Skoči na vsebino

Čelade od A do Ž


Jason

Priporočene objave

Z modelnim letom 2008 smo vse čelade serije N84 pripravili za uporabo Nolanovega N-Com komunikacijskega sistema, v modelnem letu 2007 pa sta bila za N-Com pripravljena zgolj dva modela čelade N84: Classsic in Target.

Lp, Boris Kompare B)

p.s. Najlepša hvala za laskave pohvale. Trudimo se po naših najboljših močeh in zelo sem vesel, da te prebiranje te teme ne dolgočasi.

Hvala za odgovor.

Sem še malo brskal po netu o moji čeladi, ker se mi je res zdelo da sem nekje prebral da omogoča N-com, pa sem našel napako in sicer: http://yamaha-kmc.si/si/nolan-n84-ninja-vp...iJvIjtpOjA7fQ==

(Zadnji odstavek)

Bo treba opozorit KMC na napako na njihovi spletni strani.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za opozorilo, Gusti. Drži, gre za napako, ki jo bodo morali fantje iz KMCja popraviti. Čelada N84 Ninja VPS, ki si jo našel na spletu, v imenu modela nima oznake N-Com, kar pomeni, da vanjo ni mogoče vgraditi N-Com sistema. Vse čelade namreč, ki so pripravljene za uporabo N-Com sistema, imajo v imenu modela tudi oznako N-Com.

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A pozna kdo folije za vizirje na čeladah? Sem zasledil na avtonetu zlato in srebrno folijo za preko vizirja (8€), zadeve ne poznam, zanima me predvsem zato, ker sem pred kratkim kupil nov črni vizir za mojo Arai-ko in sem ga podrsal in rabim spet nov vizir... So pa dragi ti vizirji in me zanima, kako je s to folijo, če bi srebrno nalepil na originalen prozoren vizir (vsekakor veliko veliko ceneje kot če spet kupim originalen barven vizir). Pozna kdo kaj? Kako je s kvaliteto, se zadeva lušči, trga, dobiva madeže,... ? Kako je z odbojem svetlobe in gledanjem skozi to folijo (slika, škodljivost za oči,... ) ?

Naročil tole folijo iz avtoneta (pošljejo na dom) in ne paše na Arai vizir, tako da sem pač vrgel proč denar, folijo pa tudi. Bo treba spet kupit originalen črn vizir :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima če teli "Breath Guard" ščitki kaj pomagajo proti rošenju.

Imam shoei XR-1000 in sem zelo hitro vrgel ven pinlock- strahotno na živce mi je šlo da če je noter samo malenkost svinjarije ("naparjene", ne delčkov), dobiš v vožnji proti soncu ogledalo. Tako sem pri ene tretjem pucanju naredil par razic ki so pa sploh moteče in sem ga enostavno vrgel ven.

Kakorkoli, včeraj zvečer sem se malo peljal in so bile res idealne razmere za rošenje, še nad 90 se mi je rosila pri zaprtem vizirju in odprtih zračnikih (tudi stranska ogledala so bila foggy), tako da sem moral imet odprto na pol zoba. Potem sem se malo igral in če sem našobil usta tako da sem usmeril zrak navzdol, ven, se seveda ni rosila. Sem šel pogledat če obstaja kak tak nastavek in ga celo našel kot dodatno opremo.

ZDaj pa me zanima- ali to zares pomaga? In ključno, ali ima kake "stranske učinke" (pinlock jih nima dokler je 100% čist, potem pa... :headbang: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam problem, na HJCjovi preklopni čeladi se mi je strgala zajla, ki odpira mehanizem - zapiralo? Kam bi jo bilo najpametneje nest, da se popravi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam problem, na HJCjovi preklopni čeladi se mi je strgala zajla, ki odpira mehanizem - zapiralo? Kam bi jo bilo najpametneje nest, da se popravi?

Treba bo Schuberta,če BMW-ejeve nepremoreš. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Treba bo Schuberta,če BMW-ejeve nepremoreš. :hmm:

A ni to ena in ista čelada, saj Schubert dela čelade z BMWja?

Težko je imeti v "študentskih" leti vse naj naj, kar ponuja trg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni to ena in ista čelada, saj Schubert dela čelade z BMWja?

Težko je imeti v "študentskih" leti vse naj naj, kar ponuja trg.

Če si študent te razumem.Je pa res da Schubert dela za BMW-eja in policijo samo cena je pa tudi BMW-ejeva.Zdaj prodajajo neko novo Karbonsko povsem lahko je pa najcenejša ca("samo") 800 EU.Tvoje čelade pa se boš moral kar sam lotit,jaz bi si jo sigurno sam popravil.Vzemi stran notranjo oblogo in vizir,pa boš videl,kaj bi se dalo narediti mogoče se da to zajlico zamenjat in bi ti v kakšnem servisu za kolesa zamenjali,mogoče imajo celo kakšen tak vmesni košček za štukat kot je npr, elektro spojka z vijakom na vsaki strani.

