Skoči na vsebino

Čelade od A do Ž


Priporočene objave

Objavljeno

Nisem mislil, da bom sprožil tak plaz.  Začetni problem je bil šum in hrup v čeladi. Obroček je bil samo komentar. menim, da je to najmanjši razlog za odločitev o nakupu. Verjetno bom šel jutri kar po čelado, ker bo potem precej let mir. Lidlovo preklopno bom obdržal za naključnega sopotnika, ha, ha. Za sopotnico je prevelika, bo morala imeti svojo.

Objavljeno
pred 2 urami, HyperJack pravi:

Grozni so, po 3 sezonah jih še zdaj kovnem...žena je kupila novo čelado jo dala gor, začela zapenjat, pa sam preklela vse za naprej in nazaj...pa navadno ne kovne..

 

Sicer nevem kako ti rata, jaz če mam pašček zapet, ne spravim čelade ne dol niti gor...vsakič treba odpenjat pa iz obročkov vn in potem spet not.. jovo na novo..

Jaz pri obeh čeladah. kjer sem imel dvojni D obroček za zapenjanje nisem imel takih težav. Je bilo dovolj prostora tako pri Marushin kot pri X-Lite čeladi. Mogoče imam srečo, ampak če ne bi mogel natakniti čelade brez razpenjanja, potem ta čelada ne bi bila zame.

Z Marushin imam zelo dobro izkušnjo, saj sem jo v nesreči tako sesul, da je na kompozitni čeladi 45 cm dolga razpoka, kjer lahko vidiš notranjost (stiropor), pa mi je zaradi takega zapenjanja ni snelo z glave, saj je bil zategnjena optimalno. Najbrž je brez veze, da pišem, da je bil tak način zapenjanja eden izmed glavnih pogojev pri nakupu nove čelade.

Objavljeno

Pri nobeni čeladi do sedaj (3) mi ni bilo potrebno paščeka jemat iz obročkov ... 

Če pa vsakič napeljujete pašček skozi obročke, ko je čelada že na glavi pa mi je jasno zakaj preklinjate ... :)

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Kako ste vsi po merah narejeni, bemu in komplicirate pri sistemu za zapenjanje čelade.

Jaz jo vedno iztaknem iz obročkov. Prvič zato, ko jo natikam na bučo, primem za paščke in jih potegnem nekoliko narazen, da ušesa lepše zlezejo not. Drugič pa, ko jo dajem dol, ker že tako ali tako zataknem z nosom v podbradni del, ki ga imam celo leto gor.

To, da bi bila obveza, da tega kao nebi smel odpenjat je pa neumnost. Sigurno je prvo varnost na motorju nekaj je pa tudi udobnost :)

Objavljeno

 

pred 2 urami, mladench pravi:

To, da bi bila obveza, da tega kao nebi smel odpenjat je pa neumnost. Sigurno je prvo varnost na motorju nekaj je pa tudi udobnost :)

pred 4 urami, twom pravi:

Tako je meni rekel kompi ob kupovanju čelade v Velenju...

Brez zamere, ampak pri nas ne trdimo, da se podbradni pas z dvema D obročkoma ne sme razpenjati. Trdimo le, da DD obročkov ni potrebno odpenjati in zapenjati, ker podbradni pas le zrahljamo do najdaljše dolžine, ga s prsti umaknemo do predbradnega dela in čelado enostavno nataknemo/snamemo.

Lp, Boris Kompare :cool:

 

Objavljeno

Danes sem bil v Velenju pri Compiju. Testiral sem Nolan N104 in pa Xlite X1003. Na VStromu je bila presenetljivo precej tišja N104. Sicer mi na glavo bolj leže X1003, tut drugače se mi bolj dopade, vendar pa je vožnja z njo precej težka. Že pri 80 na uro tako bobni po čeladi in trese sem ter tja, da ni za nikamor. Enak nivo hrupa se pri N104 pokaže pri cca 120kmh.

