Skoči na vsebino

Komunikacijski sistemi za čelade, Intercom...


kasti

Priporočene objave

 ....šubertov SRC, ki je xx model xy proizvajalca (no, pa ti brihta povej kateri je, ko vse veš in znaš), le 100€ podražan (matrvola, pa glih ti si ga kupu, k ti je tako težko dat 100€ za eno pametno komunikacijo :headbang: ). Naj ti samo omenim, da je made in SsangYong :jezik:

 

 

 

Za Schuberth je njegov SRC razvil in izdelal CARDO. Jaz in moja sopotnica ga imava v svojih C3 in imam o njem dobro in slabo mnenje: 

 

Dobro:

  • vgrajeno vse v ovratnik čelade, nič ne štrli, zelo kompaktno
  • dobra baterija, zdrži čvekanje in poslušanje glasbe skoraj dve celodnevni vožnji
  • zadeva deluje kvalitetno na otip, vse je vodoodporno, tipke brez problema najdeš in obvladaš tudi z debelejšimi rokavicami
  • komunikacija s sopotnico dela dobro tudi pri višjih hitrostih se da normalno pogovarjati, glasnost se s hitrostjo in višjim šumom okoli čelade sama poveča
  • predvajanje glasbe preko A2DP je zelo kvalitetno (glede na to da nimaš slušalk dejansko v ušesih, kot npr. od MP3)

Slabo:

  • cena je vrhunska, če jo pomislim, da za slabih 300€ (brez popusta) dobiš pametni telefon, ki zmore vse kaj več kot komunikacija
  • domet omenjenega completa je naravnost smešen. Že če gre sopotnica 50m stran vprašat za prosto sobo na potovanju in jo vidim (torej ni vmes ovir), se največkrat zveza prekine! Baterija je lahko povsem polna, imam tudi zadnji update naložen. Skratka slabo in z drugim motoristom bi bolj slabo komuniciral. Verjetno je zato nova C3pro že opremljena z vgrajeno anteno v čeladi in SRC za C3pro je kar se tega tiče mnogo boljša! Žal Pro ne paše v navadno C3 čelado. 
  • Če boš čez nekaj let moral menjati baterijo, moraš cel ovratnik poslati v Schuberth. Ker ne moraš pošiljati direktno ampak samo preko zastopnika (TC-motoshop), zna to kar trajati, preden dobiš nazaj.

Kot rečeno pa zna CARDO tudi mnogo bolje, saj Cardo SHO-1 prekaša SRC v vseh pogledih....žal tudi v ceni :kva1:

 

SENA ima pa dober dual Bluetooth stereo transmitter, ki ga uporabljava v kombinaciji z zgoraj omenjenima SRC, saj drugače ne moreva oba enake glasbe poslušati. Žal še ni bilo zastopnika v SLO, pa sem ga naročil iz USA.

Cardo SHO-1 pa že omogoča, da iz ene komunikacijske enote (čelade), deliš naprej glasbo iz svojega telefona naprej v drugo čelado. Mislim da to omogoča sedaj tudi že Nolano-v sistem komunikacije.

 

Evo to so moje izkušnje, če komu kaj pomaga.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo, nisem še slišal slabe besede o SRCju(edit) (razen cene). Tudi to o dometu se mi zdi malo čudno. Govorim na pamet: a imaš mogoče kakšno opcijo HD zvoka? Če ja, poizkusi jo izklopit in bi moralo imet domet bistveno daljši(tole je finta pri seni 20s).

Popravljeno . Popravil Ferrarist
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem se nikoli poglabljal v to. Kot rečeno, meni je ok, ker se s sopotnico pač itak na enem motorju voziva, drugi motoristi imajo pa (žal) nekompatibilne sisteme, kar je še ena točka, ki me pri teh komunikacijah zelo moti. To je tako, kot če bi imel Nokia telefon in bi lahko klical samo tiste z Nokia telefoni, ostale pa ne - razumi kdor hoče :BUA: .

