Skoči na vsebino

Zavore, diski, obloge, čeljusti, ploščice...


Priporočene objave

Objavljeno

BTW kolikor meni znano (in naj me kdo popravi ce brcam po temi) je sinter/sintriranje nacin vlivanja kovin oz. izhodni proizvod za doloceno vrsto kovin (med ostalim tudi za diske). za take diske obstajajo ustrezne mesanice zavornih ploscic.

:nono: Tu ni vlivanja.

Sintranje je stiskanje različnih kovinskih materialov (za bremz-ploščice) v prašnih delcih pod visoko temperaturo (blizu tališča materiala) in visokim tlakom v formah.

Guest Brumer
Objavljeno

Kolikor jaz tole sintriranje razumem je to termična obdelava diskov in to zato,da ko se pri večkratnem zaviranju segrevajo ne spremeijo svoje strukture materijala. :hmm:

Ps:zato npr.če disk-e pobrusiš (seveda največ do določene debljine označena na disku) je-so spet kot novi,potem pa mehke ploščice in bodo še za dolgo. :beer1:

Objavljeno

Sintering is a method for making objects from powder, by heating the material (below its melting point) until its particles adhere to each other. Sintering is traditionally used for manufacturing ceramic objects, and has also found uses in such fields as powder metallurgy.

kaj niti na link se vam ne da kliknt??? :BUA:

Objavljeno

Kolikor jaz tole sintriranje razumem je to termična obdelava diskov in

Toplotna (termična) obdelava je nekaj povsem drugega kot sintranje.

Termične obdelave so kaljenje, cementiranje, nitriranje...

Sintranje je pa to, kar sem napisal zgoraj...

Objavljeno

Strici so mi povedali, da je treba diske očistiti zaradi ostankov starih ploščic ( prah in podobno, ki nastane pri zaviranju ) , ker naj bi ta zasvinjal nove ploščice in stem povzročil novo plast na ploščicah, s čimer se poslabša optimalno zaviranje. Če so me strici brcnili v temo, me prosim nadite. Da se razumemo, povejte, kaj je res in kaj ni. .)

Guest Brumer
Objavljeno

Strici so mi povedali, da je treba diske očistiti zaradi ostankov starih ploščic ( prah in podobno, ki nastane pri zaviranju ) , ker naj bi ta zasvinjal nove ploščice in stem povzročil novo plast na ploščicah, s čimer se poslabša optimalno zaviranje. Če so me strici brcnili v temo, me prosim nadite. Da se razumemo, povejte, kaj je res in kaj ni. .)

Diske se čisti samo takrat,kadar jih prijemlješ z umazanimi(zamaščenimi) prsti ali če,jih slučajno kako drugače zamažeš,sicer da bi jih čistil zaradi ostanka praha od zavornih ploščic-to pa je malo LOVSKA.Če bi to bilo tako potem bi moral po vsakem zaviranju ustavit in očistit diske :OK: Ko prezračuješ bremze in slučajno pride na diske ali zavorne ploščice zavorna tekočina vedno speri samo z vodo (po možnosti z vročo)in nato samo osuši z papirjem ali spihaj z zrakom. :beer2:

Objavljeno

Nevem, če je res lovska. To sta mi povedala dva prodajalca, en serviser in več motoristov...

Objavljeno

Nevem, če je res lovska. To sta mi povedala dva prodajalca, en serviser in več motoristov...

ma dej nared kokr hoč pa nehej težit okol take zadeve kukr je menjava ploščic...

Objavljeno

Nevem, če je res lovska. To sta mi povedala dva prodajalca, en serviser in več motoristov...

pa je bolj lovska kot ne. :grim

sam ocistim diske samo ob menjavi ploscic ali olja (da ne ostane kaksen masten flek; lahko fajn pokvari lep dan) ali pri pranju motorcikla.

