Skoči na vsebino

STOP Policija !


Thundercat

Priporočene objave

Pa kaj je s tabo narobe?? 

 

Sej si ves cas vedu da si v prekrsku, zdaj se je pac nekdo v to vtaknu in bos placal.

 

Ta zgodba o blokadah je pa res milijonkrat predebatirana. Pa tut v zakonu zelo preprosto pise kaj je dovoljeno in kaj ne.

Je pa zgleda to izredno zapleten odstavek za razumet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men so tut prodal motor z 200+ konji, ki gre več kot 300 pa se ne smem tok vozt :cry:

 

jebiga .. žal mi je, da so ti vzeli motor ... mogoče ga po pravni poti dobiš nazaj ... jeba je, če misliš, da imaš nekaj prav, pa nimaš .. jaz vsem govorim, da naj ne jemljejo katalizatorja in dušilca dol .. pa me nihče ne uboga ... pol ko pa izmerijo, je pa jok in stok ...

 

:krneki:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa mi naj napiše še jrm, ter žaljenje uradne osebe mi je čisto vseeno. V naši državi želiš vsaj približno delati nekaj po zakonu pa še to pade v vodo.

Pregledal je tudi homologacijo.. Itak pa škoda sploh kar koli komentirati, večina jih je pametnih, nihče pa nezna svetovati, tipično slovensko.

Pa če že boldaš stavek, boldaj celotno poved in ne beri samo to kar ti želiš prebrati ;)

 

Jah, itaq so vedno drugi krivi. Na UE te ne bo nič spraševal zakaj in kakšno blokado daješ notri, zaradi njih si lahko daš fotelj na motor, če je to skladno s predpisi. Kak motor lahko voziš s svojo kategorijo pa bi ti moralo biti popolnoma jasno in ravno tako bi ti moralo biti jasno, da tvoj motor z nobeno blokado ne paše v ta okvir. Ampak ja, itaq so krivi policisti, pa UE, pa mat in foter in stric Darwin.

 

Sicer nerad tepem nekoga, ki je že na tleh a če si se že spravil v drek, bodi desc in to priznaj. Ko boš prišel do te stopnje in razumel svoje napake, boš tudi lažje poiskal pravo rešitev (narediti ustrezen izpit ali zamenjati motor npr.).

Popravljeno . Popravil Fritz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za to internetno vlogo mi je čisto vseeno..
Je pa zanimivo, da ste/so vsi pametni. Jp je res, po toči zvoniti je prepozno, motor bom dobil nazaj glede tega se sploh ne sikeram, saj je to moj prvi prekršek + motor ni pisan name, sem samo uporabnik. Sem pa mogoče pričakoval vsaj en normalen odgovor, okej dva :)

 

In ja, bom že odplačal tole, kako še nevem, vem pa da bom :)

No, bom pa sezono začel drugo leto, ko naredim za A neomejeno. Je pa vsaj ena dobra stvar celotna registracija ter registracija z ao+ in asistenco ne stane več kot 180€, ko je 25kw ;)

 

P.S, ker nisem dobil na mestu kazni in gre vse direktno na sodišče, je tam še zmeraj mogoče dobiti samo polovično kazen? Če nebo šlo imam še 2,3 načrte v ozadju.

Popravljeno . Popravil ukica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ukica imaš več na ZS, ostalo tukaj bolje da niti ne pišeš ker MotoKristjanskiSvet je vendarle brezmadežen, nikoli-kriv, vedno-po-pravilih, družinsko in kulturalno usmerjen forum.

 

Razumem da gre za prekršek, vem pa tudi da gre tukaj pretežno za birokracijo, premetavanje papirjev in denarja, za nek psevdo-zakon, ustvarjen zgolj s kapitalističnimi nameni.To, da moraš plačati in opravljati 3 izpite, da lahko na A motor sedeš in te potem preganjajo zaradi drugih birokratskih zadev obstaja samo še v Evropistanu.

 

Kdor se ne strinja pač nič ne ve, z Fritzom na čelu.

 

Sodišče odloča, za kakšno vrsto prekrška je šlo, določene kazni NE dopuščajo polovičke. Lažji prometni prekrški dovoljujejo, ne moreš pa oropat banke pa vprašat, če lahko samo polovičko vrneš.