 

Ampak hvala za namig :OK: Bom se res enkrat posvetil temu dosegu, ker je tudi meni nekam sumljivo majhnem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za Schuberth je njegov SRC razvil in izdelal CARDO. Jaz in moja sopotnica ga imava v svojih C3 in imam o njem dobro in slabo mnenje: 

 

Dobro:

  • vgrajeno vse v ovratnik čelade, nič ne štrli, zelo kompaktno
  • dobra baterija, zdrži čvekanje in poslušanje glasbe skoraj dve celodnevni vožnji
  • zadeva deluje kvalitetno na otip, vse je vodoodporno, tipke brez problema najdeš in obvladaš tudi z debelejšimi rokavicami
  • komunikacija s sopotnico dela dobro tudi pri višjih hitrostih se da normalno pogovarjati, glasnost se s hitrostjo in višjim šumom okoli čelade sama poveča
  • predvajanje glasbe preko A2DP je zelo kvalitetno (glede na to da nimaš slušalk dejansko v ušesih, kot npr. od MP3)

Slabo:

  • cena je vrhunska, če jo pomislim, da za slabih 300€ (brez popusta) dobiš pametni telefon, ki zmore vse kaj več kot komunikacija
  • domet omenjenega completa je naravnost smešen. Že če gre sopotnica 50m stran vprašat za prosto sobo na potovanju in jo vidim (torej ni vmes ovir), se največkrat zveza prekine! Baterija je lahko povsem polna, imam tudi zadnji update naložen. Skratka slabo in z drugim motoristom bi bolj slabo komuniciral. Verjetno je zato nova C3pro že opremljena z vgrajeno anteno v čeladi in SRC za C3pro je kar se tega tiče mnogo boljša! Žal Pro ne paše v navadno C3 čelado. 
  • Če boš čez nekaj let moral menjati baterijo, moraš cel ovratnik poslati v Schuberth. Ker ne moraš pošiljati direktno ampak samo preko zastopnika (TC-motoshop), zna to kar trajati, preden dobiš nazaj.

Kot rečeno pa zna CARDO tudi mnogo bolje, saj Cardo SHO-1 prekaša SRC v vseh pogledih....žal tudi v ceni :kva1:

 

SENA ima pa dober dual Bluetooth stereo transmitter, ki ga uporabljava v kombinaciji z zgoraj omenjenima SRC, saj drugače ne moreva oba enake glasbe poslušati. Žal še ni bilo zastopnika v SLO, pa sem ga naročil iz USA.

Cardo SHO-1 pa že omogoča, da iz ene komunikacijske enote (čelade), deliš naprej glasbo iz svojega telefona naprej v drugo čelado. Mislim da to omogoča sedaj tudi že Nolano-v sistem komunikacije.

 

Evo to so moje izkušnje, če komu kaj pomaga.

Jaz sem kupil komplet za obe čeladi C3-pro s SRC  nisem testiral, če je res tako kratek domet kot navajaš ....no itak za sopotnico ne rabiš več....je pa zadeva kar cenovno zasoljena :BUA:  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

C3Pro je ok, ker imaš dodatno anteno že vgrajeno v čelado. Očitno je Schubrerth popravil problem, ki je bil prisoten v navadni C3. Zato tudi SRC Pro ne paše v navadne C3, ker ima dodatem priklop zunanje antene. Ampak za komunikacijo s sopotnico je pa tudi "obični" SRC res dober, tu nimam pripomb.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak hvala za namig :OK: Bom se res enkrat posvetil temu dosegu, ker je tudi meni nekam sumljivo majhnem.

drugače, samo za info: BMWjev system 6 (GT) ima zelo podoben domet. Mi je eden od Slo. pooblaščencev potarnal, da bi radi strankam ponudili kaj "kvalitetnejšega". Nimam pa pojma, kakšna politika stoji za tem. Da s svojim motorjem najvišjega razreda ponudiš komunikacijo, ki nese "le" nekaj 10m....mogoče je zadeva res namenjena izključno povezavi voznik/sovoznik...bwo  :?

