rogisisi Objavljeno Maj 14, 2006 Opozori Objavljeno Maj 14, 2006 Pozdravljen, imel sem popolnoma isti problem pri gpz. Motor je delal normalno nad 4000 obratov. Krivec za trokiranje pri manjših obratih je bila smet v uplinjaču.Naj povem da sem dobil kar nekaj nasvetov kaj bi lahko bilo: svečke,membrana,elektrika....tako da sem peljal moped do Čarmana ki je iskal napako kar nekaj časa, (seveda je pregledal vse predno se je lotil vplinjača,tako da sva pregledala motor od glave do pete, tudi tlak v gumah ,jasno na mojo željo-da nebo kdo mislil da je napako iskal v gumah).Torej odpravil napako,pregledal motor kot se spodobi me okaral zaradi tlaka v gumah,opozoril da je potrebno menjati semeringe in računal samo 8000sit kar se mi zdi poceni. L.P. KRVAVICA 1
kawaroky Objavljeno Maj 14, 2006 Opozori Objavljeno Maj 14, 2006 hvala za odgovor rogisisi! edino kar še moram poudarit, je to da v fazi trokiranja na čase poka v izpuhu!
simonsi Objavljeno Maj 14, 2006 Opozori Objavljeno Maj 14, 2006 Za začetek očisti vplinjače, zamenjaj svečke in malo poglej ter premeri cinšpule, kable od svečke in kapice.
Kawl Objavljeno Oktober 11, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2006 (popravljeno) Živjo! Imam eno ponudbo za nakup Ninje ZX-9R, letnik 2002, ohranjenost kot nova, se vidi da ni bila nikoli na tleh.Dodatno ima slip on Akrapovič.Vse kar me zanima je, kaj je lahko narobe z agregatom glede nato da ima 38.000km?Pomoje so kar realni.motor ima potrjeno servisno knjižico do 27.000km :blink: Hvala za odgovor. Lp Rok Popravljeno Oktober 11, 2006. Popravil Kawl
aselak Objavljeno Oktober 11, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2006 Ja ce mene prasa bi moralo bit vse ok. CE je bila servisirana kakor je treba in ne vozena skoz v limit bi stvar morala se nekaj casa delat. Kolega ma sicer letnik 2000 in ma 50k km in stvar sekar dela bp. Pac redni servis.
SEOI-NAGE Objavljeno Oktober 13, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2006 Vedno manj je devetk. Ena je še pred šolo Tehniško Gimnazijo v Kopru, za to vem. Ampak 9 skor noben ne kupi, ker ni ne šiš ne miš. Ali vzameš 600 ali pa 1000. Umesne so umesni ampak nimajo tiste teže ko rečeš kubike.
you Objavljeno Marec 4, 2007 Opozori Objavljeno Marec 4, 2007 Pozdrav vsem , ki tako ali drugače radi vonjate bencin, olje, ter ženski švic :hmm: ze , kar nekaj časa nisem bil na tem forumu , zato upam, da vam ne vzamem preveč vašega časa. poskušal sem kaj več izvedeti o motorju Ninja Zx-9r letnik /99 pa tudi pod starejsimi temami ni bilo nič. zanima me predvsem kaj si mislite o tem motorju , vaše izkušnje z njim, poraba , koliko pije olja itd. zdaj tretje leto vozim cbf600 , prej sem imel nekaj podobnega... sedaj pa sem izvedel za zg. omenjen motor letnik 99 z okvirno ceno c.c.900.000 sit ( bom se , kar v sit) :OK: jutri jo grem gledat ali v parih dneh, pa me zanima nasljednje: prodajalec navaja ,, da je zamenjal verigo v mašini , španer in naštelal fentile. to ni nič posebnega , a motor naj bi imel prevozenih samo 24.000km. lasnik pravi , da je to storil četudi ne bi bilo potrebno , a ga je motil zvok verige. sedaj me zanima ali je sploh mozno da ze pri teh km. začne ropotati veriga v motorju . ter ali je ralano pričakovanje da so km. realni??? vem , da čarobnega odg. ni. a morda vsaj namig? in še to , ali se samo meni zdi črnogledo kupiti od nekoga motor v katerem oglasu pise, da je možna menjava saj , imam zmeraj občutek da je z motorjem v tem primeru nekaj narobe??? :cry: lep pozdrav! KRVAVICA 1
simonsi Objavljeno Marec 5, 2007 Opozori Objavljeno Marec 5, 2007 Kot prvo motor nima tako malo kilometrov. če jih pa ima pa menjava verige niti pod razno ni bila potrebna ali pa je bil skoz na pisti. Cena je kar konkretna, mogoče rajši poglej za r1, podoben denar in letnik. Ampak če je motor dober, lepo laufa in ti je všeč, zakaj pa ne? :)
aselak Objavljeno Marec 5, 2007 Opozori Objavljeno Marec 5, 2007 tudi jaz bom rekel 24 k km my ass....to je 8 sezon.....24/8=3k km na 1 sezono res malo verjetno sam se res malo vozim pa jih naredim vseeno cca 5 k km....
