Skoči na vsebino

Zavore, diski, obloge, čeljusti, ploščice...


kasti

Priporočene objave

Ko je šel prvi disk na hondi po 50k žvižgat rakom, sem tudi sam iskal poceni in kolko tolko dobro alternativo ... na enem švabskem forumu so mi svetovali france equipement, cena je bila 1/2 od originala, s tem diskom pa že zdaj bremzam enih 5k ... čisto zadovoljen ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima ali je normalno, da ko premikam motor ritensko čutim (in slišim) močno trenje med prednjim diskom in ploščicami, medtem ko pri premikanju motorja naprej tega skoraj ni čutiti...In če to ni ravno ok, me zanima kaj bi bilo lahko temu vzrok.. O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima ali je normalno, da ko premikam motor ritensko čutim (in slišim) močno trenje med prednjim diskom in ploščicami, medtem ko pri premikanju motorja naprej tega skoraj ni čutiti...In če to ni ravno ok, me zanima kaj bi bilo lahko temu vzrok.. O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima ali je normalno, da ko premikam motor ritensko čutim (in slišim) močno trenje med prednjim diskom in ploščicami, medtem ko pri premikanju motorja naprej tega skoraj ni čutiti...In če to ni ravno ok, me zanima kaj bi bilo lahko temu vzrok.. O:-)

To je tovarniško varovalo. Če si nažgan, da veš, v katero smer se pelješ!!! :grim :D :P :P :P

Popravljeno . Popravil fičo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam en problemček :( ,kar nankrat mi je začela cvilit prednja zavora, vendar

samo pri blagem zaviranju, ko močneje stisnem cviljenje neha.

kakšna rešitev :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam en problemček :( ,kar nankrat mi je začela cvilit prednja zavora, vendar

samo pri blagem zaviranju, ko močneje stisnem cviljenje neha.

kakšna rešitev :?

Demontiraj ploščice; malo zgornji in spodnji rob pobrusi pod kotom 45 stop. namaži (batek -ali samo ploščice po železnem delu z bakrenono, (mesingasto ali aluminijasto mastjo) in problem bo rešen. Postoji pa tudi sprej -pošpricaš ploščice (po metalni strani)pustiš ,da se malo posuši in ponovno zmontiraš,če se ne motim sem ta sprej videl v Vilachu-Luis. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima ali je normalno, da ko premikam motor ritensko čutim (in slišim) močno trenje med prednjim diskom in ploščicami, medtem ko pri premikanju motorja naprej tega skoraj ni čutiti...In če to ni ravno ok, me zanima kaj bi bilo lahko temu vzrok.. O:-)

To je normalno. To je zaradi tega, ker verjetno (pri tvojem zavornem sistemu) en valovit pleh kateri pritiska plošice vedno v smeri vožnje in preprečuje cviljenje. Ko motor rineš nazaj pa je protiefekt ki povzroča cviljenje. :OK:

Ps. Ta pleh (proti cviljenju) se nahaja lahko tudi med ploščico in batkom in je poševno prerezan (to je odvosno od sistema) :OK:

jaz pa se s tabo ne strinjam. prej kot v dveh mesecih odkar imam nov motor, so mi morali že 1x menjati zavorne ploščice. peljala sem na yamaha servis, kjer sem tudi kupila motor. zamenjali so mi jih z "originalnimi". šla sem zato k njim, ker je bilo to popravljeno v garancijskem roku in je bilo brezplačno. nakar sem bila pred kakšnimi 10 dnevi pri njim in sem povedala serviserju, da spet ruži. in je rekel, da zdaj pa ne more jih več menjati, da bo pač tako ostalo.

sem pa prej imela skuter in sem jih menjavala pri firmi, ki se ukvarja z zavorami. dolgo so mi zdržale, "prijele" so kot morajo in nikoli in res nikoli niso cvilile. tako da... od zdaj naprej grem vedno tja do njih... že naslednji teden grem, da pogledajo, kaj je narobe s temi. treba preverit :closedeyes:

Če bremze cvilijo še zdaleč ne pomeni ,da so slabe ploščice,treba bo poiskati boljšega mehanika, da bo pravilno ploščice vgradil in problema bo konec.Ploščice je namreč pred vgraditvijo potrebno namazati z mastjo(bakrena,aluminijasta.mesingasta ali pošprejat z anti kuitsch sprayem). :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Brumer, veš mogoče vzrok cviljenja :hmm:

Vem trenje med batkom in ploščico.Lako preizkusiš -daj med ploščico in batek tenko bakremo pločevino.Ploščico položi na bakreno pločevino- zariši obliko in luknje izreži in montiraj med batek in ploščico-brez mazanja in zavore nebodo več cvilile!!!!!! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tenks za odgovor... :yea1:

Če se oglasiš pri meni ti lahko dam (za namazat)-Zastonj eno od teh treh masti proti cviljenju. Prej pokliči, da ti dam naslov GSM 040/702370 :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče struženja to odpade, saj se zaradi same debeline disk "umika" rezilu; na ta način ga boste samo zasrali.

V poštev pride samo plansko brušenje pa še to pod pogojem, da imate zelo izkušenega brusilca; lahko naredi "klobasast" disk in bo ročka tresla nenormalno... upoštevati morate MINIMALNO DEBELINO !

