Skoči na vsebino

STOP Policija !


Priporočene objave

Objavljeno

Problem je pri imetniku kategorije A2. Ta bo v prekršku, če ne bo izpolnjen eden od treh pogojev. Za imetnika kategorije A ni nobene omejitve in lahko za svoj mir ali karkoli že pač blokira svoj motor na 35 kW. Zakonodaja je jasna pri pogojih registracije in pri pogojih za udeležbo v prometu. 

 

Zaplete se pri blokiranju "nepravih" motorjev. Sem se pozanimal tudi pri serviserjih, kako se lahko blokira nekaj, kar ne more voziti imetnik kategorije A2. Njim ni nič jasno in seveda delajo samo tako, kot jim nalagajo homologacijski predpisi in seveda proizvajalec motorja. Pravzaprav ta zaplet ni blokiranje motorja, saj ga lahko nekdo blokira zaradi sebe in svoje varnosti oziroma preventive pri obračanju ročice za plin. 

 

Mene moti registracija "premočnega" motorja na imetnika kategorije A2 kot uporabnika vozila, saj v primeru neizpolnjenih pogojev za vožnjo ne more biti uporabnik, ampak samo lastnik vozila. Uporabnik vozila mora imeti ustrezno kategorijo v veljavnem vozniškem dovoljenju. To, da mene moti prej opisano ni moja kaprica, ampak bi samo rad dobil odgovor od odgovornih. Pa ga verjetno ne bom, ker ne vedo, kaj delajo. 

 

Resnično je, da mora vsakdo poznati predpise in temu primerno ravnati. Vendar pri vsem tem špehu zakonodaje in ostalih podzakonskih aktov se lahko vsakdo "zmoti" ali kako drugače pride v zmoto. Zato se je pa potrebno pred "odnosom" zavarovati, da kasneje ne boli glava, denarnica in ego. 

 

Mogoče bi pa lahko vsi udeleženci preventivno jedli kontracepcijske tablete, ker se nikoli ne ve, kje te bo kakšen policist jebal. Bolje sprečiti, nego lečiti.

No prvi odstavek me je zanimal... sem predvideval da si ciljal na A2 kategorijo, nisem pa bil čisto siguren....
Objavljeno

Borutt imam eno vprašanje....

 

  star zakon

 

A ≤ 25 kW in ≤ 0,16 kW/kg oziroma A – A z omejitvijo ≤ 25 kW in ≤ 0.16 kW/kg

nov zakon!!!

A2

A do 350 ccm

A2

A

A

 

 

zgoraj je razpredelnica  starega zakona in pa sedanjega, primerjava kategorij.

 

zanima me, če lahko nekdo vozi motor z kategorijo A2, ki je bil blokiran pod starim zakonom recimo na 25kW, pa da ustreza tudi kW/masa , ker če jaz prav razumem je bila prej omejitev 350ccm ali pa 25kW ter razmerje 0,16 kW/kg, tudi sedaj, ko so pogoji za vožnjo motornega kolesa z omenjeno kategorijo malce drugačni in ne sme izvorna moč presegat 70kW???

 

zanima me čisto iz firbca, ker jz prej nisem zasledil nobene omejitve v izvorni moči.

 

"V zakonu o varnosti cestnega prometa (Uradni list RS, št. 30/98, 33/2000 - odločba US, 39/2000 - popravek odločbe US, 49/2000, 61/2000 in 100/2000 - odločba US) se v prvem odstavku 19. člena v 59. točki za besedama "125 ccm" dodajo besede "in največ 11kW", besedilo "do 350 ccm delovne prostornine motorja," pa nadomesti z besedilom "z omejitvijo, da sme voziti motorna kolesa kategorije A, katerih moč motorja ne presega 25 kW ali katerih razmerje moč motorja/masa ne presega 0,16 kW/kg, ter kategorije A brez omejitev, če ga je pridobil po dopolnjenem 21. letu starosti in nima najmanj dve leti vozniškega dovoljenja za vožnjo motornih vozil kategorije B".

