kasti Objavljeno Maj 29, 2002 Opozori Objavljeno Maj 29, 2002 Zanima me kakšne izkušnje imate z neoriginalnimi zavornimi ploščicami, oziroma kaj priporočate (originalne so drage ko svi....)? Moderatorji: vem da se je o tem že govorilo, pa vendar.. ..LP Kasti "It's nice to be important, but it's more important to be nice!"
FalcoR Objavljeno Maj 29, 2002 Opozori Objavljeno Maj 29, 2002 quote: Zanima me kakšne izkušnje imate z neoriginalnimi zavornimi ploščicami, oziroma kaj priporočate (originalne so drage ko svi....)? Za Pegasota sem jaz kupil AP Racing ploščice za BMW F650 (sintered) in primejo bolj kot originalne + cena samo 5.900 SIT (pri Vombergerju v KR) LP
YZFgeorge Objavljeno Maj 29, 2002 Opozori Objavljeno Maj 29, 2002 quote: Zamenjam ploščice za ene take, kot jih boste v nadaljevanju priporočal, ali zamenjam zavorno cevko, ki je en navaden šlauf! Zamenjaj ploščice. Z zamenjavo na "sthalflex" lajtungo se izboljša samo občutek za zavoro, ne pa tudi učinek zaviranja. Accelerate 'till you see God ....then brake.
dare Objavljeno Maj 29, 2002 Opozori Objavljeno Maj 29, 2002 PEGASO je šel danes iskat ploščice k Sinterju v Ljubljano. Ima pa isti motor kot ti. Ceno in prve izkušnje ti bom/bo posredoval jutri oz. čimprej. So pa cenejše kot originalne, kvaliteta pa naj bi bila na istem nivoju - menda jih dela tudi za Aprilio (firmo). Sva pa z Vombergerjem, ko sem delal zadnji servis, debatirala o tej temi, je omenil, da se dosti prakticira, da se namesto originalnih vgradijo ploščice od BMW-ja. Be & on the road!
miki Objavljeno Maj 29, 2002 Opozori Objavljeno Maj 29, 2002 quote: Z zamenjavo na "sthalflex" lajtungo se izboljša samo občutek za zavoro, ne pa tudi učinek zaviranja. skrajsa se tudi cas do zacetka zaviranja, ker "sthalflex" cev nima tako velikega raztezka kot gumijasta *** Vsak ima svoje navade je rekel vrag in sedel v koprive. ***
kasti Objavljeno Maj 29, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Maj 29, 2002 Ice: ....in v bistvu lahko ostane kot splosna tema za ploscice Glede na tvojo zgornjo izjavo, res nevem, kaj kompliciraš!!! Se pa najlepše zahvaljujem Falco R in Daretu za konkretne odgovore, ne pa neko nakladanje, kot to počnejo nekateri(zmente se rajši ob pivu)....je pa tko al tko tud topic ČVEKANJE!!!! ..LP Kasti "It's nice to be important, but it's more important to be nice!"
kasti Objavljeno Junij 5, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Junij 5, 2002 PEGASO! So že kakšne izkušnje s Sinterjevimi zavornimi ploščicami??? ..LP Kasti "It's nice to be important, but it's more important to be nice!"
Leteči Objavljeno Junij 5, 2002 Opozori Objavljeno Junij 5, 2002 Lucas -niso bogve kaj pa še cvili k sto hudičev. Icer- dokaj dobre in poceni,z njimi sem zadovoljen (Mikmekanik) LP Leteči
YZFgeorge Objavljeno Junij 5, 2002 Opozori Objavljeno Junij 5, 2002 quote: So že kakšne izkušnje s Sinterjevimi zavornimi ploščicami??? Sinter ni firma. Sintermetal je material. Vsekakor kupi sintermetal zavorne obloge, na drugo kar takoj pozabi. Še enkrat....ko sem iskal zavorne obloge zase, sem mailal mnogim nemškim moto revijam in dobil nazaj priporočila za Lucas SV, Carbone Lorainne in Ferodo, čeprav so rekli tudi, da z originalom nisi nikoli na slabši strani. Accelerate 'till you see God ....then brake.
Brrrm Objavljeno Junij 5, 2002 Opozori Objavljeno Junij 5, 2002 Džordži, Sinter je podjetje, ki se ukvarja z izdelavo zavornih oblog že kar nekaj časa, se mi zdi da tam nekje iz sedemdesetih let ven. Nameščena pa je v ljubljanskem bazenu. Sintrani materiali pa seveda tudi obstajajo. Brrrm
Hanzi Objavljeno Junij 5, 2002 Opozori Objavljeno Junij 5, 2002 Lansko jesen kupil po priporočilu g.Hribarja neke španske ploščice pri Sinter v lj. na viču. Za ploščice dal nakaj čez 3000 in montaža 1000. Za original bi dal nekaj čez 10000 skupaj. Original so zdržale slabih 10000km te imajo 8000km in bodo še kakšnih 5000. tako da naslenje bodo iste oz eventuelne boljše za ne veliko več denarja original pa najbrž ne. Z originali imam slabe izkušnje na avtomibilupa ne s kvaliteto ampak ceno. Original glavni zavorni cilinder za golfa 2 nekaj čez 30000 sit (firma ATE in WV znak gor) "škart" 8000 sit proizvajalca ATE brez WV znaka. Kaj bi kupil pred petimi leti s štipendijo? ne sprašuj dvakrat. Sonce naj sveti vsak dan
hotschko Objavljeno Junij 5, 2002 Opozori Objavljeno Junij 5, 2002 Koliko pa zdržijo povprečne zavorne obloge. Jaz jih imam spredaj že 27.000 km pa še za nekaj časa bojo, zadaj pa sem menjal na 21.000 km. Ali sploh obstajajo neka merila ali so med motorji res velike razlike v obrabi zavornih oblog in od česa je obraba odvisna ? hotschko {Born To Lose Live To Win}
Ales Objavljeno Junij 5, 2002 Opozori Objavljeno Junij 5, 2002 Jaz sem na GPZ-ju menjal sprednje cca.20000km se ne spomnim vec tocno. Zadaj pa mam se bobnaste zavore, pa je se vse original mam zdaj 31000km. Z zadnjo itak bolj malo bremzam, je sprednja cist zadosti. :) I have gasoline in my veins. My blood type is premium unleaded.
Ales Objavljeno Junij 5, 2002 Opozori Objavljeno Junij 5, 2002 quote:Ali sploh obstajajo neka merila ali so med motorji res velike razlike v obrabi zavornih oblog in od česa je obraba odvisna ? hotschko Heh, obraba je odvisna od materiala zavornih ploscic in diskov, in predvsem od soferja in njegove voznje! I have gasoline in my veins. My blood type is premium unleaded.
dare Objavljeno Junij 5, 2002 Opozori Objavljeno Junij 5, 2002 quote: Koliko pa zdržijo povprečne zavorne obloge. Jaz jih imam spredaj že 27.000 km pa še za nekaj časa bojo, zadaj pa sem menjal na 21.000 km. Ali sploh obstajajo neka merila ali so med motorji res velike razlike v obrabi zavornih oblog in od česa je obraba odvisna ? hotschko {Born To Lose Live To Win} Na Pegasu jih imam še prve, na števcu pa je 24.000 km. Zadaj bodo zdržale še do naslednjega servisa ( še 6.000 km), spredaj pa še dlje. Po mojih izkušnjah je veliko odvisno od načina in temperamenta same vožnje, terena ( ovinki ali ravna cesta ), dolžine fur ter obtežitve motorja. Tako lahko pri istem modelu motorja pride do kar znatnih razlik. Vsekakor pa zagovarjam da se zamenjujejo samo z originalnimi. Na na mojem avtomobilu se je izkazalo za še za kako resnično. Cena ne laže! Be & on the road!
IKE Objavljeno Junij 17, 2002 Opozori Objavljeno Junij 17, 2002 Najboljše je kupiti originalne obloge !
alexb Objavljeno Junij 18, 2002 Opozori Objavljeno Junij 18, 2002 Originalne ali neoriginalne. Za Yamaho XV 750 moram menjat ploscice. Cena od firme Sinter v lj je 3.800 za disk. Lucasove dobim za 7000 na disk, originalne pa so tudi nekje nad 7000..do 7900 sit /komad. Ko sem klical na enega poblascenega serviserja yamah mi je zelo gorece zatrjeval, da bodo neoriginali slabse zavirali, da bo vecja obraba in da kriza, se disk mi lahko raznese je reku. Se pravi nic dobrega ce kupim neoriginal. Je to res tako zelooo hudo? Vsaj meni se zdi da ni. Je pa razlika med 7600 za oba ali pa 15000+. So originali res toliko boljsi? Na avtu ne kupujem originalov.. pa je vse ok.
Hanzi Objavljeno Junij 18, 2002 Opozori Objavljeno Junij 18, 2002 Preberi si moj post z dne 5 junij. Z jimi sem še vedno zadovoljen. Hvala Hribar!
Lindau Objavljeno Junij 18, 2002 Opozori Objavljeno Junij 18, 2002 Motosvetovci, a ima kateri od vas izkusnje z ploscicami kupljenimi pri Gericke? Cena je zelo ugodna, ne vem pa kaksen je njihov ucinek? Ce se hitro obrabljajo me niti ne bi motilo, ce bi pa defomiralo disk pa ne bi bilo fajn? :x :?: :roll:
sparonar Objavljeno Junij 18, 2002 Opozori Objavljeno Junij 18, 2002 Zavorne ploscicie lahk kupis tut pri enem tipu , ki je doma mal pred T rzinom, za vse modele je cena 5500 SIT, so pa kr vredu, js jih mam v motorju ze 5000 km, pa so se vec kot na polovici, firme glih ne vem (neki na S.), je pa to neka korejska al japonska roba. Ce bos rabu gsm stevilko mi poslji Emajl!
Gregs Objavljeno Junij 18, 2002 Opozori Objavljeno Junij 18, 2002 Odvisno, koliko so strai diski. Jaz imam precej stare, pa je vseeno, ce imam neoriginal ploscice, medtem ko pri novih je to bolj pomembno (da se ne bi toliko obrabljali). Se mi zdi...
ramb0 Objavljeno Junij 22, 2002 Opozori Objavljeno Junij 22, 2002 ne me prasat katere, ampak enkrat sem nujno rabu zavorne za na morje, originala ze 10 dni ni blo za dobit, pa sem pri klemencicu vzel neko sranje (za DTja), ki je kao za DTje. ceprav so ble cist iste velikosti kot stare, originalne, sem jih lahko montiral samo s pomocnjo fleksarce. zamenjal sem jih po 5000 km. s pohorja dol so delovale tak idealno, da je bila to skoraj moja zadnja voznja. original mi drzi ze 8.000, pa je komaj na polovici. guess pa, da kaksna racing roba alla lucas ne more poslabsat situacije!
Roman Objavljeno Junij 23, 2002 Opozori Objavljeno Junij 23, 2002 Motosvetovci, a ima kateri od vas izkusnje z ploscicami kupljenimi pri Gericke? Sedaj imam gor ploščice kupljene v HG (po 20€ par) in se zaenkrat čisto v redu obnesejo (niti Grobnik niti Vršič jim ni pustil kakšnih posledic - razen seveda na debelini). Koliko zdržijo pa sedaj še ne vem - s prejšnjimi sem naredil 17000 km, kupljene so bile v Polo-tu, kar je isti k***c kot HG.
enduraš Objavljeno Avgust 30, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2002 A mi lohk kdo pove kaj je razlika med navadnim ,plavajočim in polplavajočim diskom... in zakaj plavajoči TOLK dobr prime? :oops:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se