Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Objavljeno

Aha tole se nisem nalimal...

V 1.0. Bom naredil 1.1, manjsi popravek, potem pa se prasno barvanje v temno sivo, da bo v priblizni barvi nihajke. 

Ce bo cas ... 

 

 

20180803_164325.jpg

Objavljeno
pred 12 urami, krucymucy pravi:

 

Zajebal. 

jaz enako, bo pa za pozimi.

Objavljeno
14 hours ago, krucymucy said:

20180803_172349.jpg

 

mt09 ima na notranji strani nihajke en zelo praktičen vijak, na katerega se da lepo skriti nosilec .. si ga spregledal ali si dal na zunanjo stran zaradi lažje izdelave/praktičnosti?

drugače pa good job .. :OK:

Objavljeno
4 hours ago, Tex said:

mt09 ima na notranji strani nihajke en zelo praktičen vijak, na katerega se da lepo skriti nosilec .. si ga spregledal ali si dal na zunanjo stran zaradi lažje izdelave/praktičnosti?

drugače pa good job .. :OK:

Sej ta vijak bo sel stran, sam da dobim valjcke. 

Pac lazje je s te zunanje strani, ker je treba to vsakic ko nategujes verigo prestavit. 

Objavljeno
On 7/16/2018 at 9:05 AM, DAMI34 said:

Sem imel na sxu. Zeleno olje je pri 30 c zelo redko in tekoče. Vsem predlagam rdeče pa ventil Max 1/2 odprt. Tudi maže bolje z rdečim. Moja poraba v 1000km je tja do 1,5cm posodice.

Tutoro rdeče (plus 25) ali Scottovo rdeče? Zeleno je trenutno neuporabno.. Si vozil že oba? Tutoro navaja od 16°C naprej, Scott pa od 20-40°C. Mnenja?

Objavljeno

Jaz imam Scottovo rdeče (20-40'C) celo leto. Tam do 20'C imam odprt ventil nekje na 1/3-1/2, nad 20'C pa je 1/4 čisto dovolj (na Scottoilerju). Scotttovo modro olje (0-30'C,) pa mi je pri 15'C dobesedno samo teklo iz cevke ven pri zaprtem ventilu. Stalno sem imel lužico pod motorjem.

Objavljeno
pred eno uro, XTR pravi:

Tutoro rdeče (plus 25) ali Scottovo rdeče? Zeleno je trenutno neuporabno.. Si vozil že oba? Tutoro navaja od 16°C naprej, Scott pa od 20-40°C. Mnenja?

Mam samo scota, tutorovega nisem nikoli uporabil.

Saj je stvar enostavna, tok časa zapiraš ventil po malem, da ni vse usrano a veriga še mastna.

Zelen tutoro pa res kar izgine pri tej vročini, ga mam na Zju, toliko da ga porabim.

Objavljeno (popravljeno)

Olje za motorne žage (verigol) že cca 250Kkm...

Po cca 7000kilometrih na dveh motorjih (do Gruzije in nazaj) z oilerji za cca 10€ vse BP. Nekaj packarije naokoli vendar nič kritičnega preden operem poslikam.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Po 3 tisoč km mazanja verige z oljem za verige motornih žag je veriga lepo enakomerno naoljena in brez umazanije, kljub določenim odsekom makadama, mokri cesti in vsej ostali umazaniji. Platišče je brez madežev olja.

9B547502-D65E-4FD9-A543-C746313BF080.jpeg

86A86CBB-1B15-433F-8169-E2E0C6DBE82C.jpeg

B7DB290D-F498-48F7-B5BD-9062F959DB58.jpeg

Objavljeno
pred 7 minutami, The Lakl pravi:

Po 3 tisoč km mazanja verige z oljem za verige motornih žag je veriga lepo enakomerno naoljena in brez umazanije, kljub določenim odsekom makadama, mokri cesti in vsej ostali umazaniji. Platišče je brez madežev olja.