 

 

hvala za odgovor....

Objavljeno

Ne nemore. Ko se je zakon spremenil so bili vsi vozniki takih motorjev avtomatsko v prekršku. Smo že pred precej leti govorili o tem, kar burne razprave, vendar nič ni pomagalo, še naprej smo bli v prekšrku :blush:

Objavljeno

Ne nemore. Ko se je zakon spremenil so bili vsi vozniki takih motorjev avtomatsko v prekršku. Smo že pred precej leti govorili o tem, kar burne razprave, vendar nič ni pomagalo, še naprej smo bli v prekšrku :blush:

 

 

res smo bogi, nekaj se zmislijo in delajo ljudem stroške.  Mislim, da je vsakemu logično, da če je nekaj narejeno po veljavni zakonodaji, se ne morejo kar ju3 zmislit in rečt to pa sedaj ne velja, zdaj mora bit tako....razumem, da se za vse motorje homologirane od veljave novega zakona, upošteva novo pravilo, ma za vse,ki so bili homologirani prej, pa res ne morem razumet.....

 

če bi malo bolj držali skupaj, se take stvari ne bi dogajale. in to velja na splošno za nas v Sloveniji.....

 

hvala za odgovor!

Objavljeno

Pa to ni še nič, takrat ko je bil pri nas novi A2, nisi smel z našim izpitom v nekatere sosednje države, nevem več točno kam že, Avstrija sigurno ne, ker ti gor ni naš izpit veljal :SS  Je kar nekaj časa trajalo da so se stvari poenotile.

Objavljeno

Potem pa se poraja tu še vprašanje, ali imaš moč napisano v homologaciji (pravilno, po zakonu), ali so ti jo vpisali v prometno.

Objavljeno (popravljeno)

Za to internetno vlogo mi je čisto vseeno..

Je pa zanimivo, da ste/so vsi pametni. Jp je res, po toči zvoniti je prepozno, motor bom dobil nazaj glede tega se sploh ne sikeram, saj je to moj prvi prekršek + motor ni pisan name, sem samo uporabnik. Sem pa mogoče pričakoval vsaj en normalen odgovor, okej dva :)

 

In ja, bom že odplačal tole, kako še nevem, vem pa da bom :)

No, bom pa sezono začel drugo leto, ko naredim za A neomejeno. Je pa vsaj ena dobra stvar celotna registracija ter registracija z ao+ in asistenco ne stane več kot 180€, ko je 25kw ;)

 

P.S, ker nisem dobil na mestu kazni in gre vse direktno na sodišče, je tam še zmeraj mogoče dobiti samo polovično kazen? Če nebo šlo imam še 2,3 načrte v ozadju.

 

Mene pa zanima kaksna je potem kazen v tem primeru? Imas neomejen izpit, motor s 25kW v prometni (da kao prisparas pri cestnini in zavarovanju), blokada je pa sneta ven? To kar sem se jaz poboldal si verjetno tudi imel v mislih ane.

 

PS: so pa tudi ze mene glede tega kontrolirali in sem vesel, da imam fazerja z izvornimi 57kW (in ne 72kW), in da je bila blokda dejansko not, no ja sej ce ne bi pa tovarniski pokazal - tale jezicek k se prvi zaleti je 35kW, ta za njim, ki ga ne more dosezt je pa 57kW  :ninja:

Popravljeno . Popravil zan0088
Objavljeno

V primeru nesreče bogve kolk, za policaje pa je tehnično neizpravno vozilo verjetno, oz isto kot bi mel nek nehomologiran ror gor. Kolk je to, tam okol 500e ziher :glare:

Objavljeno

Mene pa zanima kaksna je potem kazen v tem primeru? Imas neomejen izpit, motor s 25kW v prometni (da kao prisparas pri cestnini in zavarovanju), blokada je pa sneta ven? To kar sem se jaz poboldal si verjetno tudi imel v mislih ane.

