Skoči na vsebino

KTM LC4 640 Enduro


Priporočene objave

Objavljeno
se pravi 17:42? Spredaj manjsi zobnik pomeni kar dost visje obrate, mehko tece z nizkimi obrati? Cisto odvisno od obratov in hitrosti. Bo pa potovalna in koncna kar precej nizja... rabis program za racunat hitrosti (geardata)?

Tko mi je Miha (serviser) reku, se pa nisem prevec poglabljal. Je pa res da bo potovalna/koncna manjsa, se posebej ce ga noces prevec viskoko vrtet. Programcek pa sploh ni slaba ideja, tnx!

Objavljeno (popravljeno)
Motor je pa SMC 625 2006 letnik.

Malo offtopic, kako bi primerjal SMCja in Duka. Duke je tezji in trsi, ampak ce si slucajno pelu Duka pol ves kaj vec povedat mogoce?

Popravljeno . Popravil jvalant
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

ve mogoče kdo za koga da prodaja enduro felne ?

Objavljeno
Malo offtopic, kako bi primerjal SMCja in Duka. Duke je tezji in trsi, ampak ce si slucajno pelu Duka pol ves kaj vec povedat mogoce?

Nisem peljal Duka. Je pa občutek verjetno bolj krava-like. Je dost težji, verjetno tudi malenkost višje težišče in bolj lena mašina.

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

kaj se zgodi ko ti čez oduško pri lc4 vrže ven olje?

v čem je problem?

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

Sem nov na strani, kot bolj kot tudi ne nov motorist žal z prvim motorjem rabljenim in ze pokvarjenim....

Imam ktm lc 640 letnik 1999, z kolegom (zelo dober mehanik) sama razdrla zaganjač oz. menjala kartačke napolnila akumulator, menjala akso in veternico v vodni pumpi..... vendar sedaj noče vžgati sicer se vonja bencin iz avspuha...tudi svečka ima iskro, tud malo bencina sma vlila dirkno not...

cejhne za izpusne ventile sam masla in jih naštelala tak da da gledajo navzdol.....

Vprašanje ali ima kdo podobne izkušnje, da ne vžge..... oz. z podobno mašino 4takno en celinder

hvala za vaše odgovore, mnenja

LP

Objavljeno

Pozdravljeni!

Sem nov na strani, kot bolj kot tudi ne nov motorist žal z prvim motorjem rabljenim in ze pokvarjenim....

Imam ktm lc 640 letnik 1999, z kolegom (zelo dober mehanik) sama razdrla zaganjač oz. menjala kartačke napolnila akumulator, menjala akso in veternico v vodni pumpi..... vendar sedaj noče vžgati sicer se vonja bencin iz avspuha...tudi svečka ima iskro, tud malo bencina sma vlila dirkno not...

cejhne za izpusne ventile sam masla in jih naštelala tak da da gledajo navzdol.....

Vprašanje ali ima kdo podobne izkušnje, da ne vžge..... oz. z podobno mašino 4takno en celinder

hvala za vaše odgovore, mnenja

LP

To bi bla tema za "Sam svoj mehanik".. ampak bodo že pravi poskrbeli za selitev...

Bencina nič vlivat nikamor - če ima vplinjač in je poštelano - mora kresnit, če ima EFI, pol sploh nimaš kaj tipat. Če sta štelala ventile lahko, da kakšen ventil ne zapira - nima pol kaj kresnit, pa tud če je iskra kot praviš. Lahko pa tudi, da sta z hribovsko metodo "vlivanja" vse skup zalila... Še poglej, če maš timing senzor, pa če je ta na konektorju sklopljen,itd., itn.

Mislim, pa da bi blo bolj zdravo za vse 3, da zadevo odpeljeta vesta kam ?!

Objavljeno

Pozdravljeni!

Sem nov na strani, kot bolj kot tudi ne nov motorist žal z prvim motorjem rabljenim in ze pokvarjenim....

Imam ktm lc 640 letnik 1999, z kolegom (zelo dober mehanik) sama razdrla zaganjač oz. menjala kartačke napolnila akumulator, menjala akso in veternico v vodni pumpi..... vendar sedaj noče vžgati sicer se vonja bencin iz avspuha...tudi svečka ima iskro, tud malo bencina sma vlila dirkno not...

cejhne za izpusne ventile sam masla in jih naštelala tak da da gledajo navzdol.....

