Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Objavljeno

@DAMI34 saj piše, da imajo, samo ne bi rad dal za poštnino še enkrat toliko...

 

"Bi človek še nekako dal 12 eu za ventil, če nebi bilo poštnine še skoraj za en ventil. Baje je Yogi v Lj zastopnik, pokličem danes, ampak na njihovi strani imajo sam olje..."

Objavljeno
pred 10 minutami, tomaz69 pravi:

@DAMI34 saj piše, da imajo, samo ne bi rad dal za poštnino še enkrat toliko...

 

"Bi človek še nekako dal 12 eu za ventil, če nebi bilo poštnine še skoraj za en ventil. Baje je Yogi v Lj zastopnik, pokličem danes, ampak na njihovi strani imajo sam olje..."

to je isto kot sem jaz dal brembo ploščice 60€ na SXa, čez 10 jurjev pa original 140€. Na kratek rok sem prišparal :P

 

Objavljeno
pred 1 uro, Tex pravi:

Gre za e-sistem z pumpico, ki ima varnostni ventil, ki odpre samo ko je tlak. Verjetno je probal original zamenjati z kitajskimi ventili, ki pa spuščajo .. če prav razumem celo štorijo .. :)

@rookie007, je ta ventil prav obrnjen? Če se ne motim, pravilno deluje samo v eni smeri, je označeno na njem kako mora bit obrnjen .. na louis.de ga ni videt, lahko pa probaš vprašat ..

Gre se za e system, ja in točno to, kar si napisal!

Ventil sem prav obrnil, ampak ti kitajski ventili imajo ocitno membrano nikakršno, pa tudi zelo slabo zatesnjeni. Včeraj sem ne vem kolikokrat popravil, menjal ventil, pa še vedno spusti. Sem gledal po primingu, 5 minut je ok, potem pa za ventilom vidiš, kako začne delati mikro mehurčke, mehurje in čez 20 minut že 15 cm prazne cevi, 25 cm in do praznega...

Original ventil mi je pred leti počil, verjetno od starosti.

Objavljeno
pred 1 uro, tomaz69 pravi:

@DAMI34 saj piše, da imajo, samo ne bi rad dal za poštnino še enkrat toliko...

 

"Bi človek še nekako dal 12 eu za ventil, če nebi bilo poštnine še skoraj za en ventil. Baje je Yogi v Lj zastopnik, pokličem danes, ampak na njihovi strani imajo sam olje..."

Res je, sramota, da tale ventilcek, ki ima tako tanek vrat in rad poči, stane 10 funtov, poštnine pa za10-15 funtov, z Nemcije še več.

Se bom razpizd...l in nataknil gor pipico, ki jo bom odpiral pred vsako furo! :)

Objavljeno
pred 12 minutami, rookie007 pravi:

Res je, sramota, da tale ventilcek, ki ima tako tanek vrat in rad poči, stane 10 funtov, poštnine pa za10-15 funtov, z Nemcije še več.

Se bom razpizd...l in nataknil gor pipico, ki jo bom odpiral pred vsako furo! :)

si čekiral ebay?

 

Objavljeno

Preiskal od ebaya do alliexpresa, najcenej s ptt vred je iz anglije, direkt s scottoilerja 17 funtov... 

Objavljeno

Pravkar dobil info izYogi centra. Prijazni in hitri za info.

Lahko dobim pri njih, vendar dobavljajo iz Polo mottorad in je sam ventil 17 eu, potem še ptt po Sloveniji in čakanje 14 dni...

Najprej bom naredil nekaj po nasvetu forumaša in morda enkrat tudi kupim ta ventil.

 

Objavljeno

Jaz bi gor nabil en poceni mini kitajski elektromagnetni ventil in ga zvezal nekam na kontakt. Pa maš protipovratni ventil za par EUR in nekaj dela.

Objavljeno
pred 2 minutami, jskrablin pravi:

Jaz bi gor nabil en poceni mini kitajski elektromagnetni ventil in ga zvezal nekam na kontakt. Pa maš protipovratni ventil za par EUR in nekaj dela.

Ravno ta nasvet sem dobil in ga bom uresničil! Sem že kupil, zdaj pa čakat, razen, če ga ima forumaš na zalogi in mu ga vrnem,ko dobim svojega. Verjetno bo tukaj konc sezone, po hitrosti dostave s kitajske...

Objavljeno
pred eno uro, rookie007 pravi:

Žal, prevelik fi, cevko že z mukami na 5mm natakneš, z gretjem. 4mm je idealno...

cevko segrevaj z vročo vodo, drugače se lahko hitro pretegne in vleče zrak..sampovem, če ne veš.

Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

cevko segrevaj z vročo vodo, drugače se lahko hitro pretegne in vleče zrak..sampovem, če ne veš.

Hvala, dobra ideja!

Poskusim, sicer malo težje, ker je cev zmontirana...

Objavljeno (popravljeno)

Mislim da nepovratni ventil ni prava rešitev, ker nepovratni ventil vedno pušča v eno smer naprej, neodvisno od tlaka ali podtlaka. torej ima verjento original ventil neko tršo membrano ki tesni dokler je pritisk ne odpre. 

