jvalant Objavljeno Avgust 16, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2008 se pravi 17:42? Spredaj manjsi zobnik pomeni kar dost visje obrate, mehko tece z nizkimi obrati? Cisto odvisno od obratov in hitrosti. Bo pa potovalna in koncna kar precej nizja... rabis program za racunat hitrosti (geardata)? Tko mi je Miha (serviser) reku, se pa nisem prevec poglabljal. Je pa res da bo potovalna/koncna manjsa, se posebej ce ga noces prevec viskoko vrtet. Programcek pa sploh ni slaba ideja, tnx!
jvalant Objavljeno Avgust 16, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2008 (popravljeno) Motor je pa SMC 625 2006 letnik. Malo offtopic, kako bi primerjal SMCja in Duka. Duke je tezji in trsi, ampak ce si slucajno pelu Duka pol ves kaj vec povedat mogoce? Popravljeno Avgust 16, 2008. Popravil jvalant
stuhec Objavljeno September 18, 2008 Opozori Objavljeno September 18, 2008 ve mogoče kdo za koga da prodaja enduro felne ?
Stric Burek Objavljeno September 21, 2008 Opozori Objavljeno September 21, 2008 Malo offtopic, kako bi primerjal SMCja in Duka. Duke je tezji in trsi, ampak ce si slucajno pelu Duka pol ves kaj vec povedat mogoce? Nisem peljal Duka. Je pa občutek verjetno bolj krava-like. Je dost težji, verjetno tudi malenkost višje težišče in bolj lena mašina.
Ni3ous Objavljeno Marec 22, 2010 Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 Fantje tole imam naprodaj, praktično novo, sem sedaj kupil Yamaho, pa ne paševa skupaj http://www.motosvet.com/ads/opremamoto/add_act.php?cid=725
Ni3ous Objavljeno Marec 22, 2010 Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 Bemtiš tole bo bolj pravo : http://www.motosvet.com/ads/opremamoto/izpis.php?cid=725
Fr3nky Objavljeno Marec 23, 2010 Opozori Objavljeno Marec 23, 2010 kaj se zgodi ko ti čez oduško pri lc4 vrže ven olje? v čem je problem?
binc1983 Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Pozdravljeni! Sem nov na strani, kot bolj kot tudi ne nov motorist žal z prvim motorjem rabljenim in ze pokvarjenim.... Imam ktm lc 640 letnik 1999, z kolegom (zelo dober mehanik) sama razdrla zaganjač oz. menjala kartačke napolnila akumulator, menjala akso in veternico v vodni pumpi..... vendar sedaj noče vžgati sicer se vonja bencin iz avspuha...tudi svečka ima iskro, tud malo bencina sma vlila dirkno not... cejhne za izpusne ventile sam masla in jih naštelala tak da da gledajo navzdol..... Vprašanje ali ima kdo podobne izkušnje, da ne vžge..... oz. z podobno mašino 4takno en celinder hvala za vaše odgovore, mnenja LP
Piksna Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Pozdravljeni! Sem nov na strani, kot bolj kot tudi ne nov motorist žal z prvim motorjem rabljenim in ze pokvarjenim.... Imam ktm lc 640 letnik 1999, z kolegom (zelo dober mehanik) sama razdrla zaganjač oz. menjala kartačke napolnila akumulator, menjala akso in veternico v vodni pumpi..... vendar sedaj noče vžgati sicer se vonja bencin iz avspuha...tudi svečka ima iskro, tud malo bencina sma vlila dirkno not... cejhne za izpusne ventile sam masla in jih naštelala tak da da gledajo navzdol..... Vprašanje ali ima kdo podobne izkušnje, da ne vžge..... oz. z podobno mašino 4takno en celinder hvala za vaše odgovore, mnenja LP To bi bla tema za "Sam svoj mehanik".. ampak bodo že pravi poskrbeli za selitev... Bencina nič vlivat nikamor - če ima vplinjač in je poštelano - mora kresnit, če ima EFI, pol sploh nimaš kaj tipat. Če sta štelala ventile lahko, da kakšen ventil ne zapira - nima pol kaj kresnit, pa tud če je iskra kot praviš. Lahko pa tudi, da sta z hribovsko metodo "vlivanja" vse skup zalila... Še poglej, če maš timing senzor, pa če je ta na konektorju sklopljen,itd., itn. Mislim, pa da bi blo bolj zdravo za vse 3, da zadevo odpeljeta vesta kam ?!