Popravljeno . Popravil Aynach
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ni zanimivo, da ste lastniki A2 izpita edini, ki nimate pojma za kaj sploh ste izpit naredili.

in ne nismo vsi zdej pametni, je na strani od blokade 35kW to prezveceno v nedogled. in prav vsi prelagate odgovornost za svojo zavestno voznjo brez izpita na druge.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ni zanimivo, da ste lastniki A2 izpita edini, ki nimate pojma za kaj sploh ste izpit naredili.

in ne nismo vsi zdej pametni, je na strani od blokade 35kW to prezveceno v nedogled. in prav vsi prelagate odgovornost za svojo zavestno voznjo brez izpita na druge.

Ko je bila situacija v Rebernicah je bilo tud vse krivo sam voznik ne :grim prvo treba pred svojim pragom počistit potem pa talat nasvete .........pa lep dan Sv. Cikadina  O:-)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko je bila situacija v Rebernicah je bilo tud vse krivo sam voznik ne :grim prvo treba pred svojim pragom počistit potem pa talat nasvete .........pa lep dan Sv. Cikadina O:-)

kriv je zajček! drgac pa to res ni nc tazga glede na to da ti to redno pocnes.

govora je pa o eni drugi temi. je pa res da je bil moj moped zaradi voznje brez izpita pol leta na policiji. ampak to se je zgodilo se prejsnjemu lastniku.

drgac pa vsi delamo, napake in vsak more za njih sam placat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kriv je zajček! drgac pa to res ni nc tazga glede na to da ti to redno pocnes.

govora je pa o eni drugi temi. je pa res da je bil moj moped zaradi voznje brez izpita pol leta na policiji. ampak to se je zgodilo se prejsnjemu lastniku.

drgac pa vsi delamo, napake in vsak more za njih sam placat.

Zadnji odstavek je bistven ,toda posti ki jih pišeš te postavljajo v brezmadežno skoraj svetniško pozo :OK:

 

Kar se pa tiče zajčkov in mojih neumnosti sem vse plačal in to grdo,in bilokateri me je vprašal kaj je blo je dobil isti odgovor............kriv sem sam,predvsem pa nisem dvoličen in svoje napake priznam in jih ne skrivam kot nekateri !

 

Je pa tudi res da v enem letu naredim toliko km kot ti v 6 ali 7 s tem se zgodi tudi kakšen zajček več,sploh ne upam pomislit kaj vse bi ti srečala v enem letu na cesti in kdo bi vse bil kriv  :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pojma nimam, ce ciljas na to da so bili namenjeni kam ob mejo ne vem. Sem pac samo dodal podatek glede registrskih. Pili so pa kavo v lokalu ce smo ze natancni :). Sem se zelo nasmejal ker sem sedel zraven. So zeleli placat in je sofer enega avta rekel natakarju da naj on izracuna ker drugi ne zna brati (sofer drugega golfa) in je natakar rekel naj pazijo kaj govorijo, ker je videl katwre avte imajo da ne bo kaksnega novega vica :).

 

So nekatere enote, katere delajo nekaj, kar ni najbolj ali pa sploh nič povezano s prometom. Pač ukrepajo, če med svojim delom dobijo kakšnega prostovoljca, katerega dobroto izračuna druga enota. Ta vozila so iz evropskega proračuna za "šengen". Kakor tudi Audiji A4 3.0 TDI. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eden od teh dveh policistov je pisarniški molj, kdo ugane prvi, častim kavo :kva2:

 

Jaz sem lepo zagorel.  :naughty:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekateri bi radi samo normalno, kolikor je dovoljeno po cesti vozili, pa niti tega ne moremo. Pa nas ne ogrožajo izstrelki, ampak strici s klobukom in tete z očali :P

 

 

Nekultura, nevoščljivost, netolerantnost, neznanje, nezainteresiranost, ne... vem več. To je v glavah in posledično v rokah in nogah. Vzgoja, učenje, treniranje. Pa bo mogoče red na cestah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi bil pripravljen iti tako daleč in trditi, da trenutni sistem nagrajuje vzgojene, trenirane in učene voznike, ali pa temelji bolj na dobičkonosnem sistemu?

