Skoči na vsebino

Kako ravnati pri nesreči motorista?


Priporočene objave

Objavljeno

GS ima ABS tako, da kaj boljšega niti Chuck nebi uspel narediti, kot je Biker77.

Nekje sem zasledil, da je rešilec potreboval 20 minut do kraja nesreče. Za ponesrečenca je to dolgo, za očividca pa je to skoraj ''v hipu''. Glede na to, kje se je zgodila nesreča se mi to zdi realen čas-mislim, da bi na kraj nesreče z rešilnim kombijem težko prispeli kaj dosti hitreje.

Biker77-hvala za objavo, ki da misliti, tebi in Gabry pa želim čimhitrejše okrevanje!

Objavljeno

Verjetno velja za težko kategorijo ala GS, da se pa ne sponiš v danem trenutku je zelo vrjetno...sej sem omenil da GS-e ne poznam in to bi jaz poizkusil, nikogar ne nagovarjam naj to stori.

Prosim ne strikto pisati izjav, da nekaj ne gre, če nisi sam prepričan v to.

Za mene končano, še 1x hvala Biker77 za prispevek.

Lp.Andrej

Moj post je bil namenjen ravno takim, ki mislijo da pa oni, bodisi zaradi drugacnega motorja, bodisi zaradi boljsih refleksov, bodisi zaradi angela varuha...pa bi drugace ravnali in bi se drugace razpletlo. Prej ko se sprijaznis s tem, da ti v taki situaciji nič ne pomaga, prej boš posvečal večjo pozornost prepričitvi take situacije. Oz. kot so prej omenili, predvidevanje. Vsaj po mojem mnenju, pomaga edino predvidevanje, da za nepreglednim ovinkom lahko stoji ovira, in se zato bolj pripravis, gres pocasneje, morda malce bolj na sredino da vidis dlje v ovinek.

Cisto tako, za obcutek. Ce je kakor pravi biker77, videl oviro 30m (kar je glede na posnetek dokaj realno) pred trkom, je od tega trenutka do trka minilo 0,1s. Poskusi na kakem dnevu varne voznje na simulatorju izmeriti svoj reakcijski cas. Bo krepko cez 0,5s.

Ne jemlji moj post kot napad, ampak samo kot dobronamerno misel.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Moj post je bil namenjen ravno takim, ki mislijo da pa oni, bodisi zaradi drugacnega motorja, bodisi zaradi boljsih refleksov, bodisi zaradi angela varuha...pa bi drugace ravnali in bi se drugace razpletlo. Prej ko se sprijaznis s tem, da ti v taki situaciji nič ne pomaga, prej boš posvečal večjo pozornost prepričitvi take situacije. Oz. kot so prej omenili, predvidevanje. Vsaj po mojem mnenju, pomaga edino predvidevanje, da za nepreglednim ovinkom lahko stoji ovira, in se zato bolj pripravis, gres pocasneje, morda malce bolj na sredino da vidis dlje v ovinek.

Cisto tako, za obcutek. Ce je kakor pravi biker77, videl oviro 30m (kar je glede na posnetek dokaj realno) pred trkom, je od tega trenutka do trka minilo 0,1s. Poskusi na kakem dnevu varne voznje na simulatorju izmeriti svoj reakcijski cas. Bo krepko cez 0,5s.

Ne jemlji moj post kot napad, ampak samo kot dobronamerno misel.

" je od tega trenutka do trka minilo 1s "

Objavljeno

Moj post je bil namenjen ravno takim, ki mislijo da pa oni, bodisi zaradi drugacnega motorja, bodisi zaradi boljsih refleksov, bodisi zaradi angela varuha...pa bi drugace ravnali in bi se drugace razpletlo. Prej ko se sprijaznis s tem, da ti v taki situaciji nič ne pomaga, prej boš posvečal večjo pozornost prepričitvi take situacije. Oz. kot so prej omenili, predvidevanje. Vsaj po mojem mnenju, pomaga edino predvidevanje, da za nepreglednim ovinkom lahko stoji ovira, in se zato bolj pripravis, gres pocasneje, morda malce bolj na sredino da vidis dlje v ovinek.