 

PS: so pa tudi ze mene glede tega kontrolirali in sem vesel, da imam fazerja z izvornimi 57kW (in ne 72kW), in da je bila blokda dejansko not, no ja sej ce ne bi pa tovarniski pokazal - tale jezicek k se prvi zaleti je 35kW, ta za njim, ki ga ne more dosezt je pa 57kW  :ninja:

 

In kako so preverjali ce je blokada dejansko vgrajena?

Objavljeno

In kako so preverjali ce je blokada dejansko vgrajena?

 

Tako, da so me vprasal kje je pa mi verjel :D Sicer pa sem nekaj slisal tudi v to smer, da imajo dostop do tistih fotografij s homologacije, kaj pa vem.

 

 

V primeru nesreče bogve kolk, za policaje pa je tehnično neizpravno vozilo verjetno, oz isto kot bi mel nek nehomologiran ror gor. Kolk je to, tam okol 500e ziher :glare:

 

So spet nizke moznosti, da se spravijo nekaj takega gledat, jaz ne bi tvegal, skoda...

Objavljeno

Ne vem, kako boš razumel, če odgovorim pritrdilno.  :whistle:

Da si bil na ramenski strani roke pravice.

 

 

...

 

. Recimo, da dobim kazni 500€(brez izpita?) ter nato je še nekaj sodnih stroškov in še cca 500€ bo stroškov z odvozom. Nekako na tak razplet računam v najslabšem primeru(dušilci, preglasnost ni nikjer omenjena - sem bil samo opozorjen).

 

...

Nekaj si pisal o najemu odvetnika, ki te bo zastopal na sodišču. Preveri najprej kako je s stroški odvetnika. Kolikšni bodo in kdo jih krije v primeru, da uspeš s tožbo. Če izgubiš, si itak pečenka.

Da ne bo na koncu izpadlo, da je kazen krepko cenejša kot odvetnik. Mogoče bi Snecer kaj več vedel. Pošlji mu PM.

 

Menim, da bi bilo pametneje, da se zagovarjaš sam in se poskušaš vadit na to kar je Borutt izbrskal (in kar si že sam izpostavil). Na UE so ti registrirali mopi, ti pa nisi dobro razumel zakona in si ga pač zato kiksnil. Seveda primeren ponižni nastop s skrušenim izrazom obraza in hudim zagotavljanjem, da se ne bo ponovilo. Znaš se izvlečti z minimalcem.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

 

Menim, da bi bilo pametneje, da se zagovarjaš sam in se poskušaš vadit na to kar je Borutt izbrskal (in kar si že sam izpostavil). Na UE so ti registrirali mopi, ti pa nisi dobro razumel zakona in si ga pač zato kiksnil. Seveda primeren ponižni nastop s skrušenim izrazom obraza in hudim zagotavljanjem, da se ne bo ponovilo. Znaš se izvlečti z minimalcem.

 

Ignorantia legis non excusat  (nepoznavanje zakona ni opravičilo)

 

 

Kar se mene tiče je zadeva taka.

 

Kot prvo mu skladno s 5. odstavkom 29. člena Zakon o motornih vozilih (Uradni list RS, št. 106/10 in 23/15) takega motornega kolesa, brez da bi bil vpisan v tudi uporabnik vozila, ne bi smeli registrirat. Do anomalije je po vsej verjetnosti prišlo, ker se pri registraciji vnaša samo dejanska moč motorja.

 

29. člen

(vozilo v lasti več oseb)

(5) Za vozilo v lasti polnoletne osebe, ki nima veljavnega vozniškega dovoljenja za to vrsto vozila, določi lastnik vozila uporabnika vozila. V tem primeru se določbe zakona, ki veljajo za lastnika vozila, smiselno uporabljajo tudi za uporabnika. V prometno dovoljenje se poleg lastnika vpiše tudi uporabnik vozila.

 

To pa ne odpravlja dejstva, da je bil prekršek storjen po drugem zakonu in sicer Zakonu o voznikih (Uradni list RS, št. 109/10 in 25/14), kjer pa so jasno navedeni pogoje za udeležbo v cestnem prometu.