benny0104 Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Pozdravljeni! Sem nov na strani, kot bolj kot tudi ne nov motorist žal z prvim motorjem rabljenim in ze pokvarjenim.... Imam ktm lc 640 letnik 1999, z kolegom (zelo dober mehanik) sama razdrla zaganjač oz. menjala kartačke napolnila akumulator, menjala akso in veternico v vodni pumpi..... vendar sedaj noče vžgati sicer se vonja bencin iz avspuha...tudi svečka ima iskro, tud malo bencina sma vlila dirkno not... cejhne za izpusne ventile sam masla in jih naštelala tak da da gledajo navzdol..... Vprašanje ali ima kdo podobne izkušnje, da ne vžge..... oz. z podobno mašino 4takno en celinder hvala za vaše odgovore, mnenja LP Imel sem podoben motor enak motor vendar je bil SM. Ali sta mogoče kaj razdirala verigo odmične gredi, pa sta jo po nesreči zamaknila za kakšen zob? Kako močna je iskra, lahko, da je prešibka. Če na nožni in el. zaganjač ne vžge poskusita na porivanje. Kaj si mislil s tem, da ventili gledajo navzdol? Tema bo najbrž zaprta zato je najboljše, da vprašanje postaviš v temi o KTM LC4: klik Ali v temi sam svoj mehanik: klik
binc1983 Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 hvala za mnenja, PIKSNA in BENY0104 timing senzor, pa če je ta na konektorju sklopljen kje lahko to pogledam, ketne tudi nisma mic prestavljala...mozno je da niso ventili cist prav nastelani....niso cisto na cajni...ponavadi so ravni tu pa so v V in gledajo dol.. peljal bi ga ze na servis so predragi pa se nobene garancije ne dajo mogoce je cisto kaj malega???
benny0104 Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 hvala za mnenja, PIKSNA in BENY0104 timing senzor, pa če je ta na konektorju sklopljen kje lahko to pogledam, ketne tudi nisma mic prestavljala...mozno je da niso ventili cist prav nastelani....niso cisto na cajni...ponavadi so ravni tu pa so v V in gledajo dol.. peljal bi ga ze na servis so predragi pa se nobene garancije ne dajo mogoce je cisto kaj malega??? Ventili morajo biti dobro naštelani drugače bo bolj težko vžgal...bolše, da imajo tiste vage na njih malo lufta kot pa, da se sploh ne zaprejo. Timing senzor je na magnetu, ki določa kdaj vrže iskro. Poglej tudi tisto "škatlico", ki je na desni strani motorja v bližini vplinjača, ki naredi klik, ko daš kontakt.
sayo Objavljeno Oktober 1, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2011 A kdo vozi takega KTM-a adventurja 640 let. 2006, na AN je za 3.600€, prevoženih ima okoli 10.000 km in ima nekaj dodatne opreme, zanima me kako se kaj obnese predvsem mašina ? sayo in umetnica51 2
stuhec Objavljeno Oktober 2, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2011 mascina če je dobra je skoraj neuničnjiva, če redno menjaš olje in štelaš ventile pa tudi ne smeš preganjat dolgo v visoke-do konca obrate sayo 1
sayo Objavljeno Oktober 3, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2011 mascina če je dobra je skoraj neuničnjiva, če redno menjaš olje in štelaš ventile pa tudi ne smeš preganjat dolgo v visoke-do konca obrate Hvala sayo 1
Mateej1 Objavljeno Maj 20, 2012 Opozori Objavljeno Maj 20, 2012 LP Mene zanima kakšni so kaj stroški vzdrževanja pri ktm lc4 640 sm ? Koliko približno zdrži bat pri teh mašinah in ali je 40000km za takšno mašino dosti? HVALA LP matej.
frankie Objavljeno Maj 20, 2012 Opozori Objavljeno Maj 20, 2012 Zivjo! Servisi na 5000km (2 filtra(cc15-20e) + olje), štelanje ventilov na 10-15tisoc. 40tkm je dost, kaksni obrocki bi bli za menjat, ce je mel ze dost lastnikov so verejtno tud lezaji na glavni gredi tko tko...Pomoje nardis se ene 15 tisoc brez velikih vlaganj - ce nisi tiscac(140 150 non stop). Moj ma total 68tkm z menjanim batom(cc 55tisoc-preventivno), lezaji pa imajo 53tkm.in dela bp. Dobra tema tole, zato si le vzemi cas in preberi komplet.