Objavljeno

Eno vprašanje...zakaj je treba hrbtno stran namazati z bakreno pasto(kje jo dobim??? :? )

In koliko dolgo je treba "utekati" nove bremze?Če jih je treba? :?

Objavljeno

pa je bolj lovska kot ne. :grim

sam ocistim diske samo ob menjavi ploscic ali olja (da ne ostane kaksen masten flek; lahko fajn pokvari lep dan) ali pri pranju motorcikla.

:eek: Pa saj sprašujem za čiščenje diskov ob menjavi ploščic...
Objavljeno

Eno vprašanje...zakaj je treba hrbtno stran namazati z bakreno pasto(kje jo dobim??? :? )

In koliko dolgo je treba "utekati" nove bremze?Če jih je treba? :?

namaže se verjetno :? zato da ne cvili

utekati pa niti ni treba, samo malo slabše primejo na začetku, če pa hočeš da takoj primejo pa sam s šmirglom ene parkrat potegneš po ploščici da gre tisti svetleči premaz dol

Objavljeno

Nevem, če je res lovska. To sta mi povedala dva prodajalca, en serviser in več motoristov...

Jaz bi kar rekel, da je lovska.. Pri meni se na diskih ni nikoli nabralo nič ostankov starih ploščic.. Oziroma z drugimi besedami, diske itak sproti spucajo same ploščice :) In tudi če bi slučajno minimalna količina praha od prejšnjih ploščic ostala na disku in se prijela na nove, bi ta plast šla dol po hitrem postopku, ko bi enkrat fajn zabremzal.

Diske je smiselno pucat samo če jih zamastiš :)

Objavljeno

:eek: Pa saj sprašujem za čiščenje diskov ob menjavi ploščic...

ahem, poglej.........

za kar si ti spraseval, oz. kar sem jaz dojel da sprasujes, je neko "specialno" ciscenje diskov zaradi ostankov starih ploscic. to ni potrebno.

osebno ocistim diske iz drugega razloga (morebitna mascoba); da se se vse ostalo odstrani je bolj stranski ucinek. pri pranju motorcikla pa tako skoraj ne mores pustiti diskov suhih, ergo se tudi pri tem ocistijo.

da pa bi hrdal diske samo zaradi ostankov starih ploscic ko le-te menjam...... :grrr

efekt je seveda enak. diski so cisti. samo razlogi so drugi. :grim

Guest Brumer
Objavljeno

namaže se verjetno :? zato da ne cvili

utekati pa niti ni treba, samo malo slabše primejo na začetku, če pa hočeš da takoj primejo pa sam s šmirglom ene parkrat potegneš po ploščici da gre tisti svetleči premaz dol

S šmirglom potegneš samo staro ali -pregreto ploščico nikakor pa ne novo,nova NIMA nikakršnega svetlečga premaza. :eek:

Ps. na malo iztrošenemu disku,ki ima manjše udolbine (rise)pa je logično,da se mora ploščica malo upasat tako,da naleže na celo površino in takrat je zavorni učinek spet 100%-ten.Pazite vedno ko menjate ploščice,da ko ste gotovi parkrat pritisnete na zavoro tako,da se ploščice priležejo k disku. :hmm:

Eno vprašanje...zakaj je treba hrbtno stran namazati z bakreno pasto(kje jo dobim??? :? )

In koliko dolgo je treba "utekati" nove bremze?Če jih je treba? :?

To se namaže zato,da zavore necvilijo.Ni pa nujno bakrena mast lahko je tudi;mesingasta,aluminijasta.To mast dobiš tudi pri Lyisu pri meni pa vse tri,če se pripelješ v Nm ali mi pošlji naslov in ti v pismu pošljem malo v plastični vrečki. :OK:

Objavljeno (popravljeno)

Je tukaj že kdo s praktičnimi izkušnjami na radialno vpetih zavornih čeljustih?? Bi kdo po več kot letu dni rad kaj pohvalil / izpostavil?

