Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Objavljeno
pred 4 urami, Kmet2 pravi:

Dovolj! 20kkm na 1190 pa veriga ne kaže obrabe .

Hvala lepa. Sam tolk da vem, če si v prihodnosti nabavim kak moped z verigo.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 11 urami, StaraFeltna pravi:

Lihka se sam zezam s tem, podoben sistem le da večji revervar in še malo elektronike (nisem mogel brez kompliciranja).

513bEf93iyL._AC_UL160_SR160,160_.jpg

Programabilni ciklični časovnik (takisto ebay par $). V mojem primeru vsake 90sek odpre ventil za 0.1sek. Če je timing pravi pa poročam kmalu.

Tudi mene zanima če je mazanje na eni strani res dovolj. Imam težave z montažo dvojnega, mi ga vedno zmelje zobnik. Z enojnim ni težav...

 

Uporabljam sae 90 olje za menjalnike.... to za motorko moram še probat... bom vsaj bolj eko

 

Joker

Ni težav z dovajanjem olja ker je posoda nepredušna? Bi človek pričakoval da ne kaplja doler je ne odviješ malo...

Mislim, da na 90 sek. bo malo premalo nekak na 40 sek. 

Olje SAE 90 pa zna bit malo pregosto moraš stestirati. Meni je še najboljše od Scottoiler rdeči, ki je malo gostejši kot modri. Je pa zelo majhna poraba pol litra ga imaš za nekaj časa.

Mazanje na eni strani je dovolj. Samo je dobro, da se dozira na zobnik. Ker se lepše raznese po verigi. Priporočam pa, da je zadnji zobnik z gumo to pa jo namaže v nulo. Jaz ima obojestransko prej imel samo z strani potem z obeh strani je malo boljše več prinese zobnik z gumo.

Če imaš obojestransko ti mogoče kdaj spusti kakšno kapljico olja, ko motor miruje. Cevka dobi zrak od druge in zna spustiti. Samo pri večjih tem., ko motor stoji del časa.

DSCF1335.JPG

Objavljeno
pred 12 urami, StaraFeltna pravi:

Joker

Ni težav z dovajanjem olja ker je posoda nepredušna? Bi človek pričakoval da ne kaplja doler je ne odviješ malo...

Namestiš enosmerni ventil na pokrov rezervoarja =)

Objavljeno
pred eno uro, HyperJack pravi:

Namestiš enosmerni ventil na pokrov rezervoarja =)

:slap:

....dovolj je samo 0,5mm luknjica v oddušku....

Objavljeno

Rdeči

teh 90 sek sem pobral na drugem forumu. sicer pa moram prvo ugotovit kaj meni prinese 0.1s odprtja.

Objavljeno (popravljeno)

kapljica na minuto naj bi nekje bilo, sicer pa greš po posluhu, isto k pr babi, pošlataš in če je vlažna ups mastna je ok :P

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Pri mojem DIY mazalcu za doziranje uporabljam rdečo cevko (slamico) od WD40. Po testu je bil pretok nekje kapljica na minuto, olje verigol. Vendar se je po montaži na motor tak pretok pokazal za premočan in je bilo precej "poflekano" po obroču kolesa in ščitniku verige.

Sedaj odprem mazanje na vsakih 50-100km, največkrat pri počasni vožnji v mestu in pustim odprto 1-2km. Veriga je lepo čista in mastna na obroču pa le tu in tam kaka pika olja. Najlepše se počisti s papirnato brisačo ali robcem.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Torej ta verigol je nekje splošni konsenzus? Ali ker je lahko dostopen je pač to to.

Objavljeno (popravljeno)

OK ne vem zakaj bi dal za 0,5l "škota" cca 10€ :slap:, če me pride na pumpi verigol cca 2-3€ za 1l.

Res veriga motorne žage nima (ringov) trenje je pa med verigo in sabljo na mestu reza sigurno kar veliko, pa verigol deluje.

Pri uporabi omenjenega olja ne opažam na O-ringih nikakršnih sprememb, tudi veriga je še v top kondiciji pa jo maže že 44kkm.

