bna Objavljeno April 24, 2012 Deli Objavljeno April 24, 2012 samo nekaj pa me moti ,biker če si cesto poznal in vedel za to križišče ,potem si pripeljal prehitro ,ker skozi takšno križišče 90 km na uro nikakor ni primerna hitrost . exclan 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno April 24, 2012 Deli Objavljeno April 24, 2012 Dam link kolegu in pogleda in kaj izjavi, koliko je pa pripeljal, da je števec zakrit. Potem so pa take. Za hitrost se je lepo vidlo, da je bila primerna, enostavno nerešljiva situacija kakorkoli pogledaš, krivda pa tudi jasna. K "hitrosti" (torej obcutku) pristej se to da ima kamera sirokokotni objektiv, kar zadevo se "pospesi", ce ves kaj mislim. ce bi bil video zumiran bi se pa zdelo kot da se pelje 30. samo nekaj pa me moti ,biker če si cesto poznal in vedel za to križišče ,potem si pripeljal prehitro ,ker skozi takšno križišče 90 km na uro nikakor ni primerna hitrost . blah blah blah. bolj papeski od papeza. ti sigurno delas guzvo na cesti. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Robertjur Objavljeno April 24, 2012 Deli Objavljeno April 24, 2012 (popravljeno) Malo se zamisli kako to deluje!?? Po domačih cestah se vozi še hitreje se mi zdi. Dejstvo je da papki ministerstva za promet ne delajo svojega posla a plače ne dajo! Heh!! Vsako tako križišče bi moralo imeti utripajočo rumeno luč na fotovoltaiko!! Potem bi lahko rekli da si je vsak sam kriv za posledice!! Popravljeno April 24, 2012. Popravil Robertjur Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
I30 Objavljeno April 24, 2012 Deli Objavljeno April 24, 2012 samo nekaj pa me moti ,biker če si cesto poznal in vedel za to križišče ,potem si pripeljal prehitro ,ker skozi takšno križišče 90 km na uro nikakor ni primerna hitrost . Cesta je tam dokaj pregledna in nagnjena navzdol, kar se na posnetku ne vidi. Stavim, da tam večina voznikov pelje še mnogo več kot je omejitev. Še nikoli nisem niti pomislil, da bi mi iz tega križišča lahko kdo pripeljal izza stop znaka, tako kot se je to zgodilo v tem primeru. Verjamem, da je šlo za oslepitev s soncem in neprimerno slabo reakcijo voznika avtomobila. Če bi za vsako tako križišče morali peljati 50, se lahko vsi začnemo voziti s Tomosi. Gre očitno za nesrečen splet okoliščin in prekršek na stop znaku. Važno je, da posledice niso prehude. Pocajtajta se, motor bo že, vsaj upam, da je bil avtomobil zavarovan kot je treba, saj so tisti kraji sicer znani tudi kot malo "divji" okoli tega. Je pa lepo, da se je voznik opravičil. To spoštujem! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Cufa Objavljeno April 24, 2012 Deli Objavljeno April 24, 2012 stop znaka ni. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
I30 Objavljeno April 24, 2012 Deli Objavljeno April 24, 2012 stop znaka ni. No, je pa "nimaš prednosti". Očitno me je nekaj zavedlo. Si pa bom pa naslednjič prav podrobno ogledal ta kraj, ker ne bi še jaz kaj takega izkusil. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gsxf750 Objavljeno April 24, 2012 Deli Objavljeno April 24, 2012 stop znaka ni. je pa znak nimaš prednosti. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Cufa Objavljeno April 24, 2012 Deli Objavljeno April 24, 2012 ampak stop znaka pa vseeno ni. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Cartman Objavljeno April 24, 2012 Deli Objavljeno April 24, 2012 (popravljeno) Fakt1 brzina je bla normalna Fakt2 avtomobilist ni gledal v ogledalo Nauk: pazmo na križišča z ogledali, ker imajo motorji v njem eno eno luč, in nas je zelo simpl spregledat. Tud če je motor živo rumen in precej velik. Zakaj se že 7 strani filozofira? :unsure: Popravljeno April 24, 2012. Popravil Cartman trebor, Kmet2 in Dadi 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
