Skoči na vsebino

Avtomatski mazalci verige


Noise
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

videl sem pri damiju, od teh naravnih je tutoro najizvirnejši, pri montaži pa se pač malo znajdeš, pogledaš okoli, že ideja mi je bila takoj všeč

ostali nimajo za burek :) elektronska navlaka, komplicirano itd.

po začetnih zapletih, zamašitev cevke, ki je drsala, pregosto olje, sedaj funkcionira kot mora

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 25. 12. 2017 ob 11:14, Snecer pravi:

Piši tutoru, če pošljejo samo vijak, ker v katalogu samo vijaka ni.

Sem pisal, naročil še nekaj drobnarije zraven, so mi takoj odgovorili, poslali predračun, plačal s paypolom in zadeva že gre proti Wajdušni :D

Hvala za idejo, pa kapo dol Tutoru, ki so odzivni tudi za nakup v vrednosti 10€. 

Sam vijak je 4,99 funta.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 25. 12. 2017 ob 13:03, XTR pravi:

Vedno obstaja možnost okvare, v primeru nestrokovnega servisiranja pa je še toliko večja. Nekateri zaradi takega početja žal ne morejo več pisati po forumih. En tak primer okvare

@XTR z opisano nesrečo nima mazanje verige ali okvara oilerja nobene veze!

" in the area of the engine block. A loose bolt and an incorrectly applied seal resulted in an oil leak. The oil ended up on the rear wheel."

Razrahljan vijak na karterju motorja je bil vzrok. V motorju pa je od 2,5-3,5l motornega olja. V oilerjih pa 0,4-0,7dl.

ps, na treh motorjih imava montirane DIY oilerje in sva skupaj prevozila cca 190Kkm, do sedaj brez kakršnega koli incidenta (olja na gumi).

Srečno na cesti z ali brez oilerja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

44 minutes ago, MiNa said:

@XTR z opisano nesrečo nima mazanje verige ali okvara oilerja nobene veze!

Moja objava se nanaša na nestrokovne posege. Dober primer, kako lahko eno majhno tesnilo ali pa neprimerno privit vijak naredi katastrofo. Marsikdo se tega sploh ne zaveda! Tudi 0,4 -0,7 dl olja naredi kar lep madež. :(  Pravilno nameščen oiler ne predstavlja kakšne velike nevarnosti, priporočam pa dobro mero previdnosti pri montaži. DIY izvedbe se ne grem, Tutoro pa že dva tedna čaka na montažo. :)  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je verjetno zelo redek pojav, da se ti odvije vijak karterja in steče olje. Tam ni neke prehude zatezne moči, ker privijaš v aluminij (do 30Nm recimo) pa še malo zapika tisto "tesnilo" med vijakom in karterjem, tak da je zicer.

Pa še napisano je, da "narobe" montiral tesnilo :) kako je možno podložko narobe gor dat, ok ... 

Jaz sem imel težavo, ker sem cevko preveč pritisnil na zobnik, ki je cevko obrusil in jo tako zamašil. Oziroma bi jo moral drugaže prirezati (konico). Pa tudi zadnji zobnik oz njegovo "gnezdo", ki je na gumicah, ob vrtenju kolesa gre malo levo desno (minimalno, dovoljeno, a nekaj je).

"Težava" je bila v tem, da ni mazalo :) .

Na hondo iz podpisa boš montiral?

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

Sem pisal, naročil še nekaj drobnarije zraven, so mi takoj odgovorili, poslali predračun, plačal s paypolom in zadeva že gre proti Wajdušni :D

Hvala za idejo, pa kapo dol Tutoru, ki so odzivni tudi za nakup v vrednosti 10€. 

Sam vijak je 4,99 funta.

 

Ti rabiš tole spodaj za šminko :) jaz bi si tudi omislil, a je posodica skrita pod oklepom.

Vijak ni hudo poceni, ni pa rop :) 

drugače pa sem jim tudi sam pisal in nekaj spraševal in so zelo odzivni, tipična angleška "garaža" z normalno komunikacijo.

stone_sheild_1024x1024@2x.png.424600ffd9976f7e6ce2f7811666accc.png

 

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Snecer said:

To je verjetno zelo redek pojav, da se ti odvije vijak karterja in steče olje. Tam ni neke prehude zatezne moči, ker privijaš v aluminij (do 30Nm recimo) pa še malo zapika tisto "tesnilo" med vijakom in karterjem, tak da je zicer.