Cisto tako, za obcutek. Ce je kakor pravi biker77, videl oviro 30m (kar je glede na posnetek dokaj realno) pred trkom, je od tega trenutka do trka minilo 0,1s. Poskusi na kakem dnevu varne voznje na simulatorju izmeriti svoj reakcijski cas. Bo krepko cez 0,5s.

Ne jemlji moj post kot napad, ampak samo kot dobronamerno misel.

slabo sekundo in pol ja..

saj če prebereš kar sem napisal pred pokom je to to..

in ja, sem se tudi jaz nekaj naučil..upam da se komu drugemu ne bo treba..na tak način..

Objavljeno

Moj post je bil namenjen ravno takim, ki mislijo da pa oni, bodisi zaradi drugacnega motorja, bodisi zaradi boljsih refleksov, bodisi zaradi angela varuha...pa bi drugace ravnali in bi se drugace razpletlo. Prej ko se sprijaznis s tem, da ti v taki situaciji nič ne pomaga, prej boš posvečal večjo pozornost prepričitvi take situacije. Oz. kot so prej omenili, predvidevanje. Vsaj po mojem mnenju, pomaga edino predvidevanje, da za nepreglednim ovinkom lahko stoji ovira, in se zato bolj pripravis, gres pocasneje, morda malce bolj na sredino da vidis dlje v ovinek.

Cisto tako, za obcutek. Ce je kakor pravi biker77, videl oviro 30m (kar je glede na posnetek dokaj realno) pred trkom, je od tega trenutka do trka minilo 0,1s. Poskusi na kakem dnevu varne voznje na simulatorju izmeriti svoj reakcijski cas. Bo krepko cez 0,5s.

Ne jemlji moj post kot napad, ampak samo kot dobronamerno misel.

Fantje...ne berete kaj drugi pišejo/mo.

Napadeš me pa lahko samo na cesti...tu na forumu ziher ne.

Vesel sem da sta dva motorista živa in zdrava.

Lp.

Andrej

Objavljeno

Tale video je postal viral in o njem se debatira tudi na tujih portalih.

Ker sem videl necenzurirano verzijo, lahko povem, da hitrosti niso bistveno odstopale od omejitev in da ni šlo za nikakršno divjanje, je pa res, da bi se kdo (recimo zavarovalnica) lahko obregnil na to, da niso bile venomer na ravni omejitve ali pod njo. Zdaj, ko je video cenzuriran in se hitrost ne vidi pa več ljudi ugiba, da je to narejeno zato, ker je bil motorist prehiter, nekateri so celo izračunali, da je glede na obrate in verjetnost, da je bil motor v 5. prestavi, hitrost neposredno pred trkom bila 130km/h. Ker sem videl necenzuriran video vem, da temu ni tako a vendar menim, da je cenzuriranje videa kot resničnega zapisa dogajanja - napačno.

Lahko debatiramo kaj bi se dalo narediti in kaj ne, ker ni nobene škode, če se iz tega kaj naučimo. Več predvidevanja in ustreznega reagiranja pri tem Daniju ne bi škodilo, tako kot tudi meni ne, ko sem se razlepil. Upam, da se boste/bomo iz tega vsi kaj naučili. Predvidevanje in nižanje hitrosti kadarkoli je možna nevarna situacija...manj hitrosti, več možnosti za zaviranje, manever ali konec koncev manj moči pri samem udarcu.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Tale video je postal viral in o njem se debatira tudi na tujih portalih.

dej link.

