Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Objavljeno
pred 3 urami, Snecer pravi:

v bistvu pri špananju verige samo vijakec okol cevke odviješ in pomakneš naprej ali nazaj

za ta sistem je treba še dokupit zunanjo črno cev za zaščito, smešna cena

Ja, zato sem se pa danes igral na GTju, kjer imam sicer 3D nosilček sprintan, ampak vodi dozirno cev vodoravno z notranje stani pod kotom 45 stopinj spodaj pod enojno vilico, je je kr jeba z nastavitvijo, ko šponam zobnik, pa hkrati verjetno tudi krivec za veliko svinjarije po feltni. Danes zmontiral testno nosilček z zunanje strani. Bomo videli kako se obnaša olje, kajti cevka pride na 9 uro na zobnik. Se pa enostavno regulira naklon, samo malo zvijem pa je :D

 

Objavljeno
pred eno uro, Rogerg pravi:

bejž bejž... še lansk let si pisal kok je fajn se ustavit vsake 500km na daljsi furi in se malo pretegnit in preverit in pospricat ketnco... a čš link objave? :D

sj nima veze..sam da si zadovoljen... uglavnem za tiste k delajo po 10 + jurjev km na leto se splaca ... za nas ki do enih 6 pridemo pa brezveze... mal pihnes vsake tok in je... 

se strinjam, sprej je komot, ampak stane, jaz sem redno šprical in pošprical par piksen na sezono.

1. 5x15€ pa smo pri ceni oilerja (3 ali 4 pikse sem vedno porabil na sezono)

2. vedno me je jezilo, ko se je ves pesek nalepil na verigo, sploh če je bilo veliko makedama in posledično se je potem samo sprej na sprej nanašalo

3. oiler je qurac, stalno moraš preverjat če maže :P

4. je pa tudi fajn, napolniš posodico in voziš.....in voziš.....in voziš :P , v vseh nevem kok km, cca 100000 z oilerjem sem porabil mogoče liter olja

5. oiler je qurac, ko kaj crkne, se moraš spet jebat z montažo

6. je pa tudi fajn, lahko potrdim, kot večina uporabnikov, da se veriga veliko manj špona in več zdrži. Koliko, pa ne bi znal povedat.

7. ko dežuje odpreš pipco in bolje maže od spreja, prav tako po makedamu odpreš in zaliva z oljem kar pomeni da tudi čisti svinjarijo

8. pri obeh sistemih, je še vedno priporočljivo čiščenje verige

Objavljeno

Ne razmišljam več o oljerjih, niti o klasičnih sprejih. Špricnem na 2 do 4tisočake in je mir. En sprejček zadošča za celo sezono in ga bo še nekaj ostalo, pri mazanju verige na dveh motorjih. Ni umazanije, nikjer ne teče, veriga je podmazana in čista. Počasi se bodo nano spreji uveljavili, v njih vidim veliko prednosti. Samo toliko, da še jaz pristavim svoj piskrček in pohvalim svoj sistem mazanja.

http://nanoprotech.si/shop/auto-moto-lubricant/

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 15 minutami, Gonca pravi:

Ne razmišljam več o oljerjih, niti o klasičnih sprejih. Špricnem na 2 do 4tisočake in je mir. En sprejček zadošča za celo sezono in ga bo še nekaj ostalo, pri mazanju verige na dveh motorjih. Ni umazanije, nikjer ne teče, veriga je podmazana in čista. Počasi se bodo nano spreji uveljavili, v njih vidim veliko prednosti. Samo toliko, da še jaz pristavim svoj piskrček in pohvalim svoj sistem mazanja.

http://nanoprotech.si/shop/auto-moto-lubricant/

vsekakor zanimivo, počakam samo še rezultat z naslovom:

*veriga mi je naredila_____km, uporabljal sem tale sprej:______, vozil sem po dežju, pa tudi makedamu.

aja, pa tudi tule lahko zadevo objaviš:

 

ps. takoj, ko bo kdo napisal z verigo naredim 40 ali 50 in več kkm, odpičim vse oilerje dol, pa takoj kupim NANOSPREJ :D

 

