-pero- Objavljeno Avgust 18, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2003 ...evo... uradno poročilo z predstavitve naslednika popularnega FZSja 600, po predvidevanjih ne gre za nadgradnjo ampak za popolnoma nanovo zasnovan motocikel, ki ima po tehnološki plati zelo malo skupnega z predhodnikom (zato mislim da si tako kot novi tdm in nova ninja zasluži svojo temo) Celotno poročilo si lahko preberete >tukaj< ene par alinej in slikce pa sem pripopal tukaj... TECHNICAL HIGHLIGHTS --ENGINE R6 derived engine, re-tuned for greater mid-range acceleration 600cc liquid-cooled 4-stroke forward-inclined in-line 4 cylinder, DOHC 16 valve 72 kW (98 HP) @ 12,000 rpm 63.1 Nm (6.4 kg-m) @ 10,000 rpm Group injection type fuel injection system High efficiency 4-into-2-into-1 ‘up muffler’ exhaust R6 gearbox ratios with modified secondary reduction ratio R1-type downdraft intake Air induction system Integrated immobiliser system Honeycomb catalyser Greatly exceeds EU-2 emission standards --CHASSIS Flat handlebars Forward leaning sports riding position Aggressively styled headlight Two-piece weld-free aluminium die-cast frame Extra-long box-section aluminium swingarm Repositioned crank axis New dual seat with riding position moved forwards Fazer 1000-style 43mm front forks High performance front braking system with dual 298mm diameter front discs 245mm diameter rear disc with Nissin top-mounted caliper Lightweight R6-type 5-spoke wheels running wider rubber 70º lock-to-lock turning angle Sophisticated new LCD meter panel Ergonomic 19 litre alloy fuel tank --COLOURS Lava Red Midnight Black Silver Ice TECHNICAL SPECIFICATIONS --ENGINE Type Liquid-cooled, 4-stroke, forward-inclined, in-line 4-cylinder, DOHC, 16 valves Displacement 600 cc Bore and Stroke 65.5 x 44.5 mm Compression ratio 12.2 : 1 Max. Power 72 kW (98 HP) @ 12,000 rpm Max. Torque 63.1 Nm (6.4 kg-m) @ 10,000 rpm Lubrication Wet sump Fuel supply Group injection type fuel injection Clutch type Wet, multiple disc Ignition TCI Starting system Electric Transmission Constant mesh, 6 speed Final transmission Chain Gear ratio 1: 2.846 2: 1.947 3: 1.556 4: 1.333 5: 1.190 6: 1.083 Primary reduction ratio Primary reduction ratio 1.955 Secondary reduction ratio Secondary reduction ratio 2.875 --CHASSIS Frame Aluminium die-cast frame Front suspension Telescopic fork, ø 43 mm Rear suspension Swingarm (Linkless type Monocross) Front wheel travel 130 mm Rear wheel travel 130 mm Caster angle 25° Trail 97.5 mm Front brake Double discs, ø 298 mm Rear brake Single disc, ø 245 mm Front tyre 120/70 ZR 17 M/C (58W) Rear tyre 180/55 ZR 17 M/C (73W) Rim size front 17 x MT3.50 Rim size rear 17 x MT5.50 --DIMENSIONS Overall length 2,095 mm Overall width 750 mm Overall height 1,215 mm Seat height 795 mm Wheelbase 1,440 mm Min. ground clearance 130 mm Dry weight (FZ6 Fazer) 187 kg Dry weight (FZ6) Not known at time of printing Fuel tank capacity 19 litres (reserve 3.5 litres) Oil (tank) capacity 3.4 litres Lp -pero- :) sakamakaan 1
bajsi Objavljeno Avgust 18, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2003 No ja! Zdaj vsaj vemo koga si je Yamaha izbrala za direktno konkurenco oz. kdo jim odžira velik kos pogače (luč, izpuh, varijanta brez maske.....). Drugač pa jo je Motorrad že vozil (v sredo že čitam test - :P hahahaha :D - ni reklama, hočem vzbuditi malo nevoščljivosti ;) ). Na slikah pa zgleda ko "JEDERMANS LIEBLING". Upam, da bo cena podobna stari !?! LP Bajsi B) sakamakaan 1
SiR Objavljeno Avgust 19, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2003 A mogoče kdo ve kdaj bo naš uvoznik kaj več vedel? Kako je bilo s tem do zdaj? Gdaj ga je najbolje naročiti, da ne čakaš na njega pol sezone? Je ob naročilu potrebno kaj plačati? Nove FZ6 naj bi bile naprodaj že jeseni. Ob naročilu je običajno potrebna ara, recimo 100 jurčkov, ostalo ob prevzemu motorja.
suzuki Objavljeno Avgust 19, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2003 Hola! V zadnji številki Motorrada (18/2003, 14. avgust), kjer sta oba nova modela predstavljena piše, naj bi bil FZ6 Fazerja le malo dražji od zdajšnjega modela (ki stane tam 6990 €, kar znese trenutno 1.628.670 SIT), naked pa najbrž, kot ponavadi, nekaj sto € manj. Živi bili pa vidjeli...