no_name Objavljeno Marec 5, 2007 Opozori Objavljeno Marec 5, 2007 Sam sem na cbr menjal verigo ventilov; po števcu je bilo 42000, vendar je X serviser rekel da je pri teh motorjih to od 60000-80000. Pri CBR 900 naj bi bilo to šele nekje okrog 100000. Za kawasaki ne vem, vendar pomoje lahko pričakuješ 80000+. Kar se kilometrov tiče pa če ni servisne knjige; magar na roke napisane kilometri niso več merodajni; še ob servisni knjigi so lahko vrteni. Če se pogleda kaj se prodaja imajo 3 leta stari motorji 40000, 10 let stari pa raje še manj... Če cena ustreza, pa če deluje brezhibno, je lepo ohranjen naj km ne bodo ovira... :blink:
_THUNDER_ Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 kakšna pa je kaj poraba teh motorjev? olje, bencin...
_THUNDER_ Objavljeno Avgust 30, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2007 mene pa zanima, če so med letnikoma 2001 in 2002 še kakšne druge razlike razen zadka?
Sam dePihlja Objavljeno Avgust 30, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2007 Razlikujeta se v zadnji nihajki ter ojačanem okvirju (za slednje nisem čisto 100%) ampak nekaj mam v spominu, da je bil 2001 zelo podvržen shimmiju zato so ga kasneje malo zmodificirali :hmm:
k0ci Objavljeno September 1, 2007 Opozori Objavljeno September 1, 2007 pa ena ima spredaj šestbatne zavorne čeljusti, medtem ko druga 4
flero Objavljeno Oktober 23, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2007 (popravljeno) ...ali se mogoče komu sanja, kaj naj bi na Ninji 9 pomenila oznaka RR :? ...sam se namreč spomnim samo oznake ZX-9R...oznaka oz. model ZX-9RR (z rdečim R) pa mi ni znan...če kdo pozna razlike naj prosim napiše kaj uporabnega... ...pa še slikca za pomoč...načeloma pa naj bi bil tole l.03, vsaj po izgledu sodeč - zavorne čeljusti, ni nosilca prednje maske nad krmilom, ni ročajev za sopotnika... ...hvala za info... lp Popravljeno Oktober 23, 2007. Popravil flero
MarduK Objavljeno Oktober 23, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2007 ...ali se mogoče komu sanja, kaj naj bi na Ninji 9 pomenila oznaka RR :? ...sam se namreč spomnim samo oznake ZX-9R...oznaka oz. model ZX-9RR (z rdečim R) pa mi ni znan...če kdo pozna razlike naj prosim napiše kaj uporabnega... ...pa še slikca za pomoč...načeloma pa naj bi bil tole l.03, vsaj po izgledu sodeč - zavorne čeljusti, ni nosilca prednje maske nad krmilom, ni ročajev za sopotnika... ...hvala za info... lp Pomeni, da je imel lastnik preveč časa in nalepk...