9B547502-D65E-4FD9-A543-C746313BF080.jpeg

86A86CBB-1B15-433F-8169-E2E0C6DBE82C.jpeg

B7DB290D-F498-48F7-B5BD-9062F959DB58.jpeg

da je platišče čisto je logično, ker je ožja guma in odlet olja z verižnika in gume ne leti na feltno. Tisti, ki pa imamo širše gume ali pa platišče bližje izmetu pa imamo žal vse poflekano. Ampak kljub temu ni panike, po 2-3 jurjih obrišeš s krpo in feltna je spet lepa in čista. Pa še sveti se :D

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 15 minutami, DAMI34 pravi:

da je platišče čisto je logično, ker je ožja guma in odlet olja z verižnika in gume ne leti na feltno. Tisti, ki pa imamo širše gume ali pa platišče bližje izmetu pa imamo žal vse poflekano. Ampak kljub temu ni panike, po 2-3 jurjih obrišeš s krpo in feltna je spet lepa in čista. Pa še sveti se :D

 

Vprašanje; imajo vsi motorji zadnji zobnik na istem mestu in je potem od širine gume odvisno, koliko bo olja na njej in na feltni? Ker potem me zanima, kako se srečujeta ketna in guma. 

Objavljeno
Pravkar, Borutt pravi:

Vprašanje; imajo vsi motorji zadnji zobnik na istem mestu in je potem od širine gume odvisno, koliko bo olja na njej in na feltni? Ker potem me zanima, kako se srečujeta ketna in guma. 

maš slike v tej temi, pa si poglej. ko smo slikali montaže. Olje pa ne leti samo v eni liniji ampak se le ta nekoliko razširi, Ožja kot je guma manj bo svinjarije, ker je guma bolj odmaknjena od smeri frcanja (pa še vrtinčenje zraka lahko dodaš)

Z ozirom, da sem zadevo imel na 3 motorjih lahko to z gotovostjo rečem. So motorji ki imajo srečanje verige in gume samo na razmaku 1cm in motorji , ki imajo več. (lahko pa grem pomerit koliko ima GT in Z razdaljo guma-veriga, oba sta pa kr enako umazana guma 190 in 180)

Pa tudi verižnika nimajo vsi na istem mestu.

Objavljeno

pozabil povedati, večina lastnikov ima kar pofrcano feltno, neglede na širino gume, nekaj še prispeva gostota olja in pa predvsem vrtinčenje zraka. Bolj kot je redko bolj je vse usrano.

Objavljeno

Men je čist vseen če je usran ker perem redko. Itak se tole olje lepo spere dol brez kakega posebnega truda.

Objavljeno
On 8/4/2018 at 7:24 PM, MiNa said:

Olje za motorne žage (verigol) že cca 250Kkm...

Jaz se ne bom igral z verigolom, ker je prihranek pri moji kilometrini zanemarljiv. Uporabljaš verigol Mineral ali Bio?

 

10 minutes ago, DAMI34 said:

pozabil povedati, večina lastnikov ima kar pofrcano feltno, neglede na širino gume, nekaj še prispeva gostota olja in pa predvsem vrtinčenje zraka. Bolj kot je redko bolj je vse usrano. 

Feltna ni problematična, se zlahka opere. Bolj me skrbi zažgano olje na katalizatorju. Pri nižjih temperaturah je bilo sprejemljivo, pri 25°C+ pa je zelenega olja enostavno povsod preveč. Pri enostranski nihajki je verjetno ta problem še bolj izrazit, ker se olje zbira na večji površini. Jutri naročim rdeče olje od Scottoilerja, če ne bo manj pocejalo pa odstranim katalizator. :) 

Objavljeno
pred 1 minuto, XTR pravi:

Jaz se ne bom igral z verigolom, ker je prihranek pri moji kilometrini zanemarljiv. Uporabljaš verigol Mineral ali Bio?

 

Feltna ni problematična, se zlahka opere. Bolj me skrbi zažgano olje na katalizatorju. Pri nižjih temperaturah je bilo sprejemljivo, pri 25°C+ pa je zelenega olja enostavno povsod preveč. Pri enostranski nihajki je verjetno ta problem še bolj izrazit, ker se olje zbira na večji površini. Jutri naročim rdeče olje od Scottoilerja, če ne bo manj pocejalo pa odstranim katalizator. :) 

Kar se steče na katalizator oziroma škatlo od izpuha jaz po furi obrišem, če je pa zasušeno pa ob čiščenju verige s petrolejem in gre dol.

