Skoči na vsebino

Zavore, diski, obloge, čeljusti, ploščice...


Priporočene objave

Objavljeno

navadni diski so togo vpeti na platisce,medtem ko so plavajoci vpeti preko dodatnih pus,ki omogocajo samo stransko (/levo-desno) premikanje/raztezanje diska,ko se segreva.temperatura tako ostaja malo bolj konstantna,velika prednost je pa predvsem,da se platisce in batne celjusti tako ne obremenjujejo torzijsko; po domace povedan,pigat jih naj ne bi moglo zaradi temperature (v razmerah normale).

Objavljeno

........obstaja še ene vrste disk in to je BMW-jev disk..........

če ne veš,kakšen disk je to, bodi jutri na avto aktivu in poglej (predvsem pa poslušaj) kakšen bmw model C,ki ima prevoženih več kot 5000 km..........lahko pa vsakemu,ki je zainteresiran v živo demonstriram BMW kvaliteto diska ..........pa saj me boste že na daleč slišali.................

Objavljeno

Sej prej so ble pa plavajoče čeljusti... več al manj isti fuq, pač laži je narest plavajočo čeljust.

LP

Objavljeno

uf... :oops: :oops:

Ice... A ni platišče vseen torzijsko obremenjeno? Pa...pigat?!? Kaj pomen pigat?

Objavljeno
Sej prej so ble pa plavajoče čeljusti... več al manj isti fuq, pač laži je narest plavajočo čeljust.

LP

Saj "plavajoče" čeljusti so še vedno povsod tam, kjer so/je zavorni batki samo na eni strani zavorne čeljusti.

Objavljeno
uf...  :oops:  :oops:  

Ice... A ni platišče vseen torzijsko obremenjeno? Pa...pigat?!? Kaj pomen pigat?

je ja,samo samo v eni smeri in/ali z eno silo,ce je pa se togi disk gor imas dve sili,ki lahko kontra zvijata platisce (fiziki kje ste? dve kontra sili,po moznosti torzijski,ki ne delujeta v isti ravni).

BTW .....pigat=zvijati. :wink:

Objavljeno

Ma meni se zdi, da če je disk tog morajo biti čeljusti plavajoče?

Nekaj pač mora imeti šlauf al pa rokavčke gor..

Objavljeno

ne,plavajoce celjusti so take,ki imajo samo na eni strani bat/e.druga stran potem s pomocjo hidravlicne tekocine (brez bata,samo celjust) stisne ploscico na disk.

Objavljeno

Ma tisto bočno silo kolkor vem vedno nekako eliminirajo vsaj v tem se strinjava? Razen če ne gre za kakšno čudno frezo.

Objavljeno
Ma tisto bočno silo kolkor vem vedno nekako eliminirajo vsaj v tem se strinjava? Razen če ne gre za kakšno čudno frezo.

mogoce sem malo tog danes.......kaksno bocno silo? ki deluje na kaj? :oops:

Objavljeno
Ma tisto bočno silo kolkor vem vedno nekako eliminirajo vsaj v tem se strinjava? Razen če ne gre za kakšno čudno frezo.

mogoce sem malo tog danes.......kaksno bocno silo? ki deluje na kaj? :oops:

No recimo takole:

Disk popolnoma raven je nemogoče izdelat. Disk se pri delovanju tudi najbrž greje in hladi, kar spet rezultira v neke deformacije. Pri vpetju diska na kolo najbrž tudi lahko nastanejo kake anomalije. Poleg tega je vprašanje, če kolo teče poolnoma ravno. Iz tega lahko skepam, da je velika možnost, da se disk giblje tudi v aksialni smeri. Ko bremzaš z takim fiksnim diskom in fiksnimi čeljustmi, se najbrž pojavlja poleg zaviralne sile tudi sila vzporedna z osjo kolesa, katera najbrž ne vpliva najboljše na vse skupaj (zgoraj sem ji dal pač ime bočna sila). Zaradi tega so izmislili plavajoče čeljusti oz. plavajoče diske oz. diske, ki so proti vpetju tako izrezani, da imajo tam možnost elastične deformacije v aksialni smeri. Mogoče obstaja še kaka varianta, ne vem.

Ta "bočna sila" pa najbrž kvarno vpliva na ležaje, najbrž nastajajo kake vibracije, mogoče tudi zavorna sila slabi..