 

50. člen

(splošni pogoji za udeležbo voznikov motornih vozil v cestnem prometu)

(1) Motorno oziroma motorno in priklopno vozilo sme voziti oseba, ki:

1.      je telesno in duševno zmožna voziti vozilo;

2.      je dopolnila predpisano starost za vožnjo vozil;

3.      ima veljavno vozniško dovoljenje za vožnjo vozil tiste oziroma tistih kategorij, v katero spada vozilo ali skupina vozil, ki jo vozi in ne vozi v nasprotju z omejitvijo, vpisano v njenem vozniškem dovoljenju;

4.      se ji ne izvršuje sankcija prepovedi vožnje motornega vozila določene vrste ali kategorije, ji ni izrečen varnostni ukrep odvzema vozniškega dovoljenja, ji ni izrečena sankcija prenehanja veljavnosti vozniškega dovoljenja oziroma prepovedi uporabe tujega vozniškega dovoljenja na ozemlju Republike Slovenije niti ji ni začasno odvzeto vozniško dovoljenje;

5.      uporablja pripomočke za vožnjo, ki so vpisani v njenem vozniškem dovoljenju.

 

Kaj pa je A2 kategorija pa je bilo že navedeno.

 

56. člen

(kategorije vozil)

(4) V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z enkrat večjo močjo. Dovoljenje za vožnjo vozil te kategorije vključuje tudi dovoljenje za vožnjo vozil kategorije AM, A1 in G.

 

 

ukica, ni tragedija to, kar se ti je zgodilo, tragedija bo, če se iz tega ne boš nič naučil.

Popravljeno . Popravil igorkr
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Borutt imam eno vprašanje....

 

  star zakon

 

A ≤ 25 kW in ≤ 0,16 kW/kg oziroma A – A z omejitvijo ≤ 25 kW in ≤ 0.16 kW/kg

nov zakon!!!

A2

A do 350 ccm

A2

A

A

 

 

zgoraj je razpredelnica  starega zakona in pa sedanjega, primerjava kategorij.

 

zanima me, če lahko nekdo vozi motor z kategorijo A2, ki je bil blokiran pod starim zakonom recimo na 25kW, pa da ustreza tudi kW/masa , ker če jaz prav razumem je bila prej omejitev 350ccm ali pa 25kW ter razmerje 0,16 kW/kg, tudi sedaj, ko so pogoji za vožnjo motornega kolesa z omenjeno kategorijo malce drugačni in ne sme izvorna moč presegat 70kW???

 

zanima me čisto iz firbca, ker jz prej nisem zasledil nobene omejitve v izvorni moči.

 

"V zakonu o varnosti cestnega prometa (Uradni list RS, št. 30/98, 33/2000 - odločba US, 39/2000 - popravek odločbe US, 49/2000, 61/2000 in 100/2000 - odločba US) se v prvem odstavku 19. člena v 59. točki za besedama "125 ccm" dodajo besede "in največ 11kW", besedilo "do 350 ccm delovne prostornine motorja," pa nadomesti z besedilom "z omejitvijo, da sme voziti motorna kolesa kategorije A, katerih moč motorja ne presega 25 kW ali katerih razmerje moč motorja/masa ne presega 0,16 kW/kg, ter kategorije A brez omejitev, če ga je pridobil po dopolnjenem 21. letu starosti in nima najmanj dve leti vozniškega dovoljenja za vožnjo motornih vozil kategorije B".

 

 

hvala za odgovor....

 

Bi te prosil, da malo bolj konkretiziraš "problem". Torej, napiši podatke o vozniškem dovoljenju (kategorija) in podatke o motornem kolesu (izvorna moč, blokirana moč, razmerje med močjo in maso). 

Objavljeno

Potem pa se poraja tu še vprašanje, ali imaš moč napisano v homologaciji (pravilno, po zakonu), ali so ti jo vpisali v prometno.

