumenvno? pa tud v Nemčiji je že 2 leti bil vožen in registreran in use brez problemov.

slika: če kdo kej najdem nej prosm pove

dokument1yo0.th.jpg

Objavljeno
jst sem pa iz nemčije uvozu 125-ko letnik 2005.

tm v dokumentih nč ne najdm o teh EC/EEC

a je mogoče pri 05 to že samoumenvno? pa tud v Nemčiji je že 2 leti bil vožen in registreran in use brez problemov.

slika: če kdo kej najdem nej prosm pove

dokument1yo0.th.jpg

Meni sicer ne odpre slike in nevem kaj piše vendar če je motor 2005 letnik (pa tudi manj) mislim da ustrezajo emisije tudi našim predpisom. V nekaterih državah tudi motorjem ki ustrezajo nekem emisijskem standardu to ne piše v prometni ali homologaciji ker takrat to ni bilo potrebno. Če je temu tako se obrneš na generalnega uvoznika in ti bo vse razložu, problemov pa načeloma nebi smelo bit, ker motorji nad 2000 letnikom menda ustrezajo vsi, pa tudi če tega ne piše v prometnem.

Vem, ker je bilo v italiji tako, motorji so ustrezali recimo euro 2 standardu pa pri njih to ni biu pogoj in tega niso vpisovali v prometno oz. homologacijo, ko tak motor uvoziš v Slo se obrneš na generalnega uvoznika oz zastopnika določene znamke in ta preveri ter zrihta vse potrebno za vpis potrebnega podatka (seveda ti za to zaračuna nekaj €).

Lep pozdrav, Stasky

Objavljeno (popravljeno)

Sem prebral kar nekaj strani v tej temi pa se stvari nenehno spreminjajo in sem nekoliko zmeden... A lahko nekdo napiše kaj je sedaj pomembno pri uvozu motorja iz Italije... Grem po motor, naredim kupoprodajno, overim, lastnik mi da zraven odjavljeno prometno, pripeljem v SLO in se prijavim na homologacijo? Je še kaj pomembnega? Morda bi uvozil tudi kakšen nekoliko starejši motor (pod 19998 vsekakor ne), kje so triki s temi normami in podobno? Morda če lahko nekdo samo na hitro skup spaca povzetek lepo prosim :) Ne me ozmerjat z lenobo, sem prebral kar nekaj tukaj, ampak se stvari hitro spreminjajo, sedaj ni niti več meje, tema je že tudi kar stara,... Hvala za odgovor :)

Je zraven www.moto.it , www.motousate.it še kakšen dober ITA oglasnik?

Popravljeno . Popravil Čamac
Objavljeno
Sem prebral kar nekaj strani v tej temi pa se stvari nenehno spreminjajo in sem nekoliko zmeden... A lahko nekdo napiše kaj je sedaj pomembno pri uvozu motorja iz Italije... Grem po motor, naredim kupoprodajno, overim, lastnik mi da zraven odjavljeno prometno, pripeljem v SLO in se prijavim na homologacijo? Je še kaj pomembnega? Morda bi uvozil tudi kakšen nekoliko starejši motor (pod 19998 vsekakor ne), kje so triki s temi normami in podobno? Morda če lahko nekdo samo na hitro skup spaca povzetek lepo prosim :) Ne me ozmerjat z lenobo, sem prebral kar nekaj tukaj, ampak se stvari hitro spreminjajo, sedaj ni niti več meje, tema je že tudi kar stara,... Hvala za odgovor :)

Je zraven www.moto.it , www.motousate.it še kakšen dober ITA oglasnik?

Povzetka sicer ne bom pisal, ker priznam, da sem lenoba... :P

Dodal bom le, da moraš 'uvoz' (oz. pridobitev vozila iz EU) prijavit še na DURS-u. Plačila davka na motorna vozila in takse za obremenjevanje okolja si sicer oproščen, prijava pa je vseeno obvezna (čeprav ponekod registrirajo vozilo tudi brez DURS-ovega potrdila, si v davčnem prekršku, če tega ne storiš).

D.

Objavljeno
Povzetka sicer ne bom pisal, ker priznam, da sem lenoba... :P

Dodal bom le, da moraš 'uvoz' (oz. pridobitev vozila iz EU) prijavit še na DURS-u. Plačila davka na motorna vozila in takse za obremenjevanje okolja si sicer oproščen, prijava pa je vseeno obvezna (čeprav ponekod registrirajo vozilo tudi brez DURS-ovega potrdila, si v davčnem prekršku, če tega ne storiš).

D.

kaj???

to pa prvič slišim pa sem v zadnjem letu uvozil 2 motorja iz italije in oba brez problema registriral in seveda tudi naredil homologacijo.

kar so meni rekli je to da rabiš iz italije prometno (odjavljeno), kupoprodajno pogodbo ali račun in ACI dokument.

Objavljeno
kaj???

to pa prvič slišim pa sem v zadnjem letu uvozil 2 motorja iz italije in oba brez problema registriral in seveda tudi naredil homologacijo.

kar so meni rekli je to da rabiš iz italije prometno (odjavljeno), kupoprodajno pogodbo ali račun in ACI dokument.

kaj je ACI dokument? in s tem kar si napisal je potem zadeva opravljena? enostavno, torej?

