Skoči na vsebino

Zavore, diski, obloge, čeljusti, ploščice...


Priporočene objave

Objavljeno

Imam motor bmw r65 letnik 83.Ker mi je spustil zadnji semering v kardanu sem hotel v Avtoaktivu nabaviti nove zavorne obloge ,ker jih nimajo, pa še svinjsko drage so sem se odločil,da bi stare obnovil.Ker so moje poškodovane, bi prosil če ima kdo kašne doma,da mi jih proda- lahko so tudi zrabljene

lp 041486655

Objavljeno

Imam motor bmw r65 letnik 83.Ker mi je spustil zadnji semering v kardanu sem hotel v Avtoaktivu nabaviti nove zavorne obloge ,ker jih nimajo, pa še svinjsko drage so sem se odločil,da bi stare obnovil.Ker so moje poškodovane, bi prosil če ima kdo kašne doma,da mi jih proda- lahko so tudi zrabljene

lp 041486655

Vpraši pri Sinterju, možno, da ima kaj na zalogi. Drugače pa poznam gospoda pod Šmarno goro, ki se ukvarja v glavnem z obnovo odltimerjev, ima pa sigurno ta hip 20 bmwjev. Telefona sicer ne vem, če pa ne boš dobil nikjer, mi povej pa grem do njega in vprašam.

Objavljeno

[hvala za idejo morebit se pa .še kakšen oglasi ,ki ima doma kakšne zamenjane zavorne pakne.

lp

Objavljeno

[hvala za idejo morebit se pa .še kakšen oglasi ,ki ima doma kakšne zamenjane zavorne pakne.

lp

Pojdi k Sintarju (Lj.-Vič) s starimi oblogami, kjer ti jih bodo obnovili za malo denarja.

l.p.

Ankh

p.s. Da ne boš naslednjič (slučajno) iskal rabljeno zavorno tekočino, olje, ... :headbang:

Objavljeno

Imam motor bmw r65 letnik 83.Ker mi je spustil zadnji semering v kardanu sem hotel v Avtoaktivu nabaviti nove zavorne obloge ,ker jih nimajo, pa še svinjsko drage so sem se odločil,da bi stare obnovil.Ker so moje poškodovane, bi prosil če ima kdo kašne doma,da mi jih proda- lahko so tudi zrabljene

lp 041486655

Se da dobit nove, pa ne pri Avtoaktivu. Če te zanima kje, ti lahko povem naslov pa se pozanimaj, pa po moje niti niso drage.

Objavljeno

Se da dobit nove, pa ne pri Avtoaktivu. Če te zanima kje, ti lahko povem naslov pa se pozanimaj, pa po moje niti niso drage.

seveda me zanima samo povejte?

lp

Objavljeno

Oj!

Baje, da obnovljene zadnje zavore (leplenje novih zavornih oblog) ni drago in da zavore primejo toliko slabo/dobro kot prej. Ko si že ravno pri zavorah preglej še glavni zavorni bat/cilinder, če rosi. Nov bat pride 8k sit, nove zavorne ploščice za tvoj motor pa pri Louisu pridejo 20€. V omenjeni trgovini imajo preverjeno na zalogi še filter za zrak in olje...

P.s. Rabiš nemška navodila za Bemflna?

Objavljeno

motor je znamke bmw r65, l 83 in ima zadaj, pakne-ne ploščice.Pri lOUISU jih pa nimajo.

lp

Objavljeno

Oj!

Mogoče sem napisal dvoumno. Zavorne obloge na zadnjih zavorah se lahko dajo obnoviti. Vem, da so zavore bobnaste in ne kolutne. Na našem r45 še ni bilo potrebno popravljati zadnjih bobnastih zavor. Mi je pa nek gospod, ki je tudi imel v lasti takšen motor povedal, da jih je dal obnoviti in da ni bilo težav. Kar se tiče prednjih zavor, pa je pri našem rahlo rosil glavni zavorni cilinder (tisti na krmilu). Po pogovoru z večimi lastniki teh motorjev sem ugotovil, da so vsi imeli, ali pa še imajo ta problemček (pač težava letniku primerna).

Objavljeno

motor je znamke bmw r65, l 83 in ima zadaj, pakne-ne ploščice.Pri lOUISU jih pa nimajo.

lp

Zavorne pakne ni problem dat obnovit v Nm ti to naredijo na zavornem servisu Jenič (Rajnovšče). :OK:

Objavljeno

problem je v tem ,ker moje zavorne obloge niso pravih dimenzij po obsegu,prejšni lastnik je dal v njega napačne dimenzije ,tako, da so neuporabne. lp :OK:

Objavljeno

seveda me zanima samo povejte?

lp

Ti pošljem na PM, pa ne vikaj me :?

Objavljeno

problem je v tem ,ker moje zavorne obloge niso pravih dimenzij po obsegu,prejšni lastnik je dal v njega napačne dimenzije ,tako, da so neuporabne. lp :OK:

Nerazumem kaj to pomeni -niso pravih dimenzij! saj obloge se vedno naredi malo večje (debelejše)in nato se obdelajo na pravilni radijus zavornaga bobna,tega pa je najbolje malo obdelati (podrejat)kadar se zavorne obloge menjajo.Zato bi bilo najbolje demontirat zavorni boben (če je le mogoče) in vse skupaj dati na dober zavorni servis. :OK:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Imam namen kupit zavorne ploščice,večinoma kopujem original ampak vseno bom vprašal,da vidim kaj pravite na te :Zavorne ploščice GOLD FREN - S3

Proizvajalec: Gold fren

OPIS

Rafinirana kovinsko-keramična formulacija, primerna za tekmovanje. Material S3 se izdeluje po »Progresive Powder Tehnology«, vodilni na področju tehnologije segrevanja.