Če želiš imam en tak ventil ki ga nikoli še nisem uporabil, je kao za zavorno olje, torej tut za oiler bi moralo delovati, ampak kot sem rekel mislim da nepovratni ni prava rešitev.

https://www.ebay.com/itm/Car-Brake-Bleeder-Clutch-Bleed-Bleeding-Tool-One-Way-Valve-Tube-Accessories/312661812919?hash=item48cc18a6b7:g:C8wAAOSwdxddB4ZH

Popravljeno . Popravil smasher
Objavljeno
pred 2 urami, smasher pravi:

Mislim da nepovratni ventil ni prava rešitev, ker nepovratni ventil vedno pušča v eno smer naprej, neodvisno od tlaka ali podtlaka. torej ima verjento original ventil neko tršo membrano ki tesni dokler je pritisk ne odpre. 

Če želiš imam en tak ventil ki ga nikoli še nisem uporabil, je kao za zavorno olje, torej tut za oiler bi moralo delovati, ampak kot sem rekel mislim da nepovratni ni prava rešitev.

https://www.ebay.com/itm/Car-Brake-Bleeder-Clutch-Bleed-Bleeding-Tool-One-Way-Valve-Tube-Accessories/312661812919?hash=item48cc18a6b7:g:C8wAAOSwdxddB4ZH

Lahko! Sicer sem nekako rešil zadevo z enim precej večjim in močnejšim ventilom, ampak, ne vem za kako dolgo!

 

Objavljeno

Še ročni ventil zamenjam z nepovratnim in bo tole res avtomatski maintenance free sistem.

20190614_173730.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Zadevo sem začasno saniral, za koliko časa, bomo pa videli... 

Mlaka je rezultat par dni. Na drugi sliki je močnejši ventil, tretja pa odstranjeni, manjši, ki ni dovolj močan... 

Mlaka izgleda huda, ampak je to že malo sanirano z vrelo vodo! :)

Ps: po gumi ni olja, je voda... ;)

IMG_20190618_173301.jpg

IMG_20190618_173246.jpg

IMG_20190618_173230.jpg

Popravljeno . Popravil rookie007
Objavljeno

Po kosilu se printnem tale nosilcek, da se znebim tehle grdavzov od vezic...

viber_image_2019-06-16_18-30-49.jpg

Untitled.png

Objavljeno (popravljeno)

In, koliko pride takšna zadeva sum sumarum?

Naredi si dvojni injektor...

Popravljeno . Popravil rookie007
Objavljeno

Nimam pojma. Cenovno ne veliko, mogoce 20, max 25 eur. Casovno pa toliko, da ce bi samemu sebi kasiral, bi si lahko dva scottoilerja privoscil. :D 

Je dvojni injektor res toliko boljsi od enojnega? Mislim - ni mi ga problem narediti, bolj me zanima ali se splaca imeti T komad na nevzmeteni liniji in ali lahko to prinese kaksne nezeljene stranske ucinke...

Objavljeno (popravljeno)
pred 9 minutami, Zok pravi:

Nimam pojma. Cenovno ne veliko, mogoce 20, max 25 eur. Casovno pa toliko, da ce bi samemu sebi kasiral, bi si lahko dva scottoilerja privoscil. :D 

Je dvojni injektor res toliko boljsi od enojnega? Mislim - ni mi ga problem narediti, bolj me zanima ali se splaca imeti T komad na nevzmeteni liniji in ali lahko to prinese kaksne nezeljene stranske ucinke...

https://www.ebay.co.uk/p/Scottoiler-Scorpion-Motorcycle-Dual-Injector-Kit-Spare-Part/19027010482

https://www.sportsbikeshop.co.uk/motorcycle_parts/content_prod/46357

Dobra zadeva, ki ti dozira z obeh strani na verigo. Glede na to, da že imaš el.mag. ventil, ti ne pride do kapljanja pri ugasnjenem.

Popravljeno . Popravil rookie007
Objavljeno

@Zok, kakšni so prvi vtisi po vožnji? kako deluje? kakšna slika celotnega sistema? kje imaš pritjeno itd? imam v planu nekaj podobnega, vendar nevem ali se splača sam svoje razvijat, ali je bolje kupit že razvit proizvod. In čemu služi potenciometer? da reguliraš doziranje? kako imaš in kje je flaška za olje? zanima me, zanima. 

Drugače pa top, top si naredo.. :OK: 

Objavljeno

:worship::worship: :worship: ko bom "velik" se bom lotil zadev kot @Zok, za zdej se še preveč površn, ne vem če se bo kdaj tega rešil. Teoretično imam vse za take projekte razen znanja programiranja, (ampak to se da tudi bolj hardwersko rešit), 3D printer, še nekaj ploščic, nekaj zaloge starega UV laka (če je še dobr), sem pa risal v bolj izi programu vsaj meni sprint layout.... samo volje ne najdem nikoli da bi sve te zadeve vključil v 1 projekt.

Naredim vse na 80%, pol ko zadeva cca. dela.. gram na naslednji projekt.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Pravkar preveril na mojem scottu. Olje kljub drugem ventilu še zmeraj kaplja, res pa, 10x manj, ampak da... ?

Jebemti kitajske ventile! ?

Popravljeno . Popravil rookie007

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!