gregorD Objavljeno Marec 14, 2009 Opozori Objavljeno Marec 14, 2009 Lep pozdrav... Mene pa zanima kako je pri hornetki z zalaganjem, al se pride z bremzo do asfalta al ne... namreč gledam eno, pa ma malo bremzo podrsano in me zanima al je lahko to to, ali je to od padca.... Hvala... LP Gregor
urkoman Objavljeno Marec 14, 2009 Opozori Objavljeno Marec 14, 2009 Lep pozdrav... Mene pa zanima kako je pri hornetki z zalaganjem, al se pride z bremzo do asfalta al ne... namreč gledam eno, pa ma malo bremzo podrsano in me zanima al je lahko to to, ali je to od padca.... Hvala... LP Gregor Poglej kolk so tacke zdrsane...
gregorD Objavljeno Marec 14, 2009 Opozori Objavljeno Marec 14, 2009 tačka ni zdrsana, zgleda pa mogoče malo lepši tist čep, tako da je mogoče da je biu menjan.. sicer je pa tud bremza minimalno podrsana, tako da tud če je bil padec je bil pomojem minimalen... vsaj upam :unsure: sem pa se že zmenu, tko da bom verjetno kr kmalu že sršenar.. B) upam da bo lepo služila.. lp
ZaskA Objavljeno Marec 18, 2009 Opozori Objavljeno Marec 18, 2009 tačka ni zdrsana, zgleda pa mogoče malo lepši tist čep, tako da je mogoče da je biu menjan.. sicer je pa tud bremza minimalno podrsana, tako da tud če je bil padec je bil pomojem minimalen... vsaj upam :unsure: sem pa se že zmenu, tko da bom verjetno kr kmalu že sršenar.. B) upam da bo lepo služila.. lp Na tački lohk zamenaš vijak pa je vidt kot nova, na bremzi pač ne. Pomoje je sam enkrat fejs nagnu pa je mal bremzo porajsal. :naughty: Dobr jo furej
street_fighter Objavljeno Marec 18, 2009 Opozori Objavljeno Marec 18, 2009 je že kdo predeloval zadni nosilc za tablico?
Miha Z. Objavljeno April 8, 2009 Opozori Objavljeno April 8, 2009 Lep pozdrav... al se pride z bremzo do asfalta al ne... namreč gledam eno, pa ma malo bremzo podrsano in me zanima al je lahko to to, ali je to od padca.... Hvala... LP Gregor o ja prideš .... tudi do šalt tačke se da pridet brez padca
Fr3nky Objavljeno April 8, 2009 Opozori Objavljeno April 8, 2009 Vsi ki ste zainteresirani za majice Hornet, najdete v tej temi nekaj o tem, kar se dela na tem projektu :) lep pozdrav Majice Honda Hornet
T Objavljeno April 8, 2009 Opozori Objavljeno April 8, 2009 je že kdo predeloval zadni nosilc za tablico? Jest, mal preglej temo...
cb1300 Objavljeno April 9, 2009 Opozori Objavljeno April 9, 2009 Lep pozdrav... Mene pa zanima kako je pri hornetki z zalaganjem, al se pride z bremzo do asfalta al ne... namreč gledam eno, pa ma malo bremzo podrsano in me zanima al je lahko to to, ali je to od padca.... Hvala... LP Gregor pri hornetki z lahkoto pobrusiš najprej tačke, takoj za tem pa že drgnejo ročice menjalnika ali zadnje zavore.......
