Skoči na vsebino

Zavore, diski, obloge, čeljusti, ploščice...


kasti

Priporočene objave

Sem jih spumpal do kraja,je en ven padu,ostali so še trije...in čeljusti postavil na hobelpank,se matral,dobil krrrrvaave prste,zvil... :D predvidevam,da obstaja posebno orodje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jeah,bom se malo ekperimentiral...ker mi je v neverjetno kratkem času pobralo eno ploščico...treba podmazat,ščistit pa bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če nimaš kompresorja je najbolš dat med čeljust tanko ploščico iz trdega lesa al pa kr ključ ter pumpat ročko zavore. Tako bodo batki, ki so bolj gibljivi najprej stisnili les/ključ in ne bodo padli ven, potem se bodo pa sprostili še drugi batki. Ko se vsi batki dotikajo lesa snameš čeljusti (prej po možnosti še losaš polovice čeljusti) in potegneš batke vn.

Uff upam da sem dost razumljivo razložu:unsure:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko so klešča še montirana in npr. če imaš 3 batke pritiskaš na zavorno ročico(po potrebi dolivaš zavorno tekočino) najprej se bo začel premikati tisti batek, ki najlažje teče in predno je dotični poplnoma zunaj ga podložiš tako da nemore popolnoma ven nato bo šel drudi ga tudi podložiš in nazadnje bo MORAL še tretji in nič drugače to je edini in najenostavnejši način.

Ps.če imaš zdaj že enega odzunaj, ostale dva pa negresta vrni ta batek nazaj prezrači in izvedi postopek kot sem opisal.Lahko probaš tudi z zrakom samo nebo enostavno pa na glavo in okna mirkaj, če si klešče razšraufal!!!

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dost pocen. Možno da bodm kr tele namontiral. Razmišljam pa celo o kakšnih mehkih organskih ploščicah. Zavorna diska bosta že kmalu dosegla min. debelino pa bi rad da mi zdržita vsaj še eno leto, ko jih bom menjal z kako ˝valovito˝ varjanto. Koliko mislite da bi se poznalo pri zavorni moči v primerjavi z sintiranimi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno kaj imaš zdaj. Ampal če daš sintrane, bi ti znal kar hitr popata diske na takem starejšem motorju, men so še organske mal načele ducatijeve diske v 12000km na fzr.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno kaj imaš zdaj. Ampal če daš sintrane, bi ti znal kar hitr popata diske na takem starejšem motorju, men so še organske mal načele ducatijeve diske v 12000km na fzr.

Zdej mam lucasove kolker vem sintirane.Kolk je pa kej razlike v zavornem učinku sintiranih pa organskih?

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sintrane so dost bolj agresivne in bolj primejo pri enakem stisku ročke, organske so pa bolj medle.

Je pa velik odvisno tudi od zavornega sistema, recimo tvoj suzuki ima mislim da iste bremze kot moj bivši bandit in so original čist lesene, neučinkovite in brez občutka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da seneboš prenaglil cena 53€ je za en (1)satz to pomeni 2-kosa ena stran, ti pa rabiš dva seta(satza) to pomeni 106€ plus poštnina za Slovenijo ziher 20€, namreč že za Avstrijo pride 15€ :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je, da potrebuje 2 seta, je razloženo, da je en set za en disk, ampak tale cena je za 2 seta, spodaj so navedeni motocikli za katere za komplet (2 seta paše), potem pa samo pojasnilo kaj vsebuje en set.

Pa tudi sicer, bi bila cena 53€ za en disk močno pretirana. Jaz sem nabavil ravno take ploščice EBC Goldstuff HH, samo da so bile za GSX-R 750 in me je iz Nemčije s poštnino vred prišel kompet za dva diska, torej 4 ploščice, točno 50€. Dostavljeno pa v 5 dneh, tako da se kar splača. Pri nas bi dal za take ploščice cca 80€.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

mi zna kdo priporočat kakšne dobre zavorne ploščice(prednje) za gsx600r k7?

EBC navadne ne kakšnih karbonskih pizdarij

ful so vredu pa še cenejše so od originalnih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Živjo, sem prebral kar nekaj strani te teme a mi ne uspelo najti pravega odgovora:

kateri materiali so najboljši za zavorne ploščice, da ne pojejo diskov in primejo k hudič?

+Ali kdo ve, če se pri nas ali vsaj kje v bližini dobi SBS ali Vesrah zavorne ploščice?

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kateri materiali so najboljši za zavorne ploščice, da ne pojejo diskov in primejo k hudič?

Če bi rad oboje in nimaš motorja samo za dirkališče, pa da želiš še malo daljšo življensko dobo ploščic se kr originala drži...