Ps: če si sam pomagaš ti tudi on zgoraj pomaga -vsaj tako pravijo. :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Treba bo Schuberta,če BMW-ejeve nepremoreš. :hmm:

Schuberta ja,boš vsaj prakso dubu kako se menjujejo vizirji....

folija na vizirj je bolj za smeti not ovijat..

Popravljeno . Popravil pjero
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima če teli "Breath Guard" ščitki kaj pomagajo proti rošenju.

Imam shoei XR-1000 in sem zelo hitro vrgel ven pinlock- strahotno na živce mi je šlo da če je noter samo malenkost svinjarije ("naparjene", ne delčkov), dobiš v vožnji proti soncu ogledalo. Tako sem pri ene tretjem pucanju naredil par razic ki so pa sploh moteče in sem ga enostavno vrgel ven.

Kakorkoli, včeraj zvečer sem se malo peljal in so bile res idealne razmere za rošenje, še nad 90 se mi je rosila pri zaprtem vizirju in odprtih zračnikih (tudi stranska ogledala so bila foggy), tako da sem moral imet odprto na pol zoba. Potem sem se malo igral in če sem našobil usta tako da sem usmeril zrak navzdol, ven, se seveda ni rosila. Sem šel pogledat če obstaja kak tak nastavek in ga celo našel kot dodatno opremo.

ZDaj pa me zanima- ali to zares pomaga? In ključno, ali ima kake "stranske učinke" (pinlock jih nima dokler je 100% čist, potem pa... :headbang: )

Usmerjevalnik izdihane sape pokrije nos in preusmeri izdihani zrak iz čelade. Na ta način prepreči neposredno dihanje na vizir in s tem do neke mere tudi megljenje vizirja. Stranskih učinkov doslej še nismo zaznali.

Imam problem, na HJCjovi preklopni čeladi se mi je strgala zajla, ki odpira mehanizem - zapiralo? Kam bi jo bilo najpametneje nest, da se popravi?

Habat moto center Ljubljana.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa res da Schubert dela za BMW-eja in policijo samo cena je pa tudi BMW-ejeva.

FYI: S čeladami Nolan že več kot desetletje opremljamo slovensko prometno policijo in Pošto.

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Treba bo Schuberta,če BMW-ejeve nepremoreš. :hmm:

Schuberth je zame nekej najbolj precenjenega na svetu, in zelo zelo zelo daleč od naj naj. Govorim iz lastne iskušnje s Concept, ki je bil nateg brez primere. Jaz sem na njej videl dve dobri stvari V črno pobarvan stiropor in pomično senčilo. vse ostalo je KATASTROFA. Best frend pa ima zelo podobno izkušnjo z njihovo S1. PA TO JE POLIZDELEK!!!!!!!! za en kup denarja je dobil čelado, ki je po 15 000 km (zelo velikodušna ocena, njegov K1200s ma precej manj km...) pošvedrana, z uničenim vizirjem, in odpadajočimi tesnili. u glavnem, je sesuta kot njegov 10 let star Arai. Imel sem precej evropskih čelad (Agv, X-Lite , Schuberth zdaj Suomy), in vidim, da je moja zgodba z evropskimi izdelovalci nepreklicno zaključena

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

x-lite je zakon sam na glavo more pasat :) pa pred nakupom obvezno nek casa na glavi met.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

x-lite je zakon sam na glavo more pasat :) pa pred nakupom obvezno nek casa na glavi met.

ni problem v tem, al paše na glavo al ne, ampak v tem, da se notranjost pošvedra, de sama sebe spraska, da je zračenje nespodobno (okej, nism mel 801, ampak 601), de je tako nežno polakirana de se na njej zelo hitro poznajo praske...najbol me je motlo, da je vzir spraskal čelado (in čelada vizir) na ene treh mestih....in da je po dveh sezonah barve zbledijo do neraspoznavnosti. Tak isto se dogaja na suomiju. po drugi strani, sm se sposodu Shoei, k ga je frend postavu na polico, po šestih letih in ene 70 000 km. . . . barvna televizija napram vsemu kar sm mel na glavi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni problem v tem, al paše na glavo al ne, ampak v tem, da se notranjost pošvedra, de sama sebe spraska, da je zračenje nespodobno (okej, nism mel 801, ampak 601), de je tako nežno polakirana de se na njej zelo hitro poznajo praske...najbol me je motlo, da je vzir spraskal čelado (in čelada vizir) na ene treh mestih....in da je po dveh sezonah barve zbledijo do neraspoznavnosti. Tak isto se dogaja na suomiju. po drugi strani, sm se sposodu Shoei, k ga je frend postavu na polico, po šestih letih in ene 70 000 km. . . . barvna televizija napram vsemu kar sm mel na glavi.

al si ti nenormalni destrojer al pa mega dramatik. x-lite 901 imam 8 sezono (ima vsaj 100.000 km, verjetno še več) in mi še ni uspelo opraskat vizirja (na vseh ostalih mi je ratalo vizirje zlomit ali do konca popraskat v 1-2 sezonah) pa je že krepko padala po podu, čelada ima še vedno barvo, na glavo sede skoraj kot nova (OK treba bi bilo menjat ličnice pa bi bila kot nova) in zračenje je super. bi takoj vzel še eno pa je ne delajo več, zato imam sedaj x-lite 701 ki pa ima samo nekaj čez tisoč km tako da razen tega da ima odlično zračenje kaj drugega težko povem.

