Skoči na vsebino

Zavore, diski, obloge, čeljusti, ploščice...


kasti

Priporočene objave

O tem problemu je lepo pisal Danči. Gre za pravilno "utekanje" ploščic. Točen postopek je opisan v temle postu, mislim pa, da je nekaj kasneje v isti temi tudi opis v domači šprahi.

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=1781&view=findpost&p=1040476

Pa uspešno utekanje ti želim in lepo vožnjo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

probaj uporabiti kakšne mehkejše ploščice.

kot si sam že napisal greš na organske...

še pred vsem pa lahko zavore in ploščice našpricaš z brake cleanerjem. mogoče ti to reši problem... meni ga je. sicer ne na motorju, pač pa na kolesu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

V upanju, da naletim na kako brihtno glavo s kako dobro rešitvijo se obračam na vas. Namreč imam sledeč problem. Na moji Hondi CBF 600 SA (ABS) l.06, sem poleti zamenjal prednje diske in ploščice, ker so bili stari diski zviti. Kupil nova diska v Louis-u znamke TRW, prav tako komplet ploščic(sinter). Jih zamenjal in se prvih 100 km srečno peljal nato so začele bremzee cvilit, z vsakim narejnim kilometrom vedno bolj. Najbolj cvilijo pri lahkem zaviranju(npr. pred semaforjem, križiščem.... ), če zabremzam 100% cvilenja ni. Ker cvilenje ni ponehalo(niti po 3000 km), sem se odločil poizkusiti s ploščicami drugega proizvajalca(Sinter d.o.o. Ljubljan). Seveda se ni nič spremenilo in tud ne če sem ploščie zadaj namazal s pasto proti cviljenju. Zadeva je postala tako moteča, da sem pisal proizvajalcu in od njega prejel na test dva nova diska in 2 kompleta novih ploščic. Ene sinter druge organske. 14 dni nazaj zamenjal diske in ploščice(sinter) naredil 15 km je spet cvililo. Vem, da rabijo nekaj časa da se ploščice uležejo, vendar se je do sedaj vedno izkazalo, da če so bremze cvilile na začetku, so cvilile tudi kasneje.

Problem je, da mi tudi uradni serviserji niso znali pomagati. Eden je zbrusil ploščice, je bilo 15 km OK, nato ponovno cvililo. Rečeno mi je bilo, da včasih kljub menjavi diskov in ploščic za originalne, težave na tem tipu motocikla niso rešili. Čakam na ugodnejše vreme, da bom probal še z organskimi ploščicami, samo imam občutek, da ne bo nič bolje. Pri novi CBF-ih so zadevo zgleda rešiliu s tem, da so namestili plavajoče diske.

Predlogi, rešitve....???

Hvala in lp,

Nikakršno utekanje ti NEBO pomagalo.Ploščice odzgoraj in odspodaj pobrusi pod kotom 45 stop.(pobereš zgornji in spodnji rob) in tam kjer nalegajo ploščice na batke napravi za vse štiri ploščice plehnate podloške iz tanke bakrene pločevine max do 0,7 mm.Ploščico položi na bakreno pločevino pocahnaj na bakreno pločevino in izreži.Pri montaži namaži ploščico tenko z bakreno mastjo obe strani zmontiraj in bo sigurno vredu !!!:whistle::whistle:

Ps:stara šola !!!!:hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

V upanju, da naletim na kako brihtno glavo s kako dobro rešitvijo se obračam na vas. Namreč imam sledeč problem. Na moji Hondi CBF 600 SA (ABS) l.06, sem poleti zamenjal prednje diske in ploščice, ker so bili stari diski zviti. Kupil nova diska v Louis-u znamke TRW, prav tako komplet ploščic(sinter). Jih zamenjal in se prvih 100 km srečno peljal nato so začele bremzee cvilit, z vsakim narejnim kilometrom vedno bolj. Najbolj cvilijo pri lahkem zaviranju(npr. pred semaforjem, križiščem.... ), če zabremzam 100% cvilenja ni. Ker cvilenje ni ponehalo(niti po 3000 km), sem se odločil poizkusiti s ploščicami drugega proizvajalca(Sinter d.o.o. Ljubljan). Seveda se ni nič spremenilo in tud ne če sem ploščie zadaj namazal s pasto proti cviljenju. Zadeva je postala tako moteča, da sem pisal proizvajalcu in od njega prejel na test dva nova diska in 2 kompleta novih ploščic. Ene sinter druge organske. 14 dni nazaj zamenjal diske in ploščice(sinter) naredil 15 km je spet cvililo. Vem, da rabijo nekaj časa da se ploščice uležejo, vendar se je do sedaj vedno izkazalo, da če so bremze cvilile na začetku, so cvilile tudi kasneje.