Popravljeno . Popravil RVT
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, da še povem zakaj zagovarjam original..

Ker sm že davnega leta 1992 začel eksperimentirat s tebi ploščicami in mislil, da bom jest in še kšn drug odkril toplo vodo. Probu sm tiste čase od ADIGE, BREMBO, LUCAS,...SINTER..BBC...in tko probaval vse do par let nazaj, ko je bilo s temi ploščicami en kup težav. Al se niso segrele kmal in šele prjele po parih orng bremzanjih...al so diski tresl...al so dobr prjele pa jih tut hitr ni blo več..al so dobr prjele pa za kr dolg ampak disk začele žret...al so dobr prjele pa feltna skoz črna k bi meu ogle namest ploščic... al so mele vse dobr pa dražje k original...no tko, da sm po vseh teh testiranjih dubu spet vsega glih prou pa vozm zadnja leta spet sam še original in bo verjetn tut tko ostal :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo, sem prebral kar nekaj strani te teme a mi ne uspelo najti pravega odgovora:

kateri materiali so najboljši za zavorne ploščice, da ne pojejo diskov in primejo k hudič?

+Ali kdo ve, če se pri nas ali vsaj kje v bližini dobi SBS ali Vesrah zavorne ploščice?

Hvala

Kot ti je bilo že rečeno najboljše so original sicer pa tudi omenjene SBS so kar nekje za splošno uporabo in niso trde kar je zelo važno, ker ti sigurno nepoškodujejo diskov.Npr. na V-maxu so mi originalne zadaj zelo poškodovale diske in sem moral diske že na 10K kil. brusit nato sem montiral SBS-ove spredaj in zadaj in ostal na SBE-sovih 9 let dokler nisem motorja prodal! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot ti je bilo že rečeno najboljše so original sicer pa tudi omenjene SBS so kar nekje za splošno uporabo in niso trde kar je zelo važno, ker ti sigurno nepoškodujejo diskov.Npr. na V-maxu so mi originalne zadaj zelo poškodovale diske in sem moral diske že na 10K kil. brusit nato sem montiral SBS-ove spredaj in zadaj in ostal na SBE-sovih 9 let dokler nisem motorja prodal! :whistle:

Katere potem od SBSja izbrat? Sinter/ Dual Sinter/ Dual Carbon?

Pa še glede na RTVjeva posta, kok sploh stanjeo original za moj mopi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katere potem od SBSja izbrat? Sinter/ Dual Sinter/ Dual Carbon?

Zadnji nakup ploščic SBS sem opravil leta 2004, V-maxa sem v jeseni leta 2005 prodal, takrat so mibile ponujene vedno samo SBS - sinter. :hmm:

Ps;za sedanji motor pa so ploščice orig. že v omari!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdravljeni!

V upanju, da naletim na kako brihtno glavo s kako dobro rešitvijo se obračam na vas. Namreč imam sledeč problem. Na moji Hondi CBF 600 SA (ABS) l.06, sem poleti zamenjal prednje diske in ploščice, ker so bili stari diski zviti. Kupil nova diska v Louis-u znamke TRW, prav tako komplet ploščic(sinter). Jih zamenjal in se prvih 100 km srečno peljal nato so začele bremzee cvilit, z vsakim narejnim kilometrom vedno bolj. Najbolj cvilijo pri lahkem zaviranju(npr. pred semaforjem, križiščem.... ), če zabremzam 100% cvilenja ni. Ker cvilenje ni ponehalo(niti po 3000 km), sem se odločil poizkusiti s ploščicami drugega proizvajalca(Sinter d.o.o. Ljubljan). Seveda se ni nič spremenilo in tud ne če sem ploščie zadaj namazal s pasto proti cviljenju. Zadeva je postala tako moteča, da sem pisal proizvajalcu in od njega prejel na test dva nova diska in 2 kompleta novih ploščic. Ene sinter druge organske. 14 dni nazaj zamenjal diske in ploščice(sinter) naredil 15 km je spet cvililo. Vem, da rabijo nekaj časa da se ploščice uležejo, vendar se je do sedaj vedno izkazalo, da če so bremze cvilile na začetku, so cvilile tudi kasneje.

Problem je, da mi tudi uradni serviserji niso znali pomagati. Eden je zbrusil ploščice, je bilo 15 km OK, nato ponovno cvililo. Rečeno mi je bilo, da včasih kljub menjavi diskov in ploščic za originalne, težave na tem tipu motocikla niso rešili. Čakam na ugodnejše vreme, da bom probal še z organskimi ploščicami, samo imam občutek, da ne bo nič bolje. Pri novi CBF-ih so zadevo zgleda rešiliu s tem, da so namestili plavajoče diske.

Predlogi, rešitve....???

Hvala in lp,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!