Bi pa tudi sam pohvalil fante v Compacu za prijaznost in ustrežljivost.

 

Objavljeno

ma zgleda mores met mal bolj spretne prste za d ring :P

 

jst edino z rokavicami ga ne morem zapret, ampal to je bolj kec v rokavicah k niso v nulo.

Objavljeno

Zanimivo da je moja čelada občutno tišja z letno jakno, zimske je več in ni prepišna in je v čeladi veliko bolj hrupno!

Objavljeno

Danes sem kupil HJC FG ST. Jutri grem vozit. fg-st.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
10 hours ago, Dugales said:

Danes sem kupil HJC FG ST. Jutri grem vozit. fg-st.jpg

Naj ji nikoli nebi bilo treba služiti primarnemu namenu. Lepo in srečno vožnjo.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 12 urami, StaraFeltna pravi:

Naj ji nikoli nebi bilo treba služiti primarnemu namenu. Lepo in srečno vožnjo.

Danes sem jo probal. Bila je super izbira. Šumenja in hrupa praktično ni. Z odprto sem dejansko lahko vozil do 90 na uro brez težav za oči. Ni bila vroča. Vizir se zapre kot "waser diht". Zorni kot je širok. Deluje lahko. Obročka za zapenjanje sta mi delala težave prvič in drugič, potem je pa že šlo. In zanimivo; na enem obročku je trakec, ki ga pri odpenjanju potegneš in se trak z lahkoto potegne ven. Brez odpenjanja traku, nisem mogel sneti čelade. Torej - zmaga.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 25 minutami, twom pravi:

Jaz tega tudi nebi upal imeti gor. V opisu piše da rabi do dve minuti da spremeni zatemnitev, če zapelješ v senco ali tunel je to "nekoliko" predolgo...

Legalno pa verjetno ni zaradi maksimalne stopnje zatemnjenosti, 15%.

isti problem je z vsemi nami ki vozimo temne vizirje, ko zapelješ v tunel, dvigneš vizir, al pa še prej. Ni druge, ni tretje. Sicer pa, kdo bo pa preverjal vizir. Men se zdi čist pametna zadeva, predvsem ker ni potrebno imeti rezervnega s sabo, če te ulovi noč.

Objavljeno (popravljeno)

Meni so notranja klip klap sončna očala daleč najboljši izum po pinlocku, v zgodovini čelad. Z veseljem ga flipnem gor ko grem v predor (4-6x na delovni dan) ker čene ne vidim nič, zlasti v zelo močnem soncu ali pa dežju.

Zame ni več čelade brez pinlocka in notranjega senčnega vizirja.

Primarni vizir pa nebi nikoli imel zatemnjen.

Napol legalen je photo senzitiven pinlock.

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Objavljeno

Jaz sem kupila novo čelado samo zaradi zatemnjenih očal.

Imam zelo občutljivee oči, zato včasih vozim s spuščenimi očali tudi ko je oblačno.

Med vožnjo jih velikokrat spustim dol ali dvignem,  prej sem vedno vozila s sončnimi očali, kar ni glih praktično.

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Pomojem samo nasi regulatorji ne folgajo sledit spremembam.

Ce kje najdem tak vizir ga bom narocil, legalno ali ne, vsekakor bolje kot pa soncna ocala pod celado.

Objavljeno

Takoimenovane fotoleče so pri očalih z dioptrijo znane že vsaj 3 desetletja. Tudi sam sem jih nosil. Pri vsaki stvari so dobre in slabe stvari. Tako je tudi tukaj. Fotoleče reagirajo na UV svetlobo. Najbolj moteče je bilo pri smučanju. Ko je oblačno in pada sneg, so fotoleče pod smučarskimi očali popolnoma temne. To je zelo moteče. Za spremembo temno-svetlo potrebujejo minuto ali dve. Ko so nove, krajši čas. Tunel prevoziš tako hitro, da se vizir ne bo posvetlil dovolj pred koncem tunela. Še ena slaba lastnost je ta, da po nekaj letih sprememba na svetlo pojenja. Očala so postajala vedno bolj temna. Po mojem mnenju je še vedno najboljša rešitev dodatni zatemnjeni vizir v čeladi. Sedaj ga ima že skoraj vsaka.