Vprašanje ali ima kdo podobne izkušnje, da ne vžge..... oz. z podobno mašino 4takno en celinder

hvala za vaše odgovore, mnenja

LP

Imel sem podoben motor enak motor vendar je bil SM. Ali sta mogoče kaj razdirala verigo odmične gredi, pa sta jo po nesreči zamaknila za kakšen zob? Kako močna je iskra, lahko, da je prešibka. Če na nožni in el. zaganjač ne vžge poskusita na porivanje.

Kaj si mislil s tem, da ventili gledajo navzdol?

Tema bo najbrž zaprta zato je najboljše, da vprašanje postaviš v temi o KTM LC4: klik

Ali v temi sam svoj mehanik: klik

Objavljeno

hvala za mnenja, PIKSNA in BENY0104

timing senzor, pa če je ta na konektorju sklopljen

kje lahko to pogledam, ketne tudi nisma mic prestavljala...mozno je da niso ventili cist prav nastelani....niso cisto na cajni...ponavadi so ravni tu pa so v V in gledajo dol..

peljal bi ga ze na servis so predragi pa se nobene garancije ne dajo mogoce je cisto kaj malega???

Objavljeno

hvala za mnenja, PIKSNA in BENY0104

timing senzor, pa če je ta na konektorju sklopljen

kje lahko to pogledam, ketne tudi nisma mic prestavljala...mozno je da niso ventili cist prav nastelani....niso cisto na cajni...ponavadi so ravni tu pa so v V in gledajo dol..

peljal bi ga ze na servis so predragi pa se nobene garancije ne dajo mogoce je cisto kaj malega???

Ventili morajo biti dobro naštelani drugače bo bolj težko vžgal...bolše, da imajo tiste vage na njih malo lufta kot pa, da se sploh ne zaprejo.

Timing senzor je na magnetu, ki določa kdaj vrže iskro.

Poglej tudi tisto "škatlico", ki je na desni strani motorja v bližini vplinjača, ki naredi klik, ko daš kontakt.

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

A kdo vozi takega KTM-a adventurja 640 let. 2006, na AN je za 3.600€, prevoženih ima okoli 10.000 km in ima nekaj dodatne opreme, zanima me kako se kaj obnese predvsem mašina ?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

mascina če je dobra je skoraj neuničnjiva, če redno menjaš olje in štelaš ventile

pa tudi ne smeš preganjat dolgo v visoke-do konca obrate

Objavljeno

mascina če je dobra je skoraj neuničnjiva, če redno menjaš olje in štelaš ventile

pa tudi ne smeš preganjat dolgo v visoke-do konca obrate

Hvala :yea1:

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

LP

Mene zanima kakšni so kaj stroški vzdrževanja pri ktm lc4 640 sm ? Koliko približno zdrži bat pri teh mašinah in ali je 40000km za takšno mašino dosti?

HVALA

LP matej.

Objavljeno

Zivjo!

Servisi na 5000km (2 filtra(cc15-20e) + olje), štelanje ventilov na 10-15tisoc. 40tkm je dost, kaksni obrocki bi bli za menjat, ce je mel ze dost lastnikov so verejtno tud lezaji na glavni gredi tko tko...Pomoje nardis se ene 15 tisoc brez velikih vlaganj - ce nisi tiscac(140 150 non stop). Moj ma total 68tkm z menjanim batom(cc 55tisoc-preventivno), lezaji pa imajo 53tkm.in dela bp.

Dobra tema tole, zato si le vzemi cas in preberi komplet.

Objavljeno

Zivjo!

Servisi na 5000km (2 filtra(cc15-20e) + olje), štelanje ventilov na 10-15tisoc. 40tkm je dost, kaksni obrocki bi bli za menjat, ce je mel ze dost lastnikov so verejtno tud lezaji na glavni gredi tko tko...Pomoje nardis se ene 15 tisoc brez velikih vlaganj - ce nisi tiscac(140 150 non stop). Moj ma total 68tkm z menjanim batom(cc 55tisoc-preventivno), lezaji pa imajo 53tkm.in dela bp.

Dobra tema tole, zato si le vzemi cas in preberi komplet.

Kakšne so pa kaj cene teh delov (bati,ležaji...)