Problem je, da mi tudi uradni serviserji niso znali pomagati. Eden je zbrusil ploščice, je bilo 15 km OK, nato ponovno cvililo. Rečeno mi je bilo, da včasih kljub menjavi diskov in ploščic za originalne, težave na tem tipu motocikla niso rešili. Čakam na ugodnejše vreme, da bom probal še z organskimi ploščicami, samo imam občutek, da ne bo nič bolje. Pri novi CBF-ih so zadevo zgleda rešiliu s tem, da so namestili plavajoče diske.

Predlogi, rešitve....???

Hvala in lp,

Poznam ta problem, sem imel enak motor in identične težave, sem poskusu na 1001 način, ampak tudi če boš šou brat italjanski forum, boš videl da je ogromno takih primerov. Kot si že sam ugotovil, tudi sam sem prišu do istega zaključka-plavajoči diski. Morda se bi dalo namestit nove plavajoče diske gor? Jst tega problema nikoli nisem rešu in sem se pač moral s tem sprijaznit. V prometu v mestu ali pri počasnem ustavljanju sem si pomagal bolj z zadnjo zavoro...kar tudi ni slabo. Kot sem spoznal, nekateri modeli teh problemov nikoli niso imeli, drugim ki pa cvili, se tega nikoli niso rešli... :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nikakršno utekanje ti NEBO pomagalo.Ploščice odzgoraj in odspodaj pobrusi pod kotom 45 stop.(pobereš zgornji in spodnji rob) in tam kjer nalegajo ploščice na batke napravi za vse štiri ploščice plehnate podloške iz tanke bakrene pločevine max do 0,7 mm.Ploščico položi na bakreno pločevino pocahnaj na bakreno pločevino in izreži.Pri montaži namaži ploščico tenko z bakreno mastjo obe strani zmontiraj in bo sigurno vredu !!!:whistle::whistle:

Ps:stara šola !!!!:hmm:

Tole bo držalo, probaj natanko tako, brez bojazni, ker kot praviš imaš še dva kompleta na voljo za testirat !

Brumer pa ne more brez samohvale v stilu - hvalite me moja usta, inače ču vas poderati! :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tiste sinter doo ploščice so zelo trde in pobirajo diske. vsaj meni so jih.

Popravljeno . Popravil BRANE
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nikakršno utekanje ti NEBO pomagalo.Ploščice odzgoraj in odspodaj pobrusi pod kotom 45 stop.(pobereš zgornji in spodnji rob) in tam kjer nalegajo ploščice na batke napravi za vse štiri ploščice plehnate podloške iz tanke bakrene pločevine max do 0,7 mm.Ploščico položi na bakreno pločevino pocahnaj na bakreno pločevino in izreži.Pri montaži namaži ploščico tenko z bakreno mastjo obe strani zmontiraj in bo sigurno vredu !!!:whistle::whistle:

Ps:stara šola !!!!:hmm:

To sem že nekaj časa razmišljal, zakaj zavraga že original nima teh podložk pod ploščicami. To je tud prva stvar ki jo se serviser opazu, sam je pogledu po katalugu in ugotovil da je tako tudi tovarniško in se ni dal preveč motit - jih je pobrusil! :-) Jest sem prejšnim ploščicam tudi pobrusil robove( sicer vse na okol) nisem pa probal še podložit z bakreno ploščico. Jutri nabavim 20m2 bakra...da mi ga slučajno ne zmanjka za ploščice! Heheh.... :-) Ko bo vreme toliko vredu za na cesto, bom stestiral in spročim rezultate. Držim pesti....