Objavljeno

*veriga mi je naredila___35k__km, uporabljal sem tale sprej:__nano sprej____, vozil sem po dežju (km??), pa tudi makedamu (km??) . Zaenkrat je prevoženih samo toliko, po dežju in makadamu pa nimam evidence, vsekakor je voženo tudi v teh pogojih, vendar v km-jih ne morem govoriti, ker evidence preprosto nimam, ko bom verigo zamenjal pa poročam še ostalo. Veriga je EK in jo mažem z nano sprejem od novega. Prejšnje dve verige (original in DID) so mi zdržale cca 40kkm.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

takole sm si namontirau sc.oiler na ktm 1050ad,kr pred sprednji zobnik na zgornjo stran in z tem sem resil tudi škripane v zgornjem vodilu

so1.jpeg

so2.jpeg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 13 urami, lukec pravi:

takole sm si namontirau sc.oiler na ktm 1050ad,kr pred sprednji zobnik na zgornjo stran in z tem sem resil tudi škripane v zgornjem vodilu

so1.jpeg

so2.jpeg

z ozirom, da kaplja na zunananjo stran verige, kako je mazanje ker večina olja zaradi centrifugalne sile odleti stran in ne penetrira v sredino verige?

 

Objavljeno
pred 34 minutami, DAMI34 pravi:

z ozirom, da kaplja na zunananjo stran verige, kako je mazanje ker večina olja zaradi centrifugalne sile odleti stran in ne penetrira v sredino verige?

 

poleg tega pa olje kaplja direktno na verigo, kar pomeni da ena kapljica namaže en, morda dva člena, zelo malo verjetnosti ,da bo veriga dobro in enakomerno namazana. Olje mora kapljati na zobnik po katerem potem zaradi centrifugalne sile leze navzven in dokaj enakomerno maže celo verigo.

Objavljeno
pred 4 minutami, Frenk 67 pravi:

poleg tega pa olje kaplja direktno na verigo, kar pomeni da ena kapljica namaže en, morda dva člena, zelo malo verjetnosti ,da bo veriga dobro in enakomerno namazana. Olje mora kapljati na zobnik po katerem potem zaradi centrifugalne sile leze navzven in dokaj enakomerno maže celo verigo.

obstaja en sistem, ko se gobica namesti pod verigo, izreže se drsnik, spodaj pa namesti cca 2x2cm gobica (neka trša vpojna zadeva, nanjo se priklopi potem cevko oilerja in ko veriga drsi preko, se ta maže (z notranje strani). Sem pa bil skeptičen pri tem sistemu, ker ne vem koliko gobica zdrži, pa smrdi mi rezat drsnik.

Objavljeno
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

obstaja en sistem, ko se gobica namesti pod verigo, izreže se drsnik, spodaj pa namesti cca 2x2cm gobica (neka trša vpojna zadeva, nanjo se priklopi potem cevko oilerja in ko veriga drsi preko, se ta maže (z notranje strani). Sem pa bil skeptičen pri tem sistemu, ker ne vem koliko gobica zdrži, pa smrdi mi rezat drsnik.

zima naredi svoje,drugače to šprica po sredini verige,še doziranje imam skoraj na minimum

Objavljeno
pred 32 minutami, lukec pravi:

zima naredi svoje,drugače to šprica po sredini verige,še doziranje imam skoraj na minimum

če si zadovoljen in če deluje potem je qul. Ampak recimo, če podrsaš s prstom po notranji strani verige a je mastna?

Saj možno da je, ker po sliki sodeč pade nekaj olja med členi na drsnik pa se potem tam namaže, ampak če je bolj suha, potem ne deluje ok.

Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

če si zadovoljen in če deluje potem je qul. Ampak recimo, če podrsaš s prstom po notranji strani verige a je mastna?

Saj možno da je, ker po sliki sodeč pade nekaj olja med členi na drsnik pa se potem tam namaže, ampak če je bolj suha, potem ne deluje ok.

mislim da je dovolj namazana,občasno jo še mal z sprejem pihnem

Objavljeno

Tokrat sem spremenil mesto dozacije in premaknil dizo na zunanjo stran verižnika. Predvidevam, da bo manj umazana feltna in zadnji zavorni disk.

 

IMG_20180108_155751.jpg

IMG_20180108_155738.jpg

Objavljeno
pred 54 minutami, Snecer pravi:

vidim, da je tudi pri tebi cevka pobrusila barvo iz verižnika

možno, nikoli nisem o tem razmišljal, definitivno ga pa očisti na mestu stika :D

ps. veriga ima 30kkm, v prvih 10kkm sem jo 2x našponal (malo) od takrat pa do sedaj nič več in ne kaže neke obrabe, niti neenakomerne nategnjenosti.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 10 minutami, Kawl pravi:

Kaj je zdaj bolj kupit scottoiler ali tutorota ?