Popravljeno . Popravil Ferrarist
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

  • Deluje tako, da lahko en čez drugega debatirata, če pa utihneta za kakih 30 sek. se povezava prekine (varčevanje energije), ali pa se začne predvajati glasba, če si pred pogovorom poslušal glasbo. Ko pa se eden od vaju spet oglasi, se spet vzpostavi povezava za pogovor - seveda brez tipkanja po kaki tipki in brezžično.
  • Potem je tu še povezava na navigacijo. Če navigacija kaj sporoča, prekine pogovor, ko konča gre naprej spet tisto, kar si imel prej v ušeših.
  • Enako velja za sprejem telefonskega klica, ki ga sprejmeš lahko brez pritiskanja po kaki tipki, ampak prevzameš klic glasovno. Ko končaš spet isto kot prej pri navigaciji.

Nazadnje je tu še komunikacija do drugih motoristov, kjer lahko vzpostaviš celo konferenco (vsi blebetajo hkrati, noben ne tišči kakih gumbov).

V določenih primerih se lahko celo v skupini motoristov povežes samo z točno določenim, vsak je namreč shranjen s svojim imenom in ko ga glasovno pokličeš, se bo vzpostavila povezava samo do njega! (velja za Cardo SHO-1)

No, nekaj pritiskanja na tri tipke je vseeno potrebno, glasnost gor dol recimo, ampak večina ukazov gre že na angleško govorjene ukaze npr. "next station", "radio on", "musik off",....itd., skratka deluje.

 

Vse to sem pisal za svoj primer (Cardo SHO-1), pri drugih je lahko drugače, ampak v osnovi so prve tri alineje vedno enake pri večini naprav. 

 

 

Super hvala ti  :OK:  Potem morem čimprej nabavit sicer tole ki imam sedaj za 11€ ki si povezan z kablom je kar ok vendar moreš nonstop se izključevat če kateri stopa iz motorja. :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Čisto moje osebno mnenje (iz doooolgoletnih izkušenj);

Avto = avto. Motor, je pa motor.

Če se hočeš pogovarjat, sedi v avto in poslušaj  :angryrant2:  ženo!

Če želiš imeti blažen mir in uživati v vožnji :O sedi na motor, prestavi v prvo, drugo... povezni na betico integralko in :quad:  :bike:  :grim  Tako sva obrnila že nekaj kilometrov in se s "pantomimo vse pogovorila." Ales! Tuto! :yes:

Moje mnenje & ne se kregat'. :nono:  :friend1:

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čisto moje osebno mnenje (iz doooolgoletnih izkušenj);

Avto = avto. Motor, je pa motor.

Če se hočeš pogovarjat, sedi v avto in poslušaj  :angryrant2:  ženo!

Če želiš imeti blažen mir in uživati v vožnji :O sedi na motor, prestavi v prvo, drugo... povezni na betico integralko in :quad:  :bike:  :grim  Tako sva obrnila že nekaj kilometrov in se s "pantomimo vse pogovorila." Ales! Tuto! :yes:

Moje mnenje & ne se kregat'. :nono:  :friend1:

 

Z vsem spoštovanjem do tvojih dolgoletnih izkušenj, samo tisto so bili še časi, ko je bil telefon na žičo. Danes je pa vseeno malo drugače in BT komunikacija je prav fina zadeva. Blažen mir pred ženo imaš pa lahko kljub komunikaciji - ima namreč gumb za izklop :kva1:  Skratka komunikacija ali ne - užitek na motorju je povsem enak! 

To so zgolj moje skromne izkušnje iz zadnjih slabih 100k km prevoženimi s komunikacijo loncu :ninja:  

Nič se ne kregam :)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z vsem spoštovanjem do tvojih dolgoletnih izkušenj, samo tisto so bili še časi, ko je bil telefon na žičo. Danes je pa vseeno malo drugače in BT komunikacija je prav fina zadeva. Blažen mir pred ženo imaš pa lahko kljub komunikaciji - ima namreč gumb za izklop :kva1:  Skratka komunikacija ali ne - užitek na motorju je povsem enak!