Objavljeno

Tudi sam sem imel izkušnjo, ki se je k sreči končala brez trka (sem že nekje v drugi temi opisal, na kratko, ena punca je ne vem iz kakšnea razlog priletela iz ovinka po nasprotnem pasu in smo se dva avta in jaz komaj rešili trka). Ko sedaj pomislim so tisti trenutki zelo "čudno/smešni". Namreč dogaja se zelo hitro, ampak v glavi se ti zdi, da imaš časa za razmišljanje. Seveda se vse dogaja spontano, roke stisnejo zavoro, sklopko, oči iščejo izhod... Nekdo zgoraj je omenjal zadnjo zavoro. Kolega se je zelo čudil, ko sem mu povedal, da na SSu uporabljam zadnjo zavoro in je bil mnenja, da je to nevarno početje. Meni se je takrat zdelo, da me je mogoče to tudi rešilo, saj sem imel sopotnico in naložen motor, ter sem kljub poplesavanju zadnje gume dokaj hitro odvil v željeno smer in tudi ustavil, ne da bi zadel avto pred mano. Mogoče je to vse skupaj off topic, ampak me res zanima mnenje o uporabi zadnje zavore? Biker a si ti samo na sprednjo zbremzal?

Objavljeno

Tudi sam sem imel izkušnjo, ki se je k sreči končala brez trka (sem že nekje v drugi temi opisal, na kratko, ena punca je ne vem iz kakšnea razlog priletela iz ovinka po nasprotnem pasu in smo se dva avta in jaz komaj rešili trka). Ko sedaj pomislim so tisti trenutki zelo "čudno/smešni". Namreč dogaja se zelo hitro, ampak v glavi se ti zdi, da imaš časa za razmišljanje. Seveda se vse dogaja spontano, roke stisnejo zavoro, sklopko, oči iščejo izhod... Nekdo zgoraj je omenjal zadnjo zavoro. Kolega se je zelo čudil, ko sem mu povedal, da na SSu uporabljam zadnjo zavoro in je bil mnenja, da je to nevarno početje. Meni se je takrat zdelo, da me je mogoče to tudi rešilo, saj sem imel sopotnico in naložen motor, ter sem kljub poplesavanju zadnje gume dokaj hitro odvil v željeno smer in tudi ustavil, ne da bi zadel avto pred mano. Mogoče je to vse skupaj off topic, ampak me res zanima mnenje o uporabi zadnje zavore? Biker a si ti samo na sprednjo zbremzal?

ne znam ti 100% odgovorit..

prvo sem sigurno stisnil, se pravi da je prijela tudi zadnja..

če sem pa zadnjo pohodil pa ne vem..res ne..

Objavljeno

to moraš bit prijavljen a ne?

Ja, je v delu, ki zahteva prijavo...ker sem stalno prijavljen, tega nisem videl. Če bo kdo hotel replicirati se po registraciji mora predstaviti v ustrezni temi, brez tega admin ne daje možnosti pisanja. Bi skopiral kar je napisano a je tega že 7 strani. Sem jim razložil, da sem videl necenzuriran video in da hitrosti niso bistveno odstopale od omejitve. Mnenja so, tako kot vedno, deljena.

Objavljeno (popravljeno)

Kolega se je zelo čudil, ko sem mu povedal, da na SSu uporabljam zadnjo zavoro in je bil mnenja, da je to nevarno početje. Meni se je takrat zdelo, da me je mogoče to tudi rešilo, saj sem imel sopotnico in naložen motor, ter sem kljub poplesavanju zadnje gume dokaj hitro odvil v željeno smer in tudi ustavil, ne da bi zadel avto pred mano. Mogoče je to vse skupaj off topic, ampak me res zanima mnenje o uporabi zadnje zavore?

