Skoči na vsebino

Čelade od A do Ž


Jason

Priporočene objave

mene zanima vaše mnenje o Schubertovi S1 Čeladi!!!

Jaz sem jo imela včeraj na glavi. naj bi bila najtišja čelada, ima nerosljiv vizir in zaščito proti soncu.

Je pa obložena takooooooo, da mora biti poleti še bolj vroča, kot vse ostale čelade.

na glavi pa zelo dober občutek!!

Jaz pa sem si kupila SHARK RSF2 AIR.

Popravljeno . Popravil majaCRX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Imate kakšno vprašanje o čeladah? Vas zanima kakšen tip čelade je najprimernejši za vaš način vožnje? Kako jo očistite znotraj in zunaj? Kako »popravite« opraskan vizir? Na takšna in podobna vprašanja bo v tej forumski kategoriji odgovarjal g. Boris Kompare, priznani strokovnjak za čelade in direktor podjetja Compaco d.o.o. iz Velenja, ki je generalni zastopnik za čelade Nolan.

Načinov za postavitev vprašanja je sicer več, zaželjen pa bi bil nekako naslednji: najprej pobrskajte po starih temah v tej kategoriji, ki se tičejo čelad; presenečeni boste nad količino informacij, ki so že na forumu. Za to lahko uporabite iskalnik, ki vam bo stare teme pomagal poiskati.

Nato lahko, če vas zanimajo stvari, na katere niste dobili odgovora, odprete novo temo z vprašanjem o čeladah, pri kateri bo svoje znanje in izkušnje z nami poskušal deliti tudi g. Kompare, ki je na forum prijavljen z uporabniškim imenom kompi.

G. Kompare, dobrodošel na forumu!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa v bistvu res zanima ena reč ...

... nekateri pravijo, da sčasoma material, iz katerega je čelada, izgublja svoje mehanske zaščitne lastnosti in je potrebno čelado zaradi starosti materiala zamenjati. Zdi se mi malce neverjetno, da se tako napredni in dragi popolnoma umetni materiali kot so kevlar carbon itd ... starajo samo zaradi vplivov časa ...

Prosim, da mi strokovnjak kompi malce pojasni tole reč predno se odločim kupovat novo čelado. Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hotschko! - moderni materiali ze mogoce, ampak UV zarki naredijo svoje ... si pa jaz razlagam to tako, da v "nekaj letih" se to na materialu ne pozna "bistveno", ampak slabse bi se pa ob trku vseeno obnesla celada, zato pac priporocajo obcasne menjave.

Kako je pa dejansko s tem bo pa g. Kompare povedal ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Se še spomnite prijaznih časov, ko nas je pred nakupom, recimo mopeda, morila le misel o tem, kakšne barve naj bo? Bo lepši moder ali rdeč? Ponudba pač ni bila preveč pestra in tako nam je bilo prihranjeno ubadanje s preučevanjem bogate ponudbe, s prednostmi in slabostmi izdelkov, s cenami in različicami tehničnih rešitev … itd. Zdi se, da so časi, ko je bilo nakupovanje precej enostavno opravilo, nepreklicno mimo in da mora biti kupec danes, če le želi kupiti namenu primerno, kvalitetno in poceni blago, izjemno dobro strokovno podkovan.

Moje ime je Boris Kompare in sem direktor podjetja Compaco d.o.o. iz Velenja, ki zastopa in prodaja čelade znamke Nolan v Sloveniji. Že več kot 17 let smo dobri poznavalci motociklizma. Torej tudi nevarnosti, ki jih motociklizem skriva. Svojo poslovno vizijo smo usmerili v motociklistično čelado. Za Compaco - Nolan je čelada več kot le prodajno blago. Zavedamo se, da imamo v rokah življenja. Da le kakovostna, pravilno izbrana, pravilno uporabljana in tudi pravilno negovana čelada lahko rešuje življenja.

Na osnovi dolgoletnih izkušenj s prepričanjem trdim, da čelada pravilne velikosti ni neudobna, ne ovira dihanja in ne ovira sluha. Je pa res, da čelada lahko nudi več ali manj udobja. Odvisno pač od pravilne izbire.