 

Kako naj bi bilo ? Razloži, ker ne vem, kaj želiš povedati. 

Objavljeno

Mene pa zanima kaksna je potem kazen v tem primeru? Imas neomejen izpit, motor s 25kW v prometni (da kao prisparas pri cestnini in zavarovanju), blokada je pa sneta ven? To kar sem se jaz poboldal si verjetno tudi imel v mislih ane.

 

PS: so pa tudi ze mene glede tega kontrolirali in sem vesel, da imam fazerja z izvornimi 57kW (in ne 72kW), in da je bila blokda dejansko not, no ja sej ce ne bi pa tovarniski pokazal - tale jezicek k se prvi zaleti je 35kW, ta za njim, ki ga ne more dosezt je pa 57kW  :ninja:

 

Primer za uradno blokirano motorno kolo in nato pod kozolcem odblokirano zaradi "sposobnosti" jezdeca. Moč seveda ostane uradno 35 kW, da je registracija cenejša. 

 

19. člen

(predelana in popravljena vozila)

(1) Postopek posamične odobritve predelanega vozila se izvede tudi za vozilo, katerega skladnost s predpisi je že bila ugotovljena, če je bila na njem pozneje narejena predelava (v nadaljnjem besedilu: predelano vozilo), ki ustreza vsaj enemu od naslednjih pogojev:

1.      se nanaša na podatke, evidentirane v postopku registracije vozila;

2.      vpliva ali bi lahko vplivala na homologirane dele vozila;

3.      vpliva ali bi lahko vplivala na varnost vozila.

(2) Zamenjava katerega koli dela vozila z njegovim nadomestnim delom, razen dela, na katerem je identifikacijska številka vozila, se ne šteje za predelavo na vozilu.

(3) Za predelavo po prvem odstavku tega člena se ne štejejo opravljene spremembe na vozilu iz 53. in 54. člena tega zakona.

(4) Predelave in spremembe na vozilu, ki pomenijo poslabšanje njegovih varnostnih ali okoljevarstvenih lastnosti, niso dovoljene.

(5) Postopek posamične odobritve popravljenega vozila se izvede za vozilo, ki je bilo napoteno na posamično odobritev skladno z določbo 1. točke četrtega odstavka 75. člena tega zakona.

(6) Z globo 4000 eurov se kaznuje za prekršek pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik ali posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, ki ravna v nasprotju s četrtim odstavkom tega člena, njihova odgovorna oseba pa z globo 400 eurov. Z globo 400 eurov se kaznuje za prekršek posameznik, ki ravna v nasprotju s četrtim odstavkom tega člena.

(7) Z globo 4000 eurov se kaznuje za prekršek pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik ali posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, ki uporablja v prometu vozilo, ki je bilo predelano, pa ta predelava ni bila v skladu s prvim odstavkom tega člena odobrena oziroma sprememba iz 53. člena tega zakona ni bila vpisana v evidenco, njihova odgovorna oseba pa z globo 400 eurov. Z globo 400 eurov se kaznuje za ta prekršek lastnik oziroma uporabnik vozila, če je fizična oseba.

 

75. člen

(ukrepi v cestnem nadzoru in pri opravljanju del)

(1) Inšpektor ali policist lahko pri opravljanju svojih nalog izloči iz prometa ali prepove uporabo pri opravljanju del vozilu:

...

5.      ki je predelano ali spremenjeno v nasprotju s predpisi;

...

(2) Izločitev vozila ali prepoved uporabe vozila traja toliko časa, dokler se ne odpravijo razlogi, zaradi katerih je bila odrejena. Inšpektor ali policist, ki izloči vozilo iz prometa, lahko odvzame prometno dovoljenje in registrske ali preskusne tablice. Če voznik ne odstrani registrskih ali preskusnih tablic z vozila, se odstranijo z neposredno fizično prisilo na voznikove stroške. O odvzetem prometnem dovoljenju in registrskih tablicah inšpektor ali policist izda potrdilo.