yamaha Objavljeno April 24, 2012 Deli Objavljeno April 24, 2012 Fakt1 brzina je bla normalna Fakt2 avtomobilist ni gledal v ogledalo Nauk: pazmo na križišča z ogledali, ker imajo motorji v njem eno eno luč, in nas je zelo simpl spregledat. Tud če je motor živo rumen in sploh ne majhen. Zakaj se že 7 strani filozofira? :unsure: Kaj se bo zdaj za vsako kurčevo nesrečo tema odpirala in se bo filozofiralo kaj če, kaj bi slučajno.. Nesreče so in se bodo dogajale kljub filozofiranju na MS.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Cufa Objavljeno April 24, 2012 Deli Objavljeno April 24, 2012 ker se to tu pač počne. Lahko bi začeli razpredat tudi ali bi bilo kaj drugače, če bi imel odsevni jopič. Ali če bi imel RT-ja. Ali banano za ušesom.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Cartman Objavljeno April 24, 2012 Deli Objavljeno April 24, 2012 ker se to tu pač počne. Lahko bi začeli razpredat tudi ali bi bilo kaj drugače, če bi imel odsevni jopič. Ali če bi imel RT-ja. Ali banano za ušesom.. me pa zanima, kako jo je odnesla preklopna čelada, če jo je nosil tisti dan. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Cufa Objavljeno April 24, 2012 Deli Objavljeno April 24, 2012 Za rože not posadit bo fajn..trčen je bil že prej. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maus Objavljeno April 24, 2012 Deli Objavljeno April 24, 2012 Pomoje je blo vse skupaj zato, in priznam, jaz sem vzrok, saj je v sredo sedu na moji minđi in jo clo mal pohvalu ... tko da ... žou mi je ... ne bo se več dotaknu moje minđe ... nepanau :glare: trebor, thumper, Cufa in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sergini Objavljeno April 24, 2012 Deli Objavljeno April 24, 2012 Za tiste, ki se sprašujete zakaj je števec prikrit. Če kliknete na link in preden poženete video, se lepo vidi, da je bila hitrost ob trku cca 80km/h. Sigurno ni zbremzal v trenutku, ko je videl avto iz 130 na 80, zato prej sploh ni pomembno koliko je vozil. Pomembno je to, da se spet ne RIPa in sta jo glede na pribitek še kar dobro odnesla. Čimprej se pocajtita oba in srečno! Zok, DAMI34 in Dadi 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava rdeci_vragec Objavljeno April 24, 2012 Popularna objava Deli Objavljeno April 24, 2012 Seveda se lahko skoncentriramo na iskanje krivde in nekoga križamo in je zadeva zaključena. Kar verjetno preveč optimistično pričakujem od te države je to, da se enkrat neha samo iskati grešnega kozla ampak se poišče sistemske rešitve in se temu ustrezno potem poseže v postopke in zakonodajo. V tem primeru je povsem očitno, da je priključek na cesto absolutno neprimeren za takšne hitrosti. Seveda enostavna rešitev, primerna naši državi je lepo pokniti znak za omejitev 50 in je zgodba za birokratke končana. Da pa bi se kdo vprašal, kaj je narobe, da se v naši državi lahko čisto vsak, ki si hoče zgraditi svoj gradek lahko brez problema priključi direktno na regionalno cesto, pa seveda ne. Če pa kakšen projektant svetuje kakšno drugačno rešitev, morebiten skupni priključek večih hiš pa seveda slovenceljni takoj skočijo v luft, da po njihovi zemlji pa že ne bo nihče drug vozil in da raje zajebajo soseda, kot pa da bi rešili določen problem. Jebat ga, takšna je pač mentaliteta v tejle dolini šentflorjanski in dokler se razmišljanje slovenceljnov ne bo spremenilo se bodo takšni priključki žal dogajali kjerkoli komur paše in za to povečana previdnost nikoli ni odveč. Tudi sam sem enakega mnenja. Avto mu je izsilil prednost in tu ni dvoma. Hitrost kolikor sem videl preden je bil zakrit posnetek tudi ni bila nad dovoljeno. Do nesreče pa je vseeno prišlo. Osebno, pa ne bi linčal voznika avtomobila, ker če bi se sam postavu v njegovo vlogo, in si poskušam zamišljat, kako bi izgledal motocikel v unem konveksnem ogledalu, ki drvi 90km/h naravnost proti ogledalu, bi tudi sam verjetno spregledal, še posebej če je bilo tudi sonce zadaj. V trenutku ko je speljal, je bil motocikel kr precejšnjo razdaljo oddaljen od ogledala, torej je bil videti verjetno kot mala pikica. Poleg tega, pa tudi znaka ki bi oznaceval stransko cesto ni. Na zalost je takih nepreglednih dovozov na cesto prevec v sloveniji. En od takih je tudi na odseku logatec-vrhnika če se ne motim, kjer je podobno prislo do hude nesreče pred leti in so sedaj redno sveče prisotne. Ob pogledu na posnetek sem tudi sam podozivljal podobno situacijo. In res je, lahko si Valentino Rossi, pa se trku ne bos mogel izmuzniti. Tudi mene