gregorD Objavljeno April 19, 2009 Opozori Objavljeno April 19, 2009 (popravljeno) LP končno mam sršena v garaži.. tako da se bo verjetno porodilo nekaj vprašanj.. za sprednjo šipico sm se že seznanil v temi (razn če ima kdo kake frišne informacije), zdaj me pa zanima kje ste kupovali nosilec za zadnji kovček in po kakšni ceni? Če pa komu zaprašen leži v garaži se pa toplo priporočam.. :D Hvala G Popravljeno April 19, 2009. Popravil gregorD
a79 Objavljeno April 20, 2009 Opozori Objavljeno April 20, 2009 LP končno mam sršena v garaži.. tako da se bo verjetno porodilo nekaj vprašanj.. za sprednjo šipico sm se že seznanil v temi (razn če ima kdo kake frišne informacije), zdaj me pa zanima kje ste kupovali nosilec za zadnji kovček in po kakšni ceni? Če pa komu zaprašen leži v garaži se pa toplo priporočam.. :D Hvala G Sicer imam 600 - tko, vendar mislm, da v nosilcu za kufer ni neke razlike.. dal sem 50 €..
sen Objavljeno April 20, 2009 Opozori Objavljeno April 20, 2009 LP končno mam sršena v garaži.. tako da se bo verjetno porodilo nekaj vprašanj.. za sprednjo šipico sm se že seznanil v temi (razn če ima kdo kake frišne informacije), zdaj me pa zanima kje ste kupovali nosilec za zadnji kovček in po kakšni ceni? Če pa komu zaprašen leži v garaži se pa toplo priporočam.. :D Hvala G Oj jas sem pred kakšnom mesecm nabavil nosilec in ploščo pri TC, oboje je blo 80e , z kovčkom pa 205e 52litrov ajd
street_fighter Objavljeno April 20, 2009 Opozori Objavljeno April 20, 2009 če kdo ve za kašne rablene športne avspuhe nj kontaktira
gregorD Objavljeno April 20, 2009 Opozori Objavljeno April 20, 2009 Potem naj bi bil TC kar ugoden? Je mogoče kdo še kje drugje kupoval? LP
MiCE Objavljeno April 20, 2009 Opozori Objavljeno April 20, 2009 Potem naj bi bil TC kar ugoden? Je mogoče kdo še kje drugje kupoval? LP ... odvisno je tudi kaksen kovcek kupujes monokey/monolock "The most asked question here is: "what is the difference between a MonoKey case and a MonoLock case"? Simply stated, the MonoKey series is the top of the line series with a more substantial mount, more features, and better quality construction. MonoKey mounts are sold seperately. The MonoLock cases are generally a smaller and lighter top case with a smaller mount and lock up. Consider MonoLock cases for "light duty" applications. MonoLock cases are sold with a universal mount included." ... poklici se v motohit krško
urkoman Objavljeno Maj 28, 2009 Opozori Objavljeno Maj 28, 2009 Evo še predelava stranskih nosilcev. Ceprav GIVI makaronarji pravjo da je lepše če so šmigovci pod TOPCASE kufrom in da kabli binglajo sem ter tja sem jim poslal naslednje slike: lp U. p.s.: meni osebno je tole bomba in brez kakega dodatnega vijaka, samo kar dobis original zraven nosilcev. Kufri pa morjo bit tamali 21l, da se lahko med avti guzvas.
GRUNF Objavljeno Maj 28, 2009 Opozori Objavljeno Maj 28, 2009 (popravljeno) Zaradi potovanj sem kupil VFR 800.....ker je Hornetka (meni) najlepša brez vsega (imel takšno kot ti-celo mislil, da sem jo prodal tebi, pa sem videl, da še imaš zadnji blatnik in original ročke...). Naked je naked.... BTW a imaš originalno šipco od Honde?? Popravljeno Maj 28, 2009. Popravil GRUNF
urkoman Objavljeno Maj 28, 2009 Opozori Objavljeno Maj 28, 2009 Supr motorcic, prej sm mel Horneto 600, pa ji je v navoru zmanjkal, ostalo pa zelo podobno, ta pa pele ni da ni, zato sm jo pa se mal oprtljazil, da lazje delam daljse fure. Kako si pa s tanovo zverino zadovoljen?