RHonda Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 Zanima me, koliko konj je imel letnik 94-97 ? Avtomagazin v dveh testih navaja 139hp, prav tako piše na bikez.com. Moč na kolesu pa 125hp. Nekateri pa navajajo da ima 125hp (pa ne na kolesu). Kdo ve? Pa je že kdo vozil ta motor oz. ga pozna ?
_Nejkooo_ Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 (popravljeno) ...ali se mogoče komu sanja, kaj naj bi na Ninji 9 pomenila oznaka RR :? ...sam se namreč spomnim samo oznake ZX-9R...oznaka oz. model ZX-9RR (z rdečim R) pa mi ni znan...če kdo pozna razlike naj prosim napiše kaj uporabnega... ...pa še slikca za pomoč...načeloma pa naj bi bil tole l.03, vsaj po izgledu sodeč - zavorne čeljusti, ni nosilca prednje maske nad krmilom, ni ročajev za sopotnika... ...hvala za info... lp pri ninji 6 je tako, tak da predvidevam da je tukaj podobno... in sicer,RR, je verzija, ki je bolj namenjena za pisto kot navadna z R...in sicer ma izboljšano vzmetenje, zavore, vrti se malo dlje, oz. ma malo drugačno krivuljo moči,...skratka---ready to race :D...drugač nekih strašnih razlik ni... drugač, pa če sklepam po 6-kah, pri rekel da je tale 9-ka 2001-2002 letnik, ker takrat so delali take oblike, ta je identična ninji 6-ki letnik 2002 Pomeni, da je imel lastnik preveč časa in nalepk... tudi ena od možnosti, za 9-ke nevem, ker so ful redke, ampak za 6-ke pa obstajajo RR verzije, ampak so res bolj redke :D Popravljeno Januar 25, 2008. Popravil _Nejkoo_ KRVAVICA 1
MarduK Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 pri ninji 6 je tako, tak da predvidevam da je tukaj podobno... in sicer,RR, je verzija, ki je bolj namenjena za pisto kot navadna z R...in sicer ma izboljšano vzmetenje, zavore, vrti se malo dlje, oz. ma malo drugačno krivuljo moči,...skratka---ready to race :D...drugač nekih strašnih razlik ni... drugač, pa če sklepam po 6-kah, pri rekel da je tale 9-ka 2001-2002 letnik, ker takrat so delali take oblike, ta je identična ninji 6-ki letnik 2002 tudi ena od možnosti, za 9-ke nevem, ker so ful redke, ampak za 6-ke pa obstajajo RR verzije, ampak so res bolj redke :D Takole med nama... You don`t know shit, aye? 6-ke so res bile RR verzije...gre se pa zato, ker s serijsko 636 ninjo nisi mogel vozit v supersport do 600ccm pokalu...in to je bil glavni razlog, da so naredili takrat ninjo ZX-6RR s 599ccm... 9-ka je bila od tega modela pa do konca proizvodnje bore malo spremenjena, sploh na zunanjem izgledu...Nadomestila jo je 10-ka. Bolj ali manj uspešno...