jaz ostajam na nolanu :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

al si ti nenormalni destrojer al pa mega dramatik. x-lite 901 imam 8 sezono (ima vsaj 100.000 km, verjetno še več) in mi še ni uspelo opraskat vizirja (na vseh ostalih mi je ratalo vizirje zlomit ali do konca popraskat v 1-2 sezonah) pa je že krepko padala po podu, čelada ima še vedno barvo, na glavo sede skoraj kot nova (OK treba bi bilo menjat ličnice pa bi bila kot nova) in zračenje je super. bi takoj vzel še eno pa je ne delajo več, zato imam sedaj x-lite 701 ki pa ima samo nekaj čez tisoč km tako da razen tega da ima odlično zračenje kaj drugega težko povem.

jaz ostajam na nolanu :whistle:

E. ja bl dramatik ko destroyer. Napisal sem, de je bil moj X - Lite 601, in ta čelada ima zračenje zelo švoh. morda primerno svoji ceni? takrat cca 60 000 sit, prebral sem test, da ima "super ventilacijo". no, nima super ventilacije. vizir in čelada sta bla zdsana na vrhnjem robu, tam nad očmi, in ko si odprl vizir 2 zoba do konca, je podrsalo nekako med senci in ušesi. majke mi. Čelado sm kar mal bedasto čuval, ker mi je obupno videt potolčene in umazane piskre....zato krivde ne prevzamem. ličnice so se v 5000km zelo scufale, (podkape nimam čez cel obraz, ampak kot navadno kapo) morda zaradi brade? morda sem preobčutljiv, ampak sem zelo razočaran.

Imela je tud par dobrih stvari, recimo zapenjanje mi je blo takoj všeč, čeprav sm si želel dve rinki, odličn sistem za snemanje vizirja, da ga lahko opereš...tud torba k jo dobiš za shranjevanje je nadstandardna....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz ostajam na nolanu :whistle:

enako.

imam nolan x-lite 701 in je zakon čelada. ne menjam za nobeno drugo. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

E. ja bl dramatik ko destroyer. Napisal sem, de je bil moj X - Lite 601, in ta čelada ima zračenje zelo švoh. morda primerno svoji ceni? takrat cca 60 000 sit, prebral sem test, da ima "super ventilacijo". no, nima super ventilacije. vizir in čelada sta bla zdsana na vrhnjem robu, tam nad očmi, in ko si odprl vizir 2 zoba do konca, je podrsalo nekako med senci in ušesi. majke mi. Čelado sm kar mal bedasto čuval, ker mi je obupno videt potolčene in umazane piskre....zato krivde ne prevzamem. ličnice so se v 5000km zelo scufale, (podkape nimam čez cel obraz, ampak kot navadno kapo) morda zaradi brade? morda sem preobčutljiv, ampak sem zelo razočaran.

Imela je tud par dobrih stvari, recimo zapenjanje mi je blo takoj všeč, čeprav sm si želel dve rinki, odličn sistem za snemanje vizirja, da ga lahko opereš...tud torba k jo dobiš za shranjevanje je nadstandardna....

Različni testi merijo čelade z različnimi vatli. Kar nekomu ustreza je lahko drugemu premalo in tretjemu preveč. Škoda, da nisi izkoristil brezplačnih testnih voženj in se sam prepričal v ustreznost izbranega modela.

Lp, Boris Kompare B)

p.s. barva na X-601 preverjeno ne zbledi. Zgodi pa se, da se med vizir in lupino čelade zalezeta prah in umazanija, ki barvo opraskata/poškodujeta. Temu se je moč izogniti, če se upoštevajo k čeladi priložena navodila za uporabo in vzdrževanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Različni testi merijo čelade z različnimi vatli. Kar nekomu ustreza je lahko drugemu premalo in tretjemu preveč. Škoda, da nisi izkoristil brezplačnih testnih voženj in se sam prepričal v ustreznost izbranega modela.

Lp, Boris Kompare B)

p.s. barva na X-601 preverjeno ne zbledi. Zgodi pa se, da se med vizir in lupino čelade zalezeta prah in umazanija, ki barvo opraskata/poškodujeta. Temu se je moč izogniti, če se upoštevajo k čeladi priložena navodila za uporabo in vzdrževanje.

Moj namen ni dikredititacija vašega dobrega dela, in neutemeljeno pljuvanje po stvarh ki jih ne poznam s prve roke. Žal sem bil z 601 zelo razočaran. škoda, da je čelada nardila svoje delo (sm zapelal v graben :blush:) , in nemorem pokazat kaj se je z njo dogajalo. Osebno mislim, da je bila tisto solidna čelada za svojo ceno, z vrsto pomanjklivostmi, ki jih najbrž odpravi razlika v ceni do 801.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!