Skoči na vsebino

Yamaha FZ 6


Priporočene objave

Objavljeno

...evo... uradno poročilo z predstavitve naslednika popularnega FZSja 600, po predvidevanjih ne gre za nadgradnjo ampak za popolnoma nanovo zasnovan motocikel, ki ima po tehnološki plati zelo malo skupnega z predhodnikom (zato mislim da si tako kot novi tdm in nova ninja zasluži svojo temo) Celotno poročilo si lahko preberete >tukaj< ene par alinej in slikce pa sem pripopal tukaj...

081203middle.jpg

081203side5.jpg081203side4.jpg

081203side2.jpg

081203side1.jpg

081203top.jpg

TECHNICAL HIGHLIGHTS

--ENGINE

R6 derived engine, re-tuned for greater mid-range acceleration

600cc liquid-cooled 4-stroke forward-inclined in-line 4 cylinder, DOHC 16 valve

72 kW (98 HP) @ 12,000 rpm

63.1 Nm (6.4 kg-m) @ 10,000 rpm

Group injection type fuel injection system

High efficiency 4-into-2-into-1 ‘up muffler’ exhaust

R6 gearbox ratios with modified secondary reduction ratio

R1-type downdraft intake

Air induction system

Integrated immobiliser system

Honeycomb catalyser

Greatly exceeds EU-2 emission standards

--CHASSIS

Flat handlebars

Forward leaning sports riding position

Aggressively styled headlight

Two-piece weld-free aluminium die-cast frame

Extra-long box-section aluminium swingarm

Repositioned crank axis

New dual seat with riding position moved forwards

Fazer 1000-style 43mm front forks

High performance front braking system with dual 298mm diameter front discs

245mm diameter rear disc with Nissin top-mounted caliper

Lightweight R6-type 5-spoke wheels running wider rubber

70&ordm; lock-to-lock turning angle

Sophisticated new LCD meter panel

Ergonomic 19 litre alloy fuel tank

--COLOURS

Lava Red

Midnight Black

Silver Ice

TECHNICAL SPECIFICATIONS

--ENGINE

Type Liquid-cooled, 4-stroke, forward-inclined,

in-line 4-cylinder, DOHC, 16 valves

Displacement 600 cc

Bore and Stroke 65.5 x 44.5 mm

Compression ratio 12.2 : 1

Max. Power 72 kW (98 HP) @ 12,000 rpm

Max. Torque 63.1 Nm (6.4 kg-m) @ 10,000 rpm

Lubrication Wet sump

Fuel supply Group injection type fuel injection

Clutch type Wet, multiple disc

Ignition TCI

Starting system Electric

Transmission Constant mesh, 6 speed

Final transmission Chain

Gear ratio 1: 2.846

2: 1.947

3: 1.556

4: 1.333

5: 1.190

6: 1.083

Primary reduction ratio Primary reduction ratio 1.955

Secondary reduction ratio Secondary reduction ratio 2.875

--CHASSIS

Frame Aluminium die-cast frame

Front suspension Telescopic fork, &oslash; 43 mm

Rear suspension Swingarm (Linkless type Monocross)

Front wheel travel 130 mm

Rear wheel travel 130 mm

Caster angle 25°

Trail 97.5 mm

Front brake Double discs, &oslash; 298 mm

Rear brake Single disc, &oslash; 245 mm

Front tyre 120/70 ZR 17 M/C (58W)

Rear tyre 180/55 ZR 17 M/C (73W)

Rim size front 17 x MT3.50

Rim size rear 17 x MT5.50

--DIMENSIONS

Overall length 2,095 mm

Overall width 750 mm

Overall height 1,215 mm

Seat height 795 mm

Wheelbase 1,440 mm

Min. ground clearance 130 mm

Dry weight (FZ6 Fazer) 187 kg

Dry weight (FZ6) Not known at time of printing

Fuel tank capacity 19 litres (reserve 3.5 litres)

Oil (tank) capacity 3.4 litres

Lp -pero- :)

Objavljeno

No ja! Zdaj vsaj vemo koga si je Yamaha izbrala za direktno konkurenco oz. kdo jim odžira velik kos pogače (luč, izpuh, varijanta brez maske.....). Drugač pa jo je Motorrad že vozil (v sredo že čitam test - :P hahahaha :D - ni reklama, hočem vzbuditi malo nevoščljivosti ;) ). Na slikah pa zgleda ko "JEDERMANS LIEBLING". Upam, da bo cena podobna stari !?!

LP Bajsi B)

Objavljeno
A mogoče kdo ve kdaj bo naš uvoznik kaj več vedel? Kako je bilo s tem do zdaj? Gdaj ga je najbolje naročiti, da ne čakaš na njega pol sezone? Je ob naročilu potrebno kaj plačati?

Nove FZ6 naj bi bile naprodaj že jeseni.

Ob naročilu je običajno potrebna ara, recimo 100 jurčkov, ostalo ob prevzemu motorja.

Objavljeno

Hola!

V zadnji številki Motorrada (18/2003, 14. avgust), kjer sta oba nova modela predstavljena piše, naj bi bil FZ6 Fazerja le malo dražji od zdajšnjega modela (ki stane tam 6990 €, kar znese trenutno 1.628.670 SIT), naked pa najbrž, kot ponavadi, nekaj sto € manj. Živi bili pa vidjeli...

