trumf Objavljeno Junij 24, 2008 Opozori Objavljeno Junij 24, 2008 Če ti vibrira tudi v leru, potem to ni sklopka, saj se v leru moč ne prenaša na sklopko.
Slide Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 Banalno kakor se že sliši zna bit tole velik problem :headbang: Ker je navoj na čepu za izpust olja že tako slab(bebci niso uporabljali moment ključa ali pa vsaj malo občutka) sem se odločil da navoj na novo vrežem in seveda je potrebno zato sneti karter... Odvil sem vseh 14 vijakov ki držijo karter, do tu ni bilo nobenih problemov, ravno tako ne s poprejšno demontažo izpuha. No sedaj ko so pa vsi vijaki na karterju odviti, pa karter noče in noče dol. Gre za Kawasaki ZX 9R letnik 2000. Karter ima na na levi in desni strani ter zadaj majhna ušesa, vendar mi ta prav veliko ne pomagajo saj so res precej majhna. Karter ne popušča niti za milimeter, pa sem se kar pošteno namučil, očitno ga je olje v 9 letih že prav lepo zapeklo na blok motorja s tesnilom vred. Ali ima kdo kakšno idejo kako naj si pomagam da snamem karter, ker nehote nategujem "drejarja" ki mi bo vrezal navoj samo zaradi problemov s tem karterjem. Prepuščanje dela "strokovnjakom" praktično ne pride v poštev, ker prav nihče od tistih ki so kolikortoliko blizu nima časa, za kam daleč je pa že problem dobit prevoz... Hvala za odgovor. LP
nk84 Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 Kladivo reši vse težave. Sam mal morš z občutkom tolčt, pa en les spodaj dat da ne udarš direkt gor. Pa prever če si vse odšraufal kr ko sm js na avti dol devu karter sm tut mislu da sm že vse šraufe odtegnu, pa sm pol še najdu par šraufov.
T Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 Pa previdno z kladivom, če se ne motim ima karter tudi kovinske puse ki ga pozicionirajo. Ravo te puse so sedaj narbrž oksidirale in se močno prijele Alumunija. Kot ti je ze napisal, les kladivo (oziroma najbolje plastično kladivo) in lepo tapkat malo tu malo tam... Pametnejsi popusti :whistle: :evilgrin:
Slide Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 14 vijakov je, tako piše in toliko jih imam, tudi videti ni nikjer več nobenega...bom probal s plastičnim kladivom...upam da ne bo popustil karter v smislu kakšne razpoke :D
Slide Objavljeno Marec 23, 2009 Opozori Objavljeno Marec 23, 2009 No...pa je šlo. Nekdo je moral popustit, najsi bo to karter ali deska, ali izvijač, ali pa kladivo...nazadnje je bil karter najmanj trmast. Problem rešen, hvala za nasvete. LP in srečno vožnjo v novi sezoni.
satan333 Objavljeno Maj 17, 2009 Opozori Objavljeno Maj 17, 2009 Ve kdo, koliko olja gre v prednja amortizerja (v enega) za KAWASAKI NINJA ZX9R? Kje se to naliva-odzgoraj? Zakaj je tisti manjši vijak na ploščati izvijač spodaj odstrani? Lep pozdrav
satan333 Objavljeno Maj 17, 2009 Opozori Objavljeno Maj 17, 2009 Če je že kdo menjaval semeringe na prednjih amortizerjih?
sesir Objavljeno Maj 17, 2009 Opozori Objavljeno Maj 17, 2009 Ve kdo, koliko olja gre v prednja amortizerja (v enega) za KAWASAKI NINJA ZX9R? Kje se to naliva-odzgoraj? Zakaj je tisti manjši vijak na ploščati izvijač spodaj odstrani? Najlažje je,da ko rastaviš vilice nekam naliješ olje iz vsakega teleskopa posebej in v tisti,ki ga je več toliko ga naliješ.Pomembna je tudi gostota olja! Naliješ ga v teleskop odzgori,ko so vilice razstavljene seveda Saj imaš upside-down? Zgoraj in spodaj je vijak.Kjer se nastavlja "bound" in "rebound" vilic. Vilice,če si jih ne znaš sam nastavit :unsure: nastavi po nastavitvah,ki imaš objavljene na internetu KRVAVICA 1
satan333 Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 Novi originalni semeringi prvih amortizerjev so nabavljeni. Višina novega semeringa (oljnega) je sedaj 1mm večja (10.5mm). Stari je visok 9.5mm. Tako novi prekrije utor za vzkočnik in tega ni možno vstaviti. Nov semering naj bi bil pravi za KAWASAKI NINJA ZX-9R letnik 99 in samo ta. Na levi strani na sliki je viden star semering, ki ima zgornji rob, kjer je vzmet semeringa, nekoliko višje. Na desni strani pa nov, ki je na vrhu raven. Je možno, da je prejšnji lastnik zamenjal prednje vilice? Od katerega modela, bi bilo možno, ali letnika? Kateri model ima takšen semering? Je to področje kaj komu poznano? Lep pozdrav
sesir Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 Je možno, da je prejšnji lastnik zamenjal prednje vilice? Od katerega modela, bi bilo možno, ali letnika? Kateri model ima takšen semering? Je to področje kaj komu poznano? Ne bi bilo lažje,če bi nalimal sliko vilic
simonsi Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 to je pa mal problemček. Načeloma bi lahko semering znižal, ampak takoj za to gumo je kovinski obroč in se nebi obneslo.