Jaz jo vedno uporabljam. Vedno, ni vazno na katerem mopedu. Sploh pa ce je moped nalozen in/ali podlaga slaba (makadam, mokrota itd). Res je da se tu in tam zgodi da v dolocenih situacijah kolo malce zablokira, ampak kdor ne obvlajuje zadaj zablokiranega mopeda bi rekel da tudi spredaj zablokiranega ne. :)

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

Tudi sam sem imel izkušnjo, ki se je k sreči končala brez trka (sem že nekje v drugi temi opisal, na kratko, ena punca je ne vem iz kakšnea razlog priletela iz ovinka po nasprotnem pasu in smo se dva avta in jaz komaj rešili trka). Ko sedaj pomislim so tisti trenutki zelo "čudno/smešni". Namreč dogaja se zelo hitro, ampak v glavi se ti zdi, da imaš časa za razmišljanje. Seveda se vse dogaja spontano, roke stisnejo zavoro, sklopko, oči iščejo izhod... Nekdo zgoraj je omenjal zadnjo zavoro. Kolega se je zelo čudil, ko sem mu povedal, da na SSu uporabljam zadnjo zavoro in je bil mnenja, da je to nevarno početje. Meni se je takrat zdelo, da me je mogoče to tudi rešilo, saj sem imel sopotnico in naložen motor, ter sem kljub poplesavanju zadnje gume dokaj hitro odvil v željeno smer in tudi ustavil, ne da bi zadel avto pred mano. Mogoče je to vse skupaj off topic, ampak me res zanima mnenje o uporabi zadnje zavore? Biker a si ti samo na sprednjo zbremzal?

Nekje zgoraj sn prebral-lahko tudi narobe prebral/razumel..., da inštruktor pravi da ne, "kr lahko hudo padeš pred trkom v vozilo", pol pa je motor hin pa še ti se lahko hudo poškoduješ in če o tem razmišljaš ali to počneš, leti domu in prodaj motor.

Zadnja zavora ta ali podoben scenarij trka ne bi prepričila!!!

Lp.Andrej

Objavljeno

Jaz jo vedno uporabljam. Vedno, ni vazno na katerem mopedu. Sploh pa ce je moped nalozen in/ali podlaga slaba (makadam, mokrota itd). Res je da se tu in tam zgodi da v dolocenih situacijah kolo malce zablokira, ampak kdor ne obvlajuje zadaj zablokiranega mopeda bi rekel da tudi spredaj zablokiranega ne. :)

to pa verjetno zato ker blokiranega se ne da obvladovat :D v nasprotnem primeru ABS izgubi ves svoj smisel

Objavljeno

Mogoče je to vse skupaj off topic, ampak me res zanima mnenje o uporabi zadnje zavore? Biker a si ti samo na sprednjo zbremzal?

Odg. Kevina Schwanza: kadar sem jo uporabil sem bil na tleh. Samo to je dirkanje povsem na meji.

Sam, kadar ni povsem ostra vožnja (na stezi) in v manjšem nagibu jo uporabljam.

Zadek se ne dvigne, prej lepo posede, vilice se toliko ne posedejo in prehod v zavoj je mnogo mehkejši,

motor je mirnejši.

Tud sam sem imel že izkušnjo pred 3 leti naleta na presenečenje na oviro za nepreglednim ovinkom, na srečo brez trka.

Hitrost vožnje je bila v principu enaka kot v Bikerjevem primeru le s to razliko, da je pred ovinkom znak za križišče.

Že opisano na ms le pod prejšnjim nikom in na relaciji Kočevje Brod na Kolpi pri Fari.

Avtobus se je levo vključeval iz stranske na regionalno in pri tem popolnoma zapiral drug vozni pas.

Je imel usmerjevalca a tik pred seboj in gor vozno na temenu ovinka (nepregleden) !!!!

Tik predno je povsem zapru tudi drugi vozni pas sem uspel priti skozi med busom in travnikom. Kako?

Zgodila se je izgleda tista scena iz Magisterija ... glej v rešitev in izšlo se je. Sploh nisem pogledal v bus

ampak kako se bom rešil tako, da "pojma nimam" kdo je bus peljal. Usmerjevalec za cesto je pred menoj odskočil,

da sem zvozil skozi. Sreča, a mislim, da je povezana s karakterjem voznika. Ne gre za samohvalo. Poznam

namreč več primerov, ko je dotični v nastopu krize enostavno otrpnil.

