Skoči na vsebino

Komunikacijski sistemi za čelade, Intercom...


kasti

Priporočene objave

3 hours ago, compaq said:

Do katere hitrosti se lahko normalno pogovarjas, da ne rabis vpit? Koliko casa zdrzijo baterije?

Do sedaj sem jo uporabljal samo pri hitrosti do 130 km/h; najveckrat nizje. Brez polnjenja sem jo uporabljal najvec 4-5 ur in jo nato preventivno napolnil (za naslednjic), ko baterija se ni bila prazna. Do sedaj sem jo uporabljal zgolj v povezavi z dvema interkomoma drugih znamk. Bom znal kmalu kaj vec povedati, ko bom dragi namontiral se drugo enako napravo v njeno novo celado.

Popravljeno . Popravil Slow
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, compaq pravi:

Do katere hitrosti se lahko normalno pogovarjas, da ne rabis vpit? Koliko casa zdrzijo baterije?

Odvisno je od vetrne zaščite motorja. Pri mojem primeru se pri 130 km. da še normalno pogovarjat. Sama naprava pa tudi sama malo uravnava šume.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da objavim malo updata. V ponedeljek sem se oglasil v bs centru, ker ti res lahko kar oni zamenjajo baterijo, le komunikacijo moraš pustiti pri njih. Ker še nisem kupil orodja, ki bi ga rabil sem komunikacijo z veseljem pustil pri njih. Baterija je bila zamenjana že naslednji dan, vendar pri meni žal ni bil problem v bateriji (ki je bila sicer že slaba) ampak v pokvarjenem gumbu s katerim vklopiš komunikacijo. Tega pa pri njih ne popravljajo zato sem danes komunikacijo odnesel naprej k drugem serviserju, ki se je bolj specializiran za popravilo vezij. Upam da mu bo uspelo dobiti primeren gum in ga zamenjati.

Bi pa rad pohvalil bs center za prijaznost in hitrost. Najbolj pa sem bil presenečen, ko mi niso hoteli računati ničesar, čeprav so baterijo že zamenjali in šele potem ugotovili da je problem v tipki. Tako da ko primerjam z preteklimi izkušnjami lahko rečem, da je bs center definitivno ena najboljših moto trgovin pri nas :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nabavil V2 intercom za 25€ na ebayu. Sem ga enkrat že imel, pa ga je veter odnesel. Bomo vidli kak hitro bojo kitajci to zapakiral in poslal. Konec aprila ga sprobam na poti do Korzike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
On 21. 3. 2016 at 9:51 PM, Slow said:
On 21. 3. 2016 at 6:39 PM, compaq said:

Do katere hitrosti se lahko normalno pogovarjas, da ne rabis vpit? Koliko casa zdrzijo baterije?

Do sedaj sem jo uporabljal samo pri hitrosti do 130 km/h; najveckrat nizje. Brez polnjenja sem jo uporabljal najvec 4-5 ur in jo nato preventivno napolnil (za naslednjic), ko baterija se ni bila prazna. Do sedaj sem jo uporabljal zgolj v povezavi z dvema interkomoma drugih znamk. Bom znal kmalu kaj vec povedati, ko bom dragi namontiral se drugo enako napravo v njeno novo celado.

Popravek. Pri hitrosti 120-130 km/h je potrebno ze bolj glasno govoriti. Pa ne, da bi prihajalo do suma, ampak je zunanji zvok iz okolice (veter, promet itd) prehrupen. Dodaten minus je tudi energijska poraba. Intercom - intercom zdrzi priblizno 5-6 ur, medtem ko naj bi povezava intercom - telefon zdrzala kar 10 ur.

5-6 ur se mi ne zdi dovolj za "celodnevne" voznje. Popravljam se tudi v tistem delu, kjer sem komentiral inicialno uparjanje/povezovanje. Sedaj, ko tocno vem, kako je potrebno povezati, lahko to naredim v parih sekundah; se pravi, da povezovanje deluje brez tezav.