Z uredniki edine prave motoristične spletne strani v Slovenji smo se dogovorili, da svoje izkušnje in znanje delim tudi z vami. Če vas zanima katera je prava velikost čelade, kako ugotoviti njeno namembnost, kako jo pravilno čistiti, vzdrževati in negovati, ali pa vas teži kakšno drugo vprašanje, ki zadeva motoristične čelade (ne glede na znamko in zvrst!), vam bom na tem mestu z veseljem skušal pomagati.

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa v bistvu res zanima ena reč ...

... nekateri pravijo, da sčasoma material, iz katerega je čelada, izgublja svoje mehanske zaščitne lastnosti in je potrebno čelado zaradi starosti materiala zamenjati. Zdi se mi malce neverjetno, da se tako napredni in dragi popolnoma umetni materiali kot so kevlar carbon itd ... starajo samo zaradi vplivov časa ...

Prosim, da mi strokovnjak kompi malce pojasni tole reč predno se odločim kupovat novo čelado. Hvala.

Čelada je v prvi vrsti varnostni proizvod in resni proizvajalci na temo varnosti ne poznamo šale. Za izdelavo čelad uporabljamo preverjene materiale, ki so vsestransko odporni na vremenske vplive in seveda tudi na UV žarke. Če je čelada (atestirana!) uporabljana in vzdrževana v skladu s proizvajalčevimi navodili in ni doživela močnejšega udarca, itd…, zagotavlja enako stopnjo zaščite tudi še 15 let od dneva proizvodnje, ne glede na to ali je izdelana iz brizgane plastike (Polikarbonat) ali iz specialnih materialov (Karbon, Kevlar, Kural, Steklena vlakna).

Torej, čelade nimajo določenega roka uporabe, vseeno pa je zaradi pogoste uporabe, morebitne izrabljenosti notranje komfortne obloge, izpostavljenosti kemikalijam, hlapom goriva itd. in seveda novim spoznanjem v razvoju, na mestu, da čelado po treh do petih letih redne uporabe zamenjate z novo.

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam težave z velikostjo. X-lite 901 velikosti XXL me ful preveč tišči (školjka je v čeljustnem delu pretesna, da me skoraj boli že takoj, ko jo nataknem). Pa tako zelo mi je všeč, sploh tista svetlo siva barva...

Torej - kdaj bo možno dobiti kakšen izvenserijsko velik model in v čem je težava, da to že ni možno? Predvidevam, da nisem ravno edini s to težavo... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobrodošel Kompi!

Kakšen mesec nazaj sem kupil eno čelado(material Lexan) iz vašega programa in me zanima sledeče. Če dam jaz to sicer novo čelado nekomu, da jo prebarva z airbrushom:

1.) Ali se kaj spremenijo prvotne varnostne karakteristike čelade?

2.) Na kaj bi ta moj umetnik moral pazit, če se jo sploh sme prebarvat?

Hvala in lep pozdrav!

Popravljeno . Popravil J
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav!

Imam nolan n100!Zgodilo se mi je da sta se mi dva plastična "vijaka" na vizirju čelade tako deformirala da mi je vizir za zaščito pred meglo enostavno odpadel!Vem da se da dokupit vijake vendar mislim da je tudi luknja že neprimerna!Čelado imam 3. leto!

kaj mi svetujete!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem lastnik Nolanove čelade. Ker imam nestandardno lobanjo (beri veliko in podolgovato :D ), imam veliko težav pri izbiri čelade. Trenutno imam največjo številko, ki pa se jo moral doma "popraviti". V telefonskem pogovoru ste mi razložili, da lahko obliko malce spremenim z uporabo žlice. To žal ni bilo dovolj. Razmišljam o nakupu druge čelade (integralne). Zanima me ali je v Ljubljani trgovina, kjer bi prodajalec tako obvladal svoj posel, da mi lahko dobro svetuje. Ker je težava res precej velika (in dolga) mi ni težko pripeljati se v Celje, če ste mi pripravljeni pomagati.