Virtus Objavljeno Junij 11, 2009 Opozori Objavljeno Junij 11, 2009 Pozdrav! Mene pa zanimajo predvsem razlike med hornet 900 in hornet 600, ker se zanimam za nakup in se nekak bolj nagibam h 900,zaradi navora. Letnik priblizno 2003. Vsak komentar je dobrodosel:) Najboljse bi blo, ce bi meu moznost probat zapeljat oba motorja, ampak te moznosti trenutno ni. Zakaj 900 in ne 600 ter obratno:) lp
Miha Z. Objavljeno Junij 11, 2009 Opozori Objavljeno Junij 11, 2009 Pozdrav! Mene pa zanimajo predvsem razlike med hornet 900 in hornet 600, ker se zanimam za nakup in se nekak bolj nagibam h 900,zaradi navora. Letnik priblizno 2003. Vsak komentar je dobrodosel:) Najboljse bi blo, ce bi meu moznost probat zapeljat oba motorja, ampak te moznosti trenutno ni. Zakaj 900 in ne 600 ter obratno:) lp Poraba? Za 600 ne vem...moja ima porabo med normalno vožnjo nekje 5 in 5,5 l/100km. Če se furaš z "prikolico" na zadnjem zicu pride večji navor in moč še kako prav. 900 lepše zgleda . . . . . . 919 rulz! O:-)
Tomyboy Objavljeno Junij 27, 2009 Opozori Objavljeno Junij 27, 2009 Zanima me... Je kaj težav s tole hondo? Je vožnja pri 140 še znosna, a preveč piha? Koliko pride zavarovanje? Plusi in minusi?
sen Objavljeno Junij 27, 2009 Opozori Objavljeno Junij 27, 2009 Zanima me... Je kaj težav s tole hondo? Je vožnja pri 140 še znosna, a preveč piha? Koliko pride zavarovanje? Plusi in minusi? Oj imam 900 2003. Kar se tiče pihanja se da peljat 160 kar normalno, za kaj več pa bo treba vetrno zaščito. Jas sem jo dal in sedaj ni problema peljat tudi 240km, sam mal se skloniš. Z zavarovanjm je pa tako , imam 50% popust in pride 160 e. Kar se tiče pa plusov motor ima veliko navora in potegne že v visoki prestavi,je zelo okreten motor , .. .. . minusov pa mislim da nima, vsaj kar se mene tiče L.P sen
urkoman Objavljeno Junij 29, 2009 Opozori Objavljeno Junij 29, 2009 Zanima me... Je kaj težav s tole hondo? Je vožnja pri 140 še znosna, a preveč piha? Koliko pride zavarovanje? Plusi in minusi? Tezave so samo v tem, da so motorji redki Pri 140 se lahko nagnes na tank pa si raketa, ce zelis da ti ne bo pihal. To ni motor za naziganje do koncne, potem raje uzam cestaka. Zelo lahek za to kubikazo in hkrati okreten po ovinkih, mestnem prometu, seveda je to vse tudi pri novih nakedih, ki so še krajši in lažji. Največji plus so sopotnikove tačke, ki so postavljene zelo nizko in sopotnika dolga vožnja ne bo utrujala, kot na vseh ostalih nakedih. (pregledal veliko novih nakedov, pa ni enega, ki bi dal kaj na udobnost sopotnika) Poraba je pri 600tki ob zmerni in enaki voznji slab liter manjsa kot 900tka, zgoraj je pa ze nekdo napisal povprecno porabo. Če so ti novi italijanski dizajni usec potem je pri horneti 900 minus sprednja okrogla luc, zadek in bočni look ti bo pa ušeč. Vse ostalo so pa plusi, vozil obe horneti letnika 2006, manjša je za eno osebo in malo prtljage, večja pa za dva in prtlago. Zaenkrat tudi nisem še slišal pripomb o kakih okvarah na teh motorjih, tako da boš verjetno delal še pa još kilometrov BP. lp U.
Miha Z. Objavljeno Junij 29, 2009 Opozori Objavljeno Junij 29, 2009 Zaenkrat tudi nisem še slišal pripomb o kakih okvarah na teh motorjih, tako da boš verjetno delal še pa još kilometrov BP. Vse kr sem zamenjal v 50,000 kilometrih na sedanji je termostat...prejšna pa mi je tudi 20k km delala BP preden sem jo v franže poslal...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se