:devil:

Popravljeno . Popravil Lowrenc
Objavljeno

S to mastjo se maže zadeve tudi zato, da se ne zapečejo skupaj...

Primer: S to mastjo se namaže navoje na vijakih, ki držijo glavo motorja na bloku!

Guest Brumer
Objavljeno

S to mastjo se maže zadeve tudi zato, da se ne zapečejo skupaj...

Primer: S to mastjo se namaže navoje na vijakih, ki držijo glavo motorja na bloku!

Vijake glave motorja(na bloku) se "nemaže" edino,če to predpiše proizvajalec.To pa zato ker če vijak namažeš mora biti moment zategovanja temu sorazmerno manjši,sicer lahko potegne vijak iz bloka ali se sam vijak pretegne,ali poškoduje navoj. :OK:

Lahko pa s to bakreno mastjo namažeš razne navoje kot so:navoj na svečki,navoj na izpušnem kolektorju,navoje na raznih objemkah na izpuhu,lambda sondo, skratka povsod tam kjer je navoj izpostavljen višji temperaturi,namreč vezivo (olje-mast)izgori in se zaoeče,kar pa prepreči bakren prah,ki zdrži visoko temperaturo. :hmm:

Objavljeno (popravljeno)

kakšne so posledice če imaš npr. v zavornem sistemu preveč olja?

dal sem namreč zamenjati sprednje ploščice (ponaredek - gold.. ) in sem z zaviralnim učinkom po

cca 400km zeloo nezadovoljen pa tud čudno se oglašajo.. ne cvilijo ali kaj podobnega ampak brnijo.

kot da bi slišal vsako luknjico na disku med zaviranjem (prej tega ni bilo)

v posodici za olje pa mi tud kaže do fula.. sem mislo da ga je preveč in odvil pokrov ampak ima ta pokrov

spodaj kot eno tesnilno gumo ki dvigne nivo v posodi ko je pritrjena. ko je bil ta pokrov odvit je bil nivo namreč malo pod max.

Popravljeno . Popravil m@dness
Objavljeno

A ti dela frrrrrr, ko pritisneš zavoro, to se spraujem tudi jaz...

Objavljeno

A kdo ve kje prodajajo oz. kje lahko kupim ploščice EBC???

Objavljeno

kakšne so posledice če imaš npr. v zavornem sistemu preveč olja?

dal sem namreč zamenjati sprednje ploščice (ponaredek - gold.. ) in sem z zaviralnim učinkom po

cca 400km zeloo nezadovoljen pa tud čudno se oglašajo.. ne cvilijo ali kaj podobnega ampak brnijo.

kot da bi slišal vsako luknjico na disku med zaviranjem (prej tega ni bilo)

v posodici za olje pa mi tud kaže do fula.. sem mislo da ga je preveč in odvil pokrov ampak ima ta pokrov

spodaj kot eno tesnilno gumo ki dvigne nivo v posodi ko je pritrjena. ko je bil ta pokrov odvit je bil nivo namreč malo pod max.

Zavornne tekočine nemore biti preveč saj v slučaju,da je zavorne tekočine preveč,ko montiraš pokrovček izcuri ven in slabo je samo to,da ga razliješ kje po barvi in če takoj neizpereš z vodo razje barvo-lak OK.

Kar se tiče brnenja ploščic je edina možnost,da jih demontiraš,zgornji in spodnji rob pobrusiš pod kotom 45 stopinj in ponovno zmontiraj. :hmm:

Objavljeno

hvala

no, upam da se še bodo vsedle B)

Objavljeno

hvala

no, upam da se še bodo vsedle B)

Nevem,če boš dočakal,da se same vsedejo mislim,da jih boš moral pobrusit.Naslednjič kupi pri Hein-Gerike od Luisa v Vilachu ca 500m naprej proti centru SBS ploščice,so precej mehke in ne povzročajo takšnih težav. :OK:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!