Hvala in lep pozdrav Iztok

p.s. Za dobro čelado vse!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobrodošel Kompi!

Kakšen mesec nazaj sem kupil eno čelado(material Lexan) iz vašega programa in me zanima sledeče. Če dam jaz to sicer novo čelado nekomu, da jo prebarva z airbrushom:

1.) Ali se kaj spremenijo prvotne varnostne karakteristike čelade?

2.) Na kaj bi ta moj umetnik moral pazit, če se jo sploh sme prebarvat?

Hvala in lep pozdrav!

Najlepša hvala vsem za prijazno dobrodošlico! Upam, da nam bo skupaj uspelo razdreti kakšno pametno na temo čelad. Najprej o barvanju čelad.

V grobem lahko čelade razdelimo na dve veliki skupini:

1. čelade izdelane iz brizgane plastike (s komercialnimi nazivi kot so Lexan, polikarbonat ipd…). Takšnih je več kot 80% vseh čelad v uporabi.

2. čelade, ki so ročno izdelane iz mešanice kompozitnih materialov (s komercialnimi imeni Fiberglas, Karbon, Kevlar, Kural …)

Brizgana plastika (Lexan …) je občutljiva na različne kemikalije in jo lahko poškodujejo tudi čisto vsakdanja kemična sredstva (kot npr. za čiščenje stekel, tudi razredčila, lepila, bencin) in to tako, da poškodba sploh ni vidna. Zaradi tega odsvetujemo nanašanje barv, razredčil, bencina ali drugih kemičnih sredstev na čelade iz brizgane plastike. Priporočamo, da pri ravnanju s čelado skrbno upoštevate proizvajalčeva navodila.

Čelade iz kompozitnih materialov so trpežnejše in prenesejo tudi barvanje z airbrushom. Vendar pa naj ob tem velja opozorilo, da je iz kompozitnih materialov izdelana lupina čelade; vizirji, prezračevalniki in mehanizmi vizirja so še vedno izdelani iz brizgane plastike.

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav!

Imam nolan n100!Zgodilo se mi je da sta se mi dva plastična "vijaka" na vizirju čelade tako deformirala da mi je vizir za zaščito pred meglo enostavno odpadel!Vem da se da dokupit vijake vendar mislim da je tudi luknja že neprimerna!Čelado imam 3. leto!

kaj mi svetujete!

Nolan za vse svoje čelade nudi enoletno splošno in petletno omejeno garancijo. Težava, ki jo omenjate, bo brezplačno odpravljena v sklopu 5-letne garancije. Predlagam vam, da čelado čimprej dostavite na sedež podjetja, kjer bomo poleg zamenjave čepkov vložka proti rosenju, opravili še brezplačni servisno-garancijski pregled čelade (tesnila vizirja, mehanizem predbradnega dvižnega dela, zaklepi ….)

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam težave z velikostjo. X-lite 901 velikosti XXL me ful preveč tišči (školjka je v čeljustnem delu pretesna, da me skoraj boli že takoj, ko jo nataknem). Pa tako zelo mi je všeč, sploh tista svetlo siva barva...

Torej - kdaj bo možno dobiti kakšen izvenserijsko velik model in v čem je težava, da to že ni možno? Predvidevam, da nisem ravno edini s to težavo... :)

_____________________________________________

chuk

Sem lastnik Nolanove čelade. Ker imam nestandardno lobanjo (beri veliko in podolgovato  ), imam veliko težav pri izbiri čelade. Trenutno imam največjo številko, ki pa se jo moral doma "popraviti". V telefonskem pogovoru ste mi razložili, da lahko obliko malce spremenim z uporabo žlice. To žal ni bilo dovolj. Razmišljam o nakupu druge čelade (integralne). Zanima me ali je v Ljubljani trgovina, kjer bi prodajalec tako obvladal svoj posel, da mi lahko dobro svetuje. Ker je težava res precej velika (in dolga) mi ni težko pripeljati se v Celje, če ste mi pripravljeni pomagati.

