Skoči na vsebino

Zavore, diski, obloge, čeljusti, ploščice...


Priporočene objave

Objavljeno

Kot kaže, bom moral na mopedu zamenjat prednje diske. Pri zaviranju namreč prav grdo trese oz. bolje rečeno, zaviranje je 'pulzirajoče'... Možno je, da jo je eden od diskov malce skupil pri padcu na N. Marofu, pa se je s časom stvar slabšala.

Zdaj pa sem pred dilemo - na izbiro je kar nekaj proizvajalcev in variant:

- original diski (cena neznana, verjetno pa gromozanska)

- EBC ProLite (379€ + poštnina - EBay)

- Galfer Wave (389€ + poštnina - EBay)

- Moto-Master Flame (369€ + poštnina - EBay)

- Lucas 'standard' (440€ + poštnina - priporočena cena proizvajalca)

- Lucas Alien (480€ + poštnina - priporočena cena proizvajalca)

Izgled mi je v principu nepomemben - 'wave' (ali druge 'nenavadne) diske bi izbral samo, če bi zanesljivo imeli boljše lastnosti ali če bi bili (občutno) cenejši...

Zdaj pa - prosim za mnenja... Katere bi izbrali vi in zakaj?

lp, D.

Najbolje bi bilo ,da diske demontiraš jih neseš k dobremu strugarju (ali orodjaru)naj jih da v stružnico po potrebi v stružnici malo poravna in nato površinsko še malo pobrusi (seveda samo do določene najmanj dovoljene debljine). Pri nakupu novih bi bilo najbolje kupit originalne (prva vgradnja),sploh ni rečeno,da so najdražji,So pa homologirani in najbolj varni za tvoj motor. :OK:

Objavljeno

Kaj pa Brembo?

Sem Google-al, pa nisem odkril, da bi Brembo delal diske za SV1000S...

D.

Objavljeno

:? a niso te cene malo nabite. Frend je kupi 320mm , plavajoči od BRAKING cena okrog 250EUR. Za kasen motor in ker disk gre. Lhk se ti malo pozanimam pr frendu.

Objavljeno

Pisi na braking: customer.care@braking.com

Kar ne morem verjet da nimajo diskov za sv(BTW @X-BIKER, za ker motor gre preberi post pred tvojim :cry: ). Za mojga ktma tut niso imeli, pa sem pisal in so mi lepo svetovali. In hitro odgovorijo.

ja in res so okol 250 eur

Objavljeno

Sem Google-al, pa nisem odkril, da bi Brembo delal diske za SV1000S...

D.

Pozanimaj se, če od kakega drugega motorja pašejo na tvojega.

Na moj motor recimo pašejo skoraj vsi ducatijevi, nekaj apriliinih in brembotovih diskov 320mm.

Objavljeno

Pisi na braking: customer.care@braking.com

Kar ne morem verjet da nimajo diskov za sv(BTW @X-BIKER, za ker motor gre preberi post pred tvojim :cry: ). Za mojga ktma tut niso imeli, pa sem pisal in so mi lepo svetovali. In hitro odgovorijo.

ja in res so okol 250 eur

eden, ne par :devil:

Objavljeno

Če se spraviš delat diske sam je najpreprosteje da se diski odrežejo iz pločevine (primerne) z

laserjem nato pa jih daš ploskovno brusit.

Vendar je to problematčno pri prednjih diskih saj so prikovičeni v Al nosilce.

Pri zadnjem pa najbrž ne bi bilo problemov.

Vendar velja pravilo da so doma narejeni dražji od kupljenih tudi tukaj.

Predvsem se vprašaj na kaj boš pomislil vsakič ko boš bremzal z doma narejenimi diski.

Po mojem je ena od primernih pločevin 1.4348(upam da se prav spomnim številke) je inox kislino odporen

in temperaturno obstojen do 1400 stopijn celzija.

Objavljeno

Pisi na braking: customer.care@braking.com

Kar ne morem verjet da nimajo diskov za sv(BTW @X-BIKER, za ker motor gre preberi post pred tvojim :cry: ). Za mojga ktma tut niso imeli, pa sem pisal in so mi lepo svetovali. In hitro odgovorijo.

ja in res so okol 250 eur

Imaš prav - živel sem v prepričanju, da je 'Braking' nemška firma in da je 'www.braking.de' pravi naslov...

Na 'www.braking.com' sem našel tudi diske za SV1000, žal pa zraven ni cen. Imajo pa tudi distributerja v Sloveniji. :hmm:

lp, D.

Objavljeno

Braking

Star motorsport

company d.o.o

Tržaška 357,Lj

041/320-484,041751-560

LP

Objavljeno

@ gizmo, jah obadva se motva...En disk je manj kot 200eur, jaz sem dal 180eur leto nazaj.

Danci kasni so diski, dej pofotkej malo dej :photo:

Objavljeno

Danci kasni so diski, dej pofotkej malo dej :photo:

Kaj vem - meni zgledajo normalno... Bom pa jutri to malo pofotkal, pa prednjo kolo dvignu pa to...

D.

Objavljeno

zdaj pa malo butasto vprašanje iz moje strani:

si je kdo že poskušal sam narediti zavorne diske??

Po moje to ne bi smelo biti posebno težko.

Rabiš samo pravi material, pravo debelino, vrežeš krog, v krog vzorec po želji, vseskupaj daš na rezkalni stroj, zadevo poravnaš, namontiraš in se pelješ.......

Ali pa se motim???

Ne ga srat ker tukaj res ni računice motoristu v prid, če zadeva ne bo delovala kot je treba (in velika verjetnost je da ne bo !!!!!!!!!!) :blink:

Objavljeno (popravljeno)

Sam sem izdelal zavorne diske za CBR600 l.90. Diski niso bili plavajoči.

