rosse20 Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 Aha... se pravi loscice niso vec to kar so bile... bo treba menjat tazadnje... :blush: ja seveda... motor sem kupila konec februarja in so ene ploščice že menjali (14 dni nazaj), sedaj jih bo potrebno spet. katastrofa
Frips Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 Če so zavorne ploščice nove, je možno da se še niso uležale. Meni so nove tudi cvilile, kar je pa izginilo po cca 500 km.....
pirrulz Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 Lep pozdrav! Na moji lubici :wub: Honda Deauville 650 zavore cvilijo, k bi pet mačkov naekrat za rep vlekla !! :cry: . Znucane niso (skor nove), kaj se da narest? Če sploh kaj :blink: Prosim upoštevajte, da nisem glih mojster šraufanja. Hvala za kakšen odgovor, pa opravičujem se, če tema že obstaja (iskalnik mi samo neke Erorrje ven meče :angry2: ) LP Kupi Ducatije pa cviljenja zavor sploh opazil ne boš.
SiR Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 kaj šele vibriranja zaradi diskov ;) zato pa majo neplavajoče gor :)
rosse20 Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 bom jst šla k strokovnjakom za zavore, pa bomo videli, kaj bo rekel. ko so mi 1. menjali zavorne pločice je blo to nekje pi 400 km, zdej pa jih imam še 340 zraven, pa sicer je malo bolje, ampak še zdaleč ne uredu.
Sam dePihlja Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 Proti cviljenju je zelo učinkovit "Kupfer Spray" :grim , če se ne motim, se ga da dobit tudi v Luis-u, pred montažo se ga naspreja na hrbtni (kovinski) del ploščic in cviljenje :grrr :yea1: (razen, če niso diski že čisto plavi in zajedeni :krneki: )
rosse20 Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 diski so kot novi... kaj pa lahko pričakujemo po prevoženih 740 km?
Ice Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 zdruzil. ce nove cvilijo/skripajo je to vecinoma posledica, da hrbta stran polscic ni bila namazana (npr. bakrena pasta). razdri, namazi hrbtno stran, sestavi. pazi, da prednje strani ne namazes s pasto. verjemi, da tega noces. :grrr druga moznost, kot ze receno, pregretje ploscic pri vtekavanju (yep, tudi nove zavorne ploscice se morajo "vlezti" na disk; vecinoma ca. 50-100 km zacetno rahlega zaviranja), s tem postekli (kristalizira ?!) zavorna zmes in ne prime vec. edina resitev v tem primeruje ponovna menjava ploscic. ce nic od tega ne drzi potem samo serviser tvojega zapanja pozna resitev.
ceso Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 problem rešiš preprosto tako, da si umisliš ceramic brakes :OK:
beti Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 No tkole je blo. Je bla lubica dans pri dohtarju (beri serviserju) in pravi, da je treba ploščice menjat, da so čisto zanič, tko da me je zgleda prodajalc "nategnu" ("ja, motor je oh in sploh, pa zavorne ploščice so praktično nove, rabljene mogoče par sto km..."). :BUA: Jebi ga, kva pa vsakmu verjamem. Saj me ne moti menjava ploščic, to je pač potrošni material, na to itak računaš, sam lagat pa tud ni treba za vsako stvar, a ne! :BUA: :BUA: :angry: :wacko: LP
Brihta Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 To tudi meni malo zanima... Imam vse zavore OK. Sprednje ne cvilijo ko pritisnem na zavoro. Ko pa pritisnem na zadnjo pa malo zacvili, a ne vedno. Kaj je to? To pomeni, da je vse OK .)
Guest Brumer Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 Enkrat sem že pisal o zavornih ploščicah,takrat sem napisal kupujte vedno original.Večina od vas se ni strinjala ,češ da so ponaredki cenejši in celo boljši. S tem se jaz nikakor nestrinjam .Kajti če kupite ponaredke ,če so ploščice mehkejše so zavore celo boljše samo obrabijo se hitreje (diskov ne poškodujejo),če so trše od original ponavadi cvilijo ali celo poškodujejo diske.Vsakič ko zamenjate ploščice jih z hrbtne strani malo namažite z :bakreno pasto (mastjo),ali z aluminijasto mastjo ali z bronzasto mastjo,važno je da ta mast nenajeda gume,postoji tudi poseben sprej(rudeč malo lepljiv z dodatkom bakra).Vsakič ko ploščice demontirate jih malo egalizirajte (izravnajte po zavorni površini) in sicer na kos stekla ali na ravno železo(brusilna plošča) dajte brusilni papir srednje grob in ploščice lepo malo pobrusite.Dobro proti cvilenju je tudi, da malo zgornji in spodnji rob pobrusite pod kotom 45 stopinj ca 2mm.
robberrt Objavljeno Maj 10, 2006 Opozori Objavljeno Maj 10, 2006 meni iz lojza ploščice rahlo cvilijo ampak res čist pri 5 na uro ko pribremzam, so pa prejšne zdržale 40.000km, tko da po ene 5 ali 10.000km bodo tud te nehale...