Zaviral sem na obe, a bi se dalo še bolj. Na srečo se je izšlo bp.

Motor je ostajal na liniji in izšlo se je. Kolega na VFR 800 pred menoj, ki je vozil bolj po desni svojega pasu,

jaz bližje sredinski črti, in VFR z integralnimi zavorami in ABS je pa uspel ustaviti na svoji desni pred busom in jarkom.

A je šlo na centimetre.

Toliko o mojih izkušnjah po ca 85.000 km na motorju.

Objavljeno

to pa verjetno zato ker blokiranega se ne da obvladovat :D v nasprotnem primeru ABS izgubi ves svoj smisel

eee, tako, tako. :D

Objavljeno

to pa verjetno zato ker blokiranega se ne da obvladovat :D v nasprotnem primeru ABS izgubi ves svoj smisel

eee, tako, tako. :D

Pr teh smeškoti nikol ne vem al resno mislite...upam da ne, kr vsaj ko ste še mulci bli, ste na bmx-ih z zadnjo rajsali, pa vjuge v asfalt risali, pol pa ateka za novi plašč gušli.

Lp.Andrej

Objavljeno

ABS na novejšem GS-u uravnava računalnik,ki tudi razporeja procente koliko bo zavorne moči na prvem kolesu in koliko na zadnjem po obdelavi podatkov pridobljenih iz zunanjih senzorjev,naklona,hitrosti,teže....itd..

Se pravi ob stisku ročice za prvo zavoro računalnik avtomatsko po pridobljenih podatkih odvaja zaorno silo na zadnje kolo če se tud dotakneš ne ročice za zadnjo zavoro.

Prav tako deluje tudi ABS na zadnji zavori in kolo ne blokira tudi če stisneš samo zadnjpo zavoro,sam zadnje zavore z nogo sploh ne uporabljam saj program na GS deluje odlično tudi v kritičnih situacijah in je izkoristek zavorne poti maximalen tudi če zaviraš samo na prvo zavoro(preverjeno)!

No ne vem koliko je star Bykerjev GS ampak tako deluje ABS na letnikih 2010 naprej ,ki je generacije II.

Na starejših letnikih z integralnim ABS generacije I pa je bila sila zaviranja fiksno določena,se mi zdi da 70% prvo kolo in 30% zadnje.....

No sam toliko o zaviranju na GS-u ,kaj bi se zgodilo če bi uporabil še zadnjo,in če jo ne bi in če......itd...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

1.Ni šans da pri 90 zablokiraš zadnjo zavoro.

2.Še manj je šans, da se tega sploh spomniš.

3.In še manj šans, da ti potencialno zablokirana zadnja zavora kakorkoli obrne motor.

Ni šans da v taki situaciji karkoli narediš. V sredo je na Maxijevih delavnicah hudomišno pripomnil inštruktor ... da v tem primeru lahko narediš samo to, da greš domov, odpreš avto oglasnik in prodaš motor. Pač to se ti ne sme zgodit, edino zdravilo je, da predvidevaš.

Ampak, sej vsi vemo kako je s tem. Nikol ne predvidevaš dovolj, še manj pa drugi na cesti.

Še enkrat, Biker, hvala za deljenje tega prispevka, in res vama želim predvsem okrevanje v glavi.

1. ne drži (vsaj za SS motor)

2. se strinjam

3. ne drži (vsaj za SS motor- a se nikoli nisi videl McCoy-a vozit ;)? mogoče sicer malo slab primer na temle posnetku ampak na zaviranju lahko zavijaš tudi tako, da blokiraš zadnjo in pustiš, da zadnji konec prinese naokrog. )

)

Tud iz moje strani udeležencema hitro okrevanje in čimprejšnji povratek na "dva bicikla".