Popravljeno . Popravil Slow
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

zanima me, če ima kdo izkušnje z Interphone F3XT komunikacijo. Komunikacijo bi potreboval predvsem za primer dohodnega klica (služba). 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

ker je čas popustov, komunikacijsko napravo pa si že dlje časa želim, sem odločil, da si za svojo N44 omislim N-com B1.4. Zanima me samo če slučajno kdo ve če je sistem kje možno dobiti ceneje kot za 85€. Zanima me še ali ima sistem vgrajene enake slušalke kot ostali novejši modeli Nolanovih komunikacijskih sistemov ali je kvaliteta zvoka višje cenovnih n-comov bistveno boljša ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi mene mika v nolanko n86 dati vsaj zvočnike potem pa na telefon v žepu kar prek kabla. Je izvedljivo? kaj nucam? Če bo kabel pretečen bom pa kam nalimal en enostaven BT transmitter ki mi je ostal od enega drugega projekta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 6. 1. 2016 at 0:06 AM, drjack_dj said:

Za preteklo sezono sem si nabavil N-com B5 za v N104 kahlo. Čeprav je kar draga zadeva sem zadovoljen. Res kvalitetno, večinoma pri telefonskem pogovoru sploh ne vedo da sem na motorju, tudi pri hitrosti 120km/h, kjer sam slišim že precej turbolenc, očitno mikrofon dobro očisti ves ta šum.

Baterija zdrži ogromno, ponavadi 3-4 ture po cca 3-5 ur vožnje. 70% časa mi reglja radio ali pa glasba s telefona. Za moje pojme tudi na potovanjih več kot dovolj, zvečer daš pa polnit, je mimogrede nafilana baterija.

Edino kar bi si želel je delovanje podobno CB postajam, da preprosto nekaj poveš celi skupini. Zasledil sem da konkurenčna Sena omogoča 4 smerno komunikacijo preko BT. Upam da bo to kdaj s kakšnim update-om možno tudi na B5.

Ne vem če obstaja uradni forum firme Nolan, zato g. Kompareja prosim, da če Nolan sprejema mnenja strank to željo po funkciji kako posreduje na pravo mesto.

Na edino rešitev ki sem prišel je, da bi vsi viseli na telofonskih linijah in konferenčnem klicu, kar pa je omejeno oziroma potrošno in še to le doma v Slo. BT dvosmernega audio modula, da bi priklopil CB postajo, še nisem našel, pa sem obrnil pol spleta. Bi bilo pa fino ker CB pa zares nese (še vedno je veza če se skupina razbije na večje razdalje)

Tudi jaz imam samo pozitivne izkušnje z N-com in sem nabavil N 104 samo zato da bo enkrat mir z slušalkami.         N-com uporabljam z telefonom in Zumotom.Ko imam slednjega na balanci je telefoniranje v navezi vseh treh še bolj prijazno.BT bajk-bajk še nisem probal.Radijska zveza pa je poglavje zase,legalne rešitve nudijo  omejene oz.bedne rezultate, med njimi CB. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam Interphone F4MC, praktično isto kot F3MC (samo z daljšim dometom in možnost komunikacije bike to bike). F3XT je pa predhodnik F3MC če prav vem.

Kar se tiče komunikacije po telefonu dela super. Enosavno povežeš s smartphonom preko bluetootha in je to to. Ko te nekdo kliče ti Interphone pove kdo kliče (ti prebere ime stika kot ga imaš shranjenega v imeniku), ti pa klic enostavno sprejmeš ali zavrneš s pritiskom na gumb. Zvok je dober, včasih oseba s katero se pogovarjam niti ne ve, da sem na motorju (če se pelješ recimo čez naselje in hitrost ni velika).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo ta komunikacija, ko se prodaja pri kitajcih na alyu (tcom-sc). Pr nas jo uporabla ene 6 kolegov pa nima noben problemov z njo. Ponavadi on ko te kljiče sploh ne porajta da si na motorju.

Domet je skoraj 1km če je cesta odprta, da ni vmes hiš in goše. Pa tudi baterija je odlična. Priporočam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je mozno te intercome hkrati uporabljat za pogovor s sopotnikom in za poslusanje glasbe? Torej da predvajas z telefona preko bt glasbo obema v celado lahko pa se tudi pogovarjas?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Texo pravi:

A je mozno te intercome hkrati uporabljat za pogovor s sopotnikom in za poslusanje glasbe? Torej da predvajas z telefona preko bt glasbo obema v celado lahko pa se tudi pogovarjas?