pa ni provokacija, me dejansko zanima, ker vem, da veliko modrih angelov ni preveč navdušenih nad trenutno politiko cestno-prometnih predpisov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi poznamo samo represijo ,če narediš nekaj narobe jih dobiš po prstih ,mogoče bi morali pa za tiste ta pridne dati kakšno nagrado "bonbonček",....primer: Če v enem letu ne narediš nobenega prekrška imaš 10% pri cestnini in tako naprej za vsako naslednje leto po 5% popusta več dokler ne dosežeš 50% popust kot pri zavarovanju . 

 

Vsaj 70% ljudi bi začelo upoštevat cestnoprometne predpise bolj kot prej ko so poznali samo kazen oz. represijo ,tako bi ubili dve muhe na en mah........policaje bi razbremenili in bi se lahko namesto z inkasantstvom ubadali s pravimi problemi (naprimer krajo motorjev) :P  ljudje bi se pa začeli bolj samokontrolirat v prometu saj 5% na let je pa le 5%  :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super, hvala za izčrpen odgovor.

 

Vse premalo ljudi razmišlja o tej tako imenovani pozitivni nuli. Če si dober, si ubistvu samo na čakanju da narediš nekaj slabega, pa jih fašeš po prstih kot največji kriminalec.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam da je anomalija v uradniškem aparatu da si sploh lahko registriral motorno kolo s tako močjo in A2 izpitom.

AMPAK; kot nekdo, ki pozna CPP in naj bi vedel katera vozila spadajo v kategorijo, ki jo poseduje MORAŠ vedeti da ne smeš voziti tega mopeda. Basta. Kar se pa auspuha tiče pa ... bod vesel da ni še + 400 alneki ojrotov. Verjamem da si jezen, tud jst bi bil, ampak suck it up in priznaj da si sam odgovoren za to.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-------. Mene je zanimalo, kako je mogoče narediti takšno registracijo, vendar na ministrstvu nimajo več internetne povezave, da bi mi poslali odgovor. 

mene pa zanima, kako lahko registrirajo vozila, ki gredo več kot 130? a ni to isto kot registracija z več kot ne vem kok kw ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima, kako lahko registrirajo vozila, ki gredo več kot 130? a ni to isto kot registracija z več kot ne vem kok kw ?

 

Registrirajo jih zato, ker nikjer ne piše, da jih ne smejo. Govora je pa o nečem drugem. Beri spodaj. 

 

...

(5) Za vozilo v lasti polnoletne osebe, ki nima veljavnega vozniškega dovoljenja za to vrsto vozila, določi lastnik vozila uporabnika vozila. V tem primeru se določbe zakona, ki veljajo za lastnika vozila, smiselno uporabljajo tudi za uporabnika. V prometno dovoljenje se poleg lastnika vpiše tudi uporabnik vozila.

(6) Uporabnik vozila oziroma imetnik pravice uporabe vozila je lahko samo oseba, ki ima veljavno vozniško dovoljenje za to kategorijo vozila. Ta določba ne velja za pravne osebe in samostojne podjetnike posameznike.

 

Ker te pa zelo skrbi za blagor ljudi, sem našel še nekaj. Mogoče je pa tukaj mišljena hitrost. 

 

(3) Registracijska organizacija kljub priložitvi potrdila iz 2. točke prvega odstavka tega člena ne registrira vozila, če jo homologacijski organ obvesti o svoji ugotovitvi, da vozilo pripada tipu vozila, ki kljub podeljeni homologaciji pomeni resno nevarnost za cestni promet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa mi naj napiše še jrm, ter žaljenje uradne osebe mi je čisto vseeno. ...

A veš de men tud.

Rezultat pa javi, v tej vročin paše take pravlce poslušat.  :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

 

P.S, ker nisem dobil na mestu kazni in gre vse direktno na sodišče, je tam še zmeraj mogoče dobiti samo polovično kazen? Če nebo šlo imam še 2,3 načrte v ozadju.