Hvala in lep pozdrav Iztok

p.s. Za dobro čelado vse!

V dobri veri, da bomo ustregli najširšemu krogu uporabnikov, proizvajalci čelad stavimo vsak na svoj model in obliko notranjosti čelade. Vendar pa so oblike glav različne in zgodi se, da kakšna čelada ne ustreza uporabniku. Nekomu bo ustrezala, recimo, čelada Arai in se v Nolanki nikakor ne bo dobro počutil, drugemu ustreza Nolan in nikakor Shoei, oziroma preprosto povedano: ni vsaka čelada za na vsako glavo in ni vsaka čelada za na vsak motor. Tudi zato toplo priporočam, da si za nakup vzamete dovolj časa, pomerite več čelad različnih proizvajalcev, modelov in velikosti. Pametno je, da čelado obdržite dalj časa na glavi, jo (če je le možno) testirate tudi med vožnjo in se šele potem odločite za nakup.

Nolan izven serijskih velikosti čelad ne proizvaja. Predlagam, da preizkusite čelade ARAI (zastopnik Pintar Racing Servis Kranj) ali pa NZI (zastopnik Aures Koper), ki so v svojo ponudbo že uvrstili tudi izven serijske (XXXL) velikosti čelad.

V Velenju in Ljubljani (glej www.compaco.si) vsem potencialnim kupcem omogočamo testne vožnje z različnimi modeli čelad in verjamem, da boste sami zelo hitro vedeli kateri model čelade vam najbolje odgovarja. Veseli bomo vašega obiska.

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam čelado nolan 100. Problem je pa tesnjenje vizirja. V dežju mi že po nekaj kapljah začne od zgoraj teči po notranji strani vizirja. Zato tudi ne morem uporabljati pinlocka. Vizir sem že zamenjal, pa ni nič boljše. Verjetno imam zaradi tega tudi vse mokro v predelu čela. Ali so za to mogoče krivi tudi zračniki na vrhu, ki so v dežju seveda zaprti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam čelado nolan 100. Problem je pa tesnjenje vizirja. V dežju mi že po nekaj kapljah začne od zgoraj teči po notranji strani vizirja. Zato tudi ne morem uporabljati pinlocka. Vizir sem že zamenjal, pa ni nič boljše. Verjetno imam zaradi tega tudi vse mokro v predelu čela. Ali so za to mogoče krivi tudi zračniki na vrhu, ki so v dežju seveda zaprti?

Priznam, res nerodna reč in zelo mi je žal, da imate tovrstne težave!

Menim, da je v takšnih primerih najbolje, če (ne glede na znamko čelade, ki jo uporabljate) nemudoma obiščete generalnega zastopnika, ki vam bo gotovo skušal odpraviti nastali problem.

Prosim vas, da se čimprej obrnete na najbližji Nolanov pooblaščeni servis, kjer vam bomo v sklopu 5-letne omejene garancije brezplačno in nemudoma odpravili težavo.

Lep pozdrav!

Boris Kompare :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tem mestu bi se rad zagvalil g. Kompari za strokovno svetovanje pri nakupu čelade za mojo damo in za hiter servis na moji čeladi (tesnilo, čiščenje antifoga in vizirja). V živo je potrdil strokovnost in prijaznost, ki se kaže v njegovih objavah.

LP

Windsurf

Popravljeno . Popravil Windsurf
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima al se res na čelado ne sme limat nalepk.

Kaj se zgodi?

LP

Čelade, ki so izdelane iz brizgane plastike (takšnih je več kot 80%), lahko poškodujejo tudi čisto vsakdanja kemična sredstva (kot npr. za čiščenje stekel, razna lepila …) in to tako, da poškodba sploh ni vidna. Ne vemo, kako agresivno lepilo je na nalepki in kako bo material ob stku z nalepko reagiral, zato odsvetujemo nanašanje nalepk, barv, bencina ali drugih kemičnih sredstev na čelado.