Objavljeno
kaj???

to pa prvič slišim pa sem v zadnjem letu uvozil 2 motorja iz italije in oba brez problema registriral in seveda tudi naredil homologacijo.

kar so meni rekli je to da rabiš iz italije prometno (odjavljeno), kupoprodajno pogodbo ali račun in ACI dokument.

Klik

D.

Objavljeno
kaj???

to pa prvič slišim pa sem v zadnjem letu uvozil 2 motorja iz italije in oba brez problema registriral in seveda tudi naredil homologacijo.

kar so meni rekli je to da rabiš iz italije prometno (odjavljeno), kupoprodajno pogodbo ali račun in ACI dokument.

Tudi jaz sem se čudil, dokler nisem pogledal dokumenta v linku od Dančija.

Spomnil sem se, da sem ta obrazec za prijavo uvoza rabljenega vozila dobil za izpolniti v Kopru in ga tam tudi izpolnil in oddal. Brez tega verjetno nebi izdali homologacije. Sem se pa tudi spomnil, da je tam na enem od obvestil pisalo, da je potrebno priložiti potrdilo o plačilu DMV ker brez tega ni potrdila o skladnosti - homologacije (to velja verjetno za tiste primere kjer je DMV potrebno plačati).

Objavljeno (popravljeno)

kak izgleda aci dokument

pa po kaki štempl morem it na daučno sem že enkrat hodo pa sem pozabil

Popravljeno . Popravil norc 16
Objavljeno
kak izgleda aci dokument

pa po kaki štempl morem it na daučno sem že enkrat hodo pa sem pozabil

Par strani nazaj imaš vse slikano. Ponajdi malo

Objavljeno (popravljeno)

btw: ce uvazas motor moras (oz. je fajn) poznat jezik, dokumentacijo (bit previdn pr tem), ipd. na konc pa tud dobro ceno dobit (ceprou za malo muzike-.. ), itd... se ne splaca prevozit 1000km brezveze (ze stroskov dost)...nekateri so ze prsl kdaj praznih rok nazaj (slike povejo malo, prazne besede kakega makaronarja pa se manj) :unsure:

Popravljeno . Popravil e_boy
Objavljeno

Js bom povedal kako je oče uvozil:

Uvozil je Yamaho TDM 900 l:2005. To je bilo April/Maj 2007.

Homologacijo je naredil v kopru in to vse v eni uri (ok preko poznanstva smo "pohitrili" postopek). Imeu je pri notarju overjeno kupoprodajno pogodbo (aja motor uvožen iz Italije), original ACI (Auto Club Italia - potrdilo, da je motor odjavljen iz prometa) - original je tak mal trši list, kot nekakšen kartonček, s katerega so razvidna tudi lastništva. In ORIGINAL prometno dovoljenje (odjavljeno).

Torej:

1. Overjena kupoprodajna pogodba

2. ACI (original)

3. Prometno dovoljenje

(to je varjanta ko kupiš od privatnika)

Ko pa kupiš od "Concessionaria" (trgovca) pa je mal drugače:

1. Račun s štampiljko prodajalca

2. ACI (original)

3. Fotokopija prometnega dovoljenja (ni treba da je original)

Kolkr vem se postopki niso spremenili od takrat, plačal ni nobenega davka ne na nov ne rabljen motor, je pa izpolnil nek list na avtoplusu, mogoče prijava vendar nisem siguren. Plačal pa je le homologacijo, dobrih 80€, ostale stroške kriu prejšnji lastnik.

V roku dveh tednov pa potujem tudi js v Italijo, kupujem namreč Aprilio RSV Mille l:2001.

Postopek vam bom opisau ko bo motor registriran!

Lep pozdrav in veliko sreče v Novem Letu, Stasky

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno
Dodal bom le, da moraš 'uvoz' (oz. pridobitev vozila iz EU) prijavit še na DURS-u. Plačila davka na motorna vozila in takse za obremenjevanje okolja si sicer oproščen, prijava pa je vseeno obvezna (čeprav ponekod registrirajo vozilo tudi brez DURS-ovega potrdila, si v davčnem prekršku, če tega ne storiš).

Izpolnjen IMV obrazec sem odnesel na mojo DURS izpostavo in so bili celi zmedeni, kaj bi sploh rad od njih, če ni dajatev na MK. :?

So še mene čist zmedli.

Kaj bi mi morali izdati?

Objavljeno

Evo včeraj sem pripeljal Aprilio RST Futuro z Italije. Monfalcone. Z lastnikom šli na neko avtošolo, ki opravlja tudi prepise. Naredili kupoprodajno (s štampilko in koleki), dobil original ACI in original prometno, na obojem piše, da je motor odjavljen za izvoz. Zdej pa čakam da neha to gnjusno vreme, da se lahko do AvtoPlusa odpeljem za uredit homologacijo.

Lep pozdrav, Stasky

Objavljeno

Stasky, a AČI in to italjani že imajo in ga potem sam poštemplajo da je za izvoz al je to papir ki ga nardiš tam na novo?

Koliko časa si bil na uradu? Mogoče veš kako so odprti? Konkretno me zanima za četrtek in petek.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!