...

(4) Inšpektor ali policist odredi, da mora vozilo v tehnično službo za posamično odobritev in odvzame registrske tablice, če sumi, da:

...

2.      je vozilo predelano ali spremenjeno v nasprotju s predpisi, ali

...

(7) Odvzeto prometno dovoljenje in tablice se v treh dneh od odvzema vrnejo uporabniku ali lastniku vozila, s katerega so bili odvzeti, če je odpravljen razlog, zaradi katerega so bili odvzeti in če so plačani vsi s tem nastali stroški. Lastnik ali uporabnik vozila to dokaže s potrdilom o tehnični brezhibnosti vozila oziroma z ustreznim vpisom v potrdilu o skladnosti vozila in dokazili, da vozilo izpolnjuje predpisane pogoje za uporabo v cestnem prometu. Po tem roku se prometno dovoljenje in registrske tablice pošljejo registracijski organizaciji, ki jih je izdala. Odvzete preskusne tablice registracijska organizacija uniči.

Objavljeno

Ignorantia legis non excusat  (nepoznavanje zakona ni opravičilo)

 

 

Kar se mene tiče je zadeva taka.

 

Kot prvo mu skladno s 5. odstavkom 29. člena Zakon o motornih vozilih (Uradni list RS, št. 106/10 in 23/15) takega motornega kolesa, brez da bi bil vpisan v tudi uporabnik vozila, ne bi smeli registrirat. Do anomalije je po vsej verjetnosti prišlo, ker se pri registraciji vnaša samo dejanska moč motorja.

 

29. člen

(vozilo v lasti več oseb)

(5) Za vozilo v lasti polnoletne osebe, ki nima veljavnega vozniškega dovoljenja za to vrsto vozila, določi lastnik vozila uporabnika vozila. V tem primeru se določbe zakona, ki veljajo za lastnika vozila, smiselno uporabljajo tudi za uporabnika. V prometno dovoljenje se poleg lastnika vpiše tudi uporabnik vozila.

 

To pa ne odpravlja dejstva, da je bil prekršek storjen po drugem zakonu in sicer Zakonu o voznikih (Uradni list RS, št. 109/10 in 25/14), kjer pa so jasno navedeni pogoje za udeležbo v cestnem prometu.

 

50. člen

(splošni pogoji za udeležbo voznikov motornih vozil v cestnem prometu)

(1) Motorno oziroma motorno in priklopno vozilo sme voziti oseba, ki:

1.      je telesno in duševno zmožna voziti vozilo;

2.      je dopolnila predpisano starost za vožnjo vozil;

3.      ima veljavno vozniško dovoljenje za vožnjo vozil tiste oziroma tistih kategorij, v katero spada vozilo ali skupina vozil, ki jo vozi in ne vozi v nasprotju z omejitvijo, vpisano v njenem vozniškem dovoljenju;

4.      se ji ne izvršuje sankcija prepovedi vožnje motornega vozila določene vrste ali kategorije, ji ni izrečen varnostni ukrep odvzema vozniškega dovoljenja, ji ni izrečena sankcija prenehanja veljavnosti vozniškega dovoljenja oziroma prepovedi uporabe tujega vozniškega dovoljenja na ozemlju Republike Slovenije niti ji ni začasno odvzeto vozniško dovoljenje;

5.      uporablja pripomočke za vožnjo, ki so vpisani v njenem vozniškem dovoljenju.

 

Kaj pa je A2 kategorija pa je bilo že navedeno.

 

56. člen

(kategorije vozil)

(4) V kategorijo A2 spadajo motorna kolesa, katerih moč motorja ne presega 35 kW in pri katerih razmerje med močjo motorja in maso vozila ne presega 0,2 kW/kg in ne izvira iz vozila z enkrat večjo močjo. Dovoljenje za vožnjo vozil te kategorije vključuje tudi dovoljenje za vožnjo vozil kategorije AM, A1 in G.