Sam dePihlja Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 (popravljeno) Zanima me, koliko konj je imel letnik 94-97 ? Avtomagazin v dveh testih navaja 139hp, prav tako piše na bikez.com. Moč na kolesu pa 125hp.Nekateri pa navajajo da ima 125hp (pa ne na kolesu). Kdo ve? Pa je že kdo vozil ta motor oz. ga pozna ? 139hp na gredi, za SS premehko podvozje+ne ravno top zavore, dobra veterna zaščita, hud zvok :evilgrin: , zelo uporaben tudi kot ST. Takole med nama... You don`t know shit, aye? 6-ke so res bile RR verzije...gre se pa zato, ker s serijsko 636 ninjo nisi mogel vozit v supersport do 600ccm pokalu...in to je bil glavni razlog, da so naredili takrat ninjo ZX-6RR s 599ccm... 9-ka je bila od tega modela pa do konca proizvodnje bore malo spremenjena, sploh na zunanjem izgledu...Nadomestila jo je 10-ka. Bolj ali manj uspešno... Točno tak :grim no, bile so tudi 750R in RR verzije, R kot base varianta ter RR za hobi dirkače ;) Popravljeno Januar 25, 2008. Popravil Sam dePihlja
_THUNDER_ Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 pri ninji 6 je tako, tak da predvidevam da je tukaj podobno... in sicer,RR, je verzija, ki je bolj namenjena za pisto kot navadna z R...in sicer ma izboljšano vzmetenje, zavore, vrti se malo dlje, oz. ma malo drugačno krivuljo moči,...skratka---ready to race :D...drugač nekih strašnih razlik ni... drugač, pa če sklepam po 6-kah, pri rekel da je tale 9-ka 2001-2002 letnik, ker takrat so delali take oblike, ta je identična ninji 6-ki letnik 2002 tudi ena od možnosti, za 9-ke nevem, ker so ful redke, ampak za 6-ke pa obstajajo RR verzije, ampak so res bolj redke :D ne sklepaj na pamet mucek... :winkiss:
_Nejkooo_ Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 (popravljeno) Takole med nama... You don`t know shit, aye? 6-ke so res bile RR verzije...gre se pa zato, ker s serijsko 636 ninjo nisi mogel vozit v supersport do 600ccm pokalu...in to je bil glavni razlog, da so naredili takrat ninjo ZX-6RR s 599ccm... 9-ka je bila od tega modela pa do konca proizvodnje bore malo spremenjena, sploh na zunanjem izgledu...Nadomestila jo je 10-ka. Bolj ali manj uspešno... no sej sem reko, da če sklepam po 6-ki verziji, za 9-ke pa sn tak reko da nevem kak je, ker so bolj redke...za zx-6rr verzijo, pa vem da je bla zato nareta, ker 636 ne more v supersport pokal, sem pa še pač omeno kako in po čem se rr verzija razlikuje od 636...in definitivno ima rr izboljšano vzmetenje, ter še nakatere ostale drugačne komponente, če mi ne verjameš pa si lahko kje prebereš... pa tudi ta oblika 9-ke je skoraj identična obliki ninje 636 letnik 2002...al moram še kako sliko nalepit, da ne boste spet pametovali Popravljeno Januar 25, 2008. Popravil _Nejkoo_
MarduK Objavljeno Januar 26, 2008 Opozori Objavljeno Januar 26, 2008 (popravljeno) pri ninji 6 je tako, tak da predvidevam da je tukaj podobno... Narobe predvidevaš... drugač, pa če sklepam po 6-kah, pri rekel da je tale 9-ka 2001-2002 letnik, ker takrat so delali take oblike, ta je identična ninji 6-ki letnik 2002tudi ena od možnosti, za 9-ke nevem, ker so ful redke, ampak za 6-ke pa obstajajo RR verzije, ampak so res bolj redke :D Spet sklepaš nekaj na podlagi česa?? Kislih tablet in pogoltanega nitra? 2001 model ima še 6-batne čeljusti spredaj, zadaj ima ročke za sopotnika, in nosilec prednje maske nad krmilom...Točno reči, kater letnik je tole (obstaja šansa, da je 2002 ali 2003, kasneje je ni bilo več), je pa nemogoče, sploh zaradi neoriginalne barve in nalepk...V letu 2002 so imele modre ZX-9R kompleten črn zadek in polno črnih črt po oklepu. 