Mene od vsega tega frcanja najbolj moti ker leti na gumo. Sicer je bolj vizualen problem, ker čez rob le te se bolj malo raztegne.

Koliko imaš pa odprto pipico? Jaz pri zelenem sedaj Max 1/2.

Objavljeno

Tudi meni je vseeno, če ima felna par pack od olja, katero se z lahkoto očisti. Prej nikoli nisem vedel, koliko naj našpricam z sprejem. Če sem pretiraval je bilo olje tudi na platišču. Kljub “nelepljivem” spreju je bila veriga precej umazana in čiščenje neprijetno. Sedaj z semi avtomatik ojlerjem in oljem za Husqvarno bo čiščenje preprosto. 

Zakaj semi avtomatik! Zato, ker ga zaradi različnega načina uporabe (motorja) lahko doziram, po potrebi in zahtevanih pogojih. Pač moja izbira in sedaj sem prav zadovoljen, da sem izbral to varijanto, saj se je izkazala za idealno-vsaj meni. 

Jutri moram vozilo spravit v tovarniški videz in bom poslikal celotno izvedbo ;)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
1 minute ago, DAMI34 said:

Kar se steče na katalizator oziroma škatlo od izpuha jaz po furi obrišem, če je pa zasušeno pa ob čiščenju verige s petrolejem in gre dol.

Mene od vsega tega frcanja najbolj moti ker leti na gumo. Sicer je bolj vizualen problem, ker čez rob le te se bolj malo raztegne.

Koliko imaš pa odprto pipico? Jaz pri zelenem sedaj Max 1/2.

Odprto imam na manj kot 1/4 obrata. Pošpricano od olja me ne moti, smrad zažganega olja pa precej... 

Objavljeno
pred 16 minutami, XTR pravi:

Jaz se ne bom igral z verigolom,

Kakšna igra? Mineral ali bio?

Sem že napisal, da nisem pripravljen nobeno stvar preplačat 7x.Verigol deluje in to odlično, pišem iz izkušenj.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 21 minutami, MiNa pravi:

Kakšna igra? Mineral ali bio?

Sem že napisal, da nisem pripravljen nobeno stvar preplačat 7x.Verigol deluje in to odlično, pišem iz izkušenj.

ne prepričuj prepričanih..... pa še prepoceni je

  • Hvala 2
Objavljeno (popravljeno)
1 hour ago, MiNa said:

Kakšna igra? Mineral ali bio?

igra... Bo ali ne bo poškodovalo prozorno posodico za olje, plastično ohišje, o-ringe na verigi...primerna kinematična viskoznost.. 

Obstajata dve vrsti Verigola, mineralno in bio (različna sestava, različna kinematična viskoznost). Sicer pa je tudi v tej temi že precej napisanega o tem. 

48 minutes ago, xtzs said:

ne prepričuj prepričanih..... pa še prepoceni je

On ne uporablja Tutoro sistema, zato njegovo mnenje jemljem z rezervo. Poglej kinematično viskoznost Verigola in priporočenih olj s strani proizvajalca sistema. Razmerje je 1:2, da ne boš iskal. Sicer pa nisem vprašal za mnenje o verigolu. 

Popravljeno . Popravil XTR
Objavljeno
pred 22 minutami, XTR pravi:

(različna sestava, različna kinematična viskoznost).

Par takšnih strokovnih izrazov, pa boš prestrašene se bolj prestrašil.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
13 minutes ago, MiNa said:

Par takšnih strokovnih izrazov, pa boš prestrašene se bolj prestrašil.

Nimam tega namena, vem pa približno kaj iščem. Če mi kdo najde mineralno hidravlično olje ISO 150 ali več (pakirano po 1l) pa tudi tega kupim. Verigola imata kinematično viskoznost 80 in 100 mm2/s, za višje temperatue pa je priporočena 220. A ni potem lažje kupiti kar namensko rdeče... :)  

Popravljeno . Popravil XTR
Objavljeno

 Verigol - bojazen zaradi gumijastih delov odpade! Motorne žage po večini uporabljajo gumi cevke za dovod in tesnila ob meču. In to vse je leta in leta v neposrednem stiku z oljem.

Uporabljal sem ga dokler sem imel verižni prenos.

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!