To so zgolj moje skromne izkušnje iz zadnjih slabih 100k km prevoženimi s komunikacijo loncu :ninja:  

Nič se ne kregam :)

sam način povezave ni relevanten ...

problem je v padcu pozornosti - ta navkljub BT-ju pade za nekih cca 35%...

 

ne vem kakšen teror zganjaš nad svojo v civilu da ti rata izklopit..

če bi jaz imel komunikacijo pa jo utišam sem mrtev na licu mesta ...torej dva mrtva - vsaj ... :P

 

ko se vozim nisem dosegljiv - za nikogar ..klice preverim in po potrebi opravim ko se ustavim..basta..

motor mi je zadnja preostala svetla točka da se umaknem v nek svoj svet in uživam brez zunanjih motenj..

Popravljeno . Popravil thumper
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam način povezave ni relevanten ...

problem je v padcu pozornosti - ta navkljub BT-ju pade za nekih cca 35%...

 

ne vem kakšen teror zganjaš nad svojo v civilu da ti rata izklopit..

če bi jaz imel komunikacijo pa jo utišam sem mrtev na licu mesta ...torej dva mrtva - vsaj ... :P

 

ko se vozim nisem dosegljiv - za nikogar ..klice preverim in po potrebi opravim ko se ustavim..basta..

motor mi je zadnja preostala svetla točka da se umaknem v nek svoj svet in uživam brez zunanjih motenj..

 

Thumper upam da potem ne poslušaš radia v avtu, ker je to neki podobnega se mi zdi! Drugače pa teh 35% je znanstveno dokazanih ali....

 

V vsem ostalem se pa strinjam s tabo....tudi s tistim delom, ko sta dva mrtva :grim

Med vožnjo sicer tudi jaz ne prakticiram telefonarjenja (še ko se ne vozim, me je težko na telefon dobit :ninja:), medtem ko glasbo pa zelo rad poslušam v avtu in na motorju  :music4: .......zaenkrat sem še cel :OK:

Popravljeno . Popravil skalaprava
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po svoje imate vsi prav. Z mojo se že par let voziva "z BT povezavo" pa moram rečt, da je večkrat prišla prav.

Ko pa govorimo o padcu pozornosti, imamo v mislih predvsem voznika. kaj pa sopotnica (saj načeloma govorimo o sopotnicah, ne)?

Naša pozornost je, verjamem, ves čas 100%. Kaj pa njena? Že nam, ki vozimo, se včasih zgodi, da pozornost malo pade (pa ne mi sedaj nakladat v stilu "meni pa ne, jaz sem na motorju vedno na 300%", ker vsi vemo, da to ni res).

Kaj pa ona tam zadaj?

In to je bil v mojem primeru pravzaprav glavni razlog, da sem (sva) si omislila povezavo.

Nenazadnje, tako jo lahko kadarkoli opozorim, da bom npr. pospešil (prehitevanje, itd...) in hkrati preverjam, ali je "pri stvari". Ali pa lahko pokomentirava kaj, kar sva videla ob poti, ne da bi se bilo treba ustavljat (ali pa kako drugače komunicirat s pomočjo - rok?).

Sicer pa se strinjam, ko se vozim, sem najraje sam s seboj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej vidi, da je zima. samo "filozofiranje"...

je treba v vsaki stvari najti kaj na temo "varnosti" oz nevarnosti.

najboljš da počakate električnega Harleya in poslušate ptičke pet (če to seveda ni preveč nevarno)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S stališča vožnje s sopotnico je fajn da maš komunikacijo, po moje. Midva je sicer nimava, ker je večina njih še vedno nesramno draga, spet po moje. Bi pa parkrat sigurno prišla hudičevo prav, recimo ko je treba naenkrat zbremzat na polno, dragica zadaj pa kinka. Al pa ko mi rata dolgčas ko se cjaziva kje po oberkrajnu skozi naselja, da me ohranja budnega. Motečih dejavnikov okolja ne morš eliminirat, tko da ne vem zakaj bi komunikacija tko hudičev motla. Če ti gre pa baba na jetra pejt pa sam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejansko kdo to ima ter uporablja? Kako se obnese? To je verjeteno samo za 1 čelado? Ali je pogovor povezan preko žice ali BT?