Na tcom-sc to ni možno. Imaš dve postaje vsaka je povezana z svojim mobitelu prek bt za predvajanje glasbe. Ko se hočiš, pa pogovarjat z drugo postajo pa enostavno pritisnes gumb in glasbo ti prekine ter te vrze na pogovor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 hours ago, Texo said:

A je mozno te intercome hkrati uporabljat za pogovor s sopotnikom in za poslusanje glasbe? Torej da predvajas z telefona preko bt glasbo obema v celado lahko pa se tudi pogovarjas?

Na enih imas avtomatski preklop, na drugih rocni. Ampak vedno ti bo utisalo ostale kanale, saj to je verjetno jasno a ne? Ne mores imeti istocasno muzke, telefona, GPS-a in telefona, ker itak ne bi nic slisal ali razumel. Moras prebrati opis izdelka. Pa potem imas razlicne pojme :)

A2DP/AVRCP ali pa MP3/Music ali kaj podobnega: povezava s predvajalnikom glasbe oziroma predvajalnikom na telefonu omogoci predvajanja muzke ali pa navigacije na telefonu

GPS povezava z namensko navigacijsko napravo

Mobile pomeni povezava s klicnimi funkcijami telefona (in ne z muzko)

Ful duplex: hkrati lahko govorita oba (drugace mikrofon prekine zvocnik, kot na CB postajah, torej govori lahko le en, drugi lahko le poslusa)

Riders 2,3,4: stevilo moznih povezav

Pri Kitajcih lahko dobis soliden osnovni izdelek, se najbolj jim sepajo: podpora/navodila, zvocnik/mikrofon, tehnicni podatki (ponavadi kar nekaj skopirajo). Poseben problem je ker kitajci kopirajo sami sebe, ponavadi s skart robo, to pa tezko uganes dokler izdelka ne zacnes uporabljat. Je pa razlika v ceni 3x, tako da si dolocen izmet lahko privoscis. Po mojem osebnem mnenju je zvok iz njihovih cheap slusalk popolnoma neprimeren za poslusanje muzke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali se da dobiti kakšne bolj kvalitetne slušalke za to kitajsko tcom-sc komunikacijo? Kot vidim na sliki, je usb priključek.

Popravljeno . Popravil jl79
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 39 minutami, jl79 pravi:

Ali se da dobiti kakšne bolj kvalitetne slušalke za to kitajsko tcom-sc komunikacijo? Kot vidim na sliki, je usb priključek.

Kupi kvalitetnejše nizkoohmske slušalke, jih raz**kaj in zmontiraj v čelado. Konektor pa naj ti kak elektronski švajsmojster predela in skupaj zlota. Jaz sem vzel slušalke z gibljivim mikrofonom in zadeva špila že ene 3 leta ko šus.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 12/04/2016 at 3:31 PM, nejc74 said:

Na enih imas avtomatski preklop, na drugih rocni. Ampak vedno ti bo utisalo ostale kanale, saj to je verjetno jasno a ne? Ne mores imeti istocasno muzke, telefona, GPS-a in telefona, ker itak ne bi nic slisal ali razumel. Moras prebrati opis izdelka. Pa potem imas razlicne pojme :)

A2DP/AVRCP ali pa MP3/Music ali kaj podobnega: povezava s predvajalnikom glasbe oziroma predvajalnikom na telefonu omogoci predvajanja muzke ali pa navigacije na telefonu

GPS povezava z namensko navigacijsko napravo

Mobile pomeni povezava s klicnimi funkcijami telefona (in ne z muzko)

Ful duplex: hkrati lahko govorita oba (drugace mikrofon prekine zvocnik, kot na CB postajah, torej govori lahko le en, drugi lahko le poslusa)

Riders 2,3,4: stevilo moznih povezav

Pri Kitajcih lahko dobis soliden osnovni izdelek, se najbolj jim sepajo: podpora/navodila, zvocnik/mikrofon, tehnicni podatki (ponavadi kar nekaj skopirajo). Poseben problem je ker kitajci kopirajo sami sebe, ponavadi s skart robo, to pa tezko uganes dokler izdelka ne zacnes uporabljat. Je pa razlika v ceni 3x, tako da si dolocen izmet lahko privoscis. Po mojem osebnem mnenju je zvok iz njihovih cheap slusalk popolnoma neprimeren za poslusanje muzke.