 

 

ukica, ni tragedija to, kar se ti je zgodilo, tragedija bo, če se iz tega ne boš nič naučil.

 

 

igorkr, bomo videli kaj in kako bo. In ja z omenjenim motorjem je zame sezona končana, dokler nebom drugo leto naredil izpita za neomejeno.

Sicer pa, nobena kava se ne spije tako vroča kakor se skuha.

 

Sem pa danes dobil listke domov, o prekršku izvedel nisem pa nič novega. Sodišče v Sežani - Vesna Zobec, motor je v KP pri Slavcu, ter česa sem obtožen.

Objavljeno

In kako so preverjali ce je blokada dejansko vgrajena?

 

Tako se preverja. Vse ostalo je nekaj po domače in zelo vprašljivo (nezakonito). 

 

...

(4) Inšpektor ali policist odredi, da mora vozilo v tehnično službo za posamično odobritev in odvzame registrske tablice, če sumi, da:

...

2.      je vozilo predelano ali spremenjeno v nasprotju s predpisi, ali

...

(7) Odvzeto prometno dovoljenje in tablice se v treh dneh od odvzema vrnejo uporabniku ali lastniku vozila, s katerega so bili odvzeti, če je odpravljen razlog, zaradi katerega so bili odvzeti in če so plačani vsi s tem nastali stroški. Lastnik ali uporabnik vozila to dokaže s potrdilom o tehnični brezhibnosti vozila oziroma z ustreznim vpisom v potrdilu o skladnosti vozila in dokazili, da vozilo izpolnjuje predpisane pogoje za uporabo v cestnem prometu. Po tem roku se prometno dovoljenje in registrske tablice pošljejo registracijski organizaciji, ki jih je izdala. Odvzete preskusne tablice registracijska organizacija uniči.

Objavljeno

Sem sedaj ugotovil, med prebiranjem raznih členov, da nekako ne gredo zadeve v zvezi zasega predelanega mopeda ravno po črki zakona. Bom moral vse to še preveriti, saj je možnost, da so tukaj neka nezakonita ravnanja. Je nekaj napisano v zakonu, ampak se v praksi to po svoje interpretira in po domače dela. 

Objavljeno

Tako se preverja. Vse ostalo je nekaj po domače in zelo vprašljivo (nezakonito). 

 

...

(4) Inšpektor ali policist odredi, da mora vozilo v tehnično službo za posamično odobritev in odvzame registrske tablice, če sumi, da:

...

2.      je vozilo predelano ali spremenjeno v nasprotju s predpisi, ali

...

(7) Odvzeto prometno dovoljenje in tablice se v treh dneh od odvzema vrnejo uporabniku ali lastniku vozila, s katerega so bili odvzeti, če je odpravljen razlog, zaradi katerega so bili odvzeti in če so plačani vsi s tem nastali stroški. Lastnik ali uporabnik vozila to dokaže s potrdilom o tehnični brezhibnosti vozila oziroma z ustreznim vpisom v potrdilu o skladnosti vozila in dokazili, da vozilo izpolnjuje predpisane pogoje za uporabo v cestnem prometu. Po tem roku se prometno dovoljenje in registrske tablice pošljejo registracijski organizaciji, ki jih je izdala. Odvzete preskusne tablice registracijska organizacija uniči.

 

Vse prav in lepo napisano, AMPAK tehnična služba ni servis, kajne? Tudi, ko pelješ motor homologirati na 25/35kw, ti motor dejansko poslikajo samo od zunaj, čeprav je blokada na gas ročki/sesalni loputi/fergazerjih - jaz poznam 3 vrste blokad, obstaja pa verjetno še katera.

Kot jaz vem, na tehničnih servisih merilcev moči nimajo. Tudi če bi jih imeli, se potem poraja polemika, ali se moč meri direktno na gumi, ali kje drugje.

Edina možnost je, da te da na merjenje hitrosti, ki pa zopet ni legitimen, saj je pri moji 25 kw blokirani raketi pisalo maksimalna hitrost 140 v praksi je to bilo 170,180, mogoče bi šlo še pa se mi ni dalo..