 

Dejansko zase ter za sopotnico rabim tole?

http://www.aliexpress.com/item/2-x-BT-1200M-Motorcycle-Helmet-Bluetooth-Intercom-Headset-Connects-upto-6-riders-FREE-SHIPPING/665298449.html

Popravljeno . Popravil ukica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, pa ste prenesli pisarne še na motorje.

Ko si na motorju pač uživaš. Pri nas je le poštar, policaj pa kak reševalec v službi na motorju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Thumper upam da potem ne poslušaš radia v avtu, ker je to neki podobnega se mi zdi! Drugače pa teh 35% je znanstveno dokazanih ali....

 

V vsem ostalem se pa strinjam s tabo....tudi s tistim delom, ko sta dva mrtva :grim

Med vožnjo sicer tudi jaz ne prakticiram telefonarjenja (še ko se ne vozim, me je težko na telefon dobit :ninja:), medtem ko glasbo pa zelo rad poslušam v avtu in na motorju  :music4: .......zaenkrat sem še cel :OK:

daniloD ti lahko pove kaj poslušam v avtu (če meni slučajno ne boš verjet) - blokado na 7000 obratov pa cviljenje gum ki se vrtijo v prazno.. :D

to je zame najlepša glasba v avtu in na motorju ..

te komunikacije so pa tako , kot da bi si dala motoristka v piciko prižgan vibrator in se potem odpeljaja z moto guzzi-jem na furo.. :P

 

sej vidi, da je zima. samo "filozofiranje"...

je treba v vsaki stvari najti kaj na temo "varnosti" oz nevarnosti.

najboljš da počakate električnega Harleya in poslušate ptičke pet (če to seveda ni preveč nevarno)

jaz imam solni in brezsolni moped .. tako da mi vaše težave s komunikacijo pozim dol visijo.. :P

 

 Bi pa parkrat sigurno prišla hudičevo prav, recimo ko je treba naenkrat zbremzat na polno, dragica zadaj pa kinka. Al pa ko mi rata dolgčas ko se cjaziva kje po oberkrajnu skozi naselja, da me ohranja budnega. Motečih dejavnikov okolja ne morš eliminirat, tko da ne vem zakaj bi komunikacija tko hudičev motla. Če ti gre pa baba na jetra pejt pa sam.

men ni nikol dolgčas ko sem solo.. v dvoje pa še manj ..ti bi mi moral pritrditi :lol:

 

No, pa ste prenesli pisarne še na motorje.

Ko si na motorju pač uživaš. Pri nas je le poštar, policaj pa kak reševalec v službi na motorju.

tudi jaz se z motorjem kdaj pa kdaj službeno zapeljem - predvsem če je to v "privoznem" centru ljubljane je praktično...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fak... človek vpraša o točno določeni komunikaciji- napravi pa dobi klobase... od tistih, ki jim kao "dol visi" za naše "komunikacije"...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fak... človek vpraša o točno določeni komunikaciji- napravi pa dobi klobase... od tistih, ki jim kao "dol visi" za naše "komunikacije"...

se čist strinjam s tabo ...

pa tvojim prejšnjim konkretnim postom na to temo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno je bolj pomembno kdo bo najbolj pametne pisal kot pa dejanski odgovor na vprašanje...skratka  danes sem "vgradil" SRC v čelado C3 in čakam na vreme, da preizkusim zadevo .....

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...kar navadi se.....dobrodošel na motosvetu  :fight2:

 

drugač pa kul, poročaj  :grim

Popravljeno . Popravil Ferrarist
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!