Hvala za enkrat....dobri nasveti so še zmeraj dobrodošli.... :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za pločevino med ploščice in batke lahko uporabiš kar pločevino od kakšne pločevinke pira. :naughty:

Samo meni tudi to ni pomagalo, tako sem se sprijaznil s cviljenjem in me po 3 letih sploh ne moti več toliko :glare:, mogoče tudi ker imam čepe v ušesih.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sintrane ploščice, sploh če so še ekstra trde cvilijo že po defaultu če rahlo bremzaš ali pa ti še disk zraven pobirajo. Prešaltaj na organiš al pa "mešane" pa bo dobro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za pločevino med ploščice in batke lahko uporabiš kar pločevino od kakšne pločevinke pira. :naughty:

Samo meni tudi to ni pomagalo, tako sem se sprijaznil s cviljenjem in me po 3 letih sploh ne moti več toliko :glare:, mogoče tudi ker imam čepe v ušesih.

lp

Aluminij je premehak in od pločevinke pretanek,ga prežuli zato se vedno uporabi baker! ali mesing !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Evo!

Kot sem obljubil, sem kupil baker 0.5mm debeline in izrezljal bakrene ploščice, ki so se lepo prilegal zavornim ploščicam. Na obeh straneh sem na tanko namazal z bakreno pasto. Žal moram povedati, da zadeva ni kej bistveno vplivala na cvilenje. Proizvajalec TRW mi je poslal še posebne gumice, ki jih nalepiš na zadnjo stran zavornih ploščic. Zadeve zaradi obilice snega še nisem utegnil preizkusiti, vendar mislim, da bo rezultat isti. Za enkrat imam še zmeraj bremze, ki škripajo.....ostal sem brez idej....pa vi?!

Lp,

post-26397-126635579497_thumb.jpg

post-26397-126635583801_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bremzej tako da se boš na spredni ustavu, pa ne boš niti opazil da cvilijo :D

Drugače pa tako kot so že predlagali, če te tako grozno moti poskusi še z organskimi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo!

Kot sem obljubil, sem kupil baker 0.5mm debeline in izrezljal bakrene ploščice, ki so se lepo prilegal zavornim ploščicam. Na obeh straneh sem na tanko namazal z bakreno pasto. Žal moram povedati, da zadeva ni kej bistveno vplivala na cvilenje. Proizvajalec TRW mi je poslal še posebne gumice, ki jih nalepiš na zadnjo stran zavornih ploščic. Zadeve zaradi obilice snega še nisem utegnil preizkusiti, vendar mislim, da bo rezultat isti. Za enkrat imam še zmeraj bremze, ki škripajo.....ostal sem brez idej....pa vi?!

Lp,

Mogoče edino ta, da pogledaš, če plavajoči diski na novejših cbfkah pašejo na tvojo. Če ne se pa pač sprijazni, pa v mestu več zaviraj z zadnjo bremzo. Vsaj jst, ko sem obupal, sem tako naredu... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No se da tudi drugače to rešit, lahko predelaš tiste gumbke al kako se jim reče ki povezujejo železje in zunanji del diska ali pa kupiš take nameske in zamenjaš, pa maš plavajoče. Ampak če te moti cviljenje zavor, te bo tudi žvenketanje diskov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za enkrat imam še zmeraj bremze, ki škripajo.....ostal sem brez idej....pa vi?!

Lp,

Ja a si že probal z organskimi? :doze:

Ker sintrane niso za penziojinste, ker pol samo cvilijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo!

Kot sem obljubil, sem kupil baker 0.5mm debeline in izrezljal bakrene ploščice, ki so se lepo prilegal zavornim ploščicam. Na obeh straneh sem na tanko namazal z bakreno pasto. Žal moram povedati, da zadeva ni kej bistveno vplivala na cvilenje. Proizvajalec TRW mi je poslal še posebne gumice, ki jih nalepiš na zadnjo stran zavornih ploščic. Zadeve zaradi obilice snega še nisem utegnil preizkusiti, vendar mislim, da bo rezultat isti. Za enkrat imam še zmeraj bremze, ki škripajo.....ostal sem brez idej....pa vi?!