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Večkrat sem prebral (na netu, predvsem pri proizvajalcih oilerjev) da ne priporočajo uporabe olja za motorne žage, baje zarad aditivov, pa ker je vse živo nametano not. Ne me linčat, sam povem kar piše.

Takle pa TUTORO zgleda na mojmu, jebena montaža ker ima sam eno nihajno vilico, zato tudi enojni dozator. Na SXu sem imel vilice.

Najprej sem moral dokupit tale košček, paše na SD in GTja

625x465_7242048_3044419_1459322743.jpg

in potem še speljat cev

IMG_20160411_150541.thumb.jpg.4ec2cb754b161df85bf544326290dc78.jpg

IMG_20160411_150634.thumb.jpg.9089d039137f0c03e474ecfcc8f5aee4.jpg

 

Objavljeno

Bi se reklo ja, ADITIVI, pa te strah rata ker tega ne moreš sam preverit razliko v ceni pa še kako občutiš... (stranski učinki so :devil:)

Edino kar opazim je "nitenje" teoretično ga več ostane tam kjer mora bit, na mestu trenja. Pomeni tudi nižjo porabo olja kar ceno še zniža in ostane za kak :kava:.

Objavljeno
pred 16 minutami, DAMI34 pravi:

Večkrat sem prebral (na netu, predvsem pri proizvajalcih oilerjev) da ne priporočajo uporabe olja za motorne žage, baje zarad aditivov, pa ker je vse živo nametano not. Ne me linčat, sam povem kar piše.

Takle pa TUTORO zgleda na mojmu, jebena montaža ker ima sam eno nihajno vilico, zato tudi enojni dozator. Na SXu sem imel vilice.

Najprej sem moral dokupit tale košček, paše na SD in GTja

625x465_7242048_3044419_1459322743.jpg

in potem še speljat cev

IMG_20160411_150541.thumb.jpg.4ec2cb754b161df85bf544326290dc78.jpg

IMG_20160411_150634.thumb.jpg.9089d039137f0c03e474ecfcc8f5aee4.jpg

 

Tale Tutoro je všeč tudi men, ker je enostaven in ne rabi dodatnih priklopov, vakumma,... Moraš dati dovod na obe strani verižnika? Kje si ga nabavil in po kakšni ceni?

Objavljeno
pred 38 minutami, MiNa pravi:

Bi se reklo ja, ADITIVI, pa te strah rata ker tega ne moreš sam preverit razliko v ceni pa še kako občutiš... (stranski učinki so :devil:)

Edino kar opazim je "nitenje" teoretično ga več ostane tam kjer mora bit, na mestu trenja. Pomeni tudi nižjo porabo olja kar ceno še zniža in ostane za kak :kava:.

ja, pa še vse zažgano in odpadno olje je vmes, sej pravim, nisem preveril ampak trdijo da ni ok (tutoro)

Objavljeno

https://www.tutorochainoiler.com/

DAMI34:

Furaš kako posebno olje al kar si dobil s tutorotom? (Osebno sem bil zagret za malenkost dražjega PDOiler nato sem si rekel da znam to sam skupaj spravit kar mi je sicer uspelo razen pumpe ki je za boga ne dobim, nekaj sem jih probal a je olje za menjalnike kar ubijalo te motorčke)

Objavljeno
pred 37 minutami, gretzky pravi:

Tale Tutoro je všeč tudi men, ker je enostaven in ne rabi dodatnih priklopov, vakumma,... Moraš dati dovod na obe strani verižnika? Kje si ga nabavil in po kakšni ceni?

Nabavil kar na njihovi strani, na youtubu je veliko videou pa si lahko pogledaš različne montaže. Baje je pa bolje (lepše dozira) če daš vilice. Dozacijo moraš uloviti, ventil odpreš na 1,5 obrata, potem pa prilagajaš, poleti mal manj, pozimi mal več. Cene so različne, poglej kaj boš vzel. Mislim, da je bil moj okrog 80€ srednja verzija, tutoro auto.

pred 4 minutami, StaraFeltna pravi:

https://www.tutorochainoiler.com/

DAMI34:

Furaš kako posebno olje al kar si dobil s tutorotom? (Osebno sem bil zagret za malenkost dražjega PDOiler nato sem si rekel da znam to sam skupaj spravit kar mi je sicer uspelo razen pumpe ki je za boga ne dobim, nekaj sem jih probal a je olje za menjalnike kar ubijalo te motorčke)

Kar njihovo cca 20kkm (naročiš skupaj z ojlerjem), pa sem porabil cca pol litra al mal več. Drgač pa olje ima tudi lojz.