Objavljeno

tomidelipress....sem vedel, da moram počakat z nakupom motorja :P :P B)

Jeba pa bo, če bo cena narasla, ker bo potem konkurenca prišla v poštev...kar bo grozno :blink: :lol: ;) predvsem zame...kaj čem...yamaha mi je všeč B)

Skratka, v rokah imam eno lično 62-stransko brošurco, ki je namenjena samo tanovi FZ6, zraven pa še cede z mega-vlkimi slikcami in teksti ... :)

Kje si staknil tole brošurico pa CD? Jst bi se tud mal slinil :P :D

Objavljeno
Al se sam men zdi al pa japonci spet italjanske detaile kopirajo (števc, prednja luč pri naked izvedbi in še kakšen detail)!

Sorry Sprednja luč je bila na japoncih že vsaj ob dveh priložnostih predstavljena, ... pobrskaj malo po Yamahini strani in boš našel taisto luč (za detajle ne trdim) na prototipu MT01 iz leta 1999 in prvi showroom predelavi Bulldoga iz 2001 ali 2002.

Hmmm kaj je s števcem?

No ja ..... Rižkoti vračajo udarec. :lol: B)

Objavljeno

Še nekaj slikc...

...mal bolje opremljen...

fzs06b08g.jpg

...closeup riti...

fzs06b09g.jpg

...od zadaj levo...

fzs06b06g.jpg

...direkt...

fzs06b11g.jpg

...pa še en volpejpr...

fzs06b01f.jpg

...čau :)

Objavljeno

...aja še nagec...

fzn06b01g.jpg

...oba...čeprav mislm da so tri farbe...

fzn06b03g.jpg

...carving...

fzn06b04g.jpg

...diablo...

fzn06b08g.jpg

...učk...

fzn06b11g.jpg

...števc čez dan...

fzn06b12g.jpg

... ;) :)

Objavljeno (popravljeno)

Ena po mojem okusu...

post-4-1061797426.jpg

Popravljeno . Popravil premza
Objavljeno
Zadaj je tud lep seveda.Vendar bo uprašanje kakšen glas bo dal od sebe,kajti če bo tako kot pri zdejšnih fzs,bo bolj žalost,poleg tega pa dva avspuha pomeni še enkrat večji strošek pri menjavi iz org na wingsa ali akrapota.Tako da bo sigurno manj menjave,kot do sedaj ko ima svaka tretja fzs wingsa gor.

...pa ker norc bo menjal to divoto...

fzs06b09g.jpg

...jebiga štirivalniki visoko pojejo, sam pomoje to ni kriterij pri nakupu tega motorja :)

Objavljeno

Tole...

fzs06b08g.jpg

...je pa prvi motorček, za katerega bi reku da bi ga imel raje kot TDM900,

ki je bil do sedaj moj "dream-bike". Tud če bi mel 2.5mio za nakup

motocikla in nebi rabu keša za kej druzga bi vrjetn raj tole kupu, jebiga.

:)

Objavljeno
Tud mene zanima cena.Upam ,da se bo dal dobit v modri barvi. :D

:( --COLOURS

Lava Red

Midnight Black

Silver Ice

Mogoče pa bojo tud modro naredli B)

Objavljeno
Tud mene zanima cena.Upam ,da se bo dal dobit v modri barvi. :D

:( --COLOURS

Lava Red

Midnight Black

Silver Ice

Mogoče pa bojo tud modro naredli B)

...to so barve za naked, za poloklep bo namest črne modra

Objavljeno

Včeri sm v knižnci mal revije bral, pa je v eni nemški pisal (nevemkeri sm jih mel tolk na miz), da so pr jamahi izjavl, da so se mal zajebal, da so prehitr dal vn naslednika fzs600, ker bi lahko fzsja še vsaj en let prodajal k vroče žemlce ker je bil itak pred konkurenco(hornet, bandit, sv, zr) zdej pa je sploh svetlobna leta pred drugimi in svojim predhodnikom in en yamahin inžinir je izjavu, da je fzs zelo dobr motor ampak da je razlika v rimerjavi z fz6 taka kot med golfom 2 in 5, ker je baje fzs v osnovi nespremenjen od l.96(nism zihr) k je pršou vn, fz6 pa je narejen in nafilan z najnovejšo tehnologijo ...za mal kasnej predvidevajo tudi fzs-ja z abs‚

glede litrskega fzja pa nč nočjo rečt, novinar predvideva da ga bodo nasledn let še prodajal tako kot letos fzs600, da spucajo skladišča pol pa ....

Objavljeno

Evo saj ene par mau bl spodobnih slikc od tanove fazerke, ostalo mrbit jutr med informatko :rolleyes:

yam_fz_04_600fazer_1.jpg

yam_fz_04_600fazer_2.jpg

yam_fz_04_600fazer_4.jpg

yam_fz_04_600fazer_5.jpg

yam_fz_04_600fazer_6.jpg

yam_fz_04_600fazer_8.jpg

yam_fz_04_600naked_6.jpg

yam_fz_04_600naked_7.jpg

ejga Sym a bi ti lohka guno ce-dejko nekam uploadow da bi poj to jest dol sneu?može?

LP by gebre

Objavljeno
Sam, spet ta zadnja nihajka :hmm: , lohk bi jo mal bolj obdelal, kot okwir npr.....

Če bo kej tacga naslednja tisočica :yea2: :yea2: :yea2: ...

Zadnja nihajka BTW ni prav enaka kot pri FZS600, saj je nekaj centimetrov daljša.

Prednje vilice pa so enake, kot trenutno na fazerki 1000, 43-milimetrske in nastavljive po treh parametrih.

Objavljeno
tuki je pa še uradna yamahina galerija, sam je server tok zaseden da se men ful dolg nalaga :D
Objavljeno

najlepš jo bo na cesti vidt tako.....

post-4-1063131278.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!