Pa še napisano je, da "narobe" montiral tesnilo :) kako je možno podložko narobe gor dat, ok ... 

Na hondo iz podpisa boš montiral?

Verjetno ne gre za vijak karterja, tista luknja na vijaku mi je sumljiva. Prej bi rekel, da je vijak za pritrditev kakšne cevi, morda do hladilnika olja? Za podložke poglej zadnji sliki. Namesto o-ringa je uporabil ploščato tesnilo, originalna podložka pa tudi ni bakrena, kot je bila uporabljena v tem nesrečnem primeru.  Nekdo je za silo zmetal skupaj.... :(

Gremo nazaj na oiler... Ja, na Hondo gre oiler, nekako bom stlačil gor :hmm:. Vem, ne rabim, ampak hočem :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, DAMI34 pravi:

Po današnjem testu in spet zaliti gumi z oljem :( sem končno ugotovil, da je tutoro umrl.

js sm glih dons neki študiru, da bi ga montiru in isku po netu :huh:

pred 2 urami, BIF pravi:

Ja....tudi če si še tako masten, prej kot slej škripneš....

prav maš, bolje je škripat tko kt js ... :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, maus pravi:

js sm glih dons neki študiru, da bi ga montiru in isku po netu :huh:

In zdaj si si premislil, ker je Damijev spustil dušo (najbrž zato, ker je bil dvakrat "udeležen" pri padcu/nesreči motorja)?

Meni je všeč, ker je enostaven in za moje potrebe funkcionira dobro.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, gretzky pravi:

In zdaj si si premislil, ker je Damijev spustil dušo (najbrž zato, ker je bil dvakrat "udeležen" pri padcu/nesreči motorja)?

Meni je všeč, ker je enostaven in za moje potrebe funkcionira dobro.

nisem si premislu ... verjetn bom .. spomlad .. ;)

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, maus pravi:

js sm glih dons neki študiru, da bi ga montiru in isku po netu :huh:

prav maš, bolje je škripat tko kt js ... :P

 

za tvoj motor je oiler prenevaren

  • Haha 1
  • Zmeden 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Snecer pravi:

za tvoj motor je oiler prenevaren

motor je itak nevarn .. res pa je, da se tok počas vozm, da lahko sprot špricam :P

 

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, maus pravi:

motor je itak nevarn .. res pa je, da se tok počas vozm, da lahko sprot špricam :P

 

zadaj bi lahko bila montažna podobna kot pri "meni", imaš vijak za zadnje stojalo, pa lepo spodaj pod nihajko, potem pa je treba "razmislit" :) 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Snecer pravi:

zadaj bi lahko bila montažna podobna kot pri "meni", imaš vijak za zadnje stojalo, pa lepo spodaj pod nihajko, potem pa je treba "razmislit" :) 

 

a veš da ne vem, kako imaš ti narejeno ... a nimaš ti tut tutora ?

kter ole uporablaš .. a un 20 stopinj ... od tutora ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, maus pravi:

js sm glih dons neki študiru, da bi ga montiru in isku po netu :huh:

prav maš, bolje je škripat tko kt js ... :P

 

1. @nemo ima pro oiler na zalogi, kontaktiraj ga.

2. dokler škripamo smo živi a ne, ane.

No, da je moj tutoro umrl ni čudno saj je bil že star, preživel je karambol z SXom, pa drsanje po tleh z GTjem, kjer sem odpilil vijak, očitno mu je bilo dovolj :D

Sem naročil že novega.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Snecer pravi:

zadaj bi lahko bila montažna podobna kot pri "meni", imaš vijak za zadnje stojalo, pa lepo spodaj pod nihajko, potem pa je treba "razmislit" :) 

 

Tutoro ma kar nekaj opcij nosilcev, lahko ga pa tudi sam narediš. 