Objavljeno

Sam se vozim tudi po zelo ovinkastih in zaprtih cestah (take imam najraje, uživaš v ovinkih, pa vseeno nisi hiter) z drevesi med katerimi se prebijajo sončni žarki da je kot stroboskop v disku ko se pelješ.

V takih razmerah je (vsaj meni) vidljivost zelo motena, sploh asfaltna podlaga ki je pisana od senc in sončnih žarkov. Da bi imel še zatemnjen okvir..., vsakemu svoje...

Objavljeno

Imel sem vse troje. Navaden, nebarvan vizir, zatemnjenega in pa notranji sončni vizir.

Daaleeeč najboljša varianta je notranji sončni vizir. Tudi zatemnjeni mi ni bil toliko slab, je pa treba paziti v mraku, čeprav nisem imel zelo zatemnjenega ampak malo manj. Pri netoniranem pa sem "telovadil" z natikanjem in snemanjem sončnih očal, kar je zamudno, pa še kakšna očala sem zlomil, ker sem pozabil da jih imam gor in takrat snel čelado.

Objavljeno

Ta sončni vizir je res najboljša pogruntavščina pri čeladah v zadnji nekaj letih.

Objavljeno
7 hours ago, twom said:

Sam se vozim tudi po zelo ovinkastih in zaprtih cestah (take imam najraje, uživaš v ovinkih, pa vseeno nisi hiter) z drevesi med katerimi se prebijajo sončni žarki da je kot stroboskop v disku ko se pelješ.

V takih razmerah je (vsaj meni) vidljivost zelo motena, sploh asfaltna podlaga ki je pisana od senc in sončnih žarkov. Da bi imel še zatemnjen okvir..., vsakemu svoje...

Jaz sem mel z termin vizitjem podoben problem, zato sem presaltal na metaliziranega in metalizirane vizirje vozim skoraj 10 let. Zame in za moje oci so optimalni kompromis. 

Objavljeno

Prodam novo celado Shark Speed R 2,ima notranji soncni vizir,bele barve,velikost M,cena 200 ojrotov.

Objavljeno
Ob ‎26‎.‎5‎.‎2016 at 16:29, kompi pravi:

 

Brez zamere, ampak pri nas ne trdimo, da se podbradni pas z dvema D obročkoma ne sme razpenjati. Trdimo le, da DD obročkov ni potrebno odpenjati in zapenjati, ker podbradni pas le zrahljamo do najdaljše dolžine, ga s prsti umaknemo do predbradnega dela in čelado enostavno nataknemo/snamemo.

Lp, Boris Kompare :cool:

 

...jebenti.... zakaj nisi tega prej povedal...   :eek:

.... sem poskusil tako, kot si rekel...in ko sem vlekel preko nosu, so mi prišle nosne kocine med obročke....in jih podepiliral v nulo....:OK:

..malo heca  :D

...dž pada...  :P

 

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Po nekaj letih in eni prometni nesreci posiljam Arai Chaser v pokoj. Zamenjala jo je Scorpion EXO 2000 air Sidewall Blue.(Bautista in Barbera v MotoGP jo vozita)

Narocil preko neta, prej sprobal v eni trgovini... M ki naj bi pasala na mojo buco , je nisem niti pod razno spravil, tako da sem vzel stevilko vecjo. Ni blo panike ker sem se ze prej vse to pozanimalna netu. 

Celada ima napihljive blazince pri straneh za dodatno prilagajanje glavi/obrazu. V paketu je polek original zatemnjen vizir in pin lock.

Noja upam da sluzi tako kot mi je Arai. Ce je dobra za Bautisto bo dobra tudi zame.

WP_20160613_13_38_09_Pro.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!