ZNAČILNOSTI:

Visok koeficient statičnega trenja.

Enaka zavorna učinkovitost v suhem in mokrem vremenu.

Dobra odpornost na razjede.

Visoka zavorna moč do 450°C. (Max. 800°C)

Močno segreti torni material je zvarjen na z bakrom prevlečeno lamelo, zato je ločitev, ki je možna pri organskih materialih tukaj zelo redka.

Majhna interakcija z zavornim kolutom.

Življenjska doba je 3 krat daljša v primerjavi z organskimi in iz kevlarja

sestavljenimi materiali.

OPERATIVNI PARAMETRI MATERIALA

Specifični tlak…..P<3.0 Mpa

Hitrost drsenja…. V<4.5 m.s(-1)

Konstantna najvišja temp.…..450°C

Za kratek čas najvišja možna temp……800°C

OPOMBE

Zavorne ploščice zamenjujte v suhih okoliščinah, materiali morajo biti čisti. Če pride tovorni material v stik z oljem ali zavorno tekočino in tekočina prepoji pore tovornega materiala, se lahko pojavi katastrofalno zmanjšanje koeficienta trenja-zavorne učinkovitosti.

Na zavorni učinek zelo vpliva površina zavornega koluta, starost in kvaliteta zavorne tekočine ter pravilna izbira tornega materiala ploščice.

za več inf. TUKAJ

Glede iskušen nekaterih od vas,vidim,da so se zelo hitro obrable.

Objavljeno

Jst bi rad naročil pasto za pod ploščice, da ne bodo cvilile kot pujs na zakolu.

Katera od teh dveh je primerna ??

1.klikni

2.klikni

lp

Objavljeno

Jst bi rad naročil pasto za pod ploščice, da ne bodo cvilile kot pujs na zakolu.

Katera od teh dveh je primerna ??

1.klikni

2.klikni

lp

Saj so ebe enaki po kataloški številki- to taprava bakrena mast proti cviljenju. :OK:

Objavljeno

Nevem iz svojih izkušenj, povem pa kaj mi je reku serviser... Druge ploščice, s tem mislim neke cheap shit bodo lepo prjele pa vse, samo vam bo diske pojedlo. Zato kupte poštene ploščice, recimo AP-Racing, EBC. Kake čip šit jest ne dam več gor. Čeprav so mogoče poceni vas bojo diski stali čez 50k km ogromno dobrih ploščic... Poleg tega so pa ploščice edina stvar ščim se ustaviš...

Objavljeno

Čip organiš šit se hitro izrabi in slabo prime, čip sinter šit pa popapa diske za malico.

Objavljeno

Imam namen kupit zavorne ploščice,večinoma kopujem original ampak vseno bom vprašal,da vidim kaj pravite na te :Zavorne ploščice GOLD FREN - S3

Proizvajalec: Gold fren

.....

Glede iskušen nekaterih od vas,vidim,da so se zelo hitro obrable.

pred leti prvic in zadnjic montiral goldfren ploscice; po 1000 (!) km so bile "do pleha" obrabljene in so nacele oba diska. po katalogu in stevilki so bile prave, po "testu" se je izkazalo, da ne. ali je bila kataloska napaka ali napaka v materialu ali kaksna druga napaka se danes ne vem (kljub pisni reklamaciji pri silerju/mb nisem dobil nobenega odgovora :hmm: ).

zato ne bi svetoval nakupa, ce ne ves tocno kaj kupujes.

trenutno uporabljam SBS. dobre so se EBC, AP ali originalne suzuki (samo so drage).

Objavljeno

a kdo ve za kšne pametne ploščice za R1 k cena na uradnem servisu decembra z delom vred je blo 45.000,00 SIT :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Objavljeno

a kdo ve za kšne pametne ploščice za R1 k cena na uradnem servisu decembra z delom vred je blo 45.000,00 SIT :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

AP-racing. Mislim da okrog 80 EUR.

Objavljeno (popravljeno)

priporočan ploščice in diske EBC ...

ker jih na netu v SLO ni .... tis.telekom.si -> M.A.J. klub

sicer pa je strošek diskov manjši ali približno enak kot strošek ploščic ... preračunano na prevožene kilometre.

Popravljeno . Popravil hotschko
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni.

Ker si bom sam zamenjal ploščice na prednjem kolesu, me zanima, kaj moram postoriti. Opozarjali so me, da moram diske prej očistiti vsaj z bencinom, če ne s sprejem, da novih ploščic ne zasintram. Kako je s tem :hmm: ?

Popravljeno . Popravil Klajba
Objavljeno

eee...... kako bi pa ti samo pri menjavi _zasintral_ diske ?

razen da na prvih 80-100 km totalno pregrejes ploscice (zaradi prekomernega zaviranja), katere "posteklijo" in posledicno lahko unicijo disk (se prej pa v ovinku diretissimo najdes).

lepo zamenjaj ploscice. hrbtno stran namazi z bakreno (ali podobno) pasto, montiraj podlozko (ce je), sestavi vse skupaj v obratnem vrstnem redu kakor si razstavil in ocisti diske masti (ce si jih zasvinjal. z bencinom, razmascevalcem ali podobnim).

vijake celjusti lahko se z modrim loctite (ali podobno) dodatno zavarujes.

drugo je ce montiras ploscice, ki po zmesi ne pasejo k diskom.

BTW kolikor meni znano (in naj me kdo popravi ce brcam po temi) je sinter/sintriranje nacin vlivanja kovin oz. izhodni proizvod za doloceno vrsto kovin (med ostalim tudi za diske). za take diske obstajajo ustrezne mesanice zavornih ploscic.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!