 

če bom jaz kupoval, bom tutorota ;)

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred eno uro, Kawl pravi:

Kaj je zdaj bolj kupit scottoiler ali tutorota ?

 

Tutoro ima bolj preprost sistem delovanja, scott pa je renomirana zadeva.

Odvisno kaj hočeš, če hočeš elektronsko doziranje z "velikim" zaslonom na krmilu, ali kakšno drugo scottovo pasivno (mislim da imajo še na vakum), potem scotta, če pa hočeš neko pristno naravno delovanje :) pa vzameš tutora.

Objavljeno

Glasujem za preprostost!

Zakaj?

Približno 110Kkm prevoženih na e-F-u veriga menjana na 80Kkm, MT-ka pri 50Kkm ima verigo "kot nova" uporabljava preprost DIY mazalnik (cena pod 10€). Seveda tudi za tak mazalnik velja kot je @DAMI34 zapisal v tem postu.

Objavljeno

Navedel si le ceno materiala, ne pa tudi delo in znanje, ki je vredno več :) pa težave z ženo, da je pustila namestitev beta verzije na nov motor...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 4 minutami, MiNa pravi:

Glasujem za preprostost!

Zakaj?

Približno 110Kkm prevoženih na e-F-u veriga menjana na 80Kkm, MT-ka pri 50Kkm ima verigo "kot nova" uporabljava preprost DIY mazalnik (cena pod 10€). Seveda tudi za tak mazalnik velja kot je @DAMI34 zapisal v tem postu.

Pa kaj vi tes upate delat take kilometre?Men jo je enkrat pri 20 kkm utrgalo....vedno sprejal

Objavljeno

Vsak, ki zna in ima prostor ter orodje, si lahko zelo poceni izdela mazalnik, vsekakor in deluje.

Seveda je pa fajn imeti tudi gumbke pa skalo, ki ti kaže koliko kapljic je padlo na verigo itd..

Jaz imam rad preprostost, ker se jo da hitro popraviti, zamenjati itd, ker ni problemov z montažo, ne rabiš vakuma, ni nevarnosti, da ti sprazni baterijo itd..ne bi imel pa nič proti, če bi tovarniško vgradili najboljši in najdražji oiler.

ampak tako kot sem že zapisal, tudi pri oilerjih je potrebno občasno preveriti mazanje, in splošna kontrola delovanja (zamašenost dize, kontrola olja v posodici), čiščenje verige je tudi priporočljivo.

pred 1 minuto, sesir pravi:

Pa kaj vi tes upate delat take kilometre?Men jo je enkrat pri 20 kkm utrgalo....vedno sprejal

Da. Meni so tudi Xringi leteli ven po 15kkm. zakaj, ker sem samo sprejal, sprejal, vozil po makedamu, sprejal. Vmes ni bila očiščena in jih je lepo zbrusilo. Če imaš olje, ki maže, odpreš ventil in taisto olje ki veselo šprica okoli tudi opere verigo.

Objavljeno
pred 6 urami, Snecer pravi:

namestitev beta verzije na nov motor...

:lol1::lol1:

Najprej ni pustila "tistih grdih šlauhov pa že ne bom mela na motorju" je rekla.

Po prvi solo vožnji je pa spremenila mnenje.

pred 6 urami, sesir pravi:

utrgalo.

Odtrgalo? Slabo vzdrževana veriga!!

Objavljeno
pred 8 urami, Kawl pravi:

Kaj je zdaj bolj kupit scottoiler ali tutorota ?

 

Meni je bolj všeč Tutoro. Zakaj? Ker je preprost.

Na predprejšnjem motorju imel Scottoilerja (osnovnega), ki je tudi delal ok. Vendar mi je vseeno bolj všeč Tutoro. Ravno zato, ker je simpl.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred eno uro, MiNa pravi:

:lol1::lol1:

 

Odtrgalo? Slabo vzdrževana veriga!!

In očitno nikoli pogledana (kontrolirana napetost po celi dolžini, da vidi če so šibki členi) ter očiščena.

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!