Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Objavljeno
pred 12 urami, XTR pravi:

Odprto imam na manj kot 1/4 obrata. Pošpricano od olja me ne moti, smrad zažganega olja pa precej... 

dej kako slikico, mogoče se ti pa olje preveč pregreva, sicer pa ja, v tej vročini je zeleno pretekoče

Objavljeno

Tako imam jaz narejeno. Cobra nemo2. Navodila so, da se cevka nastavi na stran zobnika v odmiku 1 mm. Jaz sem cevko kar prislonil na zobnik. Lepo se namaže in razporedi olje.

Posodica je aluminjasta in je po proizvajalčevih navodilih namenjana montaži na krmilo. Če furam cel dan mi ni težko sklonit roke in za četrt obrata obrnit pokrov v lepem enkrat na dan, v dežju dvakrat in po makadamu mogoče trikrat. Na krmilu te piksne ne rabim cel dan gledat. Veriga je lepo enakomerno mastna in brez neke pretirane umazanije, saj se z mazanjem tudi čisti. Posodica ima kapaciteto manj kot deci liter in zadostuje za 3 do 4 tisoč km. Na slabih 3k km sem ravno porabil eno posodo in sem zaradi slabe umazane ceste, makadama, in dežja kar malce pretiraval z mazanjem. Eno mazanje (obrat za 90 stopinj) naj bi zadostovalo za cca 350 km. Osebno sem raje obračal dvakrat na dan za četrt obrata. 

Največ ostankov olja se je nametalo na spodnji del amortizerja in na bonse. Drugod ga je presenetljivo malo. Uporabljam olje za verige od Husqvarne in sem vso razmetano olje z lahkoto opral. 

0703C873-4D75-4A84-AF7E-9D0B8CD08A71.jpeg

565A8963-D316-45F0-AA71-47AD77441FAF.jpeg

Objavljeno
pred 16 urami, MiNa pravi:

OILER RULZ...

Aja še nekaj o porabi olja. Kot sem že opisal, je oiler DIY izdelave in kot rezervoar uporabljava cca 80cm dolgo cev v kateri je cca 0,7dl olja VERIGOL. Za doziranje pa pipica od goriva za Tomosakija in kot kapilara "slamica" WD40. Porabljenega na celi poti je bilo približno polovico 0,3-0,4dl olja (kakšno kinematično viskoznost ima ne vem...) maže pa odlično in preverjeno ne škoduje oringom na verigi. Ni rdeč, ni moder, je pa lepe medene barve kot gozdni med. :lol1:

A je tale DIY zadeva kje bolj detaljno opisana? :)

Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, MiNa pravi:

Tule je izvedba na MT07 (biša ženina kolbilica).

Hvala. Ne morem pa pogruntat kaj je tista oranžna cevka ob rdeči kapalki? Če prav vidim sploh ni del rešitve?

Popravljeno . Popravil sebar
Objavljeno

Oranžna je nosilček (varilna žica 3mm za avtogeno varjenje) Rdeča pa "slamica" (kapilara)WD40 potisnjena v 2mm plastično cevko stisnjeno z vezicami, ki omejuje pretok olja.

Objavljeno
pred 5 minutami, MiNa pravi:

Oranžna je nosilček (varilna žica 3mm za avtogeno varjenje) Rdeča pa "slamica" (kapilara)WD40 potisnjena v 2mm plastično cevko stisnjeno z vezicami, ki omejuje pretok olja.

Vse jasno, si morem neki podobnega omislit :) 

Objavljeno
Ob 6. 8. 2018 ob 16:08, MiNa pravi:

"Obljuba dela dolgega"...

Takole, tole je packarija na obroču F700GS od moje :inlove: po  7800 kilometrih, kolesni obroč je črne barve, zato tudi ni tako vidno kot na mojem.

DSC07929.thumb.JPG.fb3a377b80f984817701e3d90a4bca58.JPG

Na sivem obroču je "svinjarija" precej bolj opazna vendar nikakršnih sledi olja na gumi (nekoga je menda oiler poslal v maline)...

DSC07931.thumb.JPG.b16501c7e209023a69c4f78b12c02ec8.JPG

čisto navadna krpa ali papirnata brisača, brez čistil, čarovno kot v raznih reklamah, odstrani ostanke olja in "feltna" zasije v polnem sijaju :P.

DSC07932.thumb.JPG.1fa1e46cdd6dc9ebc0c0b271d90102dc.JPG

OILER RULZ...