Hvala

LP Matej

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

lp

motor spusca nek cuden zvok, kot da bi ga neki mlelo v mašini, peljau sem ga na servis(motomax izola) da malo pogledajo.. pravijo da se je razletel ležaj menjalnika na gredi če se ne motim... cena pooparavila pa okoli 700eu - če ni nič drugega narobe... kr zavrtelo se mi je ko sm slišau 700eu, zanima pa me če ta cena zna bit realna al me hočejo nategnit?? kolko bi prišu nov ležaj da bi ga kr sam montirau?? prosim za kakrsen koli odgovor

aja pa motor je ktm 625 supercompetition l. 2002 (mašina se mi zdi da ista kot 640 lc4)

Objavljeno

ja pa kdaj ruzi ? Ker menjalnik naj ne bi ruzil, oz ta lezaj. Lezaj ni drag, je pa najveckrat hin gred, ki je bolj draga. Ruzi vedno maschina

Objavljeno

hello

motor je doma, šel je ležaj menjalnika na osovini, gred je v redu, edino se bojim da je šel blok motorja :glare: .. 700eu naj bi bilo z testnili (200eu komplet vseh tesnil za ta motorr - baje da se jih pri takih popravilih menja??) motor sem vzel dol iz grusta, nardim plac in gremo šraufat.. Kakršni koli nasveti na kaj pazit ko to razstavljam -sestavljam, pomoožnosti če ma kdo samo mašino od istega motorja, kje bi lahko dobu service manual?

Pa ce bi se komu kej sanjalo zakaj se je sploh lezaj razletel?? z motorjom sem padu enkra-t pri 15 km/h na levo stran - mogoce da sm padu na ročico menjalnika pa zvil osovino??

ruzi takoj ko ga vžgeš v spodnjem delu mašine.. ležaj se je razletel pa skakal po mašini - to je ružlo

hvala uza odgovore

aja pa mašina ni ista ko 640 lc4

Objavljeno (popravljeno)

hello

motor je doma, šel je ležaj menjalnika na osovini, gred je v redu, edino se bojim da je šel blok motorja :glare: .. 700eu naj bi bilo z testnili (200eu komplet vseh tesnil za ta motorr - baje da se jih pri takih popravilih menja??) motor sem vzel dol iz grusta, nardim plac in gremo šraufat.. Kakršni koli nasveti na kaj pazit ko to razstavljam -sestavljam, pomoožnosti če ma kdo samo mašino od istega motorja, kje bi lahko dobu service manual?

Pa ce bi se komu kej sanjalo zakaj se je sploh lezaj razletel?? z motorjom sem padu enkra-t pri 15 km/h na levo stran - mogoce da sm padu na ročico menjalnika pa zvil osovino??

ruzi takoj ko ga vžgeš v spodnjem delu mašine.. ležaj se je razletel pa skakal po mašini - to je ružlo

hvala uza odgovore

aja pa mašina ni ista ko 640 lc4

Tukaj imaš nekaj service manualov: http://www.carlsalter.com/ktm-service-manuals.asp , http://www.carlsalter.com/ktm-service-manuals.asp poglej če je kateri pravi...ko boš razdiral sproti slikaj, da boš lahko potem pogledal, če se ti kje zatakne.

Popravljeno . Popravil benny0104
Objavljeno

cena pooparavila pa okoli 700eu - če ni nič drugega narobe... kr zavrtelo se mi je ko sm slišau 700eu, zanima pa me če ta cena zna bit realna al me hočejo nategnit??

tesnila in deli hitro znesejo pol tega zneska če ne še več. Pol je pa še delo mehanika da vse podre, kar tudi znese dosti ur pa je cena kar realna. Meni osebno to ni noben problem pošraufat, sploh enovaljniki so dost enostavni. Ampak če pa nič ne znaš šraufat je pa veliko možnosti da kaj zajebeš. No na koncu se itak sam odločiš kako pa kej.

Če imaš pa kako konkretno vprašanje pa kar vprašaj :)

Objavljeno

ej hvala.. sej komplet tesnil za ta motor naj bi bil 200eu, ampak še vedno sm se odloču da bom šraufau doma ki baje da ko raznese ta ležaj zna it u k.. tudi blok motorja tak da nedam tolko denarja za nic.. stari šraufa že od malega tak da mam eno pomoč...

nevem zakaj pa je sploh poču ta ležaj.? na servisu so rekli da majo tej moroji že tako napako da se to rado zgodi ampak nisem še nikjer tega zasledil

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!