Postopek je bil sledeči:

-risba(v avtocad)

-material Procron19, 5mm debeline (W.Nr. ne vem bom pogledal, je pa ognjeodporna pločevina...)

-laserski odrez skupaj z vsemi luknjami (komplet disk) vrtanje ne pride v poštev...

-odrezeku minimalno razigliti luknje ter izdelati ugrez za pritrdilne vijake

Brušenja pri diskih ni bilo nič, saj na ta krom, ki sem ga uporabil magnet za brušenje ne prime; zato uporabljajo druge materiale( martenzitni krom, ki se doseže z toplotno obdelavo).

LUCAS uporablja 42CrMo4 (W. Nr. ne vem, bom pogledal če koga zanima), ki je namenjen toplotni obdelavi; pomoje ravno zaradi brušenja, ter popuščanja napetosti.

Cena za par kolutov je bila nekje 53 EUR z materialom. :OK:

Izkunšnje z diski po 15000 km: mogoče nekoliko večja obraba ploščic, ostalo OK, primerljivo originallnim diskom. Začetnih 500 km je malo tresla zavorna ročica poj so se pa "unesli" in delujejo super...

Kar se tiče struženja to odpade, saj se zaradi same debeline disk "umika" rezilu; na ta način ga boste samo zasrali.

V poštev pride samo plansko brušenje pa še to pod pogojem, da imate zelo izkušenega brusilca; lahko naredi "klobasast" disk in bo ročka tresla nenormalno... upoštevati morate MINIMALNO DEBELINO !

Popravljeno . Popravil no_name
Objavljeno

Danes sem prednji del mopeda dvignu in diske prekontrolilra (metoda flumaster) - en (desni) je definitivno zvit, saj se črta od flumastra na dobri 1/3 diska ne pozna, poleg tega pa se tudi jasno čuje drugačen zvok drsenja ploščic, ko kolo zavrtiš.

Drug disk sicer tudi ima ob enakomernem vrtenju nekoliko drugačen zvok, vendar dosti manj in tudi črta od flumastra je cela...

D.

Objavljeno

Prokron19 = W.Nr 1.4841

42CrMo4 = 1.7225

Med materialoma je ogromna razlika po sestavi; PK19 ima kar 24% kroma več v sestavi ter 19% niklja.

To pomeni, da ne bo nikoli ampak res nikoli zarjavel :naughty: samo ima pa šlabši prevod toplote po plošči.

To v bistvi tudi ni tako problematično, saj je pri diskih važen prehod toplote iz plošče na zrak. Toplota pa se itak sprošča po celi površini diska ko se vrti...

Razlika bi se pojavila na pisti kjer so prisotna močnejša zaporedna zaviranja, med vožnjo pa "nekoliko hitrejši" tega sploh ne opazimo...

Po mojem je ena od primernih pločevin 1.4348(upam da se prav spomnim številke) je inox kislino odporen

in temperaturno obstojen do 1400 stopijn celzija.

Struktura je skoraj identična PK19.

Objavljeno

danci1973-jst bi šou u Louis in bi vzeu Lucasove in je stvar rešena. Mislem, d jih za tvoj moped skor ziher majo(lhk papogledaš/m)v katalog...

Jst jih za mojga GPZja nisem dobu in sem mogu kupit original :wacko: (64jurjou na komad)

Ampak pol morš pa zmerej bremzploščice jemat od tega proizvajalca, od kerga si vzeu disk, ker to dvoje paše skupej!!! (na nov disk original ploščice na Lukasa pa Lukasove-VEDNO!!)

Objavljeno

Lucasovi so pa 220€ na komad

Objavljeno

To pa sploh ni tolk manj... :hmm:

Objavljeno

sem moral letos na banditu oba sprednja zamenjati -> € 480.- brez dela. :doze:

Objavljeno

sem moral letos na banditu oba sprednja zamenjati -> € 480.- brez dela. :doze:

Zakaj si jih moral menjati in pri koliko kilometrih je to bilo?

D.

Objavljeno

posledica priporocila enega "dobrega" suzuki serviserja v blizini MB.

prodal je narobe ploscice (sicer po katalogu, ampak po napisani reklamaciji pa tudi nisem vec slisal nic od njega), katere so poskodovale diske in jih je bilo potrebno letos zamenjati.

Objavljeno

posledica priporocila enega "dobrega" suzuki serviserja v blizini MB.

prodal je narobe ploscice (sicer po katalogu, ampak po napisani reklamaciji pa tudi nisem vec slisal nic od njega), katere so poskodovale diske in jih je bilo potrebno letos zamenjati.

Uh, zanimalo me je bolj, kako se je poškodba poznala oz. ali ti je pri zaviranju treslo (tako kot meni)?

D.

Objavljeno

nope, nic treslo ali vibriralo. diska sta bila "pobrana", i.e. grebeni so bili pregloboki, da bi lahko to varno zgladil (kolikor so mi strici povedali).

zavirali so - po obcutku - ok, vendar ko sem menjal in naredil prvih nekaj km z novimi diski je bila razlika ocitna.

Objavljeno

Včeraj zmontiral BRAKING na Hornet :worship: :worship: :worship: :worship:

Dans do Idrije bi skor plombe zgubil :kva2:

Razlika je očitna, občutek imam da pri normalnem zaviranju delujejo malce bolje od navadnih

vendar ne ful, pri močnem zaviranju(probal parkrat na ravnini z ogretini gumami) pa je pojemek

presenetljiv :eek: :eek: !

Bomo vidl kako bo z obrabo ploščic originalne sem zamejal včeraj(14000km).

lp

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!