so po nesreci kolegi sprasevali, da ce bi kako drugace reagiral, ce bi se lahko izognu nesreci. Ko te kaj tako preseneti, sploh nimas casa reagirat, kaj sele, da bi "pravilno" oz. drugace reagiral. Takrat dela samo refleks in to je bremzanje. Zastonj mi bo kdo razlagal, da ce to trenira na dirkališču al na poligonu al kje drugje, da bo pol svoj refleks preusmeru v boljso resitev, v iskanju izhoda iz situacije. Tega ni. Ko te nekaj tako preseneti pri 90km/h, ko v trenutku zagledaš oviro na poti, se vse zgodi samo po sebi. Ni varjante. Samo zgodi se in obležiš. Zato pa sedaj raje vozim z vecjo rezervo skozi nepregledne ovinke, ki jih ne poznam. Četudi pred ovinkom ni table za opozarjanje. Raje sem pussy, kot da mi na grobu piše "svaka mu čast, kako je polagal, kako si je upal!". Sej vem, težko je to dojeti dokler sam ne "dobiš po pi_ki". Sam fora je, da enim je bla dana samo vzgojna in smo veseli, da lahko še naprej uživamo v motorizmu, drugi so bli pa na licu mesta kaznovani. Ko sem sam začel z motorizmom, nisem bil aktiven na motosvetu, nisem gledal takih posnetkov in nisem naletel na take debate. Zmotno sem bil prepričan, da če le ne bom divjal in bom sam previden, se mi ne bo zgodilo nič. Želim si, da bi jih, bi bil zagotovo ze v startu bolj pazljiv. No, jst sem imel veliko srečo v nesreči. Kaj boste pa vi imeli? exclan, thumper, cikadina in 8 others 11 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
yamaha Objavljeno April 24, 2012 Deli Objavljeno April 24, 2012 banano za ušesom.. Banana je za med Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno April 24, 2012 Deli Objavljeno April 24, 2012 me pa zanima, kako jo je odnesla preklopna čelada, če jo je nosil tisti dan. zelo zelo dobro je opravila svojo vlogo...zelo dobro! Za tiste, ki se sprašujete zakaj je števec prikrit. Če kliknete na link in preden poženete video, se lepo vidi, da je bila hitrost ob trku cca 80km/h. Sigurno ni zbremzal v trenutku, ko je videl avto iz 130 na 80, zato prej sploh ni pomembno koliko je vozil. Pomembno je to, da se spet ne RIPa in sta jo glede na pribitek še kar dobro odnesla. Čimprej se pocajtita oba in srečno! ni bilo 130.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gsxf750 Objavljeno April 24, 2012 Deli Objavljeno April 24, 2012 Cesta je tam dokaj pregledna in nagnjena navzdol, kar se na posnetku ne vidi. Stavim, da tam večina voznikov pelje še mnogo več kot je omejitev. Še nikoli nisem niti pomislil, da bi mi iz tega križišča lahko kdo pripeljal izza stop znaka, tako kot se je to zgodilo v tem primeru. ... pregledna: ja, z izjemo križišča - mesta nesrečnega dogodka hribček kompletno prikrije 1 do 2 avtomobila ob vožnji navzdol!!! višje hitrosti, vsaj meni, omejuje ZELO pogost pesek na zadnjem levem pred križiščem (navzdol) in nepreglednost križišča. Gre očitno za nesrečen splet okoliščin ... Nekako mi ne da, da nebi izpostavil. Ne želim moralizirat, le komentirat zapažanje in predat osebne izkušnje z namenom preprečitve še kakega podobnega nesrečnega dogodka. Večkrat sem natančno pregledal video, odsek dodobra poznam (velikokrat in rad prevozim) Linije skozi ovinke so bile izpeljane tipično optimalno za varno vožnjo z motorjem: zajem ovinka z zunanje strani pasu s prehodom na drugo stran pasu blizu temena ovinka. Le v zadnjem (desnem in v križišče) je bil prehod prepeljan precej pred temenom in tik ob hribu, ki zastira desni del križišča. Vožnja desno ob sredinski črti omogoča več možnosti morebiti potrebnega izogibanja po levem pasu (ki je tu pregleden in bil prost v danem trenutku) kot tudi več prostora avtomobilistu za zaustavljanje. Z vožnjo v dvoje sicer nekaj manj. GS je bil na žalost preveč desno in se ni dalo nič več narest, kot je bilo narejeno. Močno sonce z desne je obema zmanjšalo uporabnost ogledala. Ocenjujem, da je bilo povsem neuporabno v danem trenutku ( bom ob priliki preveril). In zgodil se je nesrečen splet okoliščin z na srečo ne prehudimi posledicami. Obema želim čimprejšnje okrevanje in nadaljne motoriranje. Biker-ju pa hvala za posredovanje izkušnje (je treba tud neki prhov za to), na žalost nesrečne, in