erick Objavljeno Avgust 19, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2003 tomidelipress....sem vedel, da moram počakat z nakupom motorja :P :P B) Jeba pa bo, če bo cena narasla, ker bo potem konkurenca prišla v poštev...kar bo grozno :blink: :lol: ;) predvsem zame...kaj čem...yamaha mi je všeč B) Skratka, v rokah imam eno lično 62-stransko brošurco, ki je namenjena samo tanovi FZ6, zraven pa še cede z mega-vlkimi slikcami in teksti ... :) Kje si staknil tole brošurico pa CD? Jst bi se tud mal slinil :P :D
Zoolo Objavljeno Avgust 21, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2003 Al se sam men zdi al pa japonci spet italjanske detaile kopirajo (števc, prednja luč pri naked izvedbi in še kakšen detail)! Sorry Sprednja luč je bila na japoncih že vsaj ob dveh priložnostih predstavljena, ... pobrskaj malo po Yamahini strani in boš našel taisto luč (za detajle ne trdim) na prototipu MT01 iz leta 1999 in prvi showroom predelavi Bulldoga iz 2001 ali 2002. Hmmm kaj je s števcem? No ja ..... Rižkoti vračajo udarec. :lol: B)
-pero- Objavljeno Avgust 23, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 23, 2003 Še nekaj slikc... ...mal bolje opremljen... ...closeup riti... ...od zadaj levo... ...direkt... ...pa še en volpejpr... ...čau :)
-pero- Objavljeno Avgust 23, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 23, 2003 ...aja še nagec... ...oba...čeprav mislm da so tri farbe... ...carving... ...diablo... ...učk... ...števc čez dan... ... ;) :)
premza Objavljeno Avgust 25, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2003 (popravljeno) Ena po mojem okusu... Popravljeno Avgust 25, 2003. Popravil premza
premza Objavljeno Avgust 25, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2003 http://www.motorcycledaily.com/12august03_...4yamaha_fz6.htm sakamakaan 1
-pero- Objavljeno Avgust 26, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 26, 2003 Zadaj je tud lep seveda.Vendar bo uprašanje kakšen glas bo dal od sebe,kajti če bo tako kot pri zdejšnih fzs,bo bolj žalost,poleg tega pa dva avspuha pomeni še enkrat večji strošek pri menjavi iz org na wingsa ali akrapota.Tako da bo sigurno manj menjave,kot do sedaj ko ima svaka tretja fzs wingsa gor. ...pa ker norc bo menjal to divoto... ...jebiga štirivalniki visoko pojejo, sam pomoje to ni kriterij pri nakupu tega motorja :)
gregas Objavljeno Avgust 26, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2003 Tole... ...je pa prvi motorček, za katerega bi reku da bi ga imel raje kot TDM900, ki je bil do sedaj moj "dream-bike". Tud če bi mel 2.5mio za nakup motocikla in nebi rabu keša za kej druzga bi vrjetn raj tole kupu, jebiga. :)
gorazd Objavljeno Avgust 27, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2003 Tud mene zanima cena.Upam ,da se bo dal dobit v modri barvi. :D :( --COLOURS Lava Red Midnight Black Silver Ice Mogoče pa bojo tud modro naredli B)
gregas Objavljeno Avgust 28, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2003 Tud mene zanima cena.Upam ,da se bo dal dobit v modri barvi. :D :( --COLOURS Lava Red Midnight Black Silver Ice Mogoče pa bojo tud modro naredli B) ...to so barve za naked, za poloklep bo namest črne modra
-pero- Objavljeno Avgust 28, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 28, 2003 Včeri sm v knižnci mal revije bral, pa je v eni nemški pisal (nevemkeri sm jih mel tolk na miz), da so pr jamahi izjavl, da so se mal zajebal, da so prehitr dal vn naslednika fzs600, ker bi lahko fzsja še vsaj en let prodajal k vroče žemlce ker je bil itak pred konkurenco(hornet, bandit, sv, zr) zdej pa je sploh svetlobna leta pred drugimi in svojim predhodnikom in en yamahin inžinir je izjavu, da je fzs zelo dobr motor ampak da je razlika v rimerjavi z fz6 taka kot med golfom 2 in 5, ker je baje fzs v osnovi nespremenjen od l.96(nism zihr) k je pršou vn, fz6 pa je narejen in nafilan z najnovejšo tehnologijo ...za mal kasnej predvidevajo tudi fzs-ja z abs‚ glede litrskega fzja pa nč nočjo rečt, novinar predvideva da ga bodo nasledn let še prodajal tako kot letos fzs600, da spucajo skladišča pol pa ....
gebre Objavljeno September 1, 2003 Opozori Objavljeno September 1, 2003 Evo saj ene par mau bl spodobnih slikc od tanove fazerke, ostalo mrbit jutr med informatko :rolleyes: ejga Sym a bi ti lohka guno ce-dejko nekam uploadow da bi poj to jest dol sneu?može? LP by gebre
dejci Objavljeno September 3, 2003 Opozori Objavljeno September 3, 2003 zivjo.. no moja prva objava =)
SiR Objavljeno September 3, 2003 Opozori Objavljeno September 3, 2003 Sam, spet ta zadnja nihajka :hmm: , lohk bi jo mal bolj obdelal, kot okwir npr..... Če bo kej tacga naslednja tisočica :yea2: :yea2: :yea2: ... Zadnja nihajka BTW ni prav enaka kot pri FZS600, saj je nekaj centimetrov daljša. Prednje vilice pa so enake, kot trenutno na fazerki 1000, 43-milimetrske in nastavljive po treh parametrih.
dejci Objavljeno September 3, 2003 Opozori Objavljeno September 3, 2003 Glede sprednih vilc... Na http://www.superbike.co.uk/news.htm pise, da so zguble vse nastavitve. The 43mm Fazer 1000-type forks have lost all adjustment though, which seems like another seemingly backwards step.
-pero- Objavljeno September 9, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 9, 2003 tuki je pa še uradna yamahina galerija, sam je server tok zaseden da se men ful dolg nalaga :D
-pero- Objavljeno September 9, 2003 Avtor Opozori Objavljeno September 9, 2003 tuki je pa 3D view modrga in srebrnga
Thundercat Objavljeno September 9, 2003 Opozori Objavljeno September 9, 2003 najlepš jo bo na cesti vidt tako.....
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se