Po mojem, če bo še ata napisou vlogo, bo sam četrtinka. Probej, pa povej, de so ti to tlele na MS povedal.  :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ukica imaš več na ZS, ostalo tukaj bolje da niti ne pišeš ker MotoKristjanskiSvet je vendarle brezmadežen, nikoli-kriv, vedno-po-pravilih, družinsko in kulturalno usmerjen forum.

 

 

:OK:  Res je. Smo da best!

 

No, sam zdej sm pa že žleht. :blush:

Popravljeno . Popravil I30
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom poskusil nekoliko obrazložiti in osvetliti zadevo. Glede na opis o meritvi glasnosti (meritve se lahko opravlja samo pod določenimi pogoji in na določeni površini in to ni cesta - sem enkrat že vse obrazložil) bi rekel, da so te imeli v postopku policisti SENP-a. Vseeno poglej na kakšen papir in napiši, da ne bo kakšna pomota. 

 

V zvezi teh 70 kW sem pa jaz porabil veliko časa in "virtualnega črnila", da sem dobil odgovor, katerega že vem. Na vprašanje, kako lahko registrirajo motorno kolo z več kot 70 kW in blokirano na 35 kW vozniku s kategorijo A2, pa je moj elektronski predal nenadoma postal zelo osamljen. Kljub pozivu, naj mi odgovorijo, so se zavili v molk. Ali pa so jim internet odklopili. Torej, država dela po liniji najmanjšega odpora in seveda sploh ne ve, kaj počne. 

 

Kar pa se tiče mojega videnja takšne zadeve v primeru kontrole tebe ali tebi podobnega voznika; dokler se pogovarjamo človeško, se lahko odpelješ. Razumljivo ? Jaz ne kompliciram za takšne "malenkosti". 

 

Edino pravilno, da si vzel odvetnika. Naj se poglobi v zadevo. Lahko mu poveš, da sem se zanimal za takšen primer, kot ga imaš ti in, da ni bilo odgovora. 

 

Po prebiranju komentarjev sem moral pritisniti "uredi", da ne bo kdo narobe razumel zgoraj napisano. Ne podpiram teh "nisem vedel" in podobnih življenjskih resnic, ampak sem hotel od odgovornih izvedeti, zakaj nekomu registrirajo motorno kolo, če ga po zakonu ne more voziti. Sem videl veliko takšnih blokiranih motorjev z izvorno močjo preko 70 kW registriranih na imetnika s kategorijo A2. Mene je zanimalo, kako je mogoče narediti takšno registracijo, vendar na ministrstvu nimajo več internetne povezave, da bi mi poslali odgovor. 

Borutt,

 

Ja v obravnavi so me imeli policisti SENP-a, ki so nato dali postopek policistu iz Sežane(bogi revež sploh neve zakaj sem ostal brez motorja).

 

Kar se tiče človeškega odnosa - ni bil vsaj z njegove strani. V trenutku, ko sem se ustavil IN snel čelado je bilo prvo vprašanje ali je to 1000ccm motor, nato je pa že okoli divjal z fotoaparatom in mi je bilo že približno jasno da bom dobil kazen, zaradi neustrezne kategorije.

 

Glede meritve mi je povsem jasno, da mora biti opravljena v 'nadzorovanem' okolju in tudi, ko je začel z meritvijo sem se z njim normalno pogovarjal in mu tudi zastavil to vprašanje na katerega je odgovoril, to vse že preračuna naprava - to zame ni odgovor, ampak sem bil raje tiho in si rihtal prevoz domov.

 

Tudi pri sodnici v Sežani - V.Z, bom to omenil, da je interpretacija izpita A2 napačna. Pojdite na avto.net in poglejte koliko je motorjev z več kot 70kw in so blokirani, ki imajo v komentarju vožen z A2 izpitom? In to so fizične osebe pravtako uradni uvozniki, za določeno znamko vozil(in NE motorji niso novi, so stari po 1,2 leti in se jih neda več tovarniško blokirati).

Torej sem jaz edini, ki si zakon tako interpretiram?

