Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Kdaj boš imel proizvodnjo? Meni se sprej prazni :P

Ko dobim solenoid ventil, začnejo testi. Plan je full automatic ter če se mi bo dalo še zaznavanje premika (anti luža na dolgih semaforjih ter senzor za dež ki bo potrojil frekvenco kapljanja ko se sproži...) pa še par bombončkov a prioriteta je zanesljivo delovanje ter dodatne funkcionalnosti. Bistvo vsega je da bo olje neglede na temperaturo vedno dostavljeno v enakem intervalu kar sicer ni idealno saj je razlika med 1 kaplja na 60 sek pri 50km/h ali 130km/h... ampak... za malo denarja avtomatsko podmazovanje pa še veselje za DIY je že zmaga. Čez slab mesec bom dal gor kako sliko testne verzije na mizi... test bom delal z 2dl motula 5100 ki se mi vlaja doma že 2 leti... (pač voda al pa cekin ni to to...)

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Objavljeno

...sej bi naredil ene par teh ojlerjev... pa se mi ne da.... ker sem ga zase kupil  :blush:

..ej.. feltna....

.. nič bat, da bo pod motorjem lužica.... samo ne smeš narediti obojestranskega mazanja.

Zakaj?

... zato, ker potegne zrak skozi eno cevko (natega) in olje steče iz cevk od Y kosa naprej.

Če bo enostransko mazanje, olje ostane v cevki.

Rešitev bi bila, če bi dal elektropnevmatskoelektronskokrmiljeno enoto s protipovratnimi ventili  na cevke...

.... :lol1:   .....hec...

... mogoče čim krajši cevki od Y kosa... da steče na tla samo kaka kapljica....  :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

No dej dej.. le zrihtaj, pa da bo lepo pa fukiš, js mam dost tak sistem kot je tutoro, mal bom že sam zasukal če bo potreba :P Tak da za mene eno LITE verzijo prosim :D

Objavljeno

...sej bi naredil ene par teh ojlerjev... pa se mi ne da.... ker sem ga zase kupil  :blush:

..ej.. feltna....

.. nič bat, da bo pod motorjem lužica.... samo ne smeš narediti obojestranskega mazanja.

Zakaj?

... zato, ker potegne zrak skozi eno cevko (natega) in olje steče iz cevk od Y kosa naprej.

Če bo enostransko mazanje, olje ostane v cevki.

Rešitev bi bila, če bi dal elektropnevmatskoelektronskokrmiljeno enoto s protipovratnimi ventili  na cevke...

.... :lol1:   .....hec...

... mogoče čim krajši cevki od Y kosa... da steče na tla samo kaka kapljica....  :D

ok jaz imam obojestransko mazanje, pa vseeno ni nič mokro

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Priporočam, da ostanete na enostranskem mazanju in razmišljate, da boste v naslednji menjavi dali zobnik z gumo. Nekaj sem objavil na temi verige ....preizkušeno, da boljše naolji verigo. Imam obojestransko mazanje vendar mi vsake toliko časa naredi kakšno kapljico. Kot je omenil predhodnik problem Y potegne. Ne zmeraj samo pri večjih temperaturah.

Objavljeno (popravljeno)

Če ni kapljice se pa pri prvem verižniku ščasoma nabere nekaj olja, ki spolzi nato v garaži na tla. Prav čisto ne bo nikoli.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno (popravljeno)

Ni panike glede čistoče, če mam robčke za usnje bom pač enega občasno reskiral tudi za zverco. :)

Morda celo namontiram na prednji zobnik a mi nekaj stvari ni všeč pri tej montaži...

Ok enojni dostavljalec ne dvojni. Ni da maže preslabo drugi del? Centrifuigalna sila naredi svoje? Tuji forumi (no nekateri posamezniki) pravijo da je single feed dovolj.

Zaradi ekologije in cene a je komu morda znano če olje za motorne žage škodi o-x ringom?

Glede kapljice v garaži pa... nimam garaže (no ja lez a zimsko spanje) torej no problem! :D

 

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Objavljeno

...jest sem še vedno za dvostransko mazanje..... ne vem pa, kako deluje z gumo na zobniku.

...kot pravi rdeči... kapljica kane samo če je na soncu...al pa da je fejst vroče.

... bomo pač vozili s sabo cunjice in lovilne posode za olje... kot Ducatisti.... al pa pesek za posipanje oljnih madežev, kot BeeMWejaši... :P

Objavljeno

Ni panike glede čistoče, če mam robčke za usnje bom pač enega občasno reskiral tudi za zverco. :)

Morda celo namontiram na prednji zobnik a mi nekaj stvari ni všeč pri tej montaži...

Ok enojni dostavljalec ne dvojni. Ni da maže preslabo drugi del? Centrifuigalna sila naredi svoje? Tuji forumi (no nekateri posamezniki) pravijo da je single feed dovolj.

Zaradi ekologije in cene a je komu morda znano če olje za motorne žage škodi o-x ringom?

Glede kapljice v garaži pa... nimam garaže (no ja lez a zimsko spanje) torej no problem! :D

 

39Kkm mažem z oljem za motorne žage DiD verigo pa so vsi "ringi" še BP.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

...tut če bi fajn mastnega pljunu na verigo, bi moralo špilati... samo zasušit se ne sme.... u bistvu ..sline ne sme zmanjkat...