Objavljeno (popravljeno)
6 minutes ago, DAMI34 said:

ja, pa še vse zažgano in odpadno olje je vmes, sej pravim, nisem preveril ampak trdijo da ni ok (tutoro)

Na čezlužnih forumih imajo najrajši odpadno olje iz lastnega motorja, njih to ne moti... majo pa tudi 40.000 milj z eno verigo... pa še poceni je (praktično zastonj)

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Objavljeno
pred 6 minutami, StaraFeltna pravi:

Na čezlužnih forumih imajo najrajši odpadno olje iz lastnega motorja, njih to ne moti... majo pa tudi 40.000 milj z eno vierigo... pa še poceni je (praktično zastonj)

WHAT OIL SHOULD I USE?

Posted by Nick Ibbitson on Nov 04, 2015

The answer depends on what Chain Oiler you are using, where you live and seasonal variations, please read on.....

 

 IN BRIEF..........IF YOU HAVE THE TUTORO AUTO YOU CAN USE THE STANDARD TUTORO CHAIN OIL ALL YEAR ROUND WHERE THE AMBIENT TEMPS ARE AROUND 25°C IN THE SUMMER.

BUT  IF THE TEMPERATURE STARTS HITTING 29° OR MORE THEN YOU SHOULD THINK ABOUT USING TUTORO PLUS 25 CHAIN OIL OR A GEAR OIL SUCH AS A HYPOID EP80/90 FOR THE DURATION OF SUCH A HOT SPELL. 

 IF HOWEVER YOU HAVE A TUTORO MANUAL THEN YOU CAN USE A GEAR OIL EP80/90 ALL YEAR ROUND OR THE STANDARD TUTORO CHAIN OIL IN THE WINTER AND A GEAR OIL IN THE SUMMER.

IF YOU LIVE SOMEWHERE WHERE THE AMBIENT TEMPERATURE IS 25°C OR ABOVE THEN YOU CAN USE TUTORO PLUS 25 CHAIN OIL OR A HYPOID EP80/90 GEARBOX OIL IN EITHER THE TUTORO AUTO OR THE TUTORO MANUAL CHAIN OILERS

WARNING- NEVER USE AUTOMATIC TRANSMISSION FLUID OTHERWISE KNOWN AS ATF (MORE ABOUT THIS BELOW)

 

Beware of using a Motor Oil which has a low "W" rating  such as 5W-30........ 5W (where W means Winter) is designed to have a viscosity rating of only 5 (very very thin) when in a cold (read ambient) condition and a thicker 30 rating when at 100C, however in our application the oil will never reach 100C so the oil will never be thick enough to be useful.

As a guide we suggest that if you use a multigrade motor oil, whether its that old can you've had knocking around in the garage for years or an impulse purchase of the latest "Special Offer" Supermarket lube, make sure its at least 20w rated. Please bear in mind an engine oil does not have the same additives as our TUTORO chain oil.

There is an excellent article on motor oil and its viscosity here: http://www.upmpg.com/tech_articles/motoroil_viscosity/

Our chain oil is made to order and has wear modifiers, anti-friction, anti-fling and steel coating additives - engine oils are designed to do a different job and I certainly wouldn't recommend using chain oil to lube your engine!.

We have had some customers try using Chain Saw Oil but cant recommend it as it is just too sticky and glue like to flow properly at ambient temps up to 28°C. Besides which some Chainsaw oils are vegetable based - be aware some of these oils attack nitrile seals such as the O or X rings in your chain!