Za čiščenje čelade in vizirja uporabljajte le vodo, blago milo ali detergent. Čelado in vizir posušite pri sobni temperaturi in ju nikoli ne izpostavljajte previsoki vročini ali drugim vročinskim virom (kot je na primer izpuh motorja). Na nikakršen način ne spreminjajte čelade in pri ravnanju z njo skrbno upoštevajte proizvajalčeva navodila. Le tako si boste zagotovili optimalno zaščito.

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na nikakršen način ne spreminjajte čelade in pri ravnanju z njo skrbno upoštevajte proizvajalčeva navodila. Le tako si boste zagotovili optimalno zaščito.

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

Ali sem med to spreminjanje, ki je močno odsvetovano, šteje tudi obdelovanje notranjosti čelade z žlico?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na nikakršen način ne spreminjajte čelade in pri ravnanju z njo skrbno upoštevajte proizvajalčeva navodila. Le tako si boste zagotovili optimalno zaščito.

Lep pozdrav!

Boris Kompare  B)

Ali sem med to spreminjanje, ki je močno odsvetovano, šteje tudi obdelovanje notranjosti čelade z žlico?

Zaradi nepooblaščenih posegov v varnostne elemente, lahko čelada izgubi proizvajalčevo, s homologacijo zagotovljeno, varnostno garancijo. Tudi zato odsvetujem vse nepooblaščene posege v konstrukcijo čelade. Priporočam, da se pred kakršnim koli posegom, obvezno posvetujete s proizvajalcem ali njegovim predstavnikom v Sloveniji.

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, imam čelado Nolan N81E in me zanima, če je normalno, da se vizir od znotraj zarosi. To se mi dogaja, ko z motorjem stojim pri miru.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čelado naj bi obvezno menjal po padcu.

Kaj pa če ti čelada samo pade na tla če si bolj nerodne sorte, potrebno menjati ali ne????

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, imam čelado Nolan N81E in me zanima, če je normalno, da se vizir od znotraj zarosi. To se mi dogaja, ko z motorjem stojim pri miru.

Rošenje je ena izmed šibkih točk čelad, ki se pogosto pojavlja ob nižji zunanji temperaturi in vlagi, predvsem pa zgodaj pomladi, pozno jeseni, pa tudi sredi poletja.

Proizvajalci in uporabniki različno rešujejo težave z rošenjem vizirja. Nekateri stavijo na lastno slino, spet drugi uporabljajo različne kemične premaze, ki pa jih zaradi agresivnega delovanja odsvetujemo. V vsaki bolje založeni prodajalni z motoristično opremo lahko kupite »City fog« folijo, ki se nalepi na notranjo stran vizirja in ki precej učinkovito odpravlja problem zarositve. Trenutno zagotovo najbolj cenjena in v praksi potrjena ideja proti rošenju vizirja pa je Pinlock vložek (primeren za uporabo tudi na čeladi Nolan N81E). S Pinlock vložkom vizirja in počutja ni več potrebno obremenjevati z raznimi kemičnimi premazi, ampak ga enostavno vpnemo na dva, posebej za to pripravljena, čepka na vizirju. Da Pinlock vložek dejansko deluje, smo preizkusili tudi na motornih saneh, pri –5°C. Vizir se ni zarosil, tudi pri popolnoma zaprti čeladi, med naporno hojo, po do kolen globokem snegu.

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čelado naj bi obvezno menjal po padcu.

Kaj pa če ti čelada samo pade na tla če si bolj nerodne sorte, potrebno menjati ali ne????

LP

Leteči

Čelada varuje vašo glavo, zato jo skrbno negujte!

Čelado ki je utrpela hud udarec ali pa je bila poškodovana zaradi nepravilne uporabe, je potrebno obvezno zamenjati. Vsekakor pa jo je nujno potrebno nadomestiti z novo v primeru prometne nesreče, pa naj bo ta še tako majhna in čeprav ni na čeladi nikakršnih sledi udarca. Dejstvo je, da bi čelado kakršnekoli spremembe lahko naredile neučinkovito.

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!