Lp,

Če še vedno cvili z bakrenimi podloškami ti res nepreostane drugo kot probat z kakim zelo mehkim ploščicami (sbs) ali lukas in mogoče malo diske dat pobrusit !:hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pri športnih avtomobilih pravijo takole; ko kupuješ športni avto in ima gor recimo Brembo zavore (recimo Impreze, EVO, 350Z, ...) se cviljenje pojavi, ko se bremze uporabljajo preveč milo. Gre za športne zavore, katerih uporaba naj bi bila športna. V nasprotnem primeru rade cvilijo (kar je recimo pri nakupu takega avta plus, ker je to indic da avto ni bil preveč dinamično vožen). Mogoče bi pri motorju serija dinamičnega zaviranja stanje izboljšala. Pa to je zgolj moje razmišljanje, da ne bo kdo zdej se spravil po sprednjem vozit ali boženedaj stresel se v maline in s prstom name kazal :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tvoje razmišljanje gre v smeri, katero je opisal Danči že pred časom in sigurno drži worship.gif - "utekanje" zavor , samo stručkoti pravijo, da je drugače whistle.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Fantje in dekleta(če bo kakšno znalo odgovorit) rabim eno pomoč in sicer od katerega motorja so ploščice ki so na sliki?

Namreč gre za neko predelavo pa bi rabil menjat ploščice pa nevem katere so Oz vem samo da so od Kawasakija :)

dsc03156.jpg

hvala & lp

jani

Popravljeno . Popravil x5x
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolje, da greš do prve prodajalne ali servisa, kjer držijo moto ploščice in pogledate po katalogu. Katalogi ploščic so ponavadi narejeni po proizvajalcih, greš pod Kawasaki, potem pa prelistaš in pogledaš od katerega modela so takšne ploščice. V katalogu so namreč slike ploščic z dimenzijami, tako da identifikacije ne bi smela biti prevelik problem.

Se pa sigurno tudi na interetu najde spletni katalog ploščic na strani katerega od večjih proizvajalcev: EBC, Lucas, Brembo, itd, in lahko kar sam pogledaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje in dekleta(če bo kakšno znalo odgovorit) rabim eno pomoč in sicer od katerega motorja so ploščice ki so na sliki?

Namreč gre za neko predelavo pa bi rabil menjat ploščice pa nevem katere so Oz vem samo da so od Kawasakija :)

dsc03156.jpg

hvala & lp

jani

To so ploščice z Lucasovo Št.10044119 organske cena pri Luisu 23 €

Pašejo pa še na naslednje motorje:PGO Comet 50, PGO Galaxiy 50,Kawasaki KMX 125,Hyosung cab 50,Honda MCX 80 S,Honda MB 80 S

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To so ploščice z Lucasovo Št.10044119 organske cena pri Luisu 23 €

Pašejo pa še na naslednje motorje:PGO Comet 50, PGO Galaxiy 50,Kawasaki KMX 125,Hyosung cab 50,Honda MCX 80 S,Honda MB 80 S

:topic:

Ej, ma ti si še boljša od Brumerja. B)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri športnih avtomobilih pravijo takole; ko kupuješ športni avto in ima gor recimo Brembo zavore (recimo Impreze, EVO, 350Z, ...) se cviljenje pojavi, ko se bremze uporabljajo preveč milo. Gre za športne zavore, katerih uporaba naj bi bila športna. V nasprotnem primeru rade cvilijo (kar je recimo pri nakupu takega avta plus, ker je to indic da avto ni bil preveč dinamično vožen). Mogoče bi pri motorju serija dinamičnega zaviranja stanje izboljšala. Pa to je zgolj moje razmišljanje, da ne bo kdo zdej se spravil po sprednjem vozit ali boženedaj stresel se v maline in s prstom name kazal :D

Definitvno lahko rečem, da moj stil vožnje ni agresiven in da je definitivno nekaj tudi na temu, kar si omenil. Verjetno so Sintar ploščice za moj stil vožnje nekoliko pretrde, nekaj bo pa tudi na samem motociklu, kar so potrdili tudi pri TRWju. Sedaj sem zamenjal za mehkejše organske in lahko rečem, da je zadeva 1000% bolša. Pri bremzanju cvilenja več ni, včasih se malenkostno pojavi samo pri zelo nizki hitrostih(do 20 km/h) - recimo ko spelješ in so brezme še hladne. Zaenkrat naredil komaj 250km, ampak prvi kilometri so me navdali z veliko optimizma.

LP,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za svojo ninjo zx10r 06 potrebujem sprednje zavorne ploščice, in ker grem ravno ta teden v louis me zanima če je kdo tam ploščice ze kupoval oziroma kako se obnesejo?Gledam da imajo 2 proizvajalca lucas in saito. Mi mogoče kdo lahko pomaga katere so boljše oziroma katere vzet. Ali je bolje kupiti od kaksnege drugega proizvajalca magari v Sloveniji.

Hvala že vnaprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!