Mateej1 Objavljeno Maj 21, 2012 Opozori Objavljeno Maj 21, 2012 Zivjo! Servisi na 5000km (2 filtra(cc15-20e) + olje), štelanje ventilov na 10-15tisoc. 40tkm je dost, kaksni obrocki bi bli za menjat, ce je mel ze dost lastnikov so verejtno tud lezaji na glavni gredi tko tko...Pomoje nardis se ene 15 tisoc brez velikih vlaganj - ce nisi tiscac(140 150 non stop). Moj ma total 68tkm z menjanim batom(cc 55tisoc-preventivno), lezaji pa imajo 53tkm.in dela bp. Dobra tema tole, zato si le vzemi cas in preberi komplet. Kakšne so pa kaj cene teh delov (bati,ležaji...) Hvala LP Matej
625SMC2002 Objavljeno Junij 26, 2012 Opozori Objavljeno Junij 26, 2012 lp motor spusca nek cuden zvok, kot da bi ga neki mlelo v mašini, peljau sem ga na servis(motomax izola) da malo pogledajo.. pravijo da se je razletel ležaj menjalnika na gredi če se ne motim... cena pooparavila pa okoli 700eu - če ni nič drugega narobe... kr zavrtelo se mi je ko sm slišau 700eu, zanima pa me če ta cena zna bit realna al me hočejo nategnit?? kolko bi prišu nov ležaj da bi ga kr sam montirau?? prosim za kakrsen koli odgovor aja pa motor je ktm 625 supercompetition l. 2002 (mašina se mi zdi da ista kot 640 lc4)
stuhec Objavljeno Junij 26, 2012 Opozori Objavljeno Junij 26, 2012 ja pa kdaj ruzi ? Ker menjalnik naj ne bi ruzil, oz ta lezaj. Lezaj ni drag, je pa najveckrat hin gred, ki je bolj draga. Ruzi vedno maschina
625SMC2002 Objavljeno Junij 28, 2012 Opozori Objavljeno Junij 28, 2012 hello motor je doma, šel je ležaj menjalnika na osovini, gred je v redu, edino se bojim da je šel blok motorja :glare: .. 700eu naj bi bilo z testnili (200eu komplet vseh tesnil za ta motorr - baje da se jih pri takih popravilih menja??) motor sem vzel dol iz grusta, nardim plac in gremo šraufat.. Kakršni koli nasveti na kaj pazit ko to razstavljam -sestavljam, pomoožnosti če ma kdo samo mašino od istega motorja, kje bi lahko dobu service manual? Pa ce bi se komu kej sanjalo zakaj se je sploh lezaj razletel?? z motorjom sem padu enkra-t pri 15 km/h na levo stran - mogoce da sm padu na ročico menjalnika pa zvil osovino?? ruzi takoj ko ga vžgeš v spodnjem delu mašine.. ležaj se je razletel pa skakal po mašini - to je ružlo hvala uza odgovore aja pa mašina ni ista ko 640 lc4
benny0104 Objavljeno Junij 28, 2012 Opozori Objavljeno Junij 28, 2012 (popravljeno) hello motor je doma, šel je ležaj menjalnika na osovini, gred je v redu, edino se bojim da je šel blok motorja :glare: .. 700eu naj bi bilo z testnili (200eu komplet vseh tesnil za ta motorr - baje da se jih pri takih popravilih menja??) motor sem vzel dol iz grusta, nardim plac in gremo šraufat.. Kakršni koli nasveti na kaj pazit ko to razstavljam -sestavljam, pomoožnosti če ma kdo samo mašino od istega motorja, kje bi lahko dobu service manual? Pa ce bi se komu kej sanjalo zakaj se je sploh lezaj razletel?? z motorjom sem padu enkra-t pri 15 km/h na levo stran - mogoce da sm padu na ročico menjalnika pa zvil osovino?? ruzi takoj ko ga vžgeš v spodnjem delu mašine.. ležaj se je razletel pa skakal po mašini - to je ružlo hvala uza odgovore aja pa mašina ni ista ko 640 lc4 Tukaj imaš nekaj service manualov: http://www.carlsalter.com/ktm-service-manuals.asp , http://www.carlsalter.com/ktm-service-manuals.asp poglej če je kateri pravi...ko boš razdiral sproti slikaj, da boš lahko potem pogledal, če se ti kje zatakne. Popravljeno Junij 28, 2012. Popravil benny0104
simonsi Objavljeno Junij 29, 2012 Opozori Objavljeno Junij 29, 2012 cena pooparavila pa okoli 700eu - če ni nič drugega narobe... kr zavrtelo se mi je ko sm slišau 700eu, zanima pa me če ta cena zna bit realna al me hočejo nategnit?? tesnila in deli hitro znesejo pol tega zneska če ne še več. Pol je pa še delo mehanika da vse podre, kar tudi znese dosti ur pa je cena kar realna. Meni osebno to ni noben problem pošraufat, sploh enovaljniki so dost enostavni. Ampak če pa nič ne znaš šraufat je pa veliko možnosti da kaj zajebeš. No na koncu se itak sam odločiš kako pa kej. Če imaš pa kako konkretno vprašanje pa kar vprašaj
625SMC2002 Objavljeno Junij 30, 2012 Opozori Objavljeno Junij 30, 2012 ej hvala.. sej komplet tesnil za ta motor naj bi bil 200eu, ampak še vedno sm se odloču da bom šraufau doma ki baje da ko raznese ta ležaj zna it u k.. tudi blok motorja tak da nedam tolko denarja za nic.. stari šraufa že od malega tak da mam eno pomoč... nevem zakaj pa je sploh poču ta ležaj.? na servisu so rekli da majo tej moroji že tako napako da se to rado zgodi ampak nisem še nikjer tega zasledil
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se