mu želim čimprejšnji povratek na GS-a, drugega seveda. Poudaril bi še enkrat, da je tu prometa zelo zelo malo, vsaj po mojih izkušnjah. Z dotičnega kraka križišča, od koder se je pripeljal avto, se mi v 4 letih mi ni vključeval še nihče! Pa ni dostop le do ene hiše, se cestica višje še razcepi in ne konča prav v kratkem. V obeh smereh vožnje skozi to križišče se desnega kraka križišča popolnoma nič ne vidi. Roka mi vsakič samodejno popusti gas ob približevanju križišču in prepeljem ga čim bližje sredinski črti. Pa srečno vsem! trebor, exclan in I30 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sergini Objavljeno April 24, 2012 Deli Objavljeno April 24, 2012 zelo zelo dobro je opravila svojo vlogo...zelo dobro! ni bilo 130.. Sej pravim, da sigurno ni bila takšna hitrost in ne vem zakaj se nekateri obremenjujejo s tem, da je hitrost zakrita. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno April 24, 2012 Deli Objavljeno April 24, 2012 Le v zadnjem (desnem in v križišče) je bil prehod prepeljan precej pred temenom in tik ob hribu, imaš prav vendar ne tik ob hribu... vendar pa te v avtošoli mučijo z vožnjo desno od sredine tvoje voznega pasu..fajn a ne? thumper 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gsxf750 Objavljeno April 24, 2012 Deli Objavljeno April 24, 2012 imaš prav vendar ne tik ob hribu... vendar pa te v avtošoli mučijo z vožnjo desno od sredine tvoje voznega pasu..fajn a ne? pravila, pa izjeme, ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dr-big Objavljeno April 24, 2012 Deli Objavljeno April 24, 2012 http://www.motosvet....likem-poku.html Hvala za prispevek, me ponovno opomni, osveži, kako hudo pozoren je treba biti na cesti... Verjetno moje mnenje ne šteje prav veliko, morda pa te potolaži, pri tej hitrosti v takšni situaciji ni možno preprečiti trka. Moja misel = sicer ne vem kako se GS obnaša/obnese pri polnem zaviranju, verjetno da bi jaz v podobni situaciji pohodil še zadnjo zavoro in poskusil delno-bočno zadeti v vozilo.Je pa nerazvidno iz katere hitrosti je bilo treba zavirati in razmere vozišča. Upam da bosta hitro okrevala in porihtala nov/drug motor za nove moto podvige. Lp.Andrej Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
container Objavljeno April 24, 2012 Deli Objavljeno April 24, 2012 (popravljeno) Ni šans da pri 90 zablokiraš zadnjo zavoro. Še manj je šans, da se tega sploh spomniš. In še manj šans, da ti potencialno zablokirana zadnja zavora kakorkoli obrne motor. Ni šans da v taki situaciji karkoli narediš. V sredo je na Maxijevih delavnicah hudomišno pripomnil inštruktor ... da v tem primeru lahko narediš samo to, da greš domov, odpreš avto oglasnik in prodaš motor. Pač to se ti ne sme zgodit, edino zdravilo je, da predvidevaš. Ampak, sej vsi vemo kako je s tem. Nikol ne predvidevaš dovolj, še manj pa drugi na cesti. Še enkrat, Biker, hvala za deljenje tega prispevka, in res vama želim predvsem okrevanje v glavi. Popravljeno April 24, 2012. Popravil container Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dr-big Objavljeno April 24, 2012 Deli Objavljeno April 24, 2012 Ni šans da pri 90 zablokiraš zadnjo zavoro. Še manj je šans, da se tega sploh spomniš. In še manj šans, da ti potencialno zablokirana zadnja zavora kakorkoli obrne motor. Ni šans da v taki situaciji karkoli narediš. V sredo je na Maxijevih delavnicah hudomišno pripomnil inštruktor ... da v tem primeru lahko narediš samo to, da greš domov, odpreš avto oglasnik in prodaš motor. Pač to se ti ne sme zgodit, edino zdravilo je, da predvidevaš. Ampak, sej vsi vemo kako je s tem. Nikol ne predvidevaš dovolj, še manj pa drugi na cesti. Še enkrat, Biker, hvala za deljenje tega prispevka, in res vama želim predvsem okrevanje v glavi. Verjetno velja za težko kategorijo ala GS, da se pa ne sponiš v danem trenutku je zelo vrjetno...sej sem omenil da GS-e ne poznam in to bi jaz poizkusil, nikogar ne nagovarjam naj to stori. Prosim ne strikto pisati izjav, da nekaj ne gre, če nisi sam prepričan v to. Za mene končano, še 1x hvala Biker77 za prispevek. Lp.Andrej Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se