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
Objavljeno (popravljeno)

Pr teh smeškoti nikol ne vem al resno mislite...upam da ne, kr vsaj ko ste še mulci bli, ste na bmx-ih z zadnjo rajsali, pa vjuge v asfalt risali, pol pa ateka za novi plašč gušli.

Lp.Andrej

resno mislim. blokiranega prednjega kolesa ne mores obvladat. in bolj kot "spure" so me na biciklih interesirali wheeliji, stoppie-ji in podobno sranje (ki sem ga prerasel ko sem moral menjat nekaj okvirjev in vilic - in zanje tudi iz svojega osnovnosolskega zepa placat).

ce zadje kolo blokira pac naj blokira, ce ne drugega vsaj "tipam" kaksen je asfalt. dokler zaradi tega ostanem na kolesih sem pripravljen menjat tudi dve zadnji gumi na sezono. ampak verjamem da kaksen SS-voznik v cestnem prometu zradira gumo vsaj 3x, 4x hitreje kot jaz s tem "tipanjem". :)

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

resno mislim. blokiranega prednjega kolesa ne mores obvladat. in bolj kot "spure" so me na biciklih interesirali wheeliji, stoppie-ji in podobno sranje (ki sem ga prerasel ko sem moral menjat nekaj okvirjev in vilic - in zanje tudi iz svojega osnovnosolskega zepa placat).

ce zadje kolo blokira pac naj blokira, ce ne drugega vsaj "tipam" kaksen je asfalt. dokler zaradi tega ostanem na kolesih sem pripravljen menjat tudi dve zadnji gumi na sezono. ampak verjamem da kaksen SS-voznik v cestnem prometu zradira gumo vsaj 3x, 4x hitreje kot jaz s tem "tipanjem". :)

Ehh..obupal sem...en mimo drugega pišemo in se še kuj ne zastopimo....1x pišete tak 2. spet drugač.....zdj mi je jasno zakaj zmerom majn listam toti forum.

Lp.

Andrej

Objavljeno

sorry. over&out.

Objavljeno (popravljeno)

Js bom pa kar svoj primer napisal. Ko se vozim v dvoje in ko sem naložen uporabljam tudi zadnjo zavoro. Se motor lepše posede in zaviranje je učinkovitejše. Je pa res, da če si sam in je vožnja bolj agresivna hitro pulzira abs zadaj, tako da za solo vožnjo skoraj ne tikam zadnje zavore. Kar zavira je samo pretikanje navzdol in prednja.

Pa še nekdo je prej spraševal kako se obnese ABS. Jaz, za svoj izlet s ceste in vožnjo po kanalu, travi, pesku in nevem kaj še je spodaj bilo, lahko samo potrdim, da fenomenalno. Kolo ni blokiralo, lahko sem odpeljal dobrih 10 metrov zavitega travnatega kanala in se na koncu lepo skipal. (včasih rabimo tudi malo sreče :D)

Da ne bom čisto off topic: sem pa mnenja, da v danem primeru res ni bilo nobene možnosti karkoli narediti in samo sreči in mogoče visokemu GS se lahko zahvali da je, kar pač je. Definitvno ko sem gledal video in ko začneš enkrat uživati v tisti vožnji...bi vsak nabasal v avto. Čimprejšnje okrevanje obema.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Gabry, Biker želim vama hitro okrevanje in pa seveda najvažnejše, čim prej se vrnita na dve kolesi, ker vem, da v tem uživata.

Življenje je sestavljeno iz trenutkov, vidva sta v trenutku preživela tisto česar se vsi, ki se vozimo tudi na dveh kolesih najbolj bojimo.

Upam, da se vsi skupaj iz vajine izkušnje vsi kaj naučimo.

Motorider bi reku pazte nase!

ps, pametovat pred zaslonom in tipkovnico je najlažje - kot igranje šaha iz strani.....

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!