to mi je jasno, poznam tehnologijo in princip delovanja .. problem je samo v tem, kot si že sam ugotovil, da pri kitajskih variantah ni nobenih oziroma so dostikrat površna/napačna navodila in specifikacije in več ali manj kupuješ na blef .. zato me zanima, če ima kdo konkretne izkušnje .. idealno bi mi bilo, če bi lahko iz enega telefona streamal na 2 postaji potiho glasbo, govor pa bi preglasil glasbo in bil skoz "ON" .. tako imava trenutno rešeno, ampak vseskup z žicami .. govorim seveda o sovoznici zadaj, ne na dugem mopedu .. ;)

On 12/04/2016 at 9:53 AM, Aljaz(gsr) said:

Na tcom-sc to ni možno. Imaš dve postaje vsaka je povezana z svojim mobitelu prek bt za predvajanje glasbe. Ko se hočiš, pa pogovarjat z drugo postajo pa enostavno pritisnes gumb in glasbo ti prekine ter te vrze na pogovor.

hmm .. ok no, saj to bi načeloma tudi šlo .. thnx ..

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najboljše, da pises proizvajalcem. Vecina (zahodnih) jih je na tudi na facebooku in naceloma kar hitro odgovorijo. Od kitajcev pa 99% ne bos dobil nic koristnega. To je pac razlika v ceni, ki jo (ne) placas.

Problem je (ce prav razumem), da gre tu za različne protokole, bluetooth omogoča vecji prenos podatkov na krajse razdalje, radijska povezava pa pogovor na vecje. Kvaliteta zvoka pri pogovoru je precej nizja. S tem da ze bluetooth s težavo dosega pasovno sirino za streaming stereo glasbe.

Drugace to kar ti pricakujes, bi v moral povezat dve napravi na en telefon (predvajalnik glasbe). Mogoče najdes to kje pri napravah, ki so namenjene voznik + sopotnik in ne voznik + voznik + ..... Itak je to verjetno tisto kar ti isces?

Malo poglej nazaj po temi, je tu uporabnik, ki zastopa Sena naprave. Verjetno ima on boljši vpogled v to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Sena S20 in Sena SMH10

Tudi letos sva se s kolegom odpravila na krajsi enotedenski Balkan Trip in res uzivala. Samo planiranje nama je sicer vzelo kar precej casa, na koncu sva v zadnji minuti spremenila pot zaradi vremena, a uspelo nama je ujeti karseda soncno vreme in uzivati v super pokrajini, cestah in seveda hrani in pijaci.

Summary.jpg

Ob planiranju tripa sva tudi zacela razmisljati o nabavi neke vrste komunikacije, saj bi ta res precej olajsala pot, razbila kaksen bolj dolgocasen del in popestrila celotno dogajanje.

Sprva sva prisla na idejo walkie-talkiev, pa so bili dobri nekako izven cenovnega dosega, plus morala bi nabavit se posebne slusalke ipd.

Meni je potem padlo na pamet, da mi je ze pred kake pol leta kolega Blaz Mihelj ponujal set Bluetooth komunikacije Sena za mojo prihajajoco pot okoli sveta. Takrat nisem prevec razmisljal o temu, sedaj sem ga pa pocukal za rokav in z veseljem nama je odstopil en set za v probo.

Jaz sem kot alfa motorist :D dobil boljso komunikacijo S20, kolega pa tudi nic kaj slabso SMH10.

Intro.jpg

Namestitev

Sama namestitev je bila precej lahka, nalepke se enostavno zalepijo na celado, tako da sva imela to urejeno v manj kot pol ure. Obe komunikaciji se polnita preko USB kabla, kar pomeni, da bi jih lahko napolnil tudi na poti z 12V vticnico, trajalo pa je kaki dve uri da se napolnita do polne baterije.