 

ccm_gp_450_MK3_1024x1024@2x.png

installed_DSC_2285_1024x1024@2x.jpg

pred 11 urami, maus pravi:

a veš da ne vem, kako imaš ti narejeno ... a nimaš ti tut tutora ?

kter ole uporablaš .. a un 20 stopinj ... od tutora ?

jz mam 2 tutora, kmal bodo 3je :P

Na z900 ole do 30C, na GTju, kjer je dozacija z notranje strani pa raje rdeče, k je bolj gosto, pa manj svinja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, maus pravi:

a veš da ne vem, kako imaš ti narejeno ... a nimaš ti tut tutora ?

kter ole uporablaš .. a un 20 stopinj ... od tutora ?

ja tutoro imam, mi je dami svetoval :) 

olje sem pa napačno nabavil do 20 stopinj, ni bilo v redu, tak da imam sedaj olje od scota do 30 stopinj

montažo sem pa skombiniral, zadaj sem "žličko" (od scota, ma louis) montiral iz zadnje strani nosilca za zadnji štender, je bilo še dovolj mesa od vijaka, le matico sem dal polovično, nato pa spodaj po nihajki naprej...kjer ima vsak motor drugače :)

WP_20170215_007.thumb.jpg.c59c67fa37815a63827a8bb312ab6eee.jpgWP_20170218_002.thumb.jpg.42d24bdfd1af6d21ae3df9927cba5ddd.jpgWP_20170218_003.thumb.jpg.828a1045d41ea7dc3d0fd3517049adfe.jpgWP_20170218_004.thumb.jpg.09a6ebb091b648066d1db06469bf9e1c.jpg

 

pred 18 minutami, DAMI34 pravi:

Tutoro ma kar nekaj opcij nosilcev, lahko ga pa tudi sam narediš. 

 

ccm_gp_450_MK3_1024x1024@2x.png

jz mam 2 tutora, kmal bodo 3je :P

Na z900 ole do 30C, na GTju, kjer je dozacija z notranje strani pa raje rdeče, k je bolj gosto, pa manj svinja.

za spodaj sem mu pisal za verižnik, za samo posodico pa bo moral sam poiskati plac in nosilce :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Snecer pravi:

ja tutoro imam, mi je dami svetoval :) 

olje sem pa napačno nabavil do 20 stopinj, ni bilo v redu, tak da imam sedaj olje od scota do 30 stopinj

montažo sem pa skombiniral, zadaj sem "žličko" (od scota, ma louis) montiral iz zadnje strani nosilca za zadnji štender, je bilo še dovolj mesa od vijaka, le matico sem dal polovično, nato pa spodaj po nihajki naprej...kjer ima vsak motor drugače :)

WP_20170215_007.thumb.jpg.c59c67fa37815a63827a8bb312ab6eee.jpgWP_20170218_002.thumb.jpg.42d24bdfd1af6d21ae3df9927cba5ddd.jpg

 

za spodaj sem mu pisal za verižnik, za samo posodico pa bo moral sam poiskati plac in nosilce :)

tale montaža na verižnik je najboljša in najenostavnejša, hkrati pa tudi omogoča naklon pipce, ko recimo verigo našponaš.. Uho se dobi pri Loisu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Rogerg pravi:

maus ne zdej še ti s to navlako :P sej bo kmal konc zime pa ti ne bojo sle vec neumnosti po glavi, zdrž 

na versaču je kar problemček po poti namazat, ker nima centralca, jaz sem sicer uporabljal do montaže navlake jackpack (isto kot @maus ) je lepo funkcioniralo, ni pa bilo optimalno

ketna ni bila veno ok namazana, olje je še najboljša zadeva

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bejž bejž... še lansk let si pisal kok je fajn se ustavit vsake 500km na daljsi furi in se malo pretegnit in preverit in pospricat ketnco... a čš link objave? :D

sj nima veze..sam da si zadovoljen... uglavnem za tiste k delajo po 10 + jurjev km na leto se splaca ... za nas ki do enih 6 pridemo pa brezveze... mal pihnes vsake tok in je... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prej sem sprejal na 300km nekje, ni pa optimalno, beri spodaj...poleg tega je tutoro končno nek sistem, ki ni navlaka in se lično montira, razen zadaj pod nihajko, je vse skrito očem

pisal sem o navlaki, ko maš kablovje in stikala v velikosti LCD televizije, ki jo montiraš nekam na krmilu

ni tolko problem špricanje s sprejem, kot pa da konstantno mazanje z oljem, ki ohranja zdravo verigo, ki se na versaču sicer hitro raztegne, res pa tudi set ketne ni drag

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!