2003 model sicer je obstajal popolnoma moder, vendar je imel večje in popolnoma drugačne nalepke ZX-9R na drugem mestu... no sej sem reko, da če sklepam po 6-ki verziji, za 9-ke pa sn tak reko da nevem kak je, ker so bolj redke... Kaj se pol oglašaš?! pa tudi ta oblika 9-ke je skoraj identična obliki ninje 636 letnik 2002...al moram še kako sliko nalepit, da ne boste spet pametovali Kar lepi...boš le videl, da je letnik 2002 ZX-6R bolj podobna letniku 2001 ZX-9R...ne pa tej, če se že greva v detajle... Veš, sem jo imel namen kupit, tako, da nekaj le vem o ninjah, pa sem se potem raje odločil za večjo sestro :naughty: Tako da pametuješ lahko kvečjemu ti...kaki stari mami v vaškem bifeju, ki nima blage veze o motorjih, kaj šele o ninjah... Popravljeno Januar 26, 2008. Popravil MarduK
Kaki Objavljeno Januar 27, 2008 Opozori Objavljeno Januar 27, 2008 Pozdrav vsem , ki tako ali drugače radi vonjate bencin, olje, ter ženski švic :hmm: ze , kar nekaj časa nisem bil na tem forumu , zato upam, da vam ne vzamem preveč vašega časa. poskušal sem kaj več izvedeti o motorju Ninja Zx-9r letnik /99 pa tudi pod starejsimi temami ni bilo nič. zanima me predvsem kaj si mislite o tem motorju , vaše izkušnje z njim, poraba , koliko pije olja itd. zdaj tretje leto vozim cbf600 , prej sem imel nekaj podobnega... sedaj pa sem izvedel za zg. omenjen motor letnik 99 z okvirno ceno c.c.900.000 sit ( bom se , kar v sit) :OK: jutri jo grem gledat ali v parih dneh, pa me zanima nasljednje: prodajalec navaja ,, da je zamenjal verigo v mašini , španer in naštelal fentile. to ni nič posebnega , a motor naj bi imel prevozenih samo 24.000km. lasnik pravi , da je to storil četudi ne bi bilo potrebno , a ga je motil zvok verige. sedaj me zanima ali je sploh mozno da ze pri teh km. začne ropotati veriga v motorju . ter ali je ralano pričakovanje da so km. realni??? vem , da čarobnega odg. ni. a morda vsaj namig? in še to , ali se samo meni zdi črnogledo kupiti od nekoga motor v katerem oglasu pise, da je možna menjava saj , imam zmeraj občutek da je z motorjem v tem primeru nekaj narobe??? :cry: lep pozdrav! Malo pozno, ampak... Mel sem 9ko l.98, 3 leta, motor ok...imel je 45000km, po števcu, vendar jih je imel verjetno precej več... Poraba okrog 7-8l/100km, olja pa približno 2dcl/1000km... Sedaj imam 5 leto zx9r/2000 (dvojna luč). Ima 51000km, poraba (ker sprašuješ) 6,5-7,5l/100km, to je predvsem vožnja po regionalnih cestah, olja meni ne kuri nič (oz. tako malo, da tega ne opazim)...super motor, eden redkih SS motorjev, s katerim se lahko pelješ tudi daleč, pa nisi utrujen-sploh za visokorasle osebe... Glede verige...pri nobenemu od obeh se še ne sliši in tudi možak, ki mi motorje servisira (sam ima 9ko l.99 cca 100.000km!!), pa je še ni menjal, pravi, da se to menja zelo pozno, drugače je pri 6-isti letnik, tam naj bi jo menjali pri okrog 40000km... Je pa res da motor prodajam, vendar zato, ker jo mam že 5.leto in v oglasih tudi navajam, da jo lahko menjam, vendar za novejši motor in ne kar koli, tako, da ni ravno rečeno, da če jo menja, da pa potem..., večji problem je po mojem mnenju menjava verige pri 24.000km, to pa vsi vemo da ni res... KRVAVICA 1
RHonda Objavljeno Januar 31, 2008 Opozori Objavljeno Januar 31, 2008 (popravljeno) Kaj mislite kaj glede tega motorja ? zx-9r oz. tega ninja 9 Meni se zdi kar zanimivo. Popravljeno Januar 31, 2008. Popravil DejaVu
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se