Meni je sicer Senina nalepka nekje na polovici tripa zacela sicer odstopati, tako da je bilo potrebno improvizirati z vezicami, a za to krivim gumijasto oblogo na robu celade, ki je onemogocala nalepki dober prijem.

Komunikacija

Povezava med obema komunikacijama je delovala brezhibno, vozila sva v soncu, vetru, ob hudourniskih nalivih, niti enkrat nisva imela tezav s prekinjanjem veze.

S pritiskom na najvecji gumb se aktivira povezava in preko prilozenega mikrofona, ki se z “jezkom” zacakne na celado lahko debatiras o cimerkoli po cele dneve. Kljub vetru je bil prenos zvoka nemoten in brez kakrsnegakoli suma v povezavi. Potrebno je omeniti, da mora biti mikrofon za optimalno delovanje povsem ob ustnicah.

Glasba

Razlog, da razmisljam o nabavi seta tudi za mojo pot okoli sveta je poslusanje glasbe. Do sedaj sem sicer uporabljal moje standardne slusalke, a s Seno je vse precej lazje.

Zvok seveda ni primerljiv kakim top of the line Sennheiser slusalkam, je pa precej dober in brez nadleznega hrescanja ob visji glasnosti. Kot pri vklopu komunikacije, en pritisk na gumb preklopi med Bluetooth povezavo z drugo komunijacijo na Bluetooth povezavo s telefonom. S pritiskom in drzanjem gumba cca. 3 sekunde se vklopi tudi poslusanje glasbe.

Super za daljse solo tripe, treba pa je biti seveda zmeren z glasnostjo, saj pri najvisji nastavitvi ne slisis prav nicesar iz zunanjega okolja.

Edina stvar, ki je malce sitna tukaj je menjavanje komadov, treba je namrec pritisniti na osrednji gumb in hkrati zavrteti zunanji gumb. Veckrat sva na tak nacin preklopila na komunikacijo, namesto zamenjala komad.

Baterija

Precej sem bil presenecen nad trajanjem baterije, na poti iz Krka do Mostarja in potem naslednji dan do Tuzle sva non stop poslusala glasbo, se pogovarjala in sele malo pred Tuzlo nama je ugasnila. Skupaj torej cca. 15ur uporabe.

Zelo enostavno je merjenje porabe, ob prizigu komunikacije samo prestejes kolikokrat utripne rdeca lucka in to ti pove na koliko procentih si.

Vodoodpornost

Na poti iz Visegrada v Tuzlo sva lazila po nekih vukojebinah in ujel naju je hud naliv. Naliv v stilu, da so dejansko hudourniki tekli cez cesto, reke so poplavljale, midva pa sva bila do gat premocena. Kljub temu je komunikacija delala perfektno, vsi vitalni deli so dobro zatesnjeni in zasciteni, tako da je varna pred dezjem.

Sena S20

IMG_20160508_100146.jpg

Sena SMH10

IMG_20160508_100233.jpg

Doseg

Ceprav se nisva nikoli resnicno razsla med voznjo, pa sva parkrat zavila na razlicne ceste in se seveda izgubila z vidika. Signal prenosa je najboljsi, ce sta komunikaciji v ravni liniji brez over, a npr. v Sarajevu sva malce zasla in ceprav je bilo med nama kar nekaj stavb sva se se vedno uspela toliko slisati, da sva se lahko dogovorila kje se pocakava in nadaljujeva.

V Sloveniji sva tudi sprobala koliko je dosega in namerila cca. 1km bolj ali manj ravne linije, a to ni najbolj relevantno, saj sva uporabljala dva tipa komunikacije. Ce bi oba imela S20 bi najbrz lovilo se kakih 800m dlje (do 2km po specifikaciji).

 

Na splosno se vidi zakaj so Senini produkti eni najboljsih na trgu, imajo seveda nekaj pomankljivosti, a z lahkoto lahko recem, da sem bil pozitivno presenecen nad kvaliteto in samim delovanjem.

V kolikor imate kaksno vprasanje, mirno vprasajte tukaj ali na ZS, lahko pa se seveda obrnete direktno na uvoznika Seninih produktov za Slovenijo – https://www.facebook.com/blaz.mihelj.