Aja še nekaj o porabi olja. Kot sem že opisal, je oiler DIY izdelave in kot rezervoar uporabljava cca 80cm dolgo cev v kateri je cca 0,7dl olja VERIGOL. Za doziranje pa pipica od goriva za Tomosakija in kot kapilara "slamica" WD40. Porabljenega na celi poti je bilo približno polovico 0,3-0,4dl olja (kakšno kinematično viskoznost ima ne vem...) maže pa odlično in preverjeno ne škoduje oringom na verigi. Ni rdeč, ni moder, je pa lepe medene barve kot gozdni med. :lol1:

DSC07933.JPG

Še to, MITAS E07 prava dolgoprogašica od originalnih 12mm profila ga je ostalo še 9,8mm :worship::OK:.

Vidim, da imaš precej masten pokrov verige. Ravno tako je bilo pri meni. Potem sem pa podaljšal se je vse spremenilo in še feltna  je man umazana.DSC_0473.thumb.JPG.7b2dfe4ec574788d1ba61d6c97fb8932.JPG

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

za 1700km :)

tak da, 1 flaško celo sem porabil, hehe, mam rad da je namazano, vrže tudi po gumi, po delu po katerem na vozim, lol

doma sem ketno samo s čopičem in oljem potegnil da blista

DSC_0002.JPG

DSC_0003.JPG

Objavljeno
pred 3 urami, Rdeči pravi:

Vidim, da imaš precej masten pokrov verige. Ravno tako je bilo pri meni. Potem sem pa podaljšal se je vse spremenilo in še feltna  je man umazana.DSC_0473.thumb.JPG.7b2dfe4ec574788d1ba61d6c97fb8932.JPG

A, to je pa caponord, kot moj..tudi meni namasti isto.

Objavljeno

Moja je precej mastna, verjetno posledica vrocine in redkega olja. Opazil sem se eno gumico, kriza?

Sem jo mislil spucat, pa ni treba :P

20180808_184449.jpg

20180808_201322.jpg

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

a še komu scottoiler pušča? tam, ko nastavljaš pretok oziroma mazanje ..

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

olja:

rdeč tutoro je 25 stopinj +

scottoil high temperature je 20+

 

me sam zanima al je kaj bolj tekoč od scottoila ali je isto kot tutoro?

Objavljeno
On 9/8/2018 at 8:31 AM, DinDiin said:

Na TDM mi je ja.... 

je louis odlično rešil reklamacijo ..

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Kaj je fora? Pac puscat zacne? 

Objavljeno
5 minutes ago, DinDiin said:

Kaj je fora? Pac puscat zacne? 

Ni na mojem, pri kolegu.

Ja, menda mu je kar zacelo puscat po cca 6 mescih, brez kaksnega ocitnega razloga.. Je pa imel louisov edition.. 

Objavljeno
Ob 20. 7. 2018 ob 20:00, DAMI34 pravi:

Je res, da sem še toplo verigo kontroliral in pri 30C, kar zihr doda kak mm pri gledanju tolerance.

Eiffelov stolp pri višini 300 metrov se spreminja max 12cm, ti pa pri 150mm verige vidiš toleranco 1mm pri temperaturi 30˙C, marsikaj zanimivega sem prebral v tvojih postih, sam ta pa je bosa :lol1:

Objavljeno (popravljeno)
Ob 6. 9. 2018 ob 11:13, Tex pravi:

a še komu scottoiler pušča? tam, ko nastavljaš pretok oziroma mazanje ..

Jep, tudi meni pušča tale Lujz edition, gre sedaj proti koncu sezone v reklamacijo ... :(

Popravljeno . Popravil boych
Objavljeno

..meni tudi.

...jaz sem pa mislil, da full znam driftat desne ovinke na Marofu zadnjič.... zdej pa vem zakaj je bilo tko...   :D

... ker mi je olje teklo po desni strani gume...

 

 

Je pa tko. Tale Scott oiler je fajn....ampak se da še boljšega naredit doma za par eur....pa še puščat ne začne...     :P

 

 

Objavljeno
pred 18 urami, MitcH' pravi:

Eiffelov stolp pri višini 300 metrov se spreminja max 12cm, ti pa pri 150mm verige vidiš toleranco 1mm pri temperaturi 30˙C, marsikaj zanimivega sem prebral v tvojih postih, sam ta pa je bosa :lol1:

stari sam ne se sekirat. Še vedno isto verigo žulim :P over 40kkm na suvaču 1301ccm

Objavljeno
pred 15 urami, Zivnorc pravi:

 

 

 

 

Je pa tko. Tale Scott oiler je fajn....ampak se da še boljšega naredit doma za par eur....pa še puščat ne začne...     :P

 

 

:OK::grupni:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!