Lastly if you do go out to buy oil for your chain and can't get or dont want a bespoke chain oil, get some Gearbox oil, something like EP70/90 is fine if the ambient temp is warm enough! BUT....its no use using thick Gearbox oil where the ambient temperature is under 25°C, its just too thick and will only flow very slowly, for that reason we really dont recommend using 80/90 gear oil in the UK- here's hoping we have a summer that makes that possible!

Gearbox oil has got the sort of additives you need for a chain drive and it doesnt turn to a "water like" viscosity in hot weather (if you can't remember what "Hot weather" is do a Google seach on May 24th 2012 for the UK or southern Spain at almost any other date)

BUT please NEVER, EVER USE AUTOMATIC TRANSMISSION FLUID in your oiler!, some variants have all sorts of nasty toxins in and can destroy plastics, some even corrode brass!

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Meni se tudi 0,5L scottoiler oljcka ne zdi drago tistih 13 evrov,pa mas za 30k zihr. Pa se nimas skrbi,a je taprav,a ni :) 

Objavljeno (popravljeno)
pred 36 minutami, compaq pravi:

@DAMI34: kje si kupil tisto "roko", za dozator? Lahko kak link? 

tule, 3D shop, natisnjeno na 3d tiskalnik, obliko lahko celo sam izrišeš

http://www.shapeways.com/?etId=85038416&utm_source=automated-contact&utm_medium=email&utm_campaign=order-shipped&utm_content=0

v iskalnik naprimer vpišeš KTM, potem pa dobiš zadetke, kaj vse se tiska:

http://www.shapeways.com/search?q=ktm&type=product

moj kos je konkretno tale:

http://www.shapeways.com/product/CYKBPMRH4/ktm-sdr-1290-halter-scottoiler-kunststoff?optionId=40671094

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno
pred 13 urami, DAMI34 pravi:

Nabavil kar na njihovi strani, na youtubu je veliko videou pa si lahko pogledaš različne montaže. Baje je pa bolje (lepše dozira) če daš vilice. Dozacijo moraš uloviti, ventil odpreš na 1,5 obrata, potem pa prilagajaš, poleti mal manj, pozimi mal več. Cene so različne, poglej kaj boš vzel. Mislim, da je bil moj okrog 80€ srednja verzija, tutoro auto.

Kar njihovo cca 20kkm (naročiš skupaj z ojlerjem), pa sem porabil cca pol litra al mal več. Drgač pa olje ima tudi lojz.

80€ ali 80 funtov?

Objavljeno

 

Ob 10. 5. 2016 at 20:56, MiNa pravi:

Injektor se tule na sliki ne dotika verižnika si že preizkusil, kako maže v "praksi". Najbolje je, da se injektor dotika verižnika na mestu tik preden se prvi zob dotakne verige.

mazalnik-verige1.jpg

 

 

Ob 8. 5. 2016 at 21:33, Joker pravi:

Evo, zdaj ko je stestiran, še slike mojega "naredi si sam" mazalca verige.

Rezervoarček je sicer precej majhen, vendar eno polnjenje zadostuje za skoraj 2000km, kar popolnoma zadostuje...

Injektor se res ne dotika zobnika, ampak je od njega odmaknjen slab milimeter. Po enem porabljenem rezervoarčku ne vidim razloga, da bi moral injektor ravno drsati po zobniku.

 

 

Ob 10. 5. 2016 at 21:08, StaraFeltna pravi:

Joker

 

Ni težav z dovajanjem olja ker je posoda nepredušna? Bi človek pričakoval da ne kaplja doler je ne odviješ malo...

 

Posoda seveda ni neprodušno zaprta. V pokrovčku je 1mm luknjica...

Kot sem že napisal, je doziranje nastavljeno na 1 kapljico na dobro minuto, kar je očitno povsem dovolj. Edina slabost je izbrana pipica, ki je nekoliko nepraktična za natančno nastavljanje, sem jo pa uporabil zato, ker sem jo ravno imel doma on je lepo pasala v razpoložljiv prostor brez kakšnega fiksiranja. Če se bo izkazala potreba po večkratnem nastavljanju bom vseeno uporabil rezervne dele iz moje zbirke modelarske opreme...

 

 

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!