Pri fazerju, ki je blokiran na 35kw je pisalo 160, motor je šel brez hudih naporov 200.

 

Edini legitimen je serviser.

Objavljeno

Vse prav in lepo napisano, AMPAK tehnična služba ni servis, kajne? Tudi, ko pelješ motor homologirati na 25/35kw, ti motor dejansko poslikajo samo od zunaj, čeprav je blokada na gas ročki/sesalni loputi/fergazerjih - jaz poznam 3 vrste blokad, obstaja pa verjetno še katera.

Kot jaz vem, na tehničnih servisih merilcev moči nimajo. Tudi če bi jih imeli, se potem poraja polemika, ali se moč meri direktno na gumi, ali kje drugje.

Edina možnost je, da te da na merjenje hitrosti, ki pa zopet ni legitimen, saj je pri moji 25 kw blokirani raketi pisalo maksimalna hitrost 140 v praksi je to bilo 170,180, mogoče bi šlo še pa se mi ni dalo..

Pri fazerju, ki je blokiran na 35kw je pisalo 160, motor je šel brez hudih naporov 200.

 

Edini legitimen je serviser.

 

Persen pomirja. 

 

Preberi si postopek homologacije in, kaj vse je potrebno (papirologija), da se izvede vpis predelave. Papir na papir na papir. Torej je tudi ugotavljanje vgrajene blokade papirologija. 

Objavljeno

...

 

Edini legitimen je serviser.

:yawn:

Objavljeno
So spet nizke moznosti, da se spravijo nekaj takega gledat, jaz ne bi tvegal, skoda...

Pa veš da niso tako nizke možnosti. Nevem kako je drugje, recimo Zavarovalnica Maribor ima prov dodatne opombe, naprimer meni je za XTjko pisalo spodaj pdo premijami opomba da je moč zmanjšana na 25kw.

Objavljeno

Ker Persen pa? Kps, ft? :) Pustimo detajle..

 

Kar sem želel povedati je, da nekako načina ugotovitve ali je blokada notri ali ne ga ni?

Borutt, postopa mi ni treba brati, sem blokiral dosedaj 2 motorja in so mi postopki zelo znani. Mi je pa zelo čudno, da nima policija v vsakem okraju enega uradnega serviserja, ki ima pooblastila da lahko ugotovi ali je vozilo predelano ali ne(ali ga ima?).

Pač homologacija se razlikuje kot, pri homologaciji izpuha kjer izpuh dejansko vidiš. Pri blokadi se pa zanašajo na papir, ki ga napiše serviser.

 

Vem malo sem zakompliceral, ampak mislim da nebo težko razumeti..

I30, pravkar gledam škatlico Sildenafila, rabiš da boš še kej druzga j***** kot ljudi po forumu? :)

Objavljeno

Ker Persen pa? Kps, ft? :) Pustimo detajle..

 

Kar sem želel povedati je, da nekako načina ugotovitve ali je blokada notri ali ne ga ni?

Borutt, postopa mi ni treba brati, sem blokiral dosedaj 2 motorja in so mi postopki zelo znani. Mi je pa zelo čudno, da nima policija v vsakem okraju enega uradnega serviserja, ki ima pooblastila da lahko ugotovi ali je vozilo predelano ali ne(ali ga ima?).

Pač homologacija se razlikuje kot, pri homologaciji izpuha kjer izpuh dejansko vidiš. Pri blokadi se pa zanašajo na papir, ki ga napiše serviser.

 

Vem malo sem zakompliceral, ampak mislim da nebo težko razumeti..

I30, pravkar gledam škatlico Sildenafila, rabiš da boš še kej druzga j***** kot ljudi po forumu? :)

 

Sem prilepil člen, kako se ugotavlja ali je blokada vgrajena. Preberi še enkrat in ne mešaj serviserjev  ter njihovega dela s homologacijskim postopkom.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!