KUK679 Objavljeno Februar 28, 2010 Opozori Objavljeno Februar 28, 2010 Zanima me če ve kdo kako je z menjalniki pri letnikih 97, ter kako je z trpežnostjo teh mašin, a se pojavljajo kakšne tipične okvare in povsod kjer sem gledal omenjeni letnik zx-9 so imele USD cilice naslednji letniki pa ne??!!! v glavnem na kaj mora biti kupec pozoren ko kupuje ta letnik kawe?
Wilzz Objavljeno Februar 28, 2010 Opozori Objavljeno Februar 28, 2010 Ve kdo, koliko olja gre v prednja amortizerja (v enega) za KAWASAKI NINJA ZX9R? Kje se to naliva-odzgoraj? Zakaj je tisti manjši vijak na ploščati izvijač spodaj odstrani? Lep pozdrav Kompletno suhe vilice 565ml redna menjava 479ml.
Zile Objavljeno Marec 29, 2010 Opozori Objavljeno Marec 29, 2010 Nujno uprašanje za use k mate kawasaki nijo zx 9 1998 naprej...a je kdo kle gor k bi loh kkšne dele zrihtou?Plasike in pa levo šalčko ter tuljave pod njo?oz če ma kerekol dele nj piše tukej...hvala
Leteči Objavljeno Marec 29, 2010 Opozori Objavljeno Marec 29, 2010 Za navitje me kontaktiraj na zasebno sporočilo. LP GRega KRVAVICA 1
bojc84 Objavljeno April 20, 2010 Opozori Objavljeno April 20, 2010 No tako, kupil sem raklo podrsano ninjo 9, letnik 2001. Se počasi in z užitkom rihta, sem pa naletel na eno oviro, nikjer ne najdem rabljenega akrapoviča, bi pa dal komplet, se baje dost pozna na tem mopedu. Za novega sem poslal vprašanje, k akrapoviču sam me skrbi da bo mal preveč € KRVAVICA 1
simonsi Objavljeno April 20, 2010 Opozori Objavljeno April 20, 2010 brezveze kompleten auspuh, ker pol se moraš še s fergazerji ukvarjat da sploh kej proftiraš, ker drugače bo še slabše vozen motor. KRVAVICA 1
RHonda Objavljeno April 20, 2010 Opozori Objavljeno April 20, 2010 Se ne strinjam. Jaz sem imel v 6r kit za vplinjače not, potem pa sem prodal komplet akrapota kolegu (imel je nedotaknjene uplinjače gor), mel je isti motor en model nazaj in se mu je orng poznalo, sploh v visokih obratih, kjer prej ni šel niti na zadnje, potem pa (brez sklopke seveda). Poznal sem tud enga motomehanika, ki je mel pa na 7r komplet gor, isto brez kita, ista zgodba. Ta mi je tud svetoval da ne rabim tunat fergazarjev za efekt akrapoviča pri sedmici. Za devetko ne more bit kaj dosti drugače. Pol mam pa jest vprašanje, kok se sploh devetka pelje- ne moč ampak voznost- bolj podobno 6ki ali 7ki? Ker maso ima glih nekje vmes. Vsi so govorili samo to, da je ta motor že napol ST, koliko je sploh resnice v tem? KRVAVICA 1
bojc84 Objavljeno April 22, 2010 Opozori Objavljeno April 22, 2010 Ja tko za avspuh sem tud sam mislu eh sej ne more bit ne vem kakšne razlike, sm bil pa lih slučajno en dan pri Elisi in je reku da na ta motor sam komplet avspuh gor pa gre moped po luft. Za vas ne vem ampak jaz mu brez premislekov verjamem na besedo, tko da avspuh bom dobil enkrat, se mi pač ne mudi, prvo morm sploh zrihtat da se bom lahko peljal KRVAVICA 1
KRVAVICA Objavljeno Maj 1, 2011 Opozori Objavljeno Maj 1, 2011 (popravljeno) mam en velik problem dons sem bil na budnici!!Kar naenkrat mi začne motor klenkati kot bi dal umesno prestavo.Doma sem ugotovil da mi delajo samo 3 cilindri.1 ne!!Svečke so o.k iskra je o.k,skos pa klenka,tut špnar ketne je o.k. Popravljeno Maj 1, 2011. Popravil KRVAVICA
SF Objavljeno Maj 1, 2011 Opozori Objavljeno Maj 1, 2011 Ležaj na gredi? Ne predstavljam si, kako klenka... Morda je izgubil moč zaradi omenjenega, pa se ti zdi da en cilinder ne dela Poizkusi nekaj naslonit na uho in prslanjat na motor, da boš ugotovil od kod zvoki... Lahko uporabiš kak izvijač, ni ravno treba kupovat stetoskopa.. KRVAVICA 1
KRVAVICA Objavljeno Maj 1, 2011 Opozori Objavljeno Maj 1, 2011 3je izpuhi so vroči 1 pa hladen. Ležaj na gredi? Ne predstavljam si, kako klenka... Morda je izgubil moč zaradi omenjenega, pa se ti zdi da en cilinder ne dela Poizkusi nekaj naslonit na uho in prslanjat na motor, da boš ugotovil od kod zvoki... Lahko uporabiš kak izvijač, ni ravno treba kupovat stetoskopa..
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se