Objavljeno

Še nekaj:

Čeljusti ki imajo na obeh straneh zavorne batke ne rabijo plavat..

Objavljeno

brane,yep.tolerance so do neke mere sigurno upostevane pri izdelavah diskov in celjusti.plavajoce celjusti pa imajo batke samo na eni strani.

Objavljeno

Ice... kje maš ti dve sili?!? Jebemti mehaniko sem mel 5 pa mi še zmer ni jasno o čem govoriš! :oops:

A lohk zrihtaš kake slike?!?

Objavljeno

Enduraš na kratko in po domače:

plavajoči disk ni togo vpet na kolo, zato se zavorne ploščice in disk hitreje in brez deformacij nosilcev in diska prilagodijo med sabo. Zavorni učinek je boljši in takojšnji.

Sicer pa poglej v živo na kakšnem motorju. 3M v sredo je idealen kraj za oglede.

Objavljeno
A lohk zrihtaš kake slike?!?

se boljse...... oglej si kaksnega supersportaka (CBR,ZXR,YZF.. ma ni vazno) in kasnega cruiserja (VN,intruder,shadow itd.) in ti bo razlika takoj jasna.

Objavljeno

OK ... pa si bom res no... tromostovje... kdaj?

Objavljeno
Enduraš na kratko in po domače:

plavajoči disk ni togo vpet na kolo, zato se zavorne ploščice in disk hitreje in brez deformacij nosilcev in diska prilagodijo med sabo. Zavorni učinek je boljši in takojšnji.

Sicer pa poglej v živo na kakšnem motorju. 3M v sredo je idealen kraj za oglede.

,pa tudi trese manj :idea: pa bolje prime :?:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

imam majhen problemcek.

Sprednje zavorne ploscice sem zamenjal in sedaj mi veselo skripajo :cry: (kot je to pri navadnih kolesih vcasih veselo skripalo - ce se se kdo spomni kako je to :) ). To je predvsem opazno ko bremzam zelo na rahlo pri pocasni voznji (ali pri hitrejsi ne skripa ali jaz ne slisim?? to ne vem). Torej ima kdo kaksno idejo zakaj in kaksna bi bila resitev.

Hvala.

8) TNT 8)

Objavljeno

Najprej nekaj kilometrov naredi, pol se bomo pa naprej pogovarjali.

Objavljeno

Saj sem jih naredil ze sigurno 500 ce ne vec (je to se premalo). Sicer sem pa nekaj tisoc km menjal zadnje ploscice in ni nic skripalo. Uglavnem, ce prav razumem ni to nic cudnega in narobe.

8) TNT 8)

Objavljeno

No, po tolko kilometrih bi moralo bit u redu.

Pa če škriplje samo pri majhnih hitrostih pa ni taka katastrofa.

Če te pa fajn moti ali pa je zavorni učinek slabši, pa probi drugačno zmes ploščic.

Objavljeno

Tudi meni so ploščice (originalne Honda) po menjavi cvilile ob rahlem zaviranju. Mislim, da sem rabil blizu 1000km, da so začele lepo nalegati na disk. Pri novih ploščicah, ki se še ne prilegajo lepo, je na začetku dobro nekaj časa bolj nežno zavirati, dokler se ne "usedejo".

Če se cviljenje kljub vsemu ne bo nehalo, na tanko namaži zadnjo stran ploščic z bakreno mastjo. Ne pretiravaj z nanosom, da ne pride mast na disk. Pazi, da pri demontaži/montaži ne zamenjaš ploščic med sabo, ker bodo že prilagojene disku.

Objavljeno

Ja to je skoraj sigurno od tega ker se niso ulezene po disku, pa se nove se in je zgornja plast se skoraj nezrabljena, rabijo kar nekaj Km da se malo obrabijo, lahko pa jih vzames ven in jih malo s smirgel papirjem podrgnes, bo tudi pomagalo....

Lp,ROk

Objavljeno

Jaz naj bi imel tudi original od Honde. Tko da bom pocakal do 1000 in nato kaj ukrenil. Sicer mi pa cvilijo sam pri nizkih hitrostih. Primejo pa vseeno dobro (pri večjih hitrostih). Hvala obema.

Ups, vmes prisel nov post ... vsem trem! :lol:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!