 

Druga zadeva je UE, ki ti izda prometno ter registersko čeprav je bilo 2 dni kasneje ugotovljeno, da nimam izpita s strani policije? Oprosti pajkica, ampak če nekaj prokleto veliko plačam za 5minut dela potem pričakujem tudi pojasnila(54€ homologacija ter prometna).

 

Če pač jaz nebi mogu registrirati motorja, bi motor stal, tako kot je stal od oktobra in bi se še naprej vozil s fazerjem!

 

Kar je, pač je zajebal sem jaz, ker nisem bil pozoren na izvorno AMPAK zajebale so pa tudi državne ustanove. Če bo sodnica vsaj malo razumela zadevo, bi moralo vse skupaj pasti v vodo - kar dvomim ker živimo v bananistanu.

 

Še malo svežih novic, včeraj je nekdo, ki je pooblaščen v mojem imenu klical na PP Sežana in je dobil pomočnika komandirja in smo prišli do zaključitve, da on sploh neve zakaj so meni uzeli motor in te zadeve z izvorno močjo ne pozna. ;)

 

Se strinjam da je anomalija v uradniškem aparatu da si sploh lahko registriral motorno kolo s tako močjo in A2 izpitom.

AMPAK; kot nekdo, ki pozna CPP in naj bi vedel katera vozila spadajo v kategorijo, ki jo poseduje MORAŠ vedeti da ne smeš voziti tega mopeda. Basta. Kar se pa auspuha tiče pa ... bod vesel da ni še + 400 alneki ojrotov. Verjamem da si jezen, tud jst bi bil, ampak suck it up in priznaj da si sam odgovoren za to.

 

Aha, torej naj jaz gospodu policistu zastavim vprašanje o Lekadolu, ker ga je sigurno 1x v življenju jedel? Ne govorit bedarij, če javna uprava nezna opraviti svojega dela ga zmeraj najebemo mi..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekateri bi radi samo normalno, kolikor je dovoljeno po cesti vozili, pa niti tega ne moremo. Pa nas ne ogrožajo izstrelki, ampak strici s klobukom in tete z očali :P

...

Pozabil si na zizno otročad, ki ve, da ima vozilo neko stopalko ali ročko, ki se uporablja za to, da te zalima na zic ali hoče spipat z zica.

 

Aja, pa da je vozilo take pa take barve.

 

 

 

Bi bil pripravljen iti tako daleč in trditi, da trenutni sistem nagrajuje vzgojene, trenirane in učene voznike, ali pa temelji bolj na dobičkonosnem sistemu?

pa ni provokacija, me dejansko zanima, ker vem, da veliko modrih angelov ni preveč navdušenih nad trenutno politiko cestno-prometnih predpisov.

Ja jih nagrajuje. Ne rabijo plačevat kazni za svojo neumno vožnjo ali za svoje nehomologirano vozilo.

 

 

...

V zvezi teh 70 kW sem pa jaz porabil veliko časa in "virtualnega črnila", da sem dobil odgovor, katerega že vem. Na vprašanje, kako lahko registrirajo motorno kolo z več kot 70 kW in blokirano na 35 kW vozniku s kategorijo A2, pa je moj elektronski predal nenadoma postal zelo osamljen. Kljub pozivu, naj mi odgovorijo, so se zavili v molk. Ali pa so jim internet odklopili. Torej, država dela po liniji najmanjšega odpora in seveda sploh ne ve, kaj počne. 

 

... Ne podpiram teh "nisem vedel" in podobnih življenjskih resnic, ampak sem hotel od odgovornih izvedeti, zakaj nekomu registrirajo motorno kolo, če ga po zakonu ne more voziti. Sem videl veliko takšnih blokiranih motorjev z izvorno močjo preko 70 kW registriranih na imetnika s kategorijo A2. Mene je zanimalo, kako je mogoče narediti takšno registracijo, vendar na ministrstvu nimajo več internetne povezave, da bi mi poslali odgovor. 

A ni nekaj postov nazaj napisal, da vozilo itak ni pisano nanj? ("Jp je res, po toči zvoniti je prepozno, motor bom dobil nazaj glede tega se sploh ne sikeram, saj je to moj prvi prekršek + motor ni pisan name, sem samo uporabnik.")

In potem je kriva UE, da je dovolila registracijo motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!