Sena Slovenija ima tudi svojo FB stran, na kateri se najde vec info; https://www.facebook.com/sena.slovenija

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za review.

Tudi sam razmišljam o nakupu podobne naprave, predvsem zaradi glasbe.

Pomisleke imam zaradi šuma vetra v čeladi - ali je ta toliko moteč, da vse skupaj zgubi smisel.

Vem, da je odvisno od mnogo faktorjev, od čelade pa vetrne zaščite motorja itd., pa me vseeno zanima ali se po vašem v splošnem da lepo poslušati glasbo pri hitrosti do 120kmh na eni potovalni enduri z neko kvalitetno čelado ter Sena napravo.

Popravljeno . Popravil Jann
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo Jann,

Najbrz je sum odvisen tudi od kvalitete celade. Jaz imam Shoei XR1100 in suma ni skoraj nic. Ko imas pa se slusalke in musko, pa itak odstrani se tisto malega kar ga pride zaradi hitrosti.

Kolega je Seno montiral na Nolanovo celado (tocnega tipa ne vem) in prav tako ni nobenih tezav oz. motecih sumov.

Meni se zdi, da je poslusanje glasbe s Seno povsem super, je pa za tiste pikolovce, ki zaznamo razliko med bitrejtom 256 kbps in 320 kbps smotrno investirati v boljse slusalke za top kvaliteto zvoka. Za 95% folka so original slusalke OK.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Jann pravi:

Hvala za review.

Tudi sam razmišljam o nakupu podobne naprave, predvsem zaradi glasbe.

Pomisleke imam zaradi šuma vetra v čeladi - ali je ta toliko moteč, da vse skupaj zgubi smisel.

Vem, da je odvisno od mnogo faktorjev, od čelade pa vetrne zaščite motorja itd., pa me vseeno zanima ali se po vašem v splošnem da lepo poslušati glasbo pri hitrosti do 120kmh na eni potovalni enduri z neko kvalitetno čelado ter Sena napravo.

Da,  X-Lite 1003 in njihova komunikacija sej ne vem b4 ali 5 . Prav tako se z ženo pogovarjava vsak na svojem motorju brez problemov. Edino na živce mi je šlo ker sem slišal veter v slušalki od ženine čelade (N104) ampak je to majster Kompi v Velenju z nekim programom zadušil. Muzike ne poslušam sem pa seveda probal a me pri vožnji bolj ovira kot godi .

lp

P.S Če maš Italijana Stelvio:P se da kar dobro poštimat turbolence tako z aftermarket višjim vetrobranskim steklom in če ni dovolj še MRA šipco, tako sem jaz rešil šume od zunaj .

Ko poštimaš motor, je znosna tudi slabša oz. glasnejša čelada.

Da voziš Stelvijo predvidevam po agregatu iz avatarja ,Italijana in preklopne čelade, ki so nekako stereotipno bolj upotrabljajo na tem segmentu motorjev :D.....lahko sem pa čist mim brcnu :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore.

Bregar, tudi sam imam xr1100, imam pa namen prešaltati na neotec, za katero ima Sena menda prav zanjo specifičen model.

Kmet prav si sklepal, vozim Stelvia. Je novejši model (>2013) za katerega je izbor aftermarket šip bolj slab. Sem poizkusil šipce od navadne ter ntx verzije (slednja je malce širša in višja) pa ni neke razlike. Pa sej so turbolence za moje pojme v mejah spodobnega. Je pa vedno plac za izboljšave.

A z MRA si imel v mislih tisti spojlerček ki se pripopa na šipo?

Popravljeno . Popravil Jann
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Jann pravi:

Hvala za odgovore.

Bregar, tudi sam imam xr1100, imam pa namen prešaltati na neotec, za katero ima Sena menda prav zanjo specifičen model.

Kmet prav si sklepal, vozim Stelvia. Je novejši model (>2013) za katerega je izbor aftermarket šip bolj slab. Sem poizkusil šipce od navadne ter ntx verzije (slednja je malce širša in višja) pa ni neke razlike. Pa sej so turbolence za moje pojme v mejah spodobnega. Je pa vedno plac za izboljšave.

A z MRA si imel v mislih tisti spojlerček ki se pripopa na šipo?

Da.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!