Nikjer nisem zasledil, karera je minimalna debelina diska.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na original disku to piše; je vgravirano notr, razen če je že prebrušen.

No vsaj pri fiksnih diskih je tako, za plavajoče ne vem točno(verjetno piše na nosilcu zav. plošče).

Minimalna debelina je pomembna, da se diski ne segrejejo preveč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

No sem včerej pri kolegu na CBR900 pogledal.

Minimalna debelina diska je označena na mestu, kjer je disk prišravban na feltno. Iz slike se sicer ne vidi dobro, samo piše: "min. th." en šravb naprej pa "3.5mm"

LP

post-11987-1156404774_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot kaže, bom moral na mopedu zamenjat prednje diske. Pri zaviranju namreč prav grdo trese oz. bolje rečeno, zaviranje je 'pulzirajoče'... Možno je, da jo je eden od diskov malce skupil pri padcu na N. Marofu, pa se je s časom stvar slabšala.

Zdaj pa sem pred dilemo - na izbiro je kar nekaj proizvajalcev in variant:

- original diski (cena neznana, verjetno pa gromozanska)

- EBC ProLite (379€ + poštnina - EBay)

- Galfer Wave (389€ + poštnina - EBay)

- Moto-Master Flame (369€ + poštnina - EBay)

- Lucas 'standard' (440€ + poštnina - priporočena cena proizvajalca)

- Lucas Alien (480€ + poštnina - priporočena cena proizvajalca)

No, tako... Nabavljeni in montirani EBC ProLite diski in EBC HH zavorne ploščice.

Vibracije oz. pulziranje je odpravljeno, zavorni učinek pa je po utekanju bolj ali manj enak kot original diski z AP Racing ploščicami (kar je :OK: ) - morda je le malo manj 'initial bite'-a...

D.

PS: Tukaj pa je par zanimivih člankov o zavornih sistemih (utekanje, fizika, ...).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Imam problem pa ne vem kje bi najdu kakšno temo o tem pa sem se odloču da odpre to uprašanje tukaj? :?

Situacija je pa sledeča spredje zavore mi učasih blokirajo,pa ne čist ampak samo tolk da se diski grejejo. :hmm:

A bi mogoče blo,da mi zavorne čeljusti blokirajo?Kako jih popravit?

To pa sem opazil pred časom,ko sem pogledal ploščice in so že čisto pri koncu.Pobralo mi jih je v 1 mesecu,bile so pa originalne še prve?

Zato prosim vse ki ste imeli podobne probleme in vse,ki se spoznate na šraufanje za pomoč,ker imam naročene nove in nočem,da bi mi jih spet pobralo. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest rabim ploščice za fazer1000,kje jih lahko kupim najugodneje,seveda ne glih neki šrot,pa tud originalne ne.Tx.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja mam 2 diska in ploščice mi je pobralo na obeh straneh.

Mislim pa da ko spustim zavoro da ne grejo bremz cilindri nazaj notr(minimalno). :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja mam 2 diska in ploščice mi je pobralo na obeh straneh.

Mislim pa da ko spustim zavoro da ne grejo bremz cilindri nazaj notr(minimalno). :?

Že parkrat sem napisal,da bremze NEPOPRAVLJAJTE sami,čeprav izgleda enostavno -pa ni. Če že sami menjate ploščice je to edino kar lahko naredite, seveda samo če klešča neblokirajo in če so diski lepo gladki.Drugače prepustite vsaj to mehaniku,ker edino on ve kaj sme in kaj se nesme pri zavorah delati. Zato nebom opisoval postopka menjave zavornih ploščic, popravila klešč in brušenja diskov ! ! ! ! :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OMG :doze: I think we have a winner! :surrender:

@Danixx: mogoče je čist enostavno

A maš mogoče preveč zavorne tekočine v rezervarju? Samo odpri rezervar za tekočino, eno cunjo dej okrog pa parkrat bremzo stisni - pa poglej če ti še grabi disk. Glede na to, da ti drgneta oba diska enako, je malo verjetno da imaš bate v čeljustih zapacane, če pa tisto zgoraj ne pomaga, boš verjetno res moral k mehaniku.

LP

Popravljeno . Popravil mrki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@danixxx

Nisem mehanik s poreklom, ampak predvidevam da je problem v zavornem cilindru (pumpi). Tako da lepo počasi razstavi, vse skupaj speri z mlačno vodo in po potrebi zamenjaj garnituro tesnil v pumpi. Pri prezračevanju zavor pa si vzami čas in raje dvakrat preveč kot enkrat premalo (prezrači da ni slučajno zrak v sistemu).

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je že kdo kupil oz. uporablja zavorne ploščice kupljene v Loisu SAITO sinter ali organ so cenovno ugodne, če je le kvaliteta ustrezna. :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest rabim ploščice za fazer1000,kje jih lahko kupim najugodneje,seveda ne glih neki šrot,pa tud originalne ne.Tx.

jaz vsem predlagam, da si malce ogledajo EBC zavorne ploščice (in diske) ... vrhunska in cenovno ugodna roba ... pri nas jih dobavi m.a.j. klub ... najdete jih na TIS-u na netu pa ne .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!