... važno, da so O-ringi mastni, da lepo drsijo...pa da je ketna malo mastna, da ne rjavi...  :D

Olje za verigo je bolj gosto in lepljivo, tko da je to  po moje neko vmesno stanje med redkim oljem (recimo rdečim od Scott oilerja) in med sprejem.

Imam raje redkejše olje, ker ne lepi nase prahu...   :D

Objavljeno

Od Y kosa naprej se olje odlije le v primeru da sta konca cevk na razlicni visini. Preverjeno.

Objavljeno

Pa saj če kaka kapljica steče tudi ni hudega, a niso ta olja kao bio razgradljiva itd?

Objavljeno

Tisto kar skoz izpuh odleti je precej slabše za okolje kot občasna kapljica olja na tleh.

Objavljeno

Zgolj za info, koliko mora biti po vašem menju veriga mastna z ojlerjem?

A mora biti cela mokra (več al manj vse pošpricano od olja po feltni)

ali

je dovolj da je čisto rahlo mastna in pusti samo odtis na prstih, ko potegneš preko nje? (trenutno prakticiram to varianto)

Objavljeno (popravljeno)

če maš preveč odprt, naoljiš tut unga zadi ... mu vsaj nau spredn konc zarjaveu :kva2:

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno

Pomembno je, da je masten stik med verigo in verižnikom. Tam se ustvarja trenje zaradi katerega je potrebno "zunanje" mazanje verižnega pogona. Zakaj imajo verige (O, X, Z) ringe smo že obdelal.

S prstom potipaš verižnik med zobci verižnika in dokler je mastno, veš, da "mazalec" opravlja svojo nalogo.

Je pa seveda logično, da višek olja odfrči (tudi na zadaj vozečega) iz verige in obeh verižnikov. Se pa ta packarija BP počisti s papirnato brisačo.

Objavljeno

...jaz sem imel na začetku čisto preveč odprto....

Dovolj je toliko, da je na otip veriga malo mastna.

 

Še boljši indikator pa je, da na vsakih 100 km prešteješ mastne flekce na feltni. od 15-20 jih mora bit... pa je glih prov.  to se pravi po 300 km furi mora biti od 45 do 60 flekcov. Kar pa je več kot 500 km... pa rata zmazek... in jih je težko štet..   :P

 

 

Objavljeno

ti pa maš čas, da fleke šteješ :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

...jaz sem imel na začetku čisto preveč odprto....

Dovolj je toliko, da je na otip veriga malo mastna.

 

Še boljši indikator pa je, da na vsakih 100 km prešteješ mastne flekce na feltni. od 15-20 jih mora bit... pa je glih prov.  to se pravi po 300 km furi mora biti od 45 do 60 flekcov. Kar pa je več kot 500 km... pa rata zmazek... in jih je težko štet..   :P

 

 

A nimaš flecksenzor na mopedu :slap:

Objavljeno

A nimaš flecksenzor na mopedu :slap:

To majo samo nappredni makaronarji,tam vsepovsod fleke pušča....

  • Všeč mi je 2
  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

Čist eno vprašanje. Ta mazalec zgoraj kaplja na verigo samo z ene strani, pa se dosti namaže členek na notranji strani verige?

Objavljeno
pred 24 minutami, map pravi:

Čist eno vprašanje. Ta mazalec zgoraj kaplja na verigo samo z ene strani, pa se dosti namaže členek na notranji strani verige?

Dovolj! 20kkm na 1190 pa veriga ne kaže obrabe .

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Injektor se tule na sliki ne dotika verižnika si že preizkusil, kako maže v "praksi". Najbolje je, da se injektor dotika verižnika na mestu tik preden se prvi zob dotakne verige.

mazalnik-verige1.jpg

pred 2 urami, map pravi:

Čist eno vprašanje. Ta mazalec zgoraj kaplja na verigo samo z ene strani, pa se dosti namaže členek na notranji strani verige?

Členki verige so namazani "for lifetime" in zavarovani z O,X,Z ringi. Maže se stik med verigo in verižnikom (obema), tako, da potrebe po raznih DUAL injektorjih...skoraj ni.

Najlažje preveriš zadostno količino "maziva" tako, da s prstom preveriš koliko je masten verižnik med dvena zoboma.

ps, lep DIY :OK:.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno (popravljeno)

Lihka se sam zezam s tem, podoben sistem le da večji revervar in še malo elektronike (nisem mogel brez kompliciranja).

513bEf93iyL._AC_UL160_SR160,160_.jpg

Programabilni ciklični časovnik (takisto ebay par $). V mojem primeru vsake 90sek odpre ventil za 0.1sek. Če je timing pravi pa poročam kmalu.

Tudi mene zanima če je mazanje na eni strani res dovolj. Imam težave z montažo dvojnega, mi ga vedno zmelje zobnik. Z enojnim ni težav...

 

Uporabljam sae 90 olje za menjalnike.... to za motorko moram še probat... bom vsaj bolj eko

 

Joker

Ni težav z dovajanjem olja ker je posoda nepredušna? Bi človek pričakoval da ne kaplja doler je ne odviješ malo...

Popravljeno . Popravil StaraFeltna

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!