Ice Objavljeno Maj 11, 2006 Opozori Objavljeno Maj 11, 2006 Enkrat sem že pisal o zavornih ploščicah,takrat sem napisal kupujte vedno original.Večina od vas se ni strinjala ,češ da so ponaredki cenejši in celo boljši. S tem se jaz nikakor nestrinjam .Kajti če kupite ponaredke ,če so ploščice mehkejše so zavore celo boljše samo obrabijo se hitreje (diskov ne poškodujejo),če so trše od original ponavadi cvilijo ali celo poškodujejo diske. in kako ti ves, kaj dolocena oseba zahteva od zavornih ploscic ? nekaterim pac vec pomeni maksimalna zaviralna moc, nekaterim vzdrljivost, tretjim kombinacija itd. itn. se enkrat, ti multiplikator (ali multipraktikator ali kar ze si), razlicne zavorne ploscice obstajajo z namenom in ker jih ljudje zahtevajo. ali si tudi pametnejsi kot celotna industrija, ki se ukvarja z razvojem zavornih ploscic ? da pa lahko vsakega zacetnika nategnes je razvidno iz betijinih prispevkov.
danci1973 Objavljeno Maj 11, 2006 Opozori Objavljeno Maj 11, 2006 nekaterim pac vec pomeni maksimalna zaviralna moc, nekaterim vzdrljivost, tretjim kombinacija itd. itn. se enkrat, ti multiplikator (ali multipraktikator ali kar ze si), razlicne zavorne ploscice obstajajo z namenom in ker jih ljudje zahtevajo. ali si tudi pametnejsi kot celotna industrija, ki se ukvarja z razvojem zavornih ploscic ? Da sploh ne omenjamo, da proizvajalci motornih koles ne proizvajajo zavornih ploščic sami, ampak jih kupujejo od enega izmed proizvajalcev 'ponaredkov', ki te 'ponaredke' zapakira v embalažo z 'originalnimi' logotipi... :lol1: D. PS: 'Multiplikator' v izobraževalnem oz. šolskem sistemu menda pomeni osebo, ki izobražuje učitelje (se pravi 'master učitelj'). :hmm:
Ice Objavljeno Maj 11, 2006 Opozori Objavljeno Maj 11, 2006 PS: 'Multiplikator' v izobraževalnem oz. šolskem sistemu menda pomeni osebo, ki izobražuje učitelje (se pravi 'master učitelj'). :hmm: sedaj me je pa zacelo skrbeti.......... :xx: :huh:
Stric Burek Objavljeno Maj 11, 2006 Opozori Objavljeno Maj 11, 2006 No, rad bi sam vedel v kateri rang spadajo ploščice AP Racing. Mam jih zdej, tko da nevem kako so boljše(bolj držijo oz. dlje trajajo) od original... Kaj lahko pričakujem pri recimo Lucasovih? Kolk različnih varjant je?
pirrulz Objavljeno Maj 11, 2006 Opozori Objavljeno Maj 11, 2006 (popravljeno) AP Racing - baje sehr gut. :grim Seveda je modro tudi navesti, da tako kot pri drugih firmah, tudi pri AP obstaja več variant ploščic za različne namene. Popravljeno Maj 11, 2006. Popravil pirrulz
simonsi Objavljeno Maj 11, 2006 Opozori Objavljeno Maj 11, 2006 samo glej, da ne boš pretrdih kupil oziroma takih z veliko pleha. diski so "majčkeno" dražji od ploščic.
ceso Objavljeno Maj 12, 2006 Opozori Objavljeno Maj 12, 2006 PS: 'Multiplikator' v izobraževalnem oz. šolskem sistemu menda pomeni osebo, ki izobražuje učitelje (se pravi 'master učitelj'). :hmm:
mi Objavljeno Maj 13, 2006 Opozori Objavljeno Maj 13, 2006 khmm.....jst mam pa sledeč problem spredn disk mi mal čudn pobera.......se mi zdi da ploščice primejo nižje kot bi mogle....na zunanjem robu diska se mi zdi da sploh ne prijema ampak bolj na notranji strani, tam k se mi zdi da tam sploh nebi smel :? a je možn da so ploščice narobe not....oz. niso prave?
mi Objavljeno Maj 13, 2006 Opozori Objavljeno Maj 13, 2006 slikca.... .) ¸ kot se vid na slikci...pač pas kjer prime ploščica je prenizko.....k tm po unm zlatm drgne :?
Guest Brumer Objavljeno Maj 13, 2006 Opozori Objavljeno Maj 13, 2006 ce si tak ekstremist tudi kot mehanik........... :doze: :wacko: brumer, ce bi ti bil strokovnjak za kakrsnega se imas bi povedal celotno zgodbo in ne samo tvoj omejen izsek. namrec "originalne" (kaj je ze to ?!) ploscice so vecinoma samo najboljsi KOMPROMIS nekih zahtevanih parametrov s strani tovarne za doloceno vozilo. imas pa prav, da vecinoma zdrzijo najdlje. after market ploscice pa so v dolocenih kriterijih boljse in v dolocenih slabse kot originalne. v nekaterih, redkih, primerih so lahko tudi v vseh panogah boljse od originala. BTW bi se rad spet malo hladil? ali samo mislis, da si duhovit ?! -> Mogoče sem se res napačno izrazil mislil sem namreč na prvo vgradnjo ,kajti proizvajalci in konstruktorji ali (fabrike) sodelujejo z proizvajalci npr:gum ,filtrov, zavor,sklopk,alternatorjev,zaganjačev,svetil,raznih elektronskih elementov,akumulatorjev itd.Ne pozabi,da prva vgradnja to so zame (oroginal deli) kajti samo pri uporabi teh delov je homologacija in garancija veljavna. Pa še to jaz se nimam za strokovnjaka imajo me drugi ,prepričas se lahko tudi sam ,oglasi se enkrat pri meni pa ti lahko pokažam par dilom in